Рішення
від 28.09.2023 по справі 320/6719/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 вересня 2023 року м. Київ№ 320/6719/23

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Головенка О.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження) адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕТА ОЙЛС" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕТА ОЙЛС" з позовом до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 03.08.2022 № 0161230902, № 0161210902, № 0161240902.

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки уповноваженим особам платника податків або особам, які фактично проводять розрахункові операції не була висунута вимога надання документів для перевірки, будь-яких відомостей на цей випадок акт перевірки не містить. Також, посилання в акті на присутність оператора АЗС ОСОБА_1 є безпідставним, в зв`язку з тим, що перевірка розпочалася 26.01.2022 о 10.26 год, а робочий день ОСОБА_1 встановлений наказом № 4-к від 11.02.2021 складає 1 годину з 14.00 до 15.00 год, тобто, на момент перевірки оператор ОСОБА_1 ще не була на робочому місті. Крім того, позивач вказує на те, що на момент фактичної перевірки (26.01.2022) обладнання (паливороздавальні колонки), яке необхідне для відпуску палива колонками на АЗС за адресою м. Кам`янське б-р Героїв, 40-Б - знаходилося на ремонтних роботах на не могло відпускати паливо. Додатково, наголошено на тому, що реєстратор розрахункових операції який зареєстрований за позивачем не міг видати розрахунковий документ, на який посилаються контролюючий орган тому, що цей розрахунковий документ не відповідає за змістом Реєстратору розрахункових операції який зареєстрований за позивачем. При таких обставинах, АЗС позивача не могла відпустити пальне в кількості 8,99 літрів, в зв`язку з тим, що а) на робочому місті був відсутній оператор б) обладнання було в непрацездатному стані в) реєстратор розрахункових операцій позивача не видавав фіскального чека. Згідно до паспорта на резервуар РГС-20, номер резервуара № 708 який встановлений на АЗС за адресою м. Кам`янське, б-р Героїв, 40-Б має ємність 20 куб.м., що само по собі не відповідає необхідної ємності для відповідності акцизному складу.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.03.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження).

08.09.2023 до суду від Головного управління Державної податкової служби у м. Києві надійшов відзив на позовну заяву, в якому, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, представник відповідача зазначає про те, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є законними, відповідають фактичним обставинам, позаяк в ході перевірки встановлено факт не реєстрації платника податку, що реалізує пальне, неподання платником податків посадовим (службовим) особам органів Державної податкової служби у повному обсязі всіх документів, що належать або підлягають предмету перевірки, а також, незабезпечення своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального, відповідальність за що встановлена нормами Податкового кодексу України (далі - ПК України), що і знайшло відображення у прийнятих за наслідком перевірки рішеннях.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ГУ ДПС у Дніпропетровській області на підставі п. 75.1 ст. 75 ПК України, Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995, Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 № 481/95-ВР, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні» від 29.12.2017 № 148, наказу від 21.01.2022 № 350-п проведено фактичну перевірку ТОВ «BETA ОЙЛС» (ЄДРПОУ: 44146450).

Перевірку було здійснено у присутності представника АЗС.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області складено акт від 07.01.2022 № 402/04-36-09-02/44146450, яким встановлено порушення.

Посадовою особою контролюючого органу було ознайомлено з актом та вручено один примірник акту фактичної перевірки представнику АЗК.

У ході перевірки було встановлено, що ТОВ «BETA ОЙЛС» порушено:

п. п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України, а саме: встановлено факт не реєстрації платника податку, що реалізує пальне;

п. 85.2 ст. 85 ПК України а саме, неподання платником податків посадовим (службовим) особам органів Державної податкової служби у повному обсязі всіх документів, що належать або підлягають предмету перевірки;

п. п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України, а саме, незабезпечення своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального;

За результатами розгляду матеріалів перевірки, ГУ ДПС у м. Києві винесено податкові повідомлення-рішення від 03.08.2022:

№ 0161230902 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 1020,00 грн, за порушення п. 85.2 ст. 85 ПК України;

№ 0161210902 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 249,83 грн, за порушення п.п. 212.3.4, п. 212.3, ст. 212 ПК України;

№ 0161240902 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 1000000,00 грн, за порушення п.п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України.

Позивач, не погоджуючись з вказаними податковими повідмоленнями-рішеннями, вважаючи їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню, звернувся до суду з даним позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Подактового кодексу України (далі - ПК України).

Згідно змісту ст. 62 ПК України, одним із способів здійснення податкового контролю є перевірки та звірки відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірки щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до ст. 1 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі - Закон № 481/95-ВР) оптова торгівля - діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної торгівлі, іншим суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва); а роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб`єктах господарювання (у тому числі іноземних суб`єктах господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування.

За змістом ст. 1 Закону № 481/95-ВР місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.

Згідно з п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПК України, реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Реалізація пального або спирту етилового для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального або спирту етилового з переходом права власності на таке пальне або спирт етиловий чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.

Відповідно до п. п. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 ПК України, розпорядник акцизного складу - суб`єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб`єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового» затверджено «Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового» (далі - Порядок). Вказаним Порядком також передбачено, зокрема пунктом 5, що платники акцизного податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати усі акцизні склади в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового. Один акцизний склад реєструється виключно одним розпорядником акцизного складу. Один розпорядник акцизного складу може зареєструвати один і більше акцизних складів. Без реєстрації акцизного складу забороняється здійснення реалізації пального або отримання і реалізація спирту етилового на такому складі.

Розділом VI ПК України, регламентовано порядок справляння акцизного податку в Україні. Пунктом 212.1 ст. 212 ПК України, окреслено перелік платників акцизного податку.

За приписами п. 213.1 ст. 213 ПК Україні, об`єктами оподаткування є, зокрема, операції з реалізації вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції).

Відповідно до п. п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України, особи, які здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, постійних представництв, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками акцизного податку.

Згідно з визначенням, наведеним у п. п. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 ПК України, акцизний склад - це: а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів; б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Відповідно до норм п. п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати: а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі; б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Так, ст. 128-1 ПК України, регламентовано відповідальність за порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах.

Згідно з п. п. 128-1.1 ст. 128-1 ПК України, необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Відповідно до змісту п. 128-1.2 ст. 128-1 ПК України, відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку - розпорядником акцизного складу - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000000 гривень.

Судом досліджено, що ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено фактичну перевірку ТОВ «BETA ОЙЛС» (ЄДРПОУ 44146450), під час якої була присутня представник АЗС Воронкова В.М. - оператор АЗС.

При цьому, позивач, зазначаючи про те, що остання не була присутня на момент здійснення фактичної перевірки на АЗС, адже перевірка розпочалася 26.01.2022 о 10.26 год, а робочий день ОСОБА_1 встановлений наказом № 4-к від 11.02.2021 складає 1 годину з 14.00 до 15.00 год, наводить дані, які не узгоджуються між собою у частині особи, яка здійснювала відпуск відповідачу пального, а у разі заперечення цих обставин, не надав суду переконливих доказів щодо використання посадовими особами податкового ооргану завідомо неправдивих даних про присутність на перевірці оператора АЗС позивача, зокрема, звернення до правоохоронних органів, тощо.

Тож, за наслідком перевірки Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було складено акт від 07.01.2022 № 402/04-36-09-02/44146450, яким встановлено та зафіксовано ряд порушень, що призвело до подільного рішення про винесення податкових повідомлень рішень, зокрема, п. п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України, а саме, встановлено факт не реєстрації платника податку, що реалізує пальне; п. 85.2 ст. 85 ПК України, а саме, неподання платником податків посадовим (службовим) особам органів Державної податкової служби у повному обсязі всіх документів, що належать або підлягають предмету перевірки; п. п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України, а саме, незабезпечення своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального, що призвело до прийняття відповідачем оскаржуваних рішень 03.08.2022, а саме, № 0161230902, про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 1020,00 грн, за порушення п. 85.2 ст. 85 ПК України; № 0161210902, про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 249,83 грн, за порушення п.п. 212.3.4, п. 212.3, ст. 212 ПК України; № 0161240902, про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 1000000,00 грн., за порушення п. п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України.

З даного приводу суд акцентує увагу на тому, що відповідно до п. 85.2 ст. 85 ПК України, платник податків зобов`язаний надати посадовим особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Заперечуючи наявність порушення в цій частині, позивач не надав суду жодних доказів, які б підтверджували помилковість дій/рішень контролюючого органу в частині витребування документів під час проведення фактичної перевірки, тим більше, що у разі проведення перевірки яка стосується підакцизних товарів, такі документи мали знаходитись безпосередньо на АЗС/акцизному складі та мали бути надані на вимогу перевіряючих, при цьому, всі заперечення на дії/рішення перевіряючи, реалізуються у запереченнях на акт перевірки, а не шляхом ненадання запитуваних документів.

Відповідальність за вищевказані порушення передбачена п. 121.1 ст. 121 ПК України, а саме, незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених статтею 44 ПК України строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених цим Кодексом тягнуть за собою накладення відповідного штрафу.

Відповідно до п. п. 212.3.4, п. 212.3, ст. 212 ПК України особи, які здійснюють реалізацію пального, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючим органом за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками акцизного податку.

Як вже зазначалося вище, відповідно до приписів п. п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України, акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливі з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 2711 12 11 00; 2711 12 19 00; 2711 12 91 00; 2711 12 93 00; 2711 12 94 00; 2711 12 97 00; 2711 13 10 00; 2711 13 30 00; 2711 13 91 00; 2711 13 97 00; 2711 14 00 00; 2711 19 00 00; 2711 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня пального або відсотка пального у резервуарі на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідній вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства.

У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами- лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідно проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.

Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати: а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацій, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнємірів-лічильників рівня пального у резервуарі; б) усі акцизні склади в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового. Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів - лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.

Як вбачається зі змісту акта перевірки, контролюючий орган здійсниі контрольну розрахункову операцію, а саме, 26.01.2022 о 10.26 год. придбав на АЗС за адресою АДРЕСА_1 бензин А-95 за ціною 27,79 грн за 1 літр в кількості 8,99 літрів на суму 249,83 грн, який за актом перевірки продала оператор ОСОБА_1 та яка видала розрахунковий документ (фіскальний чек) невстановленого зразку.

Позивач, заперечуючи проти вказаних висновків податкового органу, не надав до суду жодних доказів на спростування встановлених органом ДПС обставин, як і не надав суду доказів вчинення дій, направлених на встановлення осіб, які могли на момент здійснення перевірки здійснити відпуск пального на об`єктів позивача та видати розрахунковий документ, а у разі заперечення таких обставин, надати докази звернення до правоохоронних органів із заявою про вчинення злочину. Всього цього матеріали позовної заяви не містять, а доводи позивача ґрунтуються на непідтверджених доводах та припущеннях.

Щодо доводів позивача про те, що на момент фактичної перевірки (26.01.2022) обладнання (паливороздавальні колонки), яке необхідне для відпуску палива колонками на АЗС за адресою м. Кам`янське, б-р Героїв, 40-Б знаходилося на ремонтних роботах та не могло відпускати паливо, суд зазначає, що такі доводи є недостатніми для спростування висновків фактичної перевірки про зафіксованих відпуск пального та факт видання оператором АЗС розрахункового документа.

Згідно з приписами ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 ст. 77 КАС України, передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Суд зазначає, що під час розгляду даного спору, сторона позивача не довела обставин, які покладені в основу позовних вимог, з огляду на що, підстави для визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 03.08.2022 № 0161230902, № 0161210902, № 0161240902 відсутні.

За наслідком розгляду даного спору, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є необґрунтованими та недоведеними, не знайшли свого підтвердження та задоволенню не підлягають. Судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 77, 90, 241-247, 255, 293, 295-297 КАС України, суд,

в и р і ш и в:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕТА ОЙЛС" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Головенко О.Д.

Дата ухвалення рішення28.09.2023
Оприлюднено04.10.2023
Номер документу113862666
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —320/6719/23

Рішення від 28.09.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 22.03.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні