ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 жовтня 2023 року ЛуцькСправа № 140/16474/23
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Андрусенко О. О.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «МАКС КОМ» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство МАКС КОМ (далі ПП «МАКС КОМ», позивач) звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області) про визнання дій протиправними щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2023 та зобов`язання підтвердити та включити ПП «МАКС КОМ» до реєстру платників єдиного податку четвертої групи у 2023 році, про що видати довідку.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що засобами поштового зв`язку позивачем ПП «МАКС КОМ» отримано лист ГУ ДПС у Волинській області від 22.02.2023 №2223/6/03-20-04-08-06, в якому зазначено, що відповідно до підпункту 5 пункту 299.10 Податкового кодексу України (далі ПК України) позивачу не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, при цьому зазначено про необхідність подання уточнюючої декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2022 рік з розрахунком мінімального податкового зобов`язання за 2022 рік з врахуванням пункту 49.2 статті 49 та пункту 50.4 статті 50 ПК України.
Також позивачем отримано Акт від 22.02.2023 №2508/03-20-04-08-33711923 камеральної перевірки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, яким встановлено порушення підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, а саме: ПП «МАКС КОМ» не подано до 20.02.2023 звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, відомості (довідка) про наявність земельних ділянок (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи), розрахунок загального мінімального зобов`язання (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи).
Крім цього, рішенням відповідача від 22.02.2023 №282/АП/03-20-04-08-06 відмовлено у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, оскільки ПП «МАКС КОМ» недотримано вимоги підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, необхідних для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку.
В подальшому на виконання листа ГУ ДПС у Волинській області від 22.02.2023 №2223/6/03-20-04-08-06, позивачем до Горохівської ДПІ ГУ ДПС у Волинській області надано звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік, відомості (довідка) про наявність земельних ділянок (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи), розрахунок загального мінімального зобов`язання (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи).
Однак, не зважаючи на подані документи, відповідач листом від 27.03.2023 №3886/6/03-20-04-08-06 повідомив, що позивачу не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Позивач вважає протиправними дії відповідача, які полягають у відмові про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи, оскільки відповідачем не було дотримано процедури анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за наявності законодавчо визначених підстав; а також не приймалось рішення про анулювання реєстрації ПП «МАКС КОМ» як платника єдиного податку четвертої групи, а було прийнято рішення яким не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
З урахуванням вищенаведеного просить позов задовольнити.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 28.06.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
Представник відповідача у відзиві на позовну заяву позовних вимог не визнав та просив у їх задоволенні відмовити повністю. В обґрунтування такої позиції зазначив, що ГУ ДПС у Волинській області на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 та пункту 75.1 статті 75 ПК України проведено камеральну перевірку податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, за результатами якої складено акт від 22.02.2023 №508/03-20-04-08-33711923.
Актом перевірки від 22.02.2023 №2508/03-20-04-08-33711923 встановлено порушення підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, а саме: ПП «МАКС КОМ» не подано до 20.02.2022 звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, відомості (довідка) про наявність земельних ділянок (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи), розрахунок загального мінімального зобов`язання (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи).
Відтак, прийнято рішення щодо відмови про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік від 22.03.2023 №282/АП/03-20-04-08-06 з підстав недотримання позивачем вимог підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, що не підпадає під норму абзацу 2 пункту 299.11 статті 299 ПК України.
В поданих до суду додаткових поясненнях представник відповідача зазначив, що недотримання окремих елементів форми спірного рішення не спростовує допущені позивачем порушення.
Перевіривши доводи сторін у заявах по суті справи, дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини.
Судом встановлено, що ПП «МАКС КОМ» зареєстроване як юридична особа 25.10.2005, видами діяльності якого згідно зКласифікацією видів економічної діяльності(КВЕД) є: 01.11 - вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.13 вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів;01.46 розведення свиней; 01.61 допоміжна діяльність у рослинництві; 10.81 виробництво цукру; 10.91 виробництво готових кормів для тварин, що утримуються на фермах; 46.21 оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.23 оптова торгівля живими тваринами; 46.31 оптова торгівля фруктами й овочами; 49.41 вантажний автомобільний транспорт.
22.02.2023 відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75 ПК України головним державним інспектором Луцького відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Волинській області проведено камеральну перевірку звітності, поданої ПП «МАКС КОМ» (код ЄДРПОУ 33711923) щодо підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.
За результатами камеральної перевірки складено акт камеральної перевірки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 22.02.2023 №2508/03-20-04-08-33711923, яким встановлено порушення підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, а саме: ПП «МАКС КОМ» не подано до 20.02.2023 звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2023, відомості (довідку) про наявність земельних ділянок (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи), розрахунку загального мінімального зобов`язання (додаток до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи).
На підставі вказаного акту перевірки ГУ ДПС у Волинській області прийнято рішення від 22.02.2023 №282/АП/03-20-04-08-06 щодо відмови про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Листом від 27.03.2023 за №3886/6/03-20-04-08-06 ГУ ДПС у Волинській області повідомлено позивача, що згідно з підпунктом 5 пункту 29.10 статті 299 ПК України ПП «МАКС КОМ» не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік та виключено з реєстру платників єдиного податку четвертої групи. Також зазначено, що відповідно до пункту 48.7 статті 48 ПК України уточнююча податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік (від 17.03.2023 вх. №9053093130), подана ПП «МАКС КОМ» до Горохівської ДПІ ГУ ДПС у Волинській області не вважається податковою декларацією.
При вирішенні спору суд керується такими нормативно-правовими актами.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до Закону України від 28.12.2014 № 71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», який набрав чинності з 01.01.2015, фіксований сільськогосподарський податок трансформовано в єдиний податок (виділено в окрему 4 групу).
Пунктом 291.4 статті 291 ПК України визначено, що суб`єкти господарювання, сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, належать до 4 групи платників єдиного податку.
Підпунктом 298.8.4 пункту 298.8 статті 298 ПК України врегульовано, що у разі коли у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва становить менш як 75 відсотків, сільськогосподарський товаровиробник - юридична особа сплачує податки у наступному податковому (звітному) році на загальних підставах.
Відтак, до платників 4 групи єдиного податку можуть належати сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
Платники єдиного податку 4 групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу (пп. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПК України).
Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування встановлюється ПК України, п. 298.8 якої передбачено, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.4 цієї статті.
Відповідно до пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:
- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).
Таким чином, за змістом внесених з 01.01.2015 у ПК України змін, окрему четверту групу єдиного податку створено замість фіксованого сільськогосподарського податку і основною умовою для набуття сільськогосподарським підприємством статусу платника єдиного податку є наявність частки сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) період, що дорівнює або перевищує 75 %, а не необхідність подання до 20 лютого пакету документів.
Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений статтею 299 ПК України, відповідно до пункту 299.1 якої, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Пунктом 299.10 статті 299 ПК України встановлено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.
Із системного аналізу вказаних норм слідує, що реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку та є безстроковою. ПК України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункті 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, не може бути або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 24.01.2019 року у справі № 814/1394/15, яка в силу приписів частини п`ятої статті 242 КАС України враховуються судом при вирішення даного спору.
Пунктом 299.6 статті 299 ПК України встановлено, що підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб`єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно: 1) невідповідність такого суб`єкта вимогам, встановленим статтею 291 цього Кодексу; 2) наявність у суб`єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов`язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; 3) недотримання таким суб`єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4. пункту 298.1 статті 298 цього Кодексу.
Судом встановлено, що з метою щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку позивачем 20.02.2023, тобто в межах визначеного ПК строку, було подано до Горохівської ДПІ ГУ ДПС у Волинській області (Горохівський р-н), як до контролюючого органу за місцем розташування земельних ділянок, наступний перелік документів: загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи реєстраційний №9029353586 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353684 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353707 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353709 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353805 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353738 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353746 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353763 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353598 від 20.02.2023; відомості про наявність земельних ділянок (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353780 від 20.02.2023; розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання (довідка до загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) реєстраційний №9029353736 від 20.02.2023; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік реєстраційний №9026750939 від 16.02.2023 до податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік, що також підтверджується актом камеральної перевірки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 22.02.2023 №2508/03-20-04-08-33711923 та не заперечується сторонами.
Суд зазначає, що відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків).
Крім того, слід зауважити, що способом реалізації владних управлінських функцій за наявності встановлення обставин, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття податковим органом рішення саме про анулювання реєстрації платника єдиного податку, а не про відмову у підтвердженні статусу платника єдиного податку як було зроблено у даному випадку, а таке анулювання, у свою чергу, вже реалізується шляхом виключення з реєстру платників цього податку.
Разом із цим відповідачем не приймалося рішення про анулювання реєстрації позивача, а спірним рішення відповідач зазначив, що позивача вже виключено з реєстру платників єдиного податку четвертої групи без анулювання реєстрації, що не відповідає суті повноважень податкового органу.
Суд зазначає, що згідно з підпунктом 5 пункту 299.10 статті 299 ПК України реєстрація платником єдиного податку може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі: якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу.
Отже, в разі, коли суб`єкт господарювання вже зареєстрований як платник єдиного податку, то законодавство визначає лише один механізм позбавлення суб`єкта господарювання такого статусу це прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення суб`єкта господарювання з реєстру платників єдиного податку відповідно до приписів п. 299.10 ст. 299 ПК України, зокрема, у разі неподання податкової звітності, а не у разі її несвоєчасного подання.
Таким чином, враховуючи те, що ПП «МАКС КОМ» у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, були подані усі необхідні документи, передбачені як підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України так і підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, отже у відповідності до норм чинного законодавства у відповідача були відсутні будь-які підстави для не підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
З огляду на встановлені в ході розгляду обставини справи суд дійшов висновку, що рішення відповідача (у формі листа) від 22.02.2023 №282/АП/03-20-04-08-06 є протиправним та підлягає скасуванню.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з статтею 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Згідно з частиною першою статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до частини першої статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Підсумовуючи вище викладене та з огляду на те, що в ході розгляду даної справи підтверджено протиправність рішення від 22.02.2023 №282/АП/03-20-04-08-06 про відмову позивачу у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, водночас як і підтверджено те, що позивачем дотримано вимоги передбачені як підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України так і підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, тому, виходячи із наданих частиною другою статті 245 КАС України повноважень, позовні вимоги належить задовольнити у спосіб прийняття судом рішення про визнання протиправним та скасування рішення від 22.02.2023 №282/АП/03-20-04-08-06 щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік та зобов`язання відповідача внести до реєстру платників єдиного податку відомості про ПП «МАКС КОМ» як платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, та видати відповідну довідку щодо підтвердження статусу такого платника.
Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Волинській області судовий збір в сумі 2684,00 грн., сплачений квитанцією від 20.06.2023 №4882.
Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Волинській області від 22 лютого 2023 року №282/АП/03-20-04-08-06 про відмову Приватному підприємству «МАКС КОМ» у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Волинській області внести до реєстру платників єдиного податку відомості про Приватне підприємство «МАКС КОМ» як платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, та видати відповідну довідку щодо підтвердження статусу такого платника.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області на користь Приватного підприємства «МАКС КОМ» судовий збір у сумі 2684,00 грн. (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири грн. 40 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Приватне підприємство «МАКС КОМ» (45700, Волинька область, місто Горохів, вулиця Ватутіна, будинок 31, квартира 7, код ЄДРПОУ 33711923)
Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679)
Суддя О. О. Андрусенко
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2023 |
Оприлюднено | 05.10.2023 |
Номер документу | 113894339 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні