Рішення
від 13.09.2023 по справі 911/2705/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"13" вересня 2023 р. Справа № 911/2705/22

Господарський суд Київської області у складі судді Бацуци В. М.

розглянувши матеріали справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання (без виклику учасників справи)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Білоцерківвода (09100, вул. Сухоярська, буд. 14, м. Біла Церква, Київська область)

до Товариства з обмеженою відповідальністю Виробниче підприємство Мебітар (09100, вул. Гоголя, буд. 19, м. Біла Церква, Київська область)

про стягнення 3 569, 28 грн

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

ТОВ Білоцерківвода звернулось в Господарський суд Київської області із позовом до ТОВ ВП Мебітар про стягнення 3 569 грн основної заборгованості.

Позовні вимоги обґрунтовані позивачем невиконанням відповідачем свого обов`язку щодо оплати коштів, нарахованих за скид стічних вод із перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин згідно з договором про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення № 7442 від 01.07.2013 р.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 26.12.2022 р. відкрито провадження у справі № 911/2705/22 за позовом ТОВ Білоцерківвода до ТОВ Виробниче підприємство Мебітар про стягнення 3 569, 28 грн і визначено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання (без виклику учасників справи), встановлено сторонам строки для подачі відповідних заяв по суті спору.

Відповідач про розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання (без виклику учасників справи) був повідомлений належним чином, відзив на позовну заяву та інші заяви по суті спору не надав. Обов`язок по повідомленню відповідача про час та місце судового засідання судом виконано, так як усі процесуальні документи по справі направлені відповідачу за його адресою реєстрації місцезнаходження: 09100, вул. Гоголя, буд. 19, м. Біла Церква, Київська область, та за всіма іншими адресами, що вказані у позовній заяві і містяться у матеріалах справи, а також на його електронну пошту. Про зміну адреси місцезнаходження відповідач позивача і суд не повідомляв.

Відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд

ВСТАНОВИВ:

01.07.2013 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю Білоцерківвода (надалі Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Виробниче підприємство Мебітар (надалі Споживач) було укладено договір № 7442 про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення. За цим договором Виконавець зобов`язується надавати Споживачу послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (надалі Послуги) у необхідних обсягах, встановлених нормативним розрахунком, та відповідної якості, а споживач зобов`язується своєчасно і у повному обсязі оплачувати отримані послуги за встановленими тарифами у строк і на умовах, передбачених цим договором.

Відповідно до п. 4.2. Договору термін оплати рахунків за надані послуги (рахунків на авансовий платіж) протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Споживачем рахунків.

Пунктом 4.5. Договору передбачено, що у разі перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин у стічних водах (Додаток № 3) Споживач здійснює оплату за послуги водовідведення згідно наданого виконавцем рахунку (із застосуванням коефіцієнта кратності відповідно Правил приймання стічних вод підприємств у систему каналізації м. Біла Церква (надалі Правила приймання стічних вод).

Пунктом 5.2.3. Договору визначено, що Виконавець має право вимагати від Споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.

У пункті 5.5.1. Договору зазначено, що Cпоживач зобов`язаний оплачувати Послуги, згідно отриманих від Виконавця рахунків та здійснювати інші платежі у строки і на умовах, передбачених цим Договором.

Згідно з пунктом 5.5.2 Договору Cпоживач зобов`язаний забезпечити безперешкодний доступ представникам Виконавця до приладів обліку, а також до контрольних каналізаційних колодязів для відбору проб стічних вод на відповідність допустимим концентраціям забруднюючих речовин у стічних водах.

Пунктом 5.5.3. передбачено, що Cпоживач зобов`язаний дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.

Згідно з пунктом 5.5.20 Договору Cпоживач зобов`язаний забезпечити якість стічних вод, які потрапляють до міської каналізації відповідно до норм допустимих концентрацій забруднюючих речовин визначених Додатком № 3 до цього Договору.

Пунктом 5.2.21. Договору визначено, що Cпоживач зобов`язаний виключити можливість скиду стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин, розробляти, погоджувати з Виконавцем, надавати Виконавцю та реалізовувати план заходів щодо доведення якості стічних вод до встановлених Правилами приймання стічних вод допустимих концентрацій, неухильно виконувати передбачені таким планом заходи, нести відповідальність за наслідки невиконання таких заходів.

Пунктом 6.1. Договору передбачено, що Споживач несе відповідальність згідно з законодавством і цим Договором за недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, а також Правил користування централізованого комунального водопостачання та водовідведення в затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 р. № 190, правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України затверджених наказом державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 5 липня 1995 р. № 30, Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 19.02.2002 р. № 37 тощо.

Відповідно до п. 12.1 Договору даний Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до « 31» грудня 2013 року.

Пунктом 12.2 Договору визначено, що Договір вважається переукладеними на наступний календарний рік на таких же умовах, якщо за один місяць до його припинення жодна із сторін не заявить про закінчення строку його дії.

Як вбачається з матеріалів справи, 25.08.2020 р. з метою контролю якості стічних вод, які надходять від Споживача, працівники ТОВ Білоцерківвода прибули до контрольного колодязя ТОВ ВП Мебітар, розташованого за адресою: 09100, вул. Гоголя, буд. 19, м. Біла Церква, Київська область, для здійснення відбору проб каналізаційних стічних вод для визначення вмісту забруднюючих речовин, що скидаються підприємством в каналізаційну мережу м. Біла Церква, проте вищезазначений відбір не було здійснено, оскільки Споживач відмовився виділити уповноваженого представника для відбору проб, що підтверджується відповідним записом у акті відбору проб від 25.08.2020 р., наявним у матеріалах справи.

В подальшому, а саме 31.08.2020 р. позивач звернувся до відповідача із листом-повідомленням № 1-04/08-2270 від 27.08.2020 р. щодо створення перешкод у відборі проб стічних вод, яким повідомив про неможливість відібрання працівниками позивача контрольних проб стічних вод відповідача у зв`язку із не виділенням відповідачем відповідальних осіб для такого відбору, що проводився задля здійснення контролю за скидом стічних вод останнім до системи централізованого водовідведення міста Біла Церква та зазначив, що час очікування уповноваженого представника ТОВ Білоцерківвода уповноваженого представника ТОВ ВП Мебітар перевищив тридцять хвилин після прибуття до контрольного колодязя, а тому позивачем згідно з пунктом 8.12.4 розділу 8 Правил приймання стічних вод підприємств у систему каналізації м. Біла Церква виставлено рахунок за понаднормативний скид забруднень з коефіцієнтом кратності Kk = 2 за розрахунковий місяць, у якому було вчинено це порушення, тобто за серпень 2020 року.

Вказаний лист разом з доданим до нього актом відбору проб від 25.08.2020 р., був надісланий відповідачу 31.08.2020 р., що підтверджується фіскальним чеком № 3000372696 від 31.08.2020 р., наявним у матеріалах справи.

У вересні 2020 р. позивач надіслав відповідачу супровідний лист № 1-04/08-2338 від 03.09.2020 р., разом із доданим до нього рахунком № 25 від 03.09.2020 р. на загальну суму 3 529, 28 грн, розрахунком плати за скид понаднормативних забруднень зі стічними водами до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква, яким зобов`язав відповідача у 10-денний строк оплатити рахунок на суму 3 529, 28 грн за скид понаднормативних забруднень зі стічними водами.

Вказаний лист разом із доданим до нього рахунком № 25 від 03.09.2020 р. на загальну суму 3 529, 28 грн та розрахунком плати за скид понаднормативних забруднень зі стічними водами до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква позивачем було надіслано відповідачу 08.09.2020 р., що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення № 0910710499540 від 08.09.2020 р., фіскальним чеком № 3000372698 від 08.09.2020 р. наявними у матеріалах справи.

Регулювання відносин, що виникають у зв`язку із наданням послуг з водопостачання та водовідведення здійснюється Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України Про житлово-комунальні послуги, Законом України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення, Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 316 від 01.12.2017 р. Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та Порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення, Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р. Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, іншими нормативно-правовими актами і безпосередньо договором.

Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Статтею 526 Цивільного кодексу України визначено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення (в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин) централізоване водовідведення - господарська діяльність із відведення та очищення стічних вод за допомогою системи централізованого водовідведення;

Згідно з ст. 11 цього ж закону (в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин) до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, належить, зокрема, затвердження правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення.

Абзацами 3-5, 8 ст. 13-1 цього ж закону (в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин) передбачено, що скидання стічних вод у водні об`єкти допускається лише за умови дотримання нормативів гранично допустимих концентрацій та нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин.

Місцеві правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення населеного пункту встановлюють вимоги щодо приймання стічних вод населеного пункту.

Місцеві правила розробляються на підставі та з урахуванням вимог правил приймання стічних вод та порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

Місцеві правила включають:

основні вимоги щодо приймання стічних вод населеного пункту підприємствами централізованого водовідведення;

популяційний еквівалент населеного пункту;

основні вимоги щодо скидання стічних вод до систем централізованого водовідведення суб`єктами господарювання;

вимоги щодо якості і режиму скидання стічних вод;

визначення механізму контролю за скиданням стічних вод;

розмір плати, що справляється із суб`єктів господарювання за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення та за порушення вимог щодо якості і режиму скидання стічних вод;

визначення механізму компенсації власнику мереж, споруд, устаткування системи централізованого водовідведення відповідного населеного пункту витрат на відновлення таких мереж, споруд, устаткування, зумовлених їх пошкодженням чи руйнуванням внаслідок порушення вимог щодо скидання стічних вод;

інші вимоги, передбачені законом.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 316 від 01.12.2017 р. затверджено Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та Порядок визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення.

Положеннями п. 3 Розділу VI вищезазначених Правил передбачено, зокрема, що споживачі, які скидають стічні води до системи централізованого водовідведення або безпосередньо на каналізаційні очисні споруди виробника, повинні забезпечити можливість проведення виробником у будь-який час доби контролю за скидом стічних вод.

4. Для визначення вмісту забруднень у стічних водах споживачів використовуються дані лабораторії виробника, у разі її відсутності - інших лабораторій, що здійснюють свою діяльність у цій галузі відповідно до вимог Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність".

6. З метою контролю якості стічних вод споживачів виробник здійснює відбір контрольних проб. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є достатньою підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень.

Відбір контрольних проб стічних вод споживачів виконує уповноважений представник виробника, що фіксується у спеціальному журналі або акті, який підписують як представник виробника, так і представник споживача.

У разі відмови представника споживача поставити свій підпис у журналі або акті представник виробника зазначає про це в журналі або акті.

7. Відмова споживача виділити уповноваженого представника для відбору проб фіксується в акті за підписом представника виробника, виробник виставляє споживачу рахунок за понаднормативний скид забруднень з коефіцієнтом кратності K k = 2 за розрахунковий місяць, у якому було вчинено це порушення.

Зволікання з допуском уповноваженого представника виробника на територію споживача (більше ніж 30 хвилин після його прибуття) або створення перешкод у відборі проб з боку представників споживача фіксується в акті за підписом представника виробника. Виробник виставляє споживачу рахунок за понаднормативний скид забруднень з коефіцієнтом кратності K k = 5 за розрахунковий місяць, у якому було вчинено це порушення.

8. У разі виявлення перевищення ДК забруднюючих речовин, встановлених цими Правилами та місцевими правилами приймання, виробник у строк не більше п`яти робочих днів з дати відбору контрольної проби направляє споживачу лист-повідомлення про виявлене перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах споживача та результати хімічного аналізу.

У строк, що не перевищує шести місяців після визначення перевищення допустимих концентрацій, виробник направляє споживачу рахунок за скид стічних вод з перевищенням ДК забруднюючих речовин та копії підтвердних документів.

10. У місцевих правилах приймання конкретизуються питання щодо:

1) відбору проб стічних вод на аналіз;

2) оформлення процедури відбору проб, у тому числі форми супровідного документа, що складатиметься за результатом відбору проб, з фіксуванням інформації щодо відібраної проби (дата, час, місце відбору; вид, об`єм проби; тип матеріалу тари, його об`єм; процедура попередньої обробки проби; відомості про особу, яка відбирала пробу, тощо) з урахування вимог та положень ДСТУ ISO 5667-2-2003 "Якість води. Відбір проб. Частина 2. Настанови щодо методів відбирання проб", ДСТУ ISO 5667-3-2001 "Якість води. Відбір проб. Частина 3. Настанови щодо зберігання та поводження з пробами", ДСТУ ISO 5667-10-2005 "Якість води. Відбирання проб. Частина 10. Настанови щодо відбирання проб стічних вод", КНД 211.1.0.009-94 "Гідросфера. Відбір проб для визначення складу та властивостей стічних і технологічних вод", Правил користування.

Рішенням Білоцерківської міської ради Київської області № 4465-81-VІІ від 31.10.2019 р. затверджені Правила приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква (далі Правила № 4465-81-VІІ).

Пунктом 1.3. Правил № 4465-81-VІІ передбачено, що дія цих правил поширюються на суб`єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водовідведення (відведення та/або очищення стічних вод) (далі виробник), на юридичних осіб незалежно від форм власності та відомчої належності, а також фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність і взяті на облік як самозайняті особи у контролюючих органах згідно з Податковим кодексом України, які скидають стічні води до систем централізованого водовідведення м. Біла Церква або безпосередньо у каналізаційні очисні споруди (далі споживачі, субспоживачі) а в частині, що стосується вивозу рідких відходів або стічних вод асенізаційними машинами, на власників рідких відходів або стічних вод та перевізників.

Згідно з п. 2.2.2. Правил № 4465-81-VІІ споживачі повинні дотримуватися вимог до скиду стічних вод та установлених кількісних та якісних показників стічних вод на каналізаційних випусках споживачів, вимагати від субспоживачів виконання положень загальнодержавних Правил та цих Правил.

Згідно з п. 2.1.5 Правил № 4465-81-VІІ виробник повинен здійснювати раптовий (не погоджений зі споживачем заздалегідь), відбір контрольних проб для контролю за якістю стічних вод, що скидаються до системи централізованого водовідведення міста Біла Церква. При цьому відбір проб здійснюється як в присутності представника споживача так і без присутності споживача, якщо контрольний колодязь споживача розташований за межами його території.

Пунктом 8.12.2. Правил № 4465-81-VІІ передбачено, що з метою контролю якості стічних вод споживачів виробник здійснює відбір контрольних проб. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень. Відбір контрольних проб стічних вод споживача виконується уповноваженими представниками виробника та фіксується в акті відбору проб (додаток 4 до цих Правил), який підписують як представники виробника, так і представник споживача.

Згідно з пунктом 8.12.3. Правил № 4465-81-VІІ у разі неявки уповноваженого представника споживача або при його відмові підписати акт, останній підписується представниками виробника із зазначенням прізвища представника споживача, який відмовився підписати акт, або зазначається факт відсутності представника споживача.

Пунктом 8.12.4. Правил № 4465-81-VІІ передбачено, що відмова споживача виділити уповноваженого представника для відбору проб фіксується в акті за підписом представника виробника, виробник виставляє споживачу рахунок за понаднормативний скид забруднень з коефіцієнтом кратності Kk = 2 за розрахунковий місяць, у якому було вчинено це порушення.

Згідно з п. 8.14.5. Правил № 4465-81-VІІ споживач зобов`язаний в 10-денний термін після отримання рахунку задовольнити вимоги виробника.

Частиною 1 ст. 530 Цивільного кодексу України закріплено, що якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Згідно ст. 610 цього ж кодексу порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 цього ж кодексу боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Як було зазначено вище та встановлено судом у процесі розгляду справи, 25.08.2020 р. уповноважені працівники позивача з метою контролю якості стічних вод, які надходять від Споживача, прибули до контрольного колодязя ТОВ ВП Мебітар, розташованого за адресою: 09100, вул. Гоголя, буд. 19, м. Біла Церква, Київська область, для здійснення відбору контрольних проб стічних вод відповідача для визначення вмісту забруднюючих речовин, що скидаються підприємством в каналізаційну мережу м. Біла Церква, однак вказаний відбір не було здійснено, оскільки споживач відмовився виділити уповноваженого представника для здійснення вищезазначеного контрольного відбору проб, що підтверджується відповідним записом у акті відбору проб, наявним у матеріалах справи.

У зв`язку з виявленим порушенням, позивачем на підставі положень Правил № 4465-81-VІІ, було здійснено розрахунок плати за понаднормативний скид забруднень з коефіцієнтом кратності Kk = 2 за розрахунковий місяць, у якому було вчинено це порушення, тобто за серпень 2020 року, у відповідності до якого сума оплати за понаднормативний скид забруднень зі стічними водами до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква за серпень 2020 р. склала 3 569, 28 грн.

Рахунок № 25 від 03.09.2020 р. на загальну суму 3 529, 28 грн та розрахунок плати за скид понаднормативних забруднень зі стічними водами до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква разом з листом-попередженням № 1-04/08-2338 від 03.09.2020 р. було надіслано позивачем відповідачу 08.09.2020 р., що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення № 0910710499540 від 08.09.2020 р., фіскальним чеком № 3000372698 від 08.09.2020 р. наявними у матеріалах справи.

Таким чином, суд дійшов висновку, що у зв`язку з встановленням факту відмови споживача виділити уповноваженого представника для відбору проб та порушенням вимог Правил № 4465-81-VІІ, у позивача виникло право на отримання додаткової плати, розрахованої внаслідок такого порушення, а у відповідача обов`язок по здійсненню такої оплати у 10-денний строк з отримання відповідного рахунку.

У встановлений законодавством строк і станом на час розгляду справи відповідач обов`язок щодо здійснення оплати за скид понаднормативних забруднень зі стічними водами до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква не виконав і його основна заборгованість перед позивачем складає 3 569, 28 грн, що підтверджується договором № 7442 про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення від 01.07.2013 р., листом-повідомленням № 1-04/08-2270 від 27.08.2020 р. щодо створення перешкод у відборі проб стічних вод, з додатком (акт відбору проб від 25.08.2020 р.), листом-повідомленням № 1-04/08-2338 від 03.09.2020 р., з додатками (розрахунок б/н від 25.08.2020 р. плати за скид понаднормативних забруднень зі стічними водами до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква, рахунок на оплату № 25 від 03.09.2020 р. на суму 3 569, 28 грн), наявними у матеріалах справи.

Відповідно до приписів ч. 3 ст. 13 та ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У процесі розгляду справи, відповідачем не було надано суду жодних належних та допустимих доказів, що б підтверджували належне виконання ним свого обов`язку по виділенню 25.08.2020 р. уповноваженого представника для відбору проб з метою контролю якості стічних вод, які надходять до контрольного колодязя ТОВ ВП Мебітар, розташованого за адресою: 09100, вул. Гоголя, буд. 19, м. Біла Церква, Київська область, а також заперечень щодо здійсненого розрахунку плати за понаднормативний скид забруднень з коефіцієнтом кратності Kk = 2 за розрахунковий місяць, у якому було вчинено порушення, тобто за серпень 2020 року.

Отже, вимога позивача про стягнення із відповідача заборгованості у розмірі 3 569, 28 грн по оплаті за понаднормативний скид забруднень, нарахованій внаслідок відмови споживача виділити уповноваженого представника для відбору проб, є законною і обґрунтованою, та такою, що підлягає задоволенню у повному обсязі.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини справи, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 123, 129, 233, 236 - 240 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1.Позов задовольнити повністю.

2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Виробниче підприємство Мебітар (09100, вул. Гоголя, буд. 19, м. Біла Церква, Київська область; ідентифікаційний код 31100898) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Білоцерківвода (09100, вул. Сухоярська, буд. 14, м. Біла Церква, Київська область; ідентифікаційний код 38010130) 3 569 (три тисячі п`ятсот шістдесят дев`ять) грн 28 (двадцять вісім) коп. основної заборгованості та судові витрати 2 481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн 00 (нуль) коп. судового збору.

3.Рішення набирає законної сили після закінчення строку на його апеляційне оскарження, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Рішення може бути оскаржено протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду.

Суддя В.М.Бацуца

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення13.09.2023
Оприлюднено02.10.2023
Номер документу113793363
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —911/2705/22

Рішення від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

Ухвала від 26.12.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні