ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
25 вересня 2023 року Справа 160/23937/23
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Озерянської С.І. розглянувши матеріали позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «ТІР СЕРВІС ДНІПРО» до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ГСЦ МВС), Територіального сервісного центру МВС № 1249 Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
19.09.2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТІР СЕРВІС ДНІПРО» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати рішення належного відповідача щодо відмови у здійсненні державної реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу VOLVO XC90, 2020 року випуску, номер кузова VIN- НОМЕР_1 за Товариством з обмеженою відповідальністю «ТІР СЕРВІС ДНІПРО»; зобов`язати належного відповідача здійснити державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортного засобу VOLVO XC90, 2020 року випуску, номер кузова VIN- НОМЕР_1 , що набутий ТОВ «ТІР СЕРВІС ДНІПРО» (код ЄДРПОУ 42095739) у власність в результаті договору купівлі-продажу предмету лізингу від 21.07.2023 року з АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; стягнути з належного відповідача на користь ТОВ «ТІР СЕРВІС ДНІПРО» (вул. Передова, 427А, м. Дніпро, 49082, код ЄДРПОУ 42095739) судові витрати за сплату судового збору в розмірі 2147,20 грн за рахунок бюджетних асигнувань належного відповідача.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Позовна заява подана без додержання вимог, встановлених статтею 160 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на наступне.
Відповідно до пунку 2 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, в позовній заяві зазначаються повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
В даному випадку, в позовній заяві не зазначено ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України відповідача №2 Територіального сервісного центру МВС № 1249 Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, в позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Відповідно частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Згідно частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини, та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю; 7) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об`єднання громадян; 8) примусовий розпуск (ліквідацію) об`єднання громадян; 9) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України.
Проаналізувавши означені вище норми, суд зазначає, що вимоги даної позовної заяви суперечать положенням Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки викладені не у відповідності до норм цього Кодексу.
Так, позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення належного відповідача щодо відмови у здійсненні державної реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу; зобов`язати належного відповідача здійснити державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортного засобу та стягнути з належного відповідача на користь ТОВ «ТІР СЕРВІС ДНІПРО» судові витрати.
Відповідачами в позовній заяві визначено Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ГСЦ МВС) та Територіальний сервісний центр МВС № 1249 Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області.
Отже, позивачем в позовних вимогах не зазначено рішення якого саме відповідача він просить визнати протиправним; не зазначено, яким конкретно відповідачем мають бути відновлені порушені права позивача, відповідно вимог статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України та з якого конкретно відповідача він просить стягнути свудові витрати.
Заявляючи позовні вимоги таким чином, позивач позбавляє суд можливості встановити дійсне волевиявлення позивача щодо заявлених позовних вимог.
Враховуючи зазначене, позивачу необхідно уточнити зміст позовних вимог відповідно до частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, зазначивши позовні вимоги до кожного із відповідачів з вказанням їх конкретного найменування.
Отже, позивач має подати уточнену позовну заяву в якій додатково вказати ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України відповідача 2 Територіального сервісного центру МВС № 1249 Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області, уточнити зміст позовних вимог відповідно до частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, зазначивши позовні вимоги до кожного із відповідачів з вказанням їх конкретного найменування.
Частиною 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Оскільки позовна заява подана без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ТІР СЕРВІС ДНІПРО» до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ГСЦ МВС), Територіального сервісного центру МВС № 1249 Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії- залишити без руху.
Встановити позивачу строк - десять днів з дня отримання копії цієї ухвали, для усунення недоліків позовної заяви, а саме: надати уточнену позовну заяву в якій додатково вказати ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України відповідача Територіального сервісного центру МВС № 1249 Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області, уточнити зміст позовних вимог відповідно до частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, зазначивши позовні вимоги до кожного із відповідачів з вказанням їх конкретного найменування.
Роз`яснити позивачу, що відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
Повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Копію ухвали направити особі, що звернулася з позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили в порядку статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та оскарженню не підлягає.
Суддя С.І. Озерянська
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2023 |
Оприлюднено | 02.10.2023 |
Номер документу | 113797882 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні