Постанова
від 14.09.2023 по справі 420/17690/22
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 вересня 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/17690/22Перша інстанція: суддя Харченко Ю.В.

Судова колегія П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючого: Градовського Ю.М.

суддів: Турецької І.О.,

Шеметенко Л.П.

при секретарі: Шатан В.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 9 лютого 2023р. по справі за адміністративним позовом Приватного сільськогосподарського підприємства «ЕКСІМ-АГРО» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И Л А:

У грудні 2022р. ПСП «ЕКСІМ-АГРО» звернулося в суд із позовом до ГУ ДПС в Одеській області, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення за №5722/15-32-09-02/31892976 від 7.09.2022р., яким до ПСП «ЕКСIМ-АГРО» застосовано штраф у розмірі 500 000грн..

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що у лютому 2022р. податковим органом було прийнято наказ за №317-11 «Про проведення фактичної перевірки Приватного сільськогосподарського підприємства «ЕКСІМ-АГРО» з метою здійснення контролю дотримання вимог діючого законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, тривалістю 10 діб з 21.02.2022р., за результатами якої 15.08.2022р. було складено акт перевірки за №5216/15-32-09- 02/31892976, у висновках якого, зокрема, встановлено порушення вимог ст.15 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995р. за №481/95-ВР (із змінами та доповненнями), а саме встановлено, що ПСП «ЕКСІМ-АГРО» у період з 26.01.2022р. до 15.02.2022р. здійснювало зберігання дизельного пального у кількості 588 літрів без ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Саратський район, с.Забари, вул.Шевченка, буд.165А». На підставі встановлених порушень, 7.09.2022р. податковим органом прийнято податкове повідомлення-рішення за №5722/15-32-09-02/31892976, яким до ПСП «ЕКСIМ-АГРО» застосовано штраф у розмірі 500 000грн..

Позивач зазначив, що не погоджується зі спірним податковим повідомленням-рішенням, вважає його протиправним, та таким, що підлягає скасуванню, оскільки з податкового повідомлення-рішення від 7.09.2022р. неможливо встановити за яке конкретно правопорушення передбаченого ст.17 Закону №481/95-ВР притягнуто до відповідальності позивача.

Позивач зауважив, що відсутність у нього ліцензії на зберігання пального для власних потреб впродовж 20 днів, тобто в період з 26.01.2022р. по 15.02.2022р. не містить протиправних дій чи бездіяльності платника, адже позивач діяв розумно, добросовісно та з належною обачністю, а тому, зазначене не може бути підставою для притягнення його до відповідальності та накладення адміністративної санкції за приписами ст.17 Закону №481/95-ВР. Окрім того, позивач стверджує, що у жодний спосіб не отримував повідомлення про анулювання ліцензії.

Посилаючись на вказане просив позов задовольнити.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 9 лютого 2023р. адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС в Одеській області від 7.09.2022р. №5722/15-32-09-02/31892976.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС в Одеській області на користь ПСП «ЕКСІМ-АГРО» сплачений судовий збір у розмірі 7 500грн..

В апеляційній скарзі апелянт просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні адміністративного позову в повному обсязі, посилаючись на порушення норм права.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи апеляційної скарги, пояснення на неї, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла до висновку про залишення скарги без задоволення, а рішення суду без змін, з наступних підстав.

Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що податковий орган приймаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення діяв протиправно та безпідставно, оскільки позивачем не було отримано Розпорядження ГУ ДПС в Одеській області за №15-р від 26.01.2022р. про анулювання отриманої підприємством ліцензії, що у свою чергу свідчить про необізнаність підприємства про анулювання зазначеної ліцензії, та вказане свідчить про відсутність порушень зберігання позивачем пального без наявності ліцензії у спірний період. При цьому, суд першої інстанції звернув увагу на те, що податковим органом не надано будь-яких відповідних пояснень та доказів на спростування зазначеного.

Вирішуючи спір судова колегія вважає, що суд першої інстанції повно та об`єктивно дослідив обставини по справі, надані докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного розгляду, що ПСП «ЕКСІМ-АГРО» є сільськогосподарським підприємством, основним видом діяльності якого за класифікатором видів економічної діяльності є: 01.11 - «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур». Підприємство проводить свою господарську діяльність на орендованих землях, про що було подано Податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи. Органами ДПС України в Одеській області було надано Довідку про присвоєння статусу платника єдиного податку четвертої групи сільськогосподарських товаровиробників. Позивач, як сільськогосподарський товаровиробник, закуповує i використовує дизельне пальне для потреб власного споживання (ведення діяльності в сфері сільського господарства).

4.03.2020р. ГУ ДПС в Одеській області була видана ПСП «ЕКСІМ-АГРО» ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за реєстраційним номером: 15270414202000657, терміном дії з 4.03.2020р. до 4.03.2025р. за адресою: Одеська область, Саратський район, с.Забари, вул.Шевченка, буд.165А.

26.01.2022р. уповноваженою особою податкового органу було прийнято розпорядження за №15-р «Про анулювання ліцензії», яким, зокрема, було вирішено анулювати дію ліцензії ПСП «ЕКСІМ-АГРО» №15270414202000657 на право роздрібної торгівлі пальним, зберігання пального та зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), у зв`язку із несплатою ПСП «ЕКСІМ-АГРО» чергового платежу за ліцензію.

В подальшому, з метою продовження здійснення господарської діяльності, 15.02.2022р. ГУ ДПС в Одеській області позивачеві була видана нова ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за реєстраційним номером: 15270414202200072 терміном дії 15.02.2022р. до 15.02.2027р. за адресом: Одеська область, Саратський район, с.Забари, вул.Шевченка, буд.165А.

Також, 15.02.2022р. посадовою особою ГУ ДПС в Одеській області прийнято наказ за №317-11 «Про проведення фактичної перевірки ПСП «ЕКСІМ-АГРО» з метою здійснення контролю дотримання вимог діючого законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, тривалістю 10 діб з 21.02.2022р..

Проте, у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану з 24.02.2022 - перевірку було зупинено.

25.07.2022р. податковим органом видано наказ за №1968-п «Про поновлення проведення фактичної перевірки ПСП «ЕКСІМ-АГРО».

Так, за результатами вказаної перевірки, 15.08.2022р. посадовими особами податкового органу було складено Акт перевірки за №5216/15-32-09-02/31892976 «Про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального», у якому, серед іншого, встановлено: - «Станом на 22.02.2022 року на території господарської одиниці за адресою: Одеська область, Саратський район, с. Забари, вул. Шевченка, буд. 1654, в ході проведення перевірки, встановлено залишки дизельного палива у кількості 3488,0 літрів. Таким чином, станом на 22.02.2022 року встановлено факт зберігання дизельного пального у кількості 588,0 літрів, залишок пального отриманого 13.01.2022 року від ТД «Червона Калина», яке зберігалось у період з 13.01.2022 року до моменту початку перевірки, та факт зберігання дизельного пального отриманого 22.02.2022 року від ТД «Червона Калина» у кількості 2900,0 літрів. В порушення ст. 15 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами та доповненнями) ПСП «ЕКСІМ-АГРО» у період з 26.01.2022 року до 15.02.2022 року здійснювало зберігання дизельного пального у кількості 588,0 літрів без ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Саратський район, с. Забари, вул. Шевченка, буд. 1654».

Також, зазначено, що за порушення норм ст.15 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», (із змінами та доповненнями), від 19.12.1995р. за №481/95-ВР, в частині зберігання пального без наявності ліцензії, передбачена відповідальність згідно із ст.17 цього Закону. За порушення п.85.2 ст.85 ПКУ, передбачена відповідальність згідно із п.121.1 ст.121 цього Кодексу.

На підставі встановлених порушень, 7.09.2022р. ГУ ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення за №5722/15-32-09-02/31892976, яким до ПСП «ЕКСIМ-АГРО» застосовано штраф у розмірі 500 000грн..

Перевіряючи правомірність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, з урахуванням підстав, за якими позивач пов`язує його протиправність та скасування, судова колегія виходить з наступного.

Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положеннями пп.20.1.4 п.20.1 ст.21 ПК України встановлено, що контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

У відповідності до п.75.1 ст.75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Так, згідно пп.75.1.3 п.75.1 ст.75 ПК України, фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

За правилами п.80.1 ст.80 ПК України, фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

Відповідно до пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України, фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Згідно з п.86.1 ст.86 ПК України, результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акту або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено матеріалами справи під час апеляційного розгляду, що податковим органом було проведено фактичну перевірку ПСП «ЕКСІМ-АГРО», за результатами якої було складено відповідний акт перевірки, в якому було встановлено, що у період з 26.01.2022р. до 15.02.2022р. ПСП «ЕКСІМ-АГРО» здійснювало зберігання дизельного пального у кількості 588 літрів без ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Саратський район, с.Забари, вул.Шевченка, буд.165А», що у свою чергу є порушенням вимог ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». На підставі встановленого порушення і було прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення про накладення штрафу на підприємство у розмірі 500 000грн..

Приписами ст.15 ЗУ «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» визначено, що суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

Суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018р. за №2628-VІІІ внесено зміни, зокрема, до ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», згідно яких з 1.07.2019р. суб`єкти господарювання для провадження діяльності із роздрібної торгівлі пальним мають отримати відповідну ліцензію. Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним. Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2 000грн. на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються терміном на п`ять років органом виконавчої влади, уповноваженим КМУ.

Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:

- заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

- рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

- несплати чергового платежу за ліцензію;

- встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку (стосовно імпортерів);

- встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;

- рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

- порушення вимог ст.15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях;

- отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами;

- встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії;

- встановлення факту здійснення роздрібної торгівлі через реєстратори розрахункових операцій (книги обліку розрахункових операцій), не зазначені в ліцензії;

- встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії;

- порушення термінів звернення до органу ліцензування щодо зміни відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії;

- відмови, без законодавчих підстав, від доступу представника контролюючого органу до проведення перевірки відповідно до вимог ст.80,81 ПК України, на підставі акту, складеного посадовими (службовими) особами податкового органу, який засвідчує факт відмови.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) письмового розпорядження про її анулювання.

У відповідності до ст.16 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим КМУ видавати ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, і пального, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, і пальним, на зберігання пального. Для здійснення контролю суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.

Положеннями ч.1 ст.17 ЗУ «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» встановлено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

Відповідно до ч.2 ст.17 ЗУ «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: надання послуг із зберігання пального іншим суб`єктам господарювання та/або реалізація пального іншим особам на підставі ліцензії на право зберігання пального, отриманої на підставі заяви виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки відповідно до ст.15 цього Закону, - 500 000грн..

Зокрема, як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, що 4.03.2020р. ГУ ДПС в Одеській області ПСП «ЕКСІМ-АГРО» була видана ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за реєстраційним номером: 15270414202000657, терміном дії з 4.03.2020р. до 4.03.2025р. за адресою: Одеська область, Саратський район, с.Забари, вул.Шевченка, буд.165А.

Однак, розпорядженням ГУ ДПС в Одеській області за №15-р від 26.01.2022р. «Про анулювання ліцензій» на підставі ст.19 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995р. за №481/95-BP зобов`язано анулювати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) суб`єктам господарювання (згідно з додатком), у зв`язку із несплатою позивачем чергового платежу за ліцензію.

Відповідно до положень ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв`язку.

Під час судового засідання в апеляційному суді, судова колегія намагалась з`ясувати у представника податкового органу інформацію щодо надіслання та отримання підприємством вищезазначеного розпорядження про анулювання ліцензії, проте, представником податкового органу, як суб`єктом владних повноважень, належних доказів на підтвердження надіслання та отримання ПСП «ЕКСІМ-АГРО» розпорядження ГУ ДПС в Одеській області за №15-р від 26.01.2022р. «Про анулювання ліцензій» на підставі ст.19 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995р. за №481/95-BP, що у контексті вище окреслених законодавчих приписів свідчило б про анулювання отриманої позивачем 4.03.2020р. ліцензії, та відповідно наявність порушення, а саме зберігання пального без наявності ліцензії, у період часу з 26.01.2022р. по 15.02.2022р., не надано та будь - яких доводів з цього приводу не наведено.

Враховуючи вищевказане, судова колегія погоджується із судом першої інстанції про задоволення позовних вимог підприємства та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 7.09.2022р. за №5722/15-32-09-02/31892976, яким до ПСП «ЕКСІМ-АГРО» застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 500 000грн. за зберігання пального без наявності ліцензії, оскільки під час апеляційного розгляду було встановлено та підтверджено представником позивача, що підприємство не отримувало Розпорядження про анулювання спірної ліцензії та при цьому сплатило усі чергові платежі.

В доводах апеляційної скарги апелянт посилався на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права. На думку судової колегії, викладені у скарзі доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи порушення норм процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи по суті.

За таких обставин, судова колегія вважає, що рішення суду ухвалено з додержанням норм процесуального та матеріального права, а тому не вбачає підстав для його скасування.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.246,315,316 КАС України, колегія суддів,-

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 9 лютого 2023р. залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків встановлених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Повний текст судового рішення виготовлений 28 вересня 2023р.

Головуючий: Ю.М. Градовський

Судді: І.О. Турецька

Л.П. Шеметенко

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2023
Оприлюднено02.10.2023
Номер документу113800777
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/17690/22

Ухвала від 11.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 14.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 18.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 04.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 09.02.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 12.12.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні