ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/89/23 Суддя (судді) першої інстанції: Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 вересня 2023 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Судді-доповідача: Кузьмишиної О.М.,
суддів: Кобаля М.І., Костюк Л.О.,
при секретарі судового засідання Кузьмич М.Б.,
за участі:представника позивача та третьої особи - адвоката Аполонова О.В.,
представника відповідача - Гусак І.Ю.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 26 травня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокультивація Україна» до Головного управління ДПС у Черкаській області, Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Приватне акціонерне товариство «Лебединський насіннєвий завод» про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрокультивація Україна» звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області, Державної податкової служби України та просить:
- визнати протиправним і скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13 вересня 2022 року №7335714/40282983;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних з моменту подання на реєстрацію податкову накладну позивача від 30.12.2021 №492 щодо постачання до ПрАТ "Лебединський насіннєвий завод" маркетингових послуг, код послуги за ДКПП 73.20.19-00.00, а саме: стимулюючих виплат за просування товару в кількості 34 500 тонн, по ціні просування однієї тони товару за 350, 00 грн на загальну суму 14 490 000, 00 грн, у т.ч. ПДВ 2 415 000, 00 грн.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 26 травня 2023 року адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, представником ГУ ДПС у Черкаській області подано апеляційну скаргу, в якій останній просить його скасувати та ухвалити нове, яким у задоволенні позову відмовити повністю.
Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції прийнято рішення з неправильним застосуванням норм матеріального права. Зокрема, в апеляційній скарзі зазначається, що судом першої інстанції не враховано, що податковим органом встановлена відсутність повного обсягу первинних документів, що підтверджують інформацію, зазначену в податковій накладній. Окрім цього неможливо визначити базу оподаткування за проведеними фінансово-господарськими операціями між ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» та ТОВ «Агрокультивація Україна» згідно податкової накладної №492 від 30.12.2021. Такі обставини, на думку апелянта, не свідчать про правомірність формування та подачи податкової накладної, тому рішення податкового органу є обґрунтованим та законним.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 серпня 2023 року відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ГУ ДПС у Черкаській області.
Від ТОВ «Агрокультивація Україна» та від третьої особи - Приватного акціонерного товариства «Лебединський насіннєвий завод» надійшов письмовий відзив на апеляційну скаргу.
В судовому засіданні представники сторін підтримали свої позиції стосовно апеляційної скарги, надали пояснення.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги та, перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення суду першої інстанції слід залишити без змін з наступних підстав.
Відповідно до фактичних обставин справи 29 вересня 2020 року між ТОВ «Агрокультивація Україна» (покупець) та ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» укладено договір поставки від 29.09.2020 №Д-ВА-29092020-02, відповідно до умов якого ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» зобов`язалося постачати, а ТОВ «Агрокультивація Україна» придбати товар - мінеральні добрива виробництва ПАТ «АЗОТ», ПрАТ «Сєвєродонецьке об`єднання Азот», ТОВ «Інфо Кар». За досягнутими домовленостями, при придбанні товарів у значних обсягах позивач має право на премії: знижки у придбанні товару та/або виплату грошової винагороди за придбання та реалізацію такого товару. За рахунок стимулювання покупця (ТОВ «Агрокультивація Україна»), контрагент-постачальник (ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод») отримає збільшення обсягів продажів власних товарів, поширення інформації про такий товар серед покупців та отримає оптимізацію витрат на оплату праці персоналу, необхідного для пошуку покупців продукції, а отже і збільшення доходу. Виплати продавцем винагороди у грошовій формі (бонусу, мотиваційних виплат) покупцю, які є об`єктом оподаткування ПДВ (маркетинговими послугами), які надаються покупцем, а винагорода у грошовій формі (бонуси), в свою чергу, є компенсацією вартості таких послуг.
За період з 05.01.2021 по 30.12.2021 ТОВ «Агрокультивація Україна» придбало у ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» 21 611 тонн селітри аміачної та 12 889 тонн КАС-32.
05 січня 2021 року між ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» (замовник) та ТОВ «Агрокультивація Україна» (виконавець) укладено Договір від 05.01.2021 №05/01/2021, відповідно до умов якого при закупівлі товару у замовника, замовник сплачує виконавцю стимулюючу виплату, а виконавець зобов`язується якісно надавати послуги із просування Товару. Товаром визначено селітру аміачну (амонію нітрат) та КАС-32 (добрива рідкі азотні).
За додатком від 30.12.2021 №2 до договору від 05.01.2021 №05/01/2021, за придбання товарів в обсягах 34 500 тонн, виконавець - ТОВ «Агрокультивація України» отримало право на премію (стимулюючу виплату) в сумі 420 грн. за придбання однієї тонни товару з ПДВ, а всього на суму 14 490 000 грн., у т.ч. ПДВ 2 415 000 грн.
30 грудня 2021 року між ТОВ «Агрокультивація Україна» та ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» складено акт №1718 наданих послуг, відповідно до якого ТОВ «Агрокультивація Україна» надало ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» маркетингові послуги (стимулюючі виплати за послуги по просуванню товару) в кількості 34 500 тонн на загальну суму 14 490 000 грн., у т.ч. ПДВ 2 415 000 грн., який складено на підставі затвердженого сторонами акту наданих послуг від 30.12.2021 №30/12 за період з 05.01.2021 по 30.12.2021 згідно із додатками до додатку від 30.12.2021 №2 до договору від 05.01.2021 №05/01/2021 (звіти з продажу КАС-32 та селітри аміачної).
Оплата наданих послуг здійснена наступними платежами: за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 29.07.2022 №21530 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 30000,0 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 03.08.2022 №21943 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 53100,0 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 04.08,2022 №22080 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 15000 грн., за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 11.08.2022 №22617 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 595749,92 грн., за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 16.08.2022 №23058 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 14000 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 16.08.2022 №23057 ТОВ «Агро культивація Україна» отримало 4250,08 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 16.08.2022 №23059 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 1900 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 22.08.2022 №23643 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 86000 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 22.08.2022 №23642 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 135000 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 23.08.2022 №23820 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 71528,16 грн.; за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 05.09.2022 №25264 ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало 13483471,84 грн.
За правилом першої події, складання акту наданих послуг від 30.12.2021 №1718, ТОВ «Агрокультивація Україна» виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну від 30.12.2021 №492 щодо постачання до ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» (код ЄДРПОУ 00388932) маркетингових послуг, код послуги за ДКПП 73.20.19-00.00), а саме: стимулюючих виплат за просування товару в кількості 34 500 тонн, по ціні просування однієї тони товару за 350,0 грн., на загальну суму 14 490 000 грн., у т.ч. ПДВ 2 415 000,0 грн.
ДПС України, квитанцією від 21.02.2022 повідомлено ТОВ «Агрокультивація Україна» про зупинення реєстрації податкової накладної від 30.12.2021 №492. Як зазначено у вказаній квитанції: «Відповідно доп.201.16 cт.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 30.12.2021 №492 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 73.20.19-00.00, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про ресстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
В порядку п.201.16 ст.201 ПК України ТОВ «Агрокультивація Україна» направляло до ДПС України та Головного управління ДПС у Черкаській області засобами електронного зв`язку повідомлення, пояснення та копії документів, що підтверджують виникнення у ТОВ «Агрокультивація Україна» податкових зобов`язань та обов`язок зареєструвати податкову накладну від 30.12.2021 №492, а також підтверджуючі документи щодо реальності здійснених господарських операцій.
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13 вересня 2022 року №7335714/40282983 у реєстрації вказаної податкової накладної відмовлено.
Рішенням комісії ДПС України від 05.10.2022 №51101/40282983/2 у задоволенні скарги ТОВ «Агрокультивація Україна» відмовлено, оскаржуване рішення залишено без змін.
Такі обставини зумовили звернення позивача до суду з цим адміністративним позовом, за результатами розгляду якого судом першої інстанції ухвалено рішення від 26 травня 2023 року.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з наявності у позивача документів, які свідчать про реальність проведення господарської операції з контрагентом, внаслідок чого контролюючий орган не мав правових підстав для відмови у реєстрації податкових накладних.
Переглядаючи рішення суду першої інстанції та оцінюючи відповідні висновки, викладені у рішенні, колегія суддів враховує, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до вимог частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з частинами першою та другою статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Вимогами статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (частина друга статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Згідно з підпунктом «а» п. 185.1 ст.185 Податкового кодексу України (далі - ПК України), об`єктом: оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце (постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь- яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п.188.1 ст.188 ПК України).
Відповідно до п.192.1 ст.192 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).
Відповідно до п.п.14.1.60 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
П.201.1 ст.201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
П.201.16 ст.201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до цієї норми Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.12.2019 року №1165 якою затверджений "Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Невід`ємною частиною Порядку 1165 є Додаток №3 «Критерії ризиковості здійснення операцій», де в п.5 зазначено «Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 року, зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 року, зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги».
Також, 12.12.2019 Наказом Міністерства фінансів України №520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 затверджений «порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок - 520).
П.4 Порядку 520 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію І відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 цього Порядку встановлено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинені в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
За змістом п. 11 Порядку 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинені в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як вбачається з наявних у справі матеріалів, за змістом квитанції з Єдиного реєстру податкових накладних від 21.02.2022 податкова накладна від 30.12.2021 №492 прийнята, але її реєстрація зупинена з посиланням на відповідність п. 1 Критеріїв ризикованості здійснення операцій. Податковим органом запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем на адресу Головного управління ДПС у Черкаській області направлено повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено від 30.12.2021 №492 до яких надано копії документів, що підтверджують виникнення у ТОВ «Агрокультивація Україна» податкових зобов`язань та обов`язку зареєструвати податкову накладну від 30.12.2021 №492, а також підтверджуючі документи щодо реальності здійснених господарських операцій.
Разом з тим, відповідач 1 прийняв оскаржуване рішення, при цьому не зазначив, яких саме документів невистачило для прийняття позитивного рішення про реєстрацію податкових накладних. Оскаржувані рішення не містять обґрунтувань підстав та причин ризиковості платника податків відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості платників податку.
Також колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції стосовно того, що первинним документом для надання маркетингових послуг є акт наданих послуг від 30.12.2021 №1718, який містить необхідні реквізити, передбачені ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Оплата наданих послуг здійснена наступними платежами за платіжним дорученням ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» від 29.07.2022 №21530, від 03.08.2022 №21943, від 04.08.2022 №22080, від 11.08.2022 №22617, від 16.08.2022 №23058, від 16.08.2022 №23057, від 16.08.2022 №23059, від 22.08.2022 №23643, від 22.08.2022 №23642, від 23.08.2022 №23820, від 05.09.2022 №25264.
Факт придбання товару у зазначених обсягах підтверджується звітом про надходження (придбання) товару - нітрату амонію (селітри аміачної) від ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» протягом 2021 року; звітом про надходження (придбання) товару - КАС-32 від ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» протягом 2021 року;
Реалізація придбаних товарів підтверджується звітом з продажу товару - нітрату амонію (селітри аміачної), придбаного у ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» протягом 2021 року; звітом з продажу товару - КАС-32, придбаного у ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» протягом 2021 року
Звіти про надходження товару містять реквізити видаткових накладних, відповідно до яких ТОВ «Агрокультивація Україна» отримало товар від ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод», звіти з продажу містять інформацію щодо реалізованих ТОВ «Агрокультивація Україна» мінеральних добрив, придбаних у ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод», зокрема, дату і номер видаткової накладної на продаж, найменування контрагента-покупця, кількість реалізованого товару.
Відтак, позивач довів, що господарська операція за договором від 05.01.2021 №05/01/2021 є маркетинговими послугами та є об`єктом оподаткування ПДВ.
Отже, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, судом першої інстанції при розгляді справи правильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, а також дотримано норм процесуального права.
Відповідно до статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись статтями 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області залишити без задоволення.
Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 26 травня 2023 року у справі №580/89/23 залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у строки та з підстав, визначених пункту 2 частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя-доповідач О.М.Кузьмишина
Судді М.І. Кобаль
Л.О. Костюк
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2023 |
Оприлюднено | 02.10.2023 |
Номер документу | 113801179 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьмишина Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьмишина Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьмишина Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьмишина Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьмишина Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьмишина Олена Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні