Постанова
від 28.09.2023 по справі 147/1349/23
ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 147/1349/23

Провадження № 3/147/569/23

ПОСТАНОВА

28 вересня 2023 року смт Тростянець

Суддя Тростянецького районного суду Вінницької області Мудрак А.М. розглянувши справу про адміністративне правопорушення щодо

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч.1 ст. 163-1 КУпАП,

в с т а н о в и в :

27 вересня 2023 року до Тростянецького районного суду Вінницької області надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 757 від 15.09.2023 щодо ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

З протоколу про адміністративне правопорушення № 757 від 15.09.2023 вбачається, що ОСОБА_1 , будучи директором ТОВ «Дакса Бунге Україна», на вул. Привокзальній, 2 селища Демківське Гайсинського району Вінницької області вчинила порушення ведення податкового обліку з порушенням встановленого порядку, а саме п.198.6 ст. 198, абз.б п.200.4, п.200.9 ст. 200, п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу в результаті чого завищено суму від`ємного значення з ПДВ, що підлягає бюджетному відшкодуванню у сумі 165036 грн., занижено суму від`ємного значення з ПДВ, що включається до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 165036 грн., завищено суму від`ємного значення з ПДВ, що включається до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 3423965 грн.

Дослідивши протокол про адміністративне правопорушення та додані до нього матеріали, приходжу до висновку, що даний протокол разом з долученими до нього матеріалами підлягає поверненню для належного оформлення з наступних підстав.

За змістом ч.2 ст. 7 КУпАПпровадження в справі про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно дост. 245 КУпАПзавданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно з ст. 256 КУпАПу протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь - які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган ( посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, тощо. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Статтею 278 КУпАП передбачено, що під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи сповіщено осіб, які беруть участь у справі, про час, місце і день її розгляду, чи витребувано необхідні додаткові матеріали та інше.

Зміст протоколу про адміністративне правопорушення від 15 вересня 2023 року щодо ОСОБА_1 не відповідає вимогамст. 256 КУпАП.

У протоколі про адміністративне правопорушення не вказано часу вчинення інкримінованого ОСОБА_1 порушення ведення податкового обліку, а саме завищеня суми від`ємного значення з ПДВ, що підлягало бюджетному відшкодуванню у сумі 165036 грн., заниження суму від`ємного значення з ПДВ, що включається до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 165036 грн., завищення суми від`ємного значення з ПДВ, що включається до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 3423965 грн., тобто, коли саме було вчинено діяння (дія чи бездіяльність), яке за своїм змістом становить порушення порядку ведення податкового обліку.

Крім цього суть правопорушення, яке ставиться у вину ОСОБА_1 в протоколі про адміністративне правопорушення викладена використовуючи скорочені слова, які не є загальноприйнятими скороненнями, що є недопустимим.

До протоколу не додано документів, які б свідчили про те, що ОСОБА_1 є директором підприємства, та з якого часу виконує такі обов`язки, й відповідно не додана копія її посадових обов`язків.

Також до протоколу про адміністративне правопорушення долучено копію акту документальної позапланової виїзної перевірки щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету від 15.09.2023 року №15257/02-32-07-03/42246638, а саме лише першого, другого, чотирнадцятого та п`ятнадцятого його аркушів, проте такі належним чином не оформені та не засвідчені як копії.

Звертаю увагу на те, що згідно з ч.2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Виходячи зі змісту закону провадження у справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника в межах протоколу про адміністративне правопорушення.

У зв`язку з наведеним, суд не вбачає можливості з`ясувати обставини, що мають значення для своєчасного, всебічного, повного і об`єктивного з`ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності із законом.

За таких обставин, вважаю, що матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП разом з долученими до нього матеріалами слід повернути до Головного управління ДПС у Вінницькій області для належного оформлення.

Керуючись ст. ст. 7, 8, 245, 256, 276, 278, 283 КУпАП,

п о с т а н о в и в :

Протокол про адміністративне правопорушення № 757 від 15.09.2023 щодо ОСОБА_1 про вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП разом з долученими до нього матеріалами повернути до Головного управління ДПС у Вінницькій області для належного оформлення

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя А.М. Мудрак

СудТростянецький районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення28.09.2023
Оприлюднено29.09.2023
Номер документу113777215
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —147/1349/23

Постанова від 09.11.2023

Адмінправопорушення

Тростянецький районний суд Вінницької області

Борейко О. Г.

Постанова від 28.09.2023

Адмінправопорушення

Тростянецький районний суд Вінницької області

Мудрак А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні