Справа №760/22147/23
1-кс/760/9312/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 жовтня 2023 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в закритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого слідчого відділу Солом`янського УП ГУНП у м. Києві, погоджене прокурором Солом`янської окружної прокуратури м. Києві ОСОБА_3 про проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42023102090000068 від 31.03.2020,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором звернувся до суду з клопотанням про проведення обшуку у будинку де фактично проживає директор ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 35690209) ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 .
Слідчий подав заяву про розгляд клопотання без його участі, просив задовольнити в повному обсязі.
Розглянувши клопотання, дослідивши матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
В провадженні органу досудового розслідування перебуває кримінальне провадження № 42023102090000068 від 31.03.2020за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.
Органом досудового розслідування встановлено, що департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), шляхом зловживання своїм службовим становищем в інтересах третіх осіб, маючи на меті єдиний умисел, у період часу з 01.01.2019 року по 31.12.2022 року, без додержання процедури проведення державних закупівель, відбору та перевірки підприємств на відповідність нормативно-визначеним умовам, уклали договори про надання послуг з транспортування, з наступними суб`єктами господарської діяльності: КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС», код ЄДРПОУ (35210739); КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ», код ЄДРПОУ (32955518); ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС», код ЄДРПОУ (35690209); ТОВ «ЕВАКУАТОР СЕРВІС», код ЄДРПОУ (38216911); ТОВ «ПАРКІНГ УКРАЇНА», код ЄДРПОУ (40578600); ТОВ «ЕКСПЕДИЦІЯ 777», код ЄДРПОУ (43156100); ТОВ «УКРТРАНСКОНТРАКТ», код ЄДРПОУ (41793513); ТОВ «ЕКСПРЕСАВТОКОМ», код ЄДРПОУ (44035865); ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 .
Досудовим розслідуванням встановлено, що до протиправної діяльності було залучено працівників Управління (Інспекції) з паркування Департаменту транспортної інфраструктури, які за вказівкою керівництва та всупереч підставам, визначеним ст. 265-4 КУпАП, мали тимчасово затримувати та транспортувати з території Солом`янського району та загалом м. Києва, максимальну кількість транспортних засобів, після чого, водії або власники були змушені оплатити надану послугу на підставі рахунку, сформованого працівниками Управління за значно завищеними цінами та всупереч Наказу № 967/1218/869 від 10.10.2013 року затвердженого Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, який передбачає розмір оплати за транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках). Вказаний наказ передбачає наступну суму за транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках), а саме: до 2000 кг включно- 600 гривень; від 2000 до 3000 кг- 700 гривень; від 3000 кг- 850 гривень. Зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику (стоянці): за першу-сьому добу, включно- 120 гривень; за кожну наступну добу, починаючи з восьмої доби- 20 гривень.
Натомість, водії або власники транспортних засобів сплачують: -1270 гривень- вартість евакуації, вказана сума перераховується безпосередньо на рахунки підприємців, які здійснюють послуги з евакуації транспортних засобів згідно договорів, 144 гривні за кожний день зберігання на штрафмайданчику, починаючи з восьмої доби- 24 гривні за добу (одержувач- ГУК у м. Києві); 10 відсотків комісії за обробку платежів і послугу швидкого оформлення документів для повернення авто без черг, вказана комісія перераховується на рахунок ТОВ «Універсальні платіжні рішення», код ЄДРПОУ (37973023); та штраф за неправильне паркування у розмірі- 680 гривень (одержувач- ГУК у м. Києві), якщо сплатити штраф протягом 10 днів з моменту його призначення, то сума штрафу зменшується вдвічі.
Державною аудиторською службою України складено аудиторський звіт державного фінансового аудиту виконання Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) бюджетних програм за період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2022 року за № 17-22/12 від 05.07.2023.
Зокрема, під час аудиту підлягало перевірці дотримання Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (далі - Департамент транспорту) законодавства при укладанні договорів з підприємствами, установами та організаціями, які проводять діяльність, пов`язану з транспортуванням транспортних засобів при тимчасовому затриманні транспортного засобу способом доставки для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку у разі вчинення порушення ПДР.
Департамент транспорту, керуючись Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про Департамент транспорту, рішенням Київської міської ради від 27 вересня 2018 року №1530/5594 «Про уповноваження посадових осіб (інспекторів з паркування) Департаменту транспорту, Порядком №990, на офіційному порталі КМДА викладав оголошення про намір укласти договори про транспортування транспортних засобів, тимчасово затриманих інспекторами з паркування, із суб?єктами господарської діяльності (перевізниками), на таких умовах:
- реєстрація перевізника як юридичної особи відповідно до чинного законодавства України;
- наявність у перевізника евакуаторів, що можуть здійснювати перевезення транспортних засобів до п?яти тони у спосіб, що унеможливлює механічне пошкодження транспортного засобу при його завантаженні розвантаженні та перевезенні;
- наявність у перевізника договору обов?язкового страхування цивільної відповідальності;
- наявність у перевізника договору страхування відповідальності перевізника;
- забезпечення проведення необхідних заходів щодо технічного контролю стану евакуатору, у тому числі устаткування для завантаження / розвантаження транспортного засобу стану, а також медичного огляду працівників;
- забезпечення застосування евакуаторів у режимі 24/7;
- наявність у перевізника цілодобової диспетчерської служби для координації робіт із застосування евакуаторів.
Предметом проекту Договору було надання послуг з транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку Національної поліції, її територіальних органів, за допомогою спеціалізованого автомобіля евакуатора (евакуації) транспортних засобів фізичних та/або юридичних осіб, що тимчасово затримані інспектором з паркування Департаменту транспорту у випадках, передбачених чинним законодавством України.
До складу послуг включено виїзд автомобіля-евакуатора, навантаження, транспортування та розвантаження транспортного засобу. Виконавець отримує на власний рахунок оплату вартості послуг із доставлення транспортного засобу до місця зберігання від особи, яка керувала транспортним засобом на момент вчинення правопорушення.
Проектом договору було передбачено, що розмір плати за транспортування тимчасово затриманих транспортних засобів, здійснюється в межах компетенції посадовими особами Департаменту згідно з Порядком розподілу обов`язків.
Відповідно до розділу 2 Положення про відділ забезпечення розгляду справ про адміністративні правопорушення Управління «інспекції) з паркування Департаменту транспорту, затвердженого наказом директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 23.11.2021 №Н-303 одним з основних завдань відділу є:
- розроблення та забезпечення укладання договорів з юридичними особами та фізичними особами - підприємцями, які провалять діяльність, пов`язану з транспортуванням транспортних засобів та інших договорів, за напрямом діяльності Інспекції;
- здійснювати контроль за виконанням умов договорів з юридичними особами та фізичними особами - підприємцями, які провадять діяльність, пов`язану з транспортуванням транспортних засобів тощо.
Зважаючи на викладене, Департамент транспорту укладав договори з юридичними особами та фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з транспортуванням транспортних засобів, без застосування загальних умов укладання договорів, що породжують господарські зобов`язання визначених статтями 626, 901 Цивільного кодексу та пунктами 17 та 22 частини першої статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів».
Упродовж 2019-2022 років Департамент транспорту, як Замовник, уклав з 15 юридичними та фізичними особами - підприємцями як Виконавцями (КП «Київтранспарксервіс», КП «Центр організації дорожнього руху», ТОВ «Експедиція 777», ТОВ «Експресавтоком», ТОВ «Укртрансконтракт», ТОВ «ТД «Імпорт-Трейд», ТОВ «Рабісто», ТОВ «Паркінг Україна», ФОП-П ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_9 , ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС», ТОВ «АЛГА ТРАНС», ТОВ «Бітум інвест», ТОВ «Евакуатор Сервіс») договори, предметом яких є надання Виконавцем Замовникові послуг з доставлення (транспортування) на спеціальний майданчик чи стоянку Національної поліції за допомогою спеціального автомобіля-евакуатора транспортного засобу, тимчасово затриманого головним інспектором з паркування Управління (інспекції) Департаменту транспорту (далі - послуги з евакуації).
Відповідно до укладених договорів Виконавець отримує на власний рахунок оплату вартості послуг з доставлення транспортного засобу до місця зберігання від особи, яка керувала транспортним засобом на момент вчинення правопорушення, або відповідальної особи, зазначеної в частині першій статті 14-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, або особа, яка увезла затриманий транспортний засіб на територію України. Оплата за евакуацію транспортних засобів здійснюється фізичними особами - власниками або користувачами в безготівковій формі на рахунки підприємств, що здійснюють транспортування до майданчика тимчасового затримання.
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» послуга - це діяльність виконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеного договором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальним замовленням споживача.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 цього самого Закону споживач - це фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов?язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов?язків найманого працівника для задоволення його особистих потреб.
Наразі відповідно до пункту 14.1.185 Податкового кодексу України постачання послуг - це будь-яка операція, що не є постачанням товарів, а також надання послуг, що споживаються у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, у тому числі постачання послуг за рішенням органу державної влади чи органу місцевого самоврядування або в примусовому порядку.
Частиною другою статті 11 Цивільного кодексу України визначено, що підставами виникнення цивільних прав та обов?язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до частини першої статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
Тобто надання послуг з примусового транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку при порушенні ПДР відбувається з ініціативи інспекторів з паркування Управління (інспекція) з паркування Департаменту транспорту як представників органів місцевого самоврядування, а не з ініціативи власника транспортного засобу або його водія та, як наслідок, є наданням послуг у примусовому порядку.
Департамент транспорту як Замовник послуги не отримує певного матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за його індивідуальним замовленням, а саме послуги з транспортування транспортних засобів від підприємств, установ та організацій, які провадять діяльність, пов?язану з транспортуванням транспортних засобів.
Наразі договори публічної оферти між власником та/або водієм транспортного засобу з Виконавцями послуг щодо транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку не укладалися та, відповідно, її вартість не погоджувалася.
Договорами, укладеними у 2022 році, визначено, що розмір плати визначається самостійно Виконавцем відповідно до законодавства України (посилань на нормативно-правові документи немає). Виконавець несе відповідальність за встановлення розміру плати за доставлення (транспортування) затриманих транспортних засобів на спеціальний майданчик. Умови, економічного обґрунтування розміру плати договорами не передбачено.
Умовами укладених упродовж 2019-2021 років договорів передбачено, що розмір плати за транспортування тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальний майданчик чи стоянку має бути економічно обґрунтованим та визначається Виконавцем відповідно до законодавства України.
Упродовж 2019-2022 років вартість послуг з евакуації (зокрема виїзд евакуатора, завантаження, транспортування на спеціальний майданчик чи стоянку (місце зберігання) та розвантаження тимчасово затриманого транспортного засобу, які надавали усі Виконавці, становила 1 270,00 грн з ПДВ.
Для аудиторського дослідження надано калькуляції вартості надання КП «Київтранспарксервіс» та КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» послуг з евакуації, вартість яких - 1 270,00 грн. з ПДВ.
Розрахунку вартості надання послуг з евакуації проведено відповідно до Методичних рекомендацій з формування собівартості перевезень (робіт, послуг) на транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 05 лютого 2001 року № 65.
Інші розрахунки (калькуляції), які обґрунтовують вартість послуг, що надавали Виконавці (крім КП «Київтранспарксервіс» та КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ»), для аудиторського дослідження не надані.
Статтею 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення» визначено, що суб?єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни, державні регульовані ціни.
Відповідно до статті 13 цього Закону державне регулювання цін здійснює Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади, державні колегіальними органами та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень способом:
1)встановлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання: фіксованих цін; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів);
2) запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни.
Наразі фіксована ціна - це обов`язкова для застосування суб?єктами господарювання ціна, встановлена Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та державними колегіальними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень та компетенції (пункт 13 частини першої статті 1 Закону України «Про ціни і ціноутворення»).
Розміри плат за евакуацію визначено наказом Міністерства внутрішніх справ, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 10 жовтня 2013 року № 967/1218/869 «Про затвердження розмірів плат за транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках)» (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2013 року за № 1887/24419) (далі - Наказ № 967/1218/869).
Пунктом 1 цього Наказу визначено, що розміри плат за транспортування і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці (далі - Розмір плати) стягуються з водіїв, власників (співвласників) тимчасово затриманого транспортного засобу і застосовуються незалежно від форми власності майданчика (стоянки) усіма підприємствами, установами та організаціями, які провадять діяльність, пов?язану із доставленням та зберіганням транспортних засобів (крім бюджетних установ).
Відповідно до пункту 2 Наказу № 967/1218/869 вартість за послуг (розмір плат) з транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою: до 2000 кг включно - 600 грн без ПДВ, від 2000 до 3000 кг - 700 грн без ПДВ, від 3000 - 850 грн без ПДВ.
Тобто вартість послуг за примусове транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках) є державними регульованими (фіксованими) цінами та розмір яких визначається згідно з Наказом № 967/1218/869.
Зважаючи на викладене, розмір плати за примусове транспортування тимчасово затриманих транспортних засобів (за рішенням інспекторів з паркування, як представників органів місцевого самоврядування) вагою до 2000 кг коштує не більше 720 грн (600 грн + 20% ПДВ).
Відповідно до інформації КП «ГІОЦ», упродовж 2021-2022 років, мешканцями та гостями міста Києва через «Платформу цифрових мобільних сервісів «Київ цифровий» сплачено коштів за транспортування 92 812 од. тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальний майданчик на загальну суму 117,87 млн грн, примусові послуги надані 10 юридичними особами та/або фізичними-особами підприємцями, а саме:
- КП «Київтранспарксервіс» - 4462 од. на суму 5,66 млн грн;
- КП «Центр організації дорожнього руху» - 37 486 од. на 47,61 млн грн;
-TOB «ABTOCOC-CEPBIC» - 1 843 од. на суму 2,34 млн грн;
-ТОВ «УКРТРАНСКОНТРАКТ» - 5 731 на суму 7,28 млн грн;
-ТОВ «Евакуатор Сервіс» - 6 433 од. на суму 8,17 млн грн;
-ТОВ «Експедиція 777» - 21 637 од. на суму 27,48 млн гри;
-ТОВ «Експресавтоком» - 2 320 од. на суму 2,95 млн грн;
-ТОВ «Паркінг Україна» - 4 053 од. на суму 5,15 млн грн;
-ФОП ОСОБА_5 - 6 818 од. на суму 8,66 млн грн;
-ФОП ОСОБА_7 - 2 029 од. на суму 2,58 млн гривень.
Отже, 10 юридичними особами та/або фізичними особами - підприємцями упродовж 2021-2022 років отримано доходів (плати) за транспортування 92 812 од. тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальний майданчик, за рішенням інспекторів з паркування як представників органів місцевого самоврядування на загальну суму 117,87 млн грн з розрахунку 1270,0 грн з ПІДВ за одну примусову послугу без урахування вимог Наказу № 967/1218/869.
Недотримання вимог пункту 2 Наказу № 967/1218/869 під час визначення та утримання плати за транспортування тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальні майданчики (стоянки) за рішенням інспекторів з паркування як представників органів місцевого самоврядування призвело до сплати мешканцями та гостями міста Києва коштів за примусову послугу у, розмірі більшому (1270 грн ПДВ), ніж визначеному (720 грн з ПДВ).
Тобто зазначене може свідчити про те, що Виконавці (надавачі) послуг необґрунтовано отримали доходів за примусове транспортування 1 од. транспортного засобу на суму 550,0 грн з ПДВ (різниця між 1 270 грн та 720 грн).
Зважаючи на викладене, через брак управлінських рішень Департаменту транспорту упродовж 2021-2022 років десяти юридичними особами та/або фізичними особами - підприємцями під час надання примусової послуги щодо транспортування 92 812 од. транспортних засобів стягнуто з їх власників та/або їх користувачів плату у розмірі більшому (1270 грн з ПДВ), ніж визначено Наказом № 967/1218/869 (720 грн з ПДВ), що призвело до отримання ними зайвих коштів з рахунків громадян на суму 51,04 млн грн, у тому числі:
КП «Київтранспарксервіс» - 2,45 млн грн;
КП «Центр організації дорожнього руху» - 20,62 млн грн;
ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС» - 1,01 млн грн;
ТОВ «УКРТРАНСКОНТРАКТ» - 3,15 млн грн;
ТОВ «Евакуатор Сервіс» - 3,54 млн грн;
ТОВ «Експедиція 777» - 11,90 млн грн;
ТОВ «Експресавтоком» - 1,27 млн грн;
TOB «Паркінг Україна» - 2,23 млн грн;
ФОП ОСОБА_5 - 3,75 млн грн;
ФОП ОСОБА_7 - 1,12 млн гривень.
Зважаючи на викладене, брак прийнятих Департаментом транспорту управлінських рішень, неналежний контроль за діяльністю надавачів послуг з примусового транспортування тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальні майданчики (стоянки), за рішенням інспекторів з паркування як представників органів місцевого самоврядування призвели до порушення прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо стягнення плати за транспортування у розмірі більшому, ніж встановлено наказом МВС, Мінекономрозвитку та Мінфіну від 10.10.2013 № 967/1218/869 «Про затвердження розмірів плат за транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках)», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.11.2013 за № 1887/24419.
Крім цього, через брак управлінських рішень Департаменту транспорту упродовж 2021-2022 років десяти юридичними особами та/або фізичними особами- підприємцями під час надання примусової послуги щодо транспортування 92 812 од. транспортних засобів стягнуто з їх власників та/або їх користувачів плату у розмірі більшому (1270 грн ПІДВ), ніж визначено Наказом № 967/1218/869 (720 грн з ПДВ), що призвело до необґрунтованого отримання ними коштів з рахунків громадян на суму 51,04 млн гривень.
В ході досудового розслідування 31.07.2023 призначено проведення судово-економічної експертизи, під час проведення якої експерт заявив клопотання про надання додаткових матеріалів кримінального провадження.
Досудовим розслідуванням встановлено, що засновником та директором ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 35690209) з 2008 року є ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, у будинку де фактично проживає ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 , можуть знаходитись речі та документи, які самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати значення речових доказів у кримінальному провадженні, та в подальшому бути використані у встановленні обставини, які відповідно ст. 91 КПК України підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, що наддасть можливість використати їх як докази у суді, а саме документів які в повному обсязі відображають фінансово-господарські відносини між Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (ЄДРПОУ 37405284) та ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 35690209) за період з 01.01.2019 по 31.12.2022 років: договорів з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, видаткові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення, акти виконаних робіт (послуг), акти та інші документи, що підтверджують здійснення фінансових операцій, виписок по банківських рахунках, товаро-транспортні накладні, шляхових листів, чорнові записи, блокноти, робочі зошити, штампи, печатки інші документи які були складені в ході виконання договору, оригінали документів паперовій формі і у електронному вигляді, що містяться у системних блоках комп`ютерів та інших цифрових носіях інформації, комп`ютерів, ноутбуків, серверів, планшетів, електронних носіїв інформації (USB флеш-накопичувачів, карт пам`яті, накопичувачів на магнітних дисках (стаціонарних на переносних) та інші), включно якщо у їх пам`яті зберігаються проекти та/або копії вказаних документів, фото матеріалів, або доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту, відомості про вхідні та вихідні з`єднання, які пов`язують вказаних осіб між собою, а також листування за допомогою програмного забезпечення WhatsApp, Telegram, Viber, Skype та інших, текстові та графічні файли з відомостями щодо документів по взаємовідносинам вищевказаних підприємств.
Крім того документи, що період з 01.01.2019 по 31.12.2022 років, а саме: реєстраційні та статутні документи (відповідні Витяги, Статути, Протоколи/Рішення про їх затвердження, тощо); положення про підприємство, установу, організацію; облікову політику; довідки Державної податкової служби України про відкриття/закриття рахунків (карткових рахунків) відкритих в банківських установах; первинні документи бухгалтерського обліку; акти звірки взаєморозрахунків, регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками».
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, а саме: будинок АДРЕСА_1 на праві власності належить ОСОБА_11 , яка являється матір`ю ОСОБА_4 .
Крім того відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна земельна ділянка АДРЕСА_1 на прав власності належить дружині ОСОБА_4 - ОСОБА_12 .
Відповідно до положень ч. 1 ст. 234 КПК України передбачено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини кримінального правопорушення, відшукання знаряддя правопорушення або майна, яке було здобуто у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
З матеріалів клопотання вбачається, щоза адресою: АДРЕСА_2 , можуть знаходитись речі та документи, які мають значення у кримінальному провадженні.
Клопотання слідчого в частині проведення обшуку відповідає вимогам ч. 3 ст. 234 КПК України.
З приводу клопотання в частині відшукання та вилучення системних блоків комп`ютерів та інших цифрових носіях інформації, комп`ютерів, ноутбуків, серверів, планшетів, електронних носіїв інформації (USB флеш-накопичувачів, карт пам`яті, накопичувачів на магнітних дисках (стаціонарних на переносних) та інші) слідчий суддя вважає, що в цій частині клопотання є необгрунтованим, а тому не вбачає підстав для його задоволення.
Керуючись ст.ст. 234-236 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити частково.
Надати слідчим групи слідчих СВ Солом`янського УП ГУНП у м. Києві, а також прокурорам групи прокурорів Солом`янської окружної прокуратури м. Києвідозвіл на проведення обшуку у будинку де фактично проживає директор ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 35690209) ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 яке на праві власності, згідно Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, належить ОСОБА_11 з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення злочину та відшукання знарядь кримінального правопорушення, вилучення речей та документів, а саме документів які в повному обсязі відображають фінансово-господарські відносини між Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (ЄДРПОУ 37405284) та ТОВ «АВТОСОС-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 35690209)за період з 01.01.2019 по 31.12.2022 років: договорів з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, видаткові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення, акти виконаних робіт (послуг), акти та інші документи, що підтверджують здійснення фінансових операцій, виписок по банківських рахунках, товаро-транспортні накладні, шляхових листів, чорнові записи, блокноти, робочі зошити, штампи, печатки, інші документи які були складені в ході виконання договору, оригінали документів у паперовій формі.
Крім того документи, що період з 01.01.2019 по 31.12.2022 років, а саме: реєстраційні та статутні документи (відповідні Витяги, Статути, Протоколи/Рішення про їх затвердження, тощо); положення про підприємство, установу, організацію; облікову політику; довідки Державної податкової служби України про відкриття/закриття рахунків (карткових рахунків) відкритих в банківських установах; первинні документи бухгалтерського обліку; акти звірки взаєморозрахунків, регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками».
В задоволенні іншої частини клопотання - відмовити.
Строк дії ухвали до 03.11.2023 включно.
Ухвала підлягає негайному виконанню і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2023 |
Оприлюднено | 04.10.2024 |
Номер документу | 113891127 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Демидовська А. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні