ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 вересня 2010 р. № 2а-3233/10/1370
Державна податкова інспекція у Сокальському районі
до
ДП "Автобус" ВАТ "Червоноградське АТП 14628"
про
про стягнення заборгованості ,
Державна податкова інспекція у Сокальському районі Львівської області звернулася до суду із адміністративним позовом до Дочірнього підприємства «Автобус»Відкритого акціонерного товариства «Червоноградське АТП 14628» про стягнення заборгованості перед бюджетом у розмірі 56 051, 12 грн.
Ухвалою від 14 квітня 2010 року відкрито провадження у справі.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримав з підстав, наведених у позовній заяві, просить стягнути з відповідача до бюджету 56 051, 12 грн. податкового боргу, який виник в результаті несплати податку з доходів фізичних осіб.
Відповідач явки уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, пояснення по суті позову суду не подав, хоча належним чином був повідомлений про час, дату та місце розгляду справи, що підтверджується повідомлення про вручення поштового відправлення.
Постанову в повному обсязі складено 21 вересня 2010 року.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні у справі докази та давши їм оцінку, суд дійшов до висновку, що позов підлягає до задоволення з таких підстав.
Дочірнє підприємство «Автобус»Відкритого акціонерного товариства «Червоноградське автотранспортне підприємство 14628»зареєстроване у Державному реєстрі підприємств та організацій України, присвоєно ідентифікаційний код юридичної особи 30124242, що підтверджується довідкою АБ № 093157 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців. (копія є в матеріалах справи).
06 липня 1999 року відповідач взятий на облік як платник податку, що підтверджується довідкою форми №4 –ОПП від 07.04.2010 року № 72 (копія є в матеріалах справи).
01 березня 2010 року ДПІ у Сокальському районі Львівської області було проведено перевірку відповідача щодо правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку з доходів фізичних осіб, податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, державного мита ДП «Автобус»ВАТ «Червоноградське АТП 14628», про що було складено довідку № 170/17-2/30124242. Даною перевіркою було встановлено порушення Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», а саме станом на 30.09.2009 року заборгованість відповідача по перерахуванню утриманого податку з доходів фізичних осіб становить 56 051, 12 грн. Наявність такої заборгованості підтверджує підписаний посадовими особами відповідача розрахунок повноти і своєчасності нарахування та перерахування до бюджету утриманих сум податку з доходів фізичних осіб.
Відповідно до ч.2 п.1.13 ст. 1 Закону України від 22.05.2003 року № 889 –VІ «Про податок з доходів фізичних осіб»податок з доходів фізичних осіб - плата фізичної особи за послуги, які надаються їй територіальною громадою, на території якої така фізична особа має податкову адресу або розташовано особу, що утримує цей податок згідно з цим Законом.
Згідно п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України від 22.05.2003 року № 889 –VІ «Про податок з доходів фізичних осіб»одним з об’єктів оподаткування фізичної особи –резидента загальний місячний оподаткування дохід (будь –який дохід, який підлягає оподаткуванню згідно з цим Законом, нарахований (виплачений) на користь платника податку протягом звітного податкового періоду). До такого місячного оподаткованого доходу платника податку належать доходи у вигляді заробітної плати, інші виплати та винагороди, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового або цивільно –правового договору (п.4.2.1. п.4.2 ст.4 Закону).
Податковий агент, нараховує (виплачує) оподаткований дохід на користь платника податку, утримує податок від суми доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену у відповідних пунктах статті 7 цього Закону.
Відповідно до п.п. 8.1.2 п. 8.1. ст. 8 Закону України від 22.05.2003 року № 889 –VІ «Про податок з доходів фізичних осіб»податок підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки не мають права приймати платіжні документи на виплату доходу, які не передбачають сплати (перерахування) цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплачується платнику податку особою, що його нараховує, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.
Згідно статті 19 п.19.2 Закону України від 22.05.2003 року № 889 –VІ «Про податок з доходів фізичних осіб»особи, які відповідно до цього Закону мають статус податкових агентів, зобов'язані своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, який виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати та за її рахунок.
Відповідно до п.п. 3.2.1. п.3.2 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 № 2181 –ІІІ у будь-яких випадках, коли платник податків згідно із законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються інші особи, у тому числі податки на доходи фізичних осіб, дивіденди, репатріацію, додану вартість, акцизні збори, а також будь-які інші податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.
Контролюючі органи мають право здійснювати перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати лише стосовно тих податків і зборів (обов’язкових платежів), які віднесені до їх компетенції цим пунктом.
Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог частин 2,4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.
Враховуючи вищенаведене, керуючись статтями 7-14, 18, 19, 24, 94, 143, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
п о с т а н о в и в:
1. Адміністративний позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Дочірнього підприємства «Автобус»Відкритого акціонерного товариства «Червоноградське Автотранспортне підприємство 14628» (адреса: 80000, Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шашкевича, 24 ЄДРПОУ 30124242) до Державного бюджету кошти в розмірі 56 051 (п’ятдесят шість тисяч п’ятдесят одна) гривня 12 коп.
Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України:
Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга, подана після закінчення строків, установлених цією статтею, залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка її подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України:
Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Суддя Карп'як Оксана Орестівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2010 |
Оприлюднено | 01.10.2010 |
Номер документу | 11386425 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні