Рішення
від 28.09.2023 по справі 904/685/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.09.2023м. ДніпроСправа № 904/685/23

За позовом Комунального підприємства "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради, м. Дніпро

до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "КАЗАКОВА 3", м. Дніпро

про стягнення заборгованості за договором про організацію та експлуатацію службової парковки

Суддя Красота О.І.

Без участі представників сторін

СУТЬ СПОРУ:

Комунальне підприємство "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "КАЗАКОВА 3" і просить суд стягнути основний борг у розмірі 9 712,84 грн., пеню у розмірі 2 461,47 грн., штраф на підставі п. 7.1 Договору у розмірі 97,13 грн., штраф на підставі п. 7.2 Договору у розмірі 971,28 грн., 3% річних у розмірі 469,41 грн., інфляційні втрати у розмірі 3 172,21 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням Відповідачем умов Договору № 257 СП "Про організацію та експлуатацію службової парковки" від 24.06.2021 в частині повної та своєчасної оплати за користування службовою парковкою.

У поданій позовній заяві викладене клопотання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Ухвалою суду від 13.02.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи за наявними у справі матеріалами.

Відповідач відзив на позов, а також докази повної оплати до суду не надав, ухвалу суду від 13.02.2023 про відкриття провадження у справі направлено за його місцезнаходженням, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 26), що підтверджується конвертом Укрпошти, повернутим відділенням поштового зв`язку "за закінченням встановленого терміну зберігання" (а.с. 30-33). Крім того, ухвалу суду від 13.02.2023 направлено на електронну пошту Відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа (а.с. 29).

З урахуванням викладеного, господарський суд вважає можливим розглянути справу за наявними в ній матеріалами, відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до ч. 5 ст. 252 Господарського процесуального кодексу України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше.

Справу відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод розглянуто судом протягом розумного строку.

Розглянувши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

24.06.2021 між Комунальним підприємством "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради (далі Позивач, Балансоутримувач) та Об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку "КАЗАКОВА 3" (далі Відповідач, Оператор) укладено Договір № 257 СП "Про організацію та експлуатацію службової парковки" (далі - Договір).

Відповідно до п. 1.1 Договору Балансоутримувач надає Оператору у користування за плату службову парковку, що розташована за адресою:

- м. Дніпро, вул. Казакова, буд. № 3 (далі службова парковка);

- площа майданчика: 115,0 кв.м;

- кількість машино-місць: 10;

- кількість пільгових місць: 1;

- дні роботи: щоденно;

- час роботи: цілодобово.

Розрахункова площа земельної ділянки для сплати збору за паркування 103,5 кв.м (виключені квадратні метри, які обладнані згідно з п. 2.2.7 Договору).

Згідно з п. 1.2 Договору службова парковка транспортних засобів вважається переданою в користування Оператору з моменту підписання сторонами одночасно Договору та акту приймання-передачі, який є невід`ємною частиною Договору.

За умовами пп. 2.2.5 п. 2.2 Договору Оператор зобов`язується забезпечити своєчасне та у повному обсязі справляння і перерахування до бюджету міста збору за місця для паркування транспортних засобів у порядку, визначеному відповідним рішенням Дніпровської міської ради з моменту введення майданчику для паркування в експлуатацію та підписання акту введення в експлуатацію службової парковки, який підписується не пізніше ніж протягом 30 днів після підписання Договору. Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв.м площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності у розмірах 0,015% мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Відповідно до пп. 2.2.6 п. 2.2 Договору Оператор зобов`язується своєчасно та у повному обсязі перераховувати Балансоутримувачу з моменту підписання Договору плату за користування майданчиком для паркування комунальної власності (службової парковки).

Згідно з п. 4.1 Договору сума річної плати за організацію та експлуатацію службової парковки, яка підлягає сплаті, складає 6 060,00 грн.

Пунктом 4.2 Договору передбачено, що Оператор щомісячно сплачує Балансоутримувачу за користування службовою парковкою плату у розмірі 505,00 грн., у т.ч. ПДВ 84,17 грн., за один календарний місяць.

Відповідно до п. 4.3 Договору визначена у п. 4.1 Договору плата за користування сплачується грошовими коштами на поточний рахунок Балансоутримувача, визначений у реквізитах цього Договору.

Згідно з п. 4.4 Договору визначена у п. 4.2 Договору плата сплачується Оператором щомісячно, авансом, не пізніше 25-го числа кожного місяця, що передує оплачуваному місяцю.

За умовами п. 4.5 Договору нарахування плати починається з дня підписання Договору і закінчується в день припинення дії Договору.

Відповідно до п. 4.6 Договору Оператор при підписанні Договору протягом 3 робочих днів вносить на поточний рахунок Балансоутримувача плату у розмірі, визначеному п. 4.2 Договору, яка є оплатою за перший місяць користування службовою парковкою. Плата за кожний наступний місяць користування службової парковки здійснюється у строки, встановлені п. 4.4 Договору.

Згідно з п. 4.7 Договору із суми сплаченого на умовах цього Договору авансового платежу за користування службової парковки Балансоутримувач може зараховувати, утримувати суми грошових вимог до Оператора, зокрема, але не обмежуючись: по оплаті несплаченої Оператором плати/інших платежів за Договором; несплачених штрафів і пені (неустойки); сум, необхідних для усунення пошкоджень службової парковки, заподіяних з вини Оператора; інших дійсних вимог.

Пунктом 4.8 Договору передбачено, що у разі здійснення зарахування, утримання з внесеної суми авансового платежу згідно з п. 4.7 Оператор зобов`язаний в триденний термін з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Балансоутримувача поповнити розмір авансового платежу з тим, щоб загальна сума платежу дорівнювала сумі, визначеній у п. 4.2.

За умовами п. 5.4 Договору Оператор зобов`язаний здійснювати оплату всіх платежів, передбачених Договором, до моменту припинення дії Договору (у т.ч. дострокового розірвання Договору).

Відповідно до п. 7.1 Договору у разі прострочення Оператором виконання зобов`язань зі сплати за користування службової парковки, сплаті інших платежів, передбачених Договором, Оператор зобов`язаний у кожному випадку сплатити Балансоутримувачу за кожен день прострочення пеню у розмірі 1% від суми заборгованості.

Згідно з п. 7.2 Договору у разі прострочення Оператором виконання зобов`язань зі сплати за користування службовою парковкою, сплаті інших платежів, передбачених Договором, більш ніж на 10 днів, Оператор зобов`язаний у кожному такому випадку сплатити Балансоутримувачу штраф у розмірі 10% місячного розміру плати за користування службовою парковкою.

За умовами п. 7.4 Договору плата, зазначена у п.п. 7.1, 7.2, не звільняє від обов`язку щодо виконання зобов`язань за Договором.

Пунктом 9.3 Договору передбачено, що у разі виникнення у сторони права на стягнення штрафних санкцій, неустойки вона направляє іншій стороні претензію, в якій вказується обґрунтований розрахунок належних до сплати сум штрафних санкцій. Направлення такої претензії не позбавляє права Балансоутримувача самостійно утримати їх розмір з авансового платежу, як це передбачено п. 4.6 Договору.

Згідно з п. 9.4 Договору сторони підтверджують, що всі претензії за Договором повинні бути розглянуті ними протягом 5 робочих днів з дня отримання претензії.

У випадку невизнання претензії або неотримання відповіді у строк, передбачений п. 9.4 Договору, суперечка підлягає врегулюванню у судовому порядку (п. 9.5 Договору).

За умовами п. 10.1 Договору Договір набирає чинності з дати підписання сторонами, а в частині початку ведення діяльності з моменту підписання акту введення в експлуатацію службової парковки.

Пунктом 10.2 Договору передбачено, що Договір діє до проведення конкурсу з визначення Оператора на право обслуговування службової парковки. Датою втрати чинності Договору вважати дату укладання Договору про організацію та експлуатацію службової парковки між Балансоутримувачем та переможцем конкурсу з визначення Оператора.

24.06.2021 сторони підписали акт приймання-передачі службової парковки комунальної власності, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Казакова, буд. № 3, відповідно до якого Позивач передав, а Відповідач прийняв у користування службову парковку (а.с. 18).

Позивач зазначає, що листом за № 9/9-92 від 07.09.2022 він повідомив Відповідача про наявну заборгованість станом на 01.09.2022 у розмірі 7 693,00 грн. і необхідність її погашення (а.с. 19), однак вказаний лист залишений без відповіді та виконання.

Як вбачається з матеріалів справи, за період з 24.06.2021 по 31.01.2023 у Відповідача виникла заборгованість за користування службовою парковкою у розмірі 9 712,84 грн.

Відповідачем не здійснено оплату за користування службовою парковкою, що і є причиною виникнення спору.

Ухвалюючи рішення, господарський суд виходив з таких підстав.

Відповідно до ст. 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки; підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші угоди.

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору (стаття 626 Цивільного кодексу України).

Згідно з ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 Цивільного кодексу України).

Відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим до виконання.

За приписів ч. 1 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.

Згідно зі ст. 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч. 1 ст. 530 Цивільного кодексу України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Частина 5 статті 254 Цивільного кодексу України встановлює, що якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.

З урахуванням умов п.п. 4.4, 4.6 Договору та положення ч. 5 ст. 254 Цивільного кодексу України, кінцевий строк оплати за користування службовою парковкою настав:

- за червень 2021 року на суму 117,84 грн. 30.06.2021;

- за липень 2021 року на суму 505,00 грн. 25.06.2021;

- за серпень 2021 року на суму 505,00 грн. 26.07.2021;

- за вересень 2021 року на суму 505,00 грн. 25.08.2021;

- за жовтень 2021 року на суму 505,00 грн. 27.09.2021;

- за листопад 2021 року на суму 505,00 грн. 25.10.2021;

- за грудень 2021 року на суму 505,00 грн. 25.11.2021;

- за січень 2022 року на суму 505,00 грн. 28.12.2021;

- за лютий 2022 року на суму 505,00 грн. 25.01.2022;

- за березень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.02.2022;

- за квітень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.03.2022;

- за травень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.04.2022;

- за червень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.05.2022;

- за липень 2022 року на суму 505,00 грн. 27.06.2022;

- за серпень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.07.2022;

- за вересень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.08.2022;

- за жовтень 2022 року на суму 505,00 грн. 26.09.2022;

- за листопад 2022 року на суму 505,00 грн. 25.10.2022;

- за грудень 2022 року на суму 505,00 грн. 25.11.2022;

- за січень 2023 року на суму 505,00 грн. 26.12.2022.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, заборгованість Відповідача перед Позивачем з оплати за користування службовою парковкою за період з 24.06.2021 по 31.01.2023 складає 9 712,84 грн.

Доказів оплати Відповідачем вказаної заборгованості сторонами до матеріалів справи не надано.

З урахуванням викладеного, господарський суд дійшов висновку, що позовна вимога щодо стягнення з Відповідача основного боргу у розмірі 9 712,84 грн. підлягає задоволенню.

У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки (ст. 611 Цивільного кодексу України).

Частиною 1 статті 612 Цивільного кодексу України передбачено, що боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Статтею 546 Цивільного кодексу України передбачено, що виконання зобов`язання може забезпечуватися, зокрема неустойкою.

Згідно зі ст. 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

За приписами ч. 6 ст. 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов`язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов`язання мало бути виконано.

02.04.2020 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)", яким Розділ IX Прикінцевих положень Господарського кодексу України доповнений пунктом 7: "Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 232, 269, 322, 324 цього Кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину".

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", прийнятою відповідно до ст. 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", на усій території України встановлений карантин з 12.03.2020, який, у свою чергу, Постановами Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 239, від 20.05.2020 № 392, від 22.07.2020 № 641, від 26.08.2020 № 760, від 13.10.2020 № 956, від 09.12.2020 № 1236, від 17.02.2021 № 104, від 21.04.2021 № 405, від 23.02.2022 № 229, № 630 від 27.05.2022 був неодноразово продовжений.

Так, Кабінет Міністрів України Постановою від 19.08.2022 № 928 вніс зміни, зокрема до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2". Вони передбачають, що продовжено термін дії карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів в Україні для запобігання розповсюдженню COVID-19 до 31.12.2022. У подальшому дію карантину продовжено до 30.06.2023.

Як вказувалось вище, відповідно до п. 7.1 Договору у разі прострочення Оператором виконання зобов`язань зі сплати за користування службової парковки, сплаті інших платежів, передбачених Договором, Оператор зобов`язаний у кожному випадку сплатити Балансоутримувачу за кожен день прострочення пеню у розмірі 1% від суми заборгованості.

Позивач просить суд стягнути з Відповідача пеню за період з 03.08.2022 по 03.02.2023 у розмірі 2 461,47 грн. Розрахунок здійснено Позивачем на загальну суму боргу у розмірі 9 712,84 грн., на підставі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період нарахування пені, сума пені за якою менше суми пені, нарахованої на підставі 1%.

Суд, перевіривши наданий Позивачем розрахунок пені, дійшов висновку, що розрахунок зроблено невірно, оскільки розрахунок повинен мати визначальні умови, а саме суму боргу та період нарахування.

Сума боргу у розмірі 9 712,84 грн. згідно розрахунку Позивача, перевіреного судом, виникла станом на 26.12.2022.

Нарахування Позивачем пені з 03.08.2022 на вказану суму 9 712,84 грн. не є можливим з огляду на те, що такої заборгованості у вказаній сумі із вказаного періоду не існувало.

Отже, суд, здійснивши власний розрахунок пені за період з 27.12.2022 по 03.02.2023 на загальну суму боргу у розмірі 9 712,84 грн., на підставі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період нарахування пені, сума пені за якою менше суми пені, нарахованої на підставі 1%, встановив, що пеня складає 518,91 грн. та підлягає стягненню з Відповідача. В сумі 1 942,56 грн. слід відмовити.

Згідно з п. 7.2 Договору у разі прострочення Оператором виконання зобов`язань зі сплати за користування службовою парковкою, сплаті інших платежів, передбачених Договором, більш ніж на 10 днів, Оператор зобов`язаний у кожному такому випадку сплатити Балансоутримувачу штраф у розмірі 10% місячного розміру плати за користування службовою парковкою.

Позивач просить суд стягнути з Відповідача штраф на підставі п. 7.1 Договору у розмірі 97,13 грн. та штраф на підставі п. 7.2 Договору у розмірі 971,28 грн.

Щодо позовної вимоги про стягнення з Відповідача штрафу на підставі п. 7.1 Договору у розмірі 97,13 грн. суд зауважує на тому, що п. 7.1 Договору взагалі не містить відповідальності Оператора (Відповідача) зі стягнення штрафу.

Отже, вказана вимога Позивача є недоведеною і такою, що не відповідає умовам Договору, а саме п. 7.1 Договору, та задоволенню не підлягає.

Суд, перевіривши наданий Позивачем розрахунок штрафу на підставі п. 7.2 Договору, дійшов висновку, що розрахунок зроблено вірно, тому позовна вимога щодо стягнення з Відповідача штрафу на підставі п. 7.2 Договору у розмірі 971,28 грн. підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Позивач просить суд стягнути з Відповідача 3% річних за період з 26.06.2021 по 03.02.2023 у розмірі 469,41 грн. та інфляційні втрати за період з 26.06.2021 по 03.02.2023 (червень 2021 року лютий 2023 року) у розмірі 3 172,21 грн.

Вказані розрахунки зроблені Позивачем від суми заборгованості у розмірі 9 712,84 грн., яка (як встановлено судом і надана в розрахунку саме Позивачем) виникла станом на 26.12.2022.

Нарахування Позивачем 3% річних та інфляційних втрат з 26.06.2021 на вказану суму 9 712,84 грн. не є можливим з огляду на те, що такої заборгованості у вказаній сумі із вказаного періоду не існувало.

Отже, суд, здійснивши власний розрахунок 3% річних за період з 27.12.2022 по 03.02.2023 на загальну суму боргу у розмірі 9 712,84 грн., встановив, що 3% річних складають 31,13 грн. та підлягають стягненню з Відповідача. В сумі 438,28 грн. слід відмовити.

Суд, здійснивши власний розрахунок інфляційних втрат за період з 27.12.2022 по 03.02.2023 (січень 2023 року) на загальну суму боргу у розмірі 9 712,84 грн., встановив, що інфляційні втрати складають 77,70 грн. та підлягають стягненню з Відповідача. В сумі 3 094,51 грн. слід відмовити.

З огляду на викладене, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню зі стягненням з Відповідача основного боргу у розмірі 9 712,84 грн., пені у розмірі 518,91 грн., штрафу на підставі п. 7.2 Договору у розмірі 971,28 грн., 3% річних у розмірі 31,13 грн., інфляційних втрат у розмірі 77,70 грн.

В решті позову слід відмовити.

У зв`язку із частковим задоволенням позову судовий збір за подання позовної заяви відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 76-79, 86, 129, ч. 9 ст. 165, ст.ст. 232, 233, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Стягнути з Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "КАЗАКОВА 3" (49000, м. Дніпро, вул. Казакова, 3, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 43600895) на користь Комунального підприємства "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради (49038, м. Дніпро, вул. Курчатова, 8, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 23357437) основний борг у розмірі 9 712,84 грн., пеню у розмірі 518,91 грн., штраф на підставі п. 7.2 Договору у розмірі 971,28 грн., 3% річних у розмірі 31,13 грн., інфляційні втрати у розмірі 77,70 грн. та судовий збір у розмірі 1 798,18 грн., що разом складає 13 110,04 грн.

В решті позову відмовити.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Центрального апеляційного господарського суду.

Суддя О.І. Красота

Повне рішення складено

28.09.2023

Дата ухвалення рішення28.09.2023
Оприлюднено02.10.2023
Номер документу113833683
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань інші договори

Судовий реєстр по справі —904/685/23

Судовий наказ від 26.10.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Рішення від 28.09.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Ухвала від 13.02.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні