ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 вересня 2023 рокусправа № 380/16561/23
зал судових засідань № 5
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого суддіКузана Р.І.,
секретар судового засіданняЯщишин І.А.,
за участю:
представника позивача Владики В.В.,
представника відповідачаДумич І.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові в режимі відеоконференції в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення, -
в с т а н о в и в :
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» (місцезнаходження: 79067, м. Львів, вул. Бексидська, буд.33, кімната 48, ЄДРПОУ 44295954) (далі позивач, ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ») звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, код ЄДРПОУ ВП 43968090) (далі відповідач), в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 05 червня 2023 року №12876/13-01-04-07/44295954 Головного управління ДПС у Львівській області (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 43968090).
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що не погоджується з висновками, викладеними в Акті перевірки та з податковим повідомленням - рішенням за формою «Н» від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954 Головного управління ДПС у Львівській області, оскільки вони є необґрунтованими та неправомірними, такими, що не базуються на нормах чинного законодавства України, виходячи з наступного.
Зазначає, що відповідачем в Акті перевірки та в оскаржуваному ППР від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954 по податковій накладній №6 від 11.01.2022 (дата реєстрації 05.01.2023) на суму 5 183 904,77 грн в т.ч. ПДВ 863984,13 грн, неправомірно застосовано розмір штрафу 40% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, що був встановлений на день реєстрації вказаної податкової накладної пунктом 120-1.1. ст. 120-1 ПК України, а не на день прийняття податкового повідомлення-рішення, що становить 15% суми податку на додану вартість відповідно до п. 90 підрозділу 2 Розділу ХХ «Перехідних положень» ПК України. Позивач вважає, що відповідач протиправно не врахував положення статті 58 Конституції України та пункту 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.
Звертає увагу, що до спірних правовідносин необхідно застосувати принцип подолання темпоральної колізії норм права, відповідно до якого має застосовуватися норма, яка прийнята пізніше, а саме п. 89, п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України ПК України.
Таким чином вважає, що на день прийняття оскаржуваного ППР від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954 вже набрали чинності зміни до ПК України, які пом`якшували відповідальність платника податку за порушення строків реєстрації податкової накладної (зменшували розмір штрафу), а тому контролюючий орган мав обчислювати суму штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної згідно з новими, зменшеними розмірами. На підставі викладеного зазначає, що відповідачем розрахунок штрафних санкцій здійснено неправомірно, без урахування внесених у податкове законодавство змін, що має своїм наслідком визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954.
Ухвалою від 24.07.2023 суддя прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідач 31.08.2023 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований таким. Головним управлінням ДПС у Львівській області на підставі п.п. 20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу I, ст. 75, 76, 86 розділу IІ ПК України проведено камеральну перевірку ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» з питання дотримання вимог п.192.1 ст.192, п.201.10 ст.201 ПК України. За результатами перевірки складено акт від 19.04.2023 №9217/13-01-04-07/44295954. Перевіркою встановлено, що ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» відповідно до ст.192, п.201.10 ст.201 та підпункту 69.1, 69.11 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідних положень» ПК України порушено граничні терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у звітній період січень 2022 року березень 2023 року. На підставі зазначеного акту перевірки та у зв`язку з порушенням граничних строків реєстрації податкових накладних прийнято податкове повідомлення-рішення від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954, яким нараховано штрафні санкції в розмірі 345 671,05 грн за розрахунком, який додається до матеріалів справи.
Відповідач зазначає, що з 08 лютого 2023 року набрав чинності Закон України від 12 січня 2023 року №2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі Закон №2876-IX). Законом №2876-IX підрозділ 2 розділу ХХ Податкового кодексу України доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації ПН/РК до ПН у ЄРПН, встановлені пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом 120-1.1 статті 120-1 Кодексу. Визначені пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу строки реєстрації в ЄРПН застосовуються до ПН/РК, граничний термін реєстрації в ЄРПН яких припадає на період з дати набрання чинності Законом № 2876 - ІХ (тобто з датою складання починаючи з 16 січня 2023 року), та діють тимчасово протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано.
Вказує, що штрафи у розмірах, встановлених пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу, застосовуються у разі порушення платником податку передбачених пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу граничних строків реєстрації ПН/РК у ЄРПН із датою складання починаючи з 16 січня 2023 року. При цьому, порушення платником податку граничних строків реєстрації податкових накладних у ЄРПН, які припадають на період до дати набрання чинності Законом № 2876-ІХ (тобто застосовується до податкових накладних з датою складання не пізніше 15 січня 2023 року включно), тягне за собою накладання на такого платника податку штрафу у розмірах, встановлених пунктом 120-1.1 статті 120-1 Кодексу.
Звертає увагу, що жодним нормативно-правовим актом не зупинено дію ст.201 ПК України, а також не знято із платників податків обов`язок вчасно скласти податкову накладну в електронній формі та з дотримання умов/порядку визначеному законодавством її зареєструвати у ЄРПН. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
З цих підстав відповідач вважає, що до спірних правовідносин щодо реєстрації податкової накладної №6, що виписана 11.01.2022 неможливо застосовувати положення пункту 90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, оскільки граничний строк реєстрації вказаної податкової накладної припадає на 31.01.2022, тобто до дня набрання чинності Законом № 2876-ІХ. Крім цього вказує, що позивач не заперечує проти несвоєчасної реєстрації податкової накладної №1 від 27.02.2023 в ЄРПН, а також не надає належного обґрунтування причин порушень ним граничного строку реєстрації такої податкової накладної.
З урахуванням наведених обставин відповідач вважає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте відповідно до вимог законодавства та є правомірним. Просить відмовити в задоволенні позову повністю.
Позивачем подано відповідь на відзив за вх. №67131.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала з підстав, викладених в позовній заяві та відповіді на відзив. Просила суд позов задовольнити повністю.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечила з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву. Просила суд в задоволенні позову відмовити повністю.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» зареєстроване юридичною особою, перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Львівській області та є платником податку на додану вартість.
Головним управлінням ДПС у Львівській області на підставі п.п. 20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу I, ст. 75, 76, 86 розділу IІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» з питання дотримання вимог п.192.1 ст.192, п.201.10 ст.201 ПК України.
За результатами перевірки складено акт від 19.04.2023 №9217/13-01-04-07/44295954 «Про результати камеральної перевірки дотримання вимог п.192.1 ст.192, п.201.10 ст.201 ПК України», згідно з яким встановлено, що ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» відповідно до ст.192, п.201.10 ст.201 та підпункту 69.1, 69.11 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідних положень» ПК України порушено граничні терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у звітній період січень 2022 року березень 2023 року.
Зокрема, згідно з даними Єдиного державного реєстру податкових накладних відповідачем встановлено порушення ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» вимог п. 201.1 ст. 201 ПК України щодо термінів реєстрації податкових накладних, а саме:
- податкової накладної №6 від 11.01.2022 на суму ПДВ 863984,13 грн, яку зареєстровано в ЄРПН 05.01.2023. Порушено строк реєстрації на 223 дні, розмір штрафу - 40% від суми ПДВ, сума штрафних санкцій 345593,65 грн;
- податкової накладної №1 від 27.02.2023 на суму ПДВ 3869,77 грн, яку зареєстровано в ЄРПН 20.03.2023. Порушено строк реєстрації на 2 дні, розмір штрафу 2% від суми ПДВ, сума штрафних санкцій 77,40 грн.
На підставі висновків акту перевірки Головним управлінням ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення-рішення від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954 про нарахування штрафних санкцій на загальну суму 345671,05 грн, за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних /розрахунків коригування в ЄРПН), в тому числі 345593,65 грн по податковій накладній №6 від 11.01.2022 та 77,40 грн по податковій накладній №1 від 27.02.2023.
Позивач, вважаючи вищезазначене податкове повідомлення-рішення протиправним, звернувся до суду з позовом для захисту своїх прав та законних інтересів.
Суд враховує, що позивач фактично не заперечує факту несвоєчасної реєстрації податкових накладних №6 від 11.01.2022 та №1 від 27.02.2023, а також правильності визначення відповідачем розміру штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної №1 від 27.02.2023. Мотивами позову є неправомірне, на думку позивача, застосування відповідачем розміру штрафу - 40% від суми податку на додану вартість за податковою накладною №6 від 11.01.2022.
При вирішенні спору суд керувався таким.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України (далі ПК України).
Згідно з пунктом 14.1.60 ПК України, ЄРПН - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України визначено, що платник податків, зокрема, зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в ЄРПН.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Вказані норми ПК України є чинними, їх дія не була зупинена та на момент складення податкової накладної №6 від 11.01.2022 та до 08.02.2023 підлягали застосуванню.
Згідно з пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Водночас, 08.02.2023 набрав чинності Закон № 2876-ІХ від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, згідно з яким, зокрема тимчасово встановлено інші граничні строки реєстрації податкових накладних та встановлено інші розміри штрафів за їх несвоєчасну реєстрацію.
Законом № 2876-ІХ підрозділ 2 розділу XX ПК України доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації ПН/РК до ПН у ЄРПН, встановлені пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом 120.1.1 статті 120.1 Кодексу.
Так, відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України передбачено, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:
2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Детальний аналіз вказаних норм ПК України дає підстави суду дійти до таких висновків:
по- перше, зміна строків реєстрації податкових накладних є тимчасовою, та діє лише на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця в якому воєнний стан буде припинено;
по- друге, визначені пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України розміри штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних застосовуються лише щодо тих податкових накладних, які зареєстровані з порушенням встановлених пунктом 89 цього підрозділу строків, тобто відносно податкових накладних, граничні строки реєстрації яких припадають на період, коли ця норма вже діяла (після 08.02.2023);
по-третє, норми пунктів 89 та 90 ПК України застосовуються з 08.02.2023, тобто з дати набрання чинності Закону № 2876-ІХ.
Надаючи оцінку доводам сторін щодо розміру штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної № 6 суд встановив, що податкова накладна №6 складена позивачем 11.01.2022 і граничним днем реєстрації її в ЄРПН був 30.01.2022. Тобто, вказана податкова накладна складена і мала бути зареєстрована позивачем ще до введення в Україні воєнного стану. Водночас, така податкова накладна надіслана позивачем для реєстрації в ЄРПН та зареєстрована лише 05.01.2023, тобто з затримкою на 223 дні.
На час реєстрації податкової накладної №6 від 11.01.2022 в ЄРПН єдиною нормою, яка визначала розмір штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних була стаття 1201 ПК України. Діючою була ця норма і на час проведення перевірки та прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.
Суд відхиляє доводи позивача щодо наявності у даній спірній ситуації колізії між нормами пункту 201.10 статті 201, пункту 1201.1 статті 1201 ПК України та пунктів 89 та 90 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України, оскільки, як зазначалось вище, розміри штрафу, передбачені пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України застосовується лише щодо податкових накладних, граничні строки реєстрації яких припадають на період, з часу набрання чинності пунктом 89 цього підрозділу, тобто з 08.02.2023. Щодо податкових накладних, які зареєстровані з порушення граничних строків, які діяли до набрання чинності Законом № 2876-ІХ, застосовуються розміри штрафу, передбачені пунктом 1201.1 статті 1201 ПК України.
За таких обставин суд дійшов висновку, що відповідач при прийнятті оскаржуваного податкового повідомлення-рішення правомірно застосував штраф в розмірі 40% суми ПДВ за затримку реєстрації податкової накладної №6 від 11.01.2022 на 223 дні.
Інші доводи позивача висновків акту перевірки не спростовують.
З огляду на викладене та на підставі досліджених доказів у справі суд вважає, що оскаржуване рішення ГУ ДПС у Львівській області від 05.06.2023 №12876/13-01-04-07/44295954, яким до ТзОВ «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» застосовано штрафні санкції у сумі 345671,05 грн за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних /розрахунків коригування в ЄРПН), винесено відповідачем з дотримання вимог закону, а тому відсутні підстави для його скасування.
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що в задоволенні позову слід відмовити повністю.
Щодо судового збору, то відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки у задоволенні позову відмовлено, сплачений позивачем судовий збір поверненню не підлягає.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
в задоволенні позову за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАТИНУМ ТЕКСТИЛЬ» до Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення - відмовити повністю.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне рішення суду складене та підписане 28.09.2023.
СуддяР.І. Кузан
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2023 |
Оприлюднено | 02.10.2023 |
Номер документу | 113822768 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні