РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
26 вересня 2023 р. Справа № 120/3052/23
Вінницький окружний адміністративний суд у складі судді Яремчука Костянтина Олександровича, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі відділу державного нагляду (контролю) у Вінницькій області про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду з позовною заявою звернулося товариство з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі відділу державного нагляду (контролю) у Вінницькій області про визнання протиправною та скасування постанови № 352308 від 07 березня 2023 року про застосування адміністративно-господарського штрафу в розмірі 34000 гривень.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що оскаржуваною постановою до нього застосовано адміністративно-господарський штраф в розмірі 34000 гривень за порушення статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт" (міжнародні перевезення пасажирів за маршрутом "Вінниця-Італія" за відсутності на момент перевірки щоденного листа обліку режимів праці та відпочинку у водія ОСОБА_1 на паперовому носії до цифрового тахографа), відповідальність за яке передбачена абзацом 6 частини 1 статті 60 цього ж Закону.
На переконання позивача, оскаржувана постанова є протиправною, оскільки під час проведення перевірки у водіїв (в тому числі у ОСОБА_1 ) були наявні всі необхідні документи, передбачені статтею 53 Закону України "Про автомобільний транспорт", які вони і пред`явили посадовим особам відділу державного нагляду.
При цьому транспортний засіб, перевірка якого проводилася, був обладнаний тахографом, а у водіїв були наявні картки водія та роздруківка даних роботи тахографа.
Позивач вважає, що він як перевізник дотримався вимог статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт". Більше того, на його думку, законодавством не покладено на перевізника обов`язку забезпечувати водіїв таким документом, як щоденний лист обліку режимів праці та відпочинку, про який згадується в акті перевірки.
Відтак, на думку позивача, підстав для складання акту перевірки від 08 лютого 2023 року № 350678 не було, а тому відсутні підстави для застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу на підставі такого акту перевірки.
Ухвалою від 29 березня 2023 року відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд її здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
13 квітня 2023 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому представник відповідача зазначив, що відповідно до частини 8 статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт" водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
Так, 08 лютого 2023 року уповноваженими особами відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області в рамках проведення заходів державного контролю відповідно до Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті перевірено транспортний засіб VAN HOOL, реєстраційний номер НОМЕР_1 , який належить товариству з обмеженою відповідальністю "Демченко груп". За результатами проведення рейдової перевірки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 350678 від 08 лютого 2023 року, у якому зафіксовано порушення вимог статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт, а саме: не оформлено щоденний листок обліку режимів праці та відпочинку водія ОСОБА_1 на паперовому носії за 08 лютого 2023 року.
У зв`язку з ненаданням ОСОБА_1 під час перевірки 08 лютого 2023 року щоденного листка обліку режимів праці та відпочинку начальником відділу державного нагляду (контролю) у Вінницькій області 07 березня 2023 року винесено постанову № 352308 про застосування до товариства з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" адміністративно - господарського штрафу в розмірі 34000 гривень.
За таких обставин, на думку представника відповідача, підстави для задоволення позовних вимог відсутні.
Також представником відповідача до відзиву на позовну заяву долучено компакт-диск, який містить відеофайл із відеозаписом обставин проведення перевірки, за результатами якої складено акт перевірки № 350678 від 08 лютого 2023 року.
26 квітня 2023 року позивачем подано до суду відповідь на відзив, у якій зазначено, що долучений до відзиву компакт-диск не може бути допустимим доказом у цій справі, оскільки відеозапис, що міститься на ньому, створений 11 квітня 2023 року, хоча рейдова перевірка проводилася 08 лютого 2023 року. Окрім того, з такого відеозапису неможливо встановити природу його походження, а також встановити дату проведення відеозйомки. Більше того, відеозапис свідчить, що посадовими особами відділу не встановлено особи водія, що має важливе значення для притягнення товариства до відповідальності.
01 травня 2023 року представником відповідача подано письмові заперечення на аргументи позивача, наведені у відповіді на відзив. Так, представник відповідача звертає увагу на те, що з відеозапису, що міститься компакт-диск, чітко видно те, який саме транспортний засіб перевіряється та дату проведення перевірки, а тому твердження позивача про те, що такий відеозапис створено 11 квітня 2023 року не відповідає дійсним обставинам.
Окрему увагу представник відповідача звернув на приписи Закону України "Про електронні документа та електронний документообіг". Так, відповідно до статті 5 цього Закону електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов`язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
При цьому згідно з частиною 1 статті 7 згаданого Закону оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
За таких обставин, на переконання представника відповідача, відеозапис проведення рейдової перевірки містить всі дані та відображає події, що мала місце 08 лютого 2023 року під час зупинення транспортного засобу марки "VAN HOOL", реєстраційний номер НОМЕР_1 .
10 травня 2023 року представником відповідача подано до суду додаткові пояснення, у яких наведені аргументи щодо відсутності підстав для задоволення адміністративного позову.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, оцінивши надані сторонами докази, суд встановив наступне.
08 лютого 2023 року посадовими особам відділу державного нагляду (контролю) в Рівненській області Державної служби з безпеки на транспорті в рамках проведення заходів державного контролю додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт на автомобільній дорозі М-06 "Київ-Чоп" (267 км + 100 м) проведено рейдову перевірку транспортного засобу марки "VAN HOOL", реєстраційний номер НОМЕР_1 , що належить товариству з обмеженою відповідальністю "Демченко груп".
За наслідками такої перевірки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 350678, у якому зазначено, що під час надання послуг з міжнародних перевезень пасажирів за маршрутом "Вінниці - Італія" перевізник не забезпечив водія документами, передбаченими статтею 53 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: відсутній щоденний лист обліку режимів праці та відпочинку водія ОСОБА_1 на паперовому носії до цифрового тахографа за 08 лютого 2023 року. Під час перевірки водій користувався особистою карткою водія ОСОБА_2 .
На підставі вказаного акту перевірки начальником відділу державного нагляду (контролю) у Вінницькій області 07 березня 2023 року винесено постанову № 352308, якою до товариства з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" застосовано адміністративно-господарський штраф у розмірі 34000 гривень за порушення статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт", відповідальність за яке передбачена абзацом 6 частини 1 статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт".
Надаючи правову оцінку постанові, що оскаржується, суд зважає на таке.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначені Законом України "Про автомобільний транспорт" від 05 квітня 2001 року № 2344-ІІІ (далі - Закон № 2344-ІІІ).
Вказаний Закон регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами-суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень (стаття 3 Закону № 2344-ІІІ).
Відповідно до частини 4 статті 6 Закону № 2344-ІІІ реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Так, на виконання вимог абзацу 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 442 від 10 вересня 2014 року "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" утворено Державну службу України з безпеки на транспорті, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з безпеки на морському та річковому транспорті, Державну інспекцію з безпеки на наземному транспорті та підпорядкувавши Службі, що утворюється, Державну спеціальну службу транспорту.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 103 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Положення).
Відповідно до пункту 1 Положення Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.
Згідно з підпунктами 1, 3 пункту 4 Положення основними завданнями Укртрансбезпеки є, зокрема, реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному транспорті; здійснення державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті.
Як зазначено у пункті 8 Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.
На момент прийняття оскаржуваної постанови таким органом виступав відділ державного нагляду (контролю) у Вінницькій області, утворений згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2021 року №1579-р "Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті".
Статтею 6 Закону № 2344-ІІІ передбачено, що державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.
Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі) автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.
Водночас особливості організації міжнародних перевезень пасажирів та вантажів визначені статтею 53 Закону № 2344-ІІІ.
Як визначено частинами 1, 2 та 4 статті 53 Закону № 2344-ІІІ, організацію міжнародних перевезень пасажирів і вантажів здійснюють перевізники відповідно до міжнародних договорів України з питань міжнародних автомобільних перевезень.
До міжнародних перевезень пасажирів та небезпечних вантажів допускаються резиденти України, які мають досвід роботи на внутрішніх перевезеннях на договірних умовах не менше ніж три роки.
При виконанні міжнародних перевезень пасажирів резиденти України повинні мати:
дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення;
свідоцтво реєстрацію транспортного засобу;
список пасажирів (при нерегулярних та маятникових перевезеннях);
білетно-облікову документацію;
схему маршруту.
У транспортних засобах, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів та/або вантажів, установлюються і використовуються контрольні пристрої - тахографи (частина 7 статті 53 Закону № 2344-ІІІ).
Відповідно до частини 8 статті 53 Закону № 2344-ІІІ водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 24 червня 2010 року № 385 затверджено Інструкцію з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті (далі - Інструкція № 385).
Згідно з пунктом 1.4 розділу І Інструкції № 385 у цій Інструкції терміни вживаються у такому значенні:
- картка - картка контрольного пристрою (тахографа) з вбудованою мікросхемою, призначена для використання в цифровому тахографі;
- контрольний пристрій (тахограф) - обладнання, яке є засобом вимірювальної техніки, призначене для встановлення на транспортних засобах для показу та реєстрації в автоматичному чи напівавтоматичному режимі інформації про рух таких транспортних засобів та про певні періоди роботи їхніх водіїв;
- тахокарта - бланк, призначений для внесення й зберігання зареєстрованих даних, який вводять в аналоговий контрольний пристрій (тахограф) та на якому маркувальні пристрої останнього здійснюють безперервну реєстрацію інформації, що підлягає фіксуванню відповідно до положень ЄУТР.
Пунктом 3.3 розділу ІІІ Інструкції № 385 передбачено, що водій транспортного засобу, обладнаного тахографом:
- забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа;
- своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання;
- використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом;
- має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом;
- у разі несправності або пошкодження аналогового тахографа своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформує про це відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв);
- у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.
Відповідно до пункту 3.5 розділу ІІІ Інструкції № 385 перевізники:
- забезпечують водіїв, які відправляються в рейс, необхідною кількістю тахокарт або паперу для роздруківки даних, що відповідають типу тахографа (аналоговий, цифровий);
- зберігають інформацію, отриману за допомогою тахографа, кожного водія протягом 12 місяців з дати останнього запису, а протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, свідоцтва про повірку - протягом одного року з дати закінчення терміну їх дії;
- аналізують інформацію щодо дотримання режимів праці та відпочинку водіїв, отриману за допомогою тахографа, а в разі виявлення порушень вживають заходів щодо недопущення та запобігання виникненню їх в подальшому.
З 20 грудня 2010 року набула чинності Поправка № 6 до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, підписаної в Женеві 01 липня 1970 року, в частині надання до контролю реєстраційних листків (тахограм) за поточний день та попередні 28 календарних дні, а в разі відсутності тахокарт надання Бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
Таким чином, наведеними вище положеннями на перевізника, який здійснює міжнародні перевезення пасажирів, покладено обов`язок із забезпечення, а на водія транспортного засобу, обладнаного цифровим тахографом, - обов`язок мати при собі картку водія та/або роздруківку даних роботи тахографа.
Тобто, наведені норми зобов`язують водія транспортного засобу, обладнаного цифровим тахографом, мати або картку водія, або роздруківку даних роботи тахографа та роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
Відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт передбачена статтею 60 Закону № 2344-III.
Так, відповідно до абзацу 6 частини 1 статті 60 Закону № 2344-III за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за перевезення пасажирів та вантажів за виконання резидентами та/або нерезидентами України міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без документів, визначених статтею 53 цього Закону, - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
За визначеннями, наведеними в статті 1 Закону № 2344-ІІІ, автомобільний перевізник це - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; вантажні перевезення - це перевезення вантажів вантажними автомобілями.
Відтак відповідальність за порушення норм законодавства про автомобільний транспорт несуть саме перевізники, як фізичні чи юридичні особи, які безпосередньо здійснюють на комерційній основі чи за власний кошт перевезення вантажів транспортними засобами.
В ході судового розгляду встановлено, що належний позивачеві транспортний засіб, який був об`єктом перевірки 08 лютого 2023 року, обладнаний працюючим та повіреним цифровим тахографом, що не заперечується сторонами.
При цьому долучені до позову документи не свідчать про пред`явлення водієм під час проведення перевірки роздруківки на паперовому носії інформації про роботу та відпочинок водія за 08 лютого 2023 року, що також не заперечується позивачем.
Тобто, у даному випадку водій керував транспортним засобом, обладнаним тахографом, при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень пасажирів без роздрукованої на паперовому носії інформації про роботу та відпочинок водія ОСОБА_1 , що суперечить положенням Закону № 2344-ІІІ.
При цьому суд звертає увагу на те, що в акті перевірки зазначено, що під час зупинки транспортного засобу "VAN HOOL", реєстраційний номер НОМЕР_1 , ним керував водій ОСОБА_1 .
Також у акті перевірки міститься підпис водія ОСОБА_1 про ознайомлення його зі змістом такого акту. Не містить акт заперечень щодо невірного визначення водія транспортного засобу.
Більше того, із долученого представником відповідача до відзиву на позовну заяву відеозапису слідує, що водій ОСОБА_1 не заперечує той факт, що у нього відсутня роздрукована на паперовому носії інформація про його роботу та відпочинок.
Водночас до відзиву на позовну заяву відповідачем долучено належним чином засвідчену копію картки іншого водія ОСОБА_3 , що була надана водієм ОСОБА_1 під час перевірки. Наведене підтверджує посилання у акті перевірки на те, що під час перевірки водій ОСОБА_1 користувався карткою іншого водія ОСОБА_2 .
Посилання позивача на те, що із долученого до відзиву відеозапису неможливо встановити дату проведення перевірки суд оцінює критично, позаяк у лівому верхньому куті відеозапису наявна така дата - 08 лютого 2023 року (дата проведення перевірки).
Доводи позивача про те, що відеозапис здійснено 11 квітня 2023 року є помилковими, адже цією датою відеозапис записано на компакт-диск, а відтак позивач безпідставно вважає, що такий відеозапис не стосується перевірки належного йому транспортного засобу.
Також судом критично оцінюються посилання позивача на те, що посадовими особами відділу не встановлено особу водія зупиненого транспортного засобу, оскільки відеозапис підтверджує те, що інспектор Укртрансбезпеки вимагав у водія пред`явити відповідне посвідчення на право керування транспортним засобом, а водій, в свою чергу, таке посвідчення надав для перевірки.
Крім того, суд уже звертав увагу на те, що акт перевірки містить підпис водія ОСОБА_1 про ознайомлення його зі змістом такого акту і при цьому в такому акті відсутні заперечення щодо невірного визначення водія автобуса.
Отже, допущення позивачем порушення законодавства про автомобільний транспорт знайшло своє підтвердження в ході судового розгляду, а тому оскаржувана постанова про застосування до товариства з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" адміністративного-господарського штрафу від 07 березня 2023 року № 352308 прийнята в межах повноважень та у спосіб, що визначені законом, а тому підстави для її скасування відсутні.
Відповідно до статей 9, 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно зі статтею 90 цього Кодексу оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
При цьому в силу положень частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, перевіривши обґрунтованість ключових доводів сторін та оцінивши надані ними докази в сукупності, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову належить відмовити.
У зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог відсутні підстави для відшкодування позивачеві витрат, пов`язаних із сплатою судового збору.
Керуючись статтями 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви товариства з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 КАС України.
Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю "Демченко груп" (місцезнаходження: 23211, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт Стрижавка, вул. Приміська, буд. 6М; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 44721593)
Відповідач: відділ державного нагляду (контролю) у Вінницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті (місцезнаходження: 21021, м. Вінниця, вул. Порика, буд. 29)
Рішення суду в повному обсязі складено 26.09.2023
Суддя Яремчук Костянтин Олександрович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2023 |
Оприлюднено | 02.10.2023 |
Номер документу | 113818696 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Яремчук Костянтин Олександрович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Яремчук Костянтин Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні