Справа № 761/34493/23
Провадження № 1-кс/761/22357/2023
У Х В А Л А
Іменем України
27 вересня 2023 року
слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 , розглянувши клопотання старшого детектива першого відділу детективів підрозділу детективів із захисту економіки у сфері надання фінансових послуг Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_6 , погоджене з заступником Генерального прокурора ОСОБА_7 , про продовження строку досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 72022000420000038 від 04.07.2022
В С Т А Н О В И В :
В провадженні слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва перебуває вищевказане клопотання.
В обґрунтування свого клопотання детектив зазначає, що Головним підрозділом детективів Бюро економічної безпеки України за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному проваджені № 72022000420000038 від 04.07.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, та за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
06 липня 2023 року детективом першого відділу детективів підрозділу детективів із захисту економіки у сфері надання фінансових послуг Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України повідомлено про підозру:
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянці України, уродженці с. Трипілля, Обухівського району, Київської області, зареєстрованій та проживаючій за адресою: АДРЕСА_1 про те, що вона підозрюється у вчиненні умисних дій, що виразились у зловживанні службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди в інтересах фізичних осіб та юридичної особи, всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Зокрема досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , будучи головним бухгалтером Козинської селищної ради та відповідальною особою за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану, зловживаючи службовим становищем, діючи всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди ФОП ОСОБА_8 , ПП «Юридична компанія «Віндікта», ФОП ОСОБА_9 , діючи в їх інтересах, організувала та провела за кошти резервного фонду бюджету Козинської селищної територіальної громади у 2022 році спрощені закупівлі продуктів харчування, без використання електронної системи, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Щодо здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» № 169 від 28.02.2022, шляхом укладання прямих договорів за цінами, що перевищують ринкові, при цьому умисно не провівши попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, в порушення вимог п. 3.10 Положення про уповноважену особу (осіб), нова редакція якого затверджена розпорядженням селищного голови селища міського типу Козин від 14.03.2022 №18, абзацу 3 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169, що призвело до шкоди у вигляді зайвих витрат коштів резервного фонду Козинської селищної ради на суму 1 688 344,33 грн, з ПДВ, що більше ніж у 250 разів перевищувало неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину, тобто спричинило тяжкі наслідки юридичній особі - Козинській селищній раді.
Згідно Розпорядження Козинської селищної ради від 03.10.2011 року № 153 - ОСОБА_5 прийнято на посаду головного бухгалтера Козинської селищної ради.
ОСОБА_5 , відповідно до покладених обов`язків як головний бухгалтер Козинської селищної ради, яка є службовою особою, згідно посадової інструкції, з якою вона ознайомлена:
- здійснює керівництво діяльністю підрозділу, розподіляє обов`язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладних на підрозділ завдань щодо бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності у визначній сфері управління і контролює дотримання правил його ведення. Здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком і звітністю у підвідомчих структурах. Керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання державної та фінансової дисципліни. Організовує облік грошових надходжень, товаро-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву. Планує та розробляє поточні плани асигнувань на утримання апарату, складає кошторис витрат на утримання підвідомчих структур та організовує їх фінансування. Застосовує комп`ютерні та інші сучасні технологічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт. Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подавання зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни. Забезпечує проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам;
- здійснює прийом і контроль первинної документації по відповідному відрізку бухгалтерського обліку.
- відображає на рахунках бухгалтерського обліку операції пов`язані з основною діяльністю селищної ради.
- виконує роботи по формуванню, веденню і зберіганню бази даних бухгалтерської інформації;
- виконує окремі доручення свого безпосереднього керівника. (п.5 Загальні положення: головний бухгалтер підпорядковується безпосередньо селищному голові).
Окрім того, відповідно до розпорядження від 14.03.2022 № 19, підписаного селищним головою Козинської селищної ради ОСОБА_10 , головного бухгалтера-начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та планування ОСОБА_5 призначено відповідальною особою за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Щодо здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» № 169 від 28.02.2022 (зі змінами) Козинської селищної ради. З розпорядженням від 14.03.2022 № 19 ОСОБА_5 була ознайомлена.
Для забезпечення організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану в Україні, затвердженого Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» Козинською селищною радою відповідно до Розпорядження від 14.03.2022 № 18 внесені зміни до Положення про уповноважену(их) особу(іб) Козинської селищної ради від 04.11.2021 року № 9-15-VIII, з яким ознайомлена ОСОБА_5 .
Так, вищевказаним Положенням про уповноважену особу (осіб) від 14.03.2022 № 18 передбачено, що залежно від обсягів та предмета закупівлі уповноваженій особі доцільно орієнтуватися, зокрема, в таких питаннях:
- в основах сучасного маркетингу, кон`юнктурі ринку товарів, робіт і послуг та факторах, що впливають на її формування, а також джерелах інформації про ринкову кон`юнктуру;
- у чинних стандартах та технічних умовах товарів, робіт і послуг, які закуповуються замовником;
- у видах, істотних умовах та особливостях укладання договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг, тощо.
До основних завдань (функцій) уповноваженої особи належать:
планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель;
забезпечення укладання рамкових угод;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівель/ спрощеної закупівель, інше.
Так, Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
Відповідно до статті 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 24 Бюджетного кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 175 «Про тимчасовий порядок виділення та використання коштів резервного фонду бюджету в умовах воєнного стану», Козинською селищною радою відповідно до Рішення двадцятої сесії VIII скликання від 14.03.2022 № 1-20-VIII створено резервний фонд селищного бюджету Козинської селищної територіальної громади на 2022 рік у сумі 20 000 000,00 гривень.
Відповідно до Рішення двадцятої сесії VIII скликання від 14.03.2022 № 5-20-VIII Козинською селищною радою відповідно до наказу начальника Обухівської районної військової адміністрації Київської області від 08.03.2022 № 42 із резервного фонду бюджету Козинської селищної територіальної громади Київської області на 2022 рік, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, яка розпочалася 24.02.2022 року, виділено кошти у сумі 20 млн. грн, з яких 18 млн. гривень. - на створення запасів продуктів харчування.
Крім того, відповідно до Розпорядження Козинської селищної ради від 14.03.2022 № 17 визначено перелік та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Козинської селищної територіальної громади.
Згідно абзацу 3 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 зі змінами під час здійснення оборонних закупівель державні замовники повинні відповідно до Закону України «Про оборонні закупівлі» дотримуватись ефективності використання коштів.
Згідно пункту 29 Закону України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 року № 808-IX зі змінами, товари оборонного призначення - озброєння, військова та спеціальна техніка, зброя і боєприпаси, спеціальні комплектувальні вироби для їх виготовлення та експлуатації, матеріали та обладнання, спеціально призначені для їх розроблення, виготовлення або використання, спеціальні технічні засоби, технічні засоби розвідки, засоби технічного та криптографічного захисту інформації, засоби спеціального зв`язку, космічна техніка військового та подвійного призначення, засоби індивідуального захисту (бронежилети всіх класів захисту, протиударні, кулезахисні шоломи, комплекти протиударного захисту тощо), спеціальні засоби (кайданки, кийки, засоби, споряджені речовинами сльозогінної, світлошумової дії тощо), спеціальні (спеціалізовані) транспортні засоби; комп`ютерна, оптична, вимірювальна та інша техніка; спеціальний формений одяг, необхідний для виконання завдань правоохоронними органами, структурними підрозділами органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах забезпечення охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, військовими формуваннями з правоохоронними функціями, товари подвійного використання для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, розвитку обороноздатності держави та системи національної стійкості, а також будь-які інші товари, які закуповуються державними замовниками для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
ОСОБА_5 у березні 2022 року, зловживаючи службовим становищем, всупереч інтересам служби, не провівши попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, в порушення вимог п. 3.10 Положення про уповноважену особу (осіб), нова редакція якого затверджена розпорядженням селищного голови селища міського типу Козин від 14.03.2022 №18, абзацу 3 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169, підготувала та надала на підпис селищному голові ОСОБА_10 , договора постачання від 21.03.2022 № 20, від 21.03.2022 № 23, від 21.03.2022 № 24, від 21.03.2022 № 25, від 21.03.2022 № 21, від 21.03.2022 № 22, від 23.03.2022 № 29, від 17.03.2022 № 15, від 17.03.2022 № 16, від 25.03.2022 № 31 та від 25.03.2022 № 32, які в подальшому укладено між Козинською селищною радою (код ЄДРПОУ 04362697) (далі - Покупець) з однієї сторони та ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_2 ) та ПП «Юридична компанія «Віндікта» (код ЄДРПОУ 36564864).
Продовжуючи свої протиправні дії ОСОБА_5 , після підписання вищевказаних договорів селищним головою ОСОБА_10 , прийняла товар згідно договорів за цінами, що перевищують ринкові, поставивши свій підпис та печатку Козинської селищної ради у видаткових накладних.
У подальшому ОСОБА_5 , продовжуючи свій злочинний умисел, подала до Управління державної казначейської служби України в Обухівському районі Київської області вказані договора постачання разом з видатковими накладними та платіжними дорученнями, використовуючи при цьому, систему дистанційного обслуговування клієнтів Державної казначейської служби України, для проведення оплати.
При цьому досудовим розслідуванням встановлено ринкову вартість продуктів закуплених продуктів харчування шляхом проведення судової товарознавчої експертизи.
Враховуючи викладене, Козинською селищною радою під час закупівлі продуктів харчування згідно договорів від 21.03.2022 № 20, від 21.03.2022 № 23, від 21.03.2022 № 24, від 21.03.2022 № 25, від 21.03.2022 № 21, від 21.03.2022 № 22, від 23.03.2022 № 29, від 17.03.2022 № 15, від 17.03.2022 № 16, від 25.03.2022 № 31 та від 25.03.2022 № 32 понесено зайві витрати на суму 1 688 344,33 грн, з ПДВ, у тому числі:
- за договорами постачання від 21.03.2022 № 20, від 21.03.2022 № 23, від 21.03.2022 № 24, від 21.03.2022 № 25 укладеними Козинською селищною радою з ФОП ОСОБА_9 в розмірі 367 197,96 грн;
- за договорами постачання від 21.03.2022 № 21, від 21.03.2022 № 22, від 23.03.2022 № 29, від 17.03.2022 № 15, від 17.03.2022 № 16, від 25.03.2022 укладеними Козинською селищною радою з ФОП ОСОБА_8 в розмірі 1 010 170,00 грн;
- за договорами постачання від 25.03.2022 № 31 та від 25.03.2022 № 32 укладеними Козинською селищною радою з ПП «Юридична компанія «Віндікта» у розмірі 310 976,37 грн.
Внаслідок протиправних дій ОСОБА_5 щодо умисної закупівлі товарів за цінами, які перевищують ринкові, що призвело до шкоди у вигляді зайвих витрат коштів резервного фонду Козинської селищної ради на суму 1 688 344,33 грн, з ПДВ, що більше ніж у 250 разів перевищувало неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину, тобто спричинило тяжкі наслідки юридичній особі - Козинській селищній раді.
Підозра ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України обґрунтовується наступними доказами, які зібрані у кримінальному провадженні.
На теперішній час у кримінальному провадженні виконуються слідчі (розшукові) дії та процесуальні заходи, спрямовані на всебічне та повне дослідження обставин вчинення ОСОБА_5 зазначеного кримінального правопорушення, а також виявлення обставин, що пом`якшують чи обтяжують покарання.
Трьохмісячний строк слідства у вказаному провадженні закінчується 06 жовтня 2023 року, однак завершити досудове розслідування до вказаного строку неможливо у наслідок особливої складності провадження та у зв`язку з необхідністю проведення низки слідчих та процесуальних дій з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки і забезпечення прийняття законного та неупередженого процесуального рішення.
Враховуючи викладене детектив просить слідчого суддю задовольнити клопотання.
Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Захисник проти задоволення клопотання заперечив.
Підозрюваний підтримав позицію свого захисника.
Вислухавши позицію учасників судового розгляду, дослідивши додані до клопотання матеріали, слідчий суддя прийшов до наступного висновку.
Так, відповідно до ч. 1, 3, 4 ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань або винесення постанови про початок досудового розслідування у порядку, встановленому статтею 615 цього Кодексу, до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності, клопотанням про закриття кримінального провадження або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.
З дня повідомлення особі про підозру досудове розслідування повинно бути закінчене:
1) протягом сімдесяти двох годин - у разі повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку або затримання особи в порядку, передбаченому частиною четвертою статті 298-2 цього Кодексу;
2) протягом двадцяти діб - у разі повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку у випадках, якщо підозрюваний не визнає вину або необхідності проведення додаткових слідчих (розшукових) дій, або вчинення кримінального проступку неповнолітнім;
3) протягом одного місяця - у разі повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку, якщо особою заявлено клопотання про проведення експертизи у випадку, передбаченому частиною другою статті 298-4 цього Кодексу;
4) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.
Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:
1) одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку у випадках, передбачених пунктами 1 і 2 частини третьої цієї статті;
2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні нетяжкого злочину;
3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.
Відповідно до ч. 3 ст.294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частинидругої статті 219 цього Кодексу: 1) до трьох місяців - керівником місцевої прокуратури, заступником Генерального прокурора; 2) до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора; 3) до дванадцяти місяців - слідчим суддею, за клопотанням слідчого, погодженим з Генеральним прокурором чи його заступниками.
З клопотання вбачається, що строк досудового розслідування завершується 06.10.2023, однак завершити досудове розслідування до спливу його терміну не вбачається за можливе, у зв`язку з необхідністю проведення у кримінальному провадженні значної кількості слідчих (розшукових) дій та прийнятті процесуальних рішень, зокрема необхідно:
- провести призначену комп`ютерно - технічну експертизу з метою встановлення об`єктивних даних щодо створення, видалення, внесення змін (хронології, часу) наступних документів, а саме: договорів від 21.03.2022 № 20, від 21.03.2022 № 23, від 21.03.2022 № 24, від 21.03.2022 № 25, від 21.03.2022 № 21, від 21.03.2022 № 22, від 23.03.2022 № 29, від 17.03.2022 № 15, від 17.03.2022 № 16, від 25.03.2022 № 31 та від 25.03.2022 № 32, а також видаткових та товарно-транспортних накладних до них;
- отримати висновок спеціаліста Департаменту запобігання фінансовим операціям, пов`язаним з легалізацією доходів одержаних злочинним шляхом Державної податкової служби України,з метою встановлення чи мають фінансово-господарські операції між Козинською селищною радою,ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_8 , ПП «Юридична компанія «Віндікта» та інших суб`єктів ознаки легалізації майна (доходів), одержаних злочинним шляхом;
- у разі встановлення ознак легалізації майна (доходів), одержаних злочинним шляхом - вирішити питання щодо внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом можливої легалізації доходів службовими особами Козинської селищної ради та ФОП ОСОБА_8 , ПП "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ВІНДІКТА", за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 209 КК України;
- надати правову оцінку діям інших службових осіб Козинської селищної Ради, ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_8 та службовим особам ПП "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ВІНДІКТА" щодо наявності в їх діях ознак співучасті у вчиненні підозрюваною ОСОБА_5 кримінального правопорушення;
- надання правової оцінки діям підозрюваної ОСОБА_5 в частині наявності в її діях ознак легалізації отриманих доходів злочинним шляхом;
- у разі встановлення нових обставин вчинення кримінального правопорушення - скласти повідомлення про зміну підозри;
- витребування матеріалів, що характеризують особу підозрюваної ОСОБА_5 ;
- здійснити інші заходи забезпечення кримінального провадження, слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, направлені на отримання відомостей, що мають значення для досудового розслідування, з урахуванням результатів додатково проведених слідчих та інших процесуальних дій.
Окрім зазначеного, для забезпечення можливості закінчити досудове розслідування в порядку п. 3 ч. 2 ст. 283 КПК України шляхом направлення обвинувального акту до суду необхідно виконати наступні процесуальні дії:
-відкрити в порядку ст. 290 КПК України матеріали досудового розслідування підозрюваній та її захиснику;
-відповідно до вимог ст. 291 КПК України скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування;
-надати копії обвинувального акту та реєстру матеріалів досудового розслідування в порядку ст. 293 КПК України підозрюваній, її захиснику.
Детективом доведено, що здійснення вищевказаних процесуальних та слідчих дій під час проведення досудового розслідування необхідно для всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, оскільки в подальшому під час проведення судового розгляду даного провадження вони можуть мати доказове значення винуватості підозрюваних осіб.
Також слідчий суддя при вирішенні клопотання бере до уваги особливу складність кримінального провадження, яка пов`язана з дослідженням великого обсягу інформації, тривалістю та кількістю проведених експертиз, діючим на території України воєнним станом, а також виконанням інших слідчих та процесуальних дій, необхідних для встановлення істини у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 3 ст. 294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 4 частини третьої статті 219 цього Кодексу, такий строк може бути продовжений у межах строків, встановлених пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу.
Враховуючи конкретні обставини кримінального провадження, також те, що строк досудового розслідування закінчується 06.10.2023, а провести вищевказані процесуальні та слідчі дії у передбачений законом строк не надається за можливе з об`єктивних причин, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання детектива та наявність підстав для його задоволення.
На підставі викладеного та керуючись ст. 110, 219, 294, 295, 295-1, 376 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В :
Клопотання детектива ОСОБА_6 задовольнити.
Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72022000420000038 від 04.07.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, та за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України до шести місяців, тобто до 06.01.2024.
Контроль за виконанням ухвали покласти на детектива та прокурора у кримінальному провадженні.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2023 |
Оприлюднено | 02.10.2023 |
Номер документу | 113833335 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Шевченківський районний суд міста Києва
Бугіль В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні