Рішення
від 02.10.2023 по справі 300/4819/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"02" жовтня 2023 р. справа № 300/4819/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Гомельчука С.В.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ,76018 до комунального підприємства "Господар" Витвицької сільської ради територіальної громади, вул.Красівського, 63 А, с.Витвиця, Калуський район, Івано-Франківська область,77533 про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області (далі - позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до комунального підприємства «Господар» Витвицької сільської ради територіальної громади (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу в сумі 80429,73 грн.

Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача податкового боргу, що виник внаслідок несплати податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, військового збору, а також адміністративні штрафи та інші санкції, зокрема: 70 964,59 грн - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код бюджетної класифікації 11010100) відповідно до податкового повідомлення - рішення форми «Д» від 17.10.2022 №00/4372/0701 на суму 68 924,59 грн, податкового повідомлення - рішення форми «ПС» від 17.10.2022 №004373/0701 на суму 2040,00 грн; 5385,14 грн - військовий збір (код бюджетної класифікації 11011000) згідно з податковим повідомленням - рішенням форми «Д» від 17.10.2022 №004374/0701 на суму 5385,14 грн; 4080,00 грн - адміністративні штрафи та інші санкції (код бюджетної класифікації 21081103) відповідно до податкового повідомлення - рішення форми «ПС» від 17.10.2022 №004375/0701 на суму 4080,00 грн. Вказані рішення винесені на підставі акта позапланової виїзної документальної перевірки комунального підприємства «Господар» Витвицької сільської ради територіальної громади №3518/09-19-07-01/41413268 від 26.09.2022. Сума нарахованих грошових зобов`язань, пені на загальну суму 80429,73 грн, визначена у податкових повідомленнях - рішеннях, підлягає сплаті протягом десяти календарних днів, що настають за днем отримання повідомлення-рішення, однак відповідачем не вжито відповідних заходів щодо вчасної сплати грошових зобов`язань, внаслідок чого вони набули статусу податкового боргу. Оскільки платником порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, внаслідок чого до бюджету не надійшли кошти за податковими зобов`язаннями на загальну суму 80429,73 грн, тому, на думку позивача, наявні правові підстави для стягнення заборгованості в судовому порядку.

Ухвалою від 31.07.2023 Івано-Франківським окружним адміністративним судом відкрито провадження в справі, ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (у письмовому провадженні). Відповідачу запропоновано надати відзив на позовну заяву.

КП «Господар» скористалось правом на подання відзиву, який надійшов 24.08.2023, згідно з яким зазначило, що податковий борг, що стягується за даною позовною заявою, виник у нього через відсутність коштів для його сплати. З посиланням на п.102.4. ст 102 Податкового кодексу України відповідач додав, що у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного упункті 102.1цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу, крім випадків, передбаченихабзацом третімпункту 59.1 статті 59 цього Кодексу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним. Згідно із рішенням Витвицької сільської ради територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області від 04 серпня 2022 року N»583-16/2022 «Про припинення комунального підприємства «Господар» шляхом ліквідації» вирішено припинити КІІ «Господар» шляхом ліквідації, затверджено Порядок припинення та встановлено строк для заявлення кредиторами своїх вимог до КІІ «Господар» - 2 місяці з дня публікації оголошення про ліквідацію юридичної особи. На даний час у КІІ «Господар» відсутні кошти, необхідні для погашення податкового боргу. Просить взяти аргументи, викладені у відзиві, при прийнятті рішення но суті.

Позивач 05.09.2023 надав до суду відповідь на відзив, в якій вказано, що при поданні позовної заяви контролюючим органом дотримано норми матеріального та процесуального права, а наведені відповідачем обставини не мають правових підстав для задоволення. Додав, що якщо платником податків прийнято рішення про ліквідацію, тобто ним подано відповідну заяву до ЄДР, це є достатньою підставою для призначення документальної позапланової перевірки. До того ж, платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. Податкове повідомлення - рішення за результатами позапланової перевірки у зв`язку з ліквідацією підприємства (тобто, рішення, яке визначає належну до сплати суму донарахованого податку, штрафів та/або пені) вважається узгодженим, якщо підприємством підписано акт перевірки, погоджено її результати та отримано відповідне податкове повідомлення- рішення. Акт та рішення вручені відповідачу. Податкові повідомлення-рішення не оскаржені, тому, у відповідності до норм Податкового кодексу України, вважаються узгодженими. За таких обставин, контролюючий орган вважає, що заявлена до стягнення сума 80429,73 грн, є податковим боргом відповідача та підлягає стягненню.

Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у відповідності до вимог статті 262 КАС України, дослідивши в сукупності письмові докази, судом встановлено таке.

Комунальне підприємство «Господар» Витвицької сільської ради територіальної громади зареєстроване як суб`єкт господарювання та перебуває на обліку в ГУ ДПС в Івано-Франківській області як платник податків. Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань знаходиться в стані припинення.

Як вбачається з матеріалів справи, Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області, на підставі наказу ГУ ДПС в Івано-Франківській області від 08.09.2022 №1501-п проведена позапланова виїзна документальна перевірка комунального підприємства «Господар» Витвицької сільської ради територіальної громади з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства за період з 22.06.2017 по 31.08.2022, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 22.06.2017 по 31.08.2022, іншого законодавства за період з 22.06.2017 по 31.08.2022.

За наслідками перевірки складено акт №3518/09-19-07-01/41413268 від 26.09.2022, який підписано відповідальними за перевірку представниками контролюючого органу та головою ліквідаційної комісії/бухгалтером КП «Господар» Л.Федорин, якій вручено примірник акту 26.09.2023. Зазначеним представником відповідача в акті вказано, що з обов`язками, правами, відповідальністю платника податків, порядком надання заперечень (зауважень) та оскарження рішень і дій посадових осіб позивача - ознайомлена.

За результатами перевірки встановлені порушення:

- п. 168.1 ст 168, п. 171.1 ст. 171, п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасно перераховано до бюджету податок з доходів фізичних осіб в сумі 33175,27 грн, за що нараховано 415.46 грн. пені; не перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати (заборгованість) в сумі 48172,25 грн.;

-п. 168.1 ст.168, п.171.1, п. 171.2 ст. 171, Податкового кодексу України; несвоєчасно перераховано до бюджету військовий збір в сумі 2183,26 грн, за що нараховано 32,26 грн. пені; не перераховано до бюджету військовий збір із заробітної плати (заборгованість) в сумі 3845,65 грн.;

-пп. б п. 176.2 ст. 176 Податкового Кодексу України, Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за №1 11/26556 в частині невідображення КП «Господар» Витвицької ТГ виплату доходів фізичним особам - суб`єктам підприємницької діяльності за ознакою доходів 157 в податкових розрахунках за 1 квартал 2020 року;

-п.1,п. 2 ст. З Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із внесеними змінами та доповненнями, не проведено через реєстратор розрахункових операцій виручку від наданих послуг на загальну суму 111186 грн. та не видано покупцям розрахункові документи встановленої форми;

пп. 4 п.2 ст.6, аб.5 п.8 ст.9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині несвоєчасного подання звітності про суми нарахованого доходу та найманим працівникам за травень 2019 року.

-п. 176.2, ст. 176 Податкового кодексу України в частині несвоєчасного подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого в частині несвоєчасного подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платника податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2021 року;

-п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України , в результаті чого встановлено факт несвоєчасного подання до податкового органу повідомлень про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням (форма №20-ОПП), які використовувались підприємством в господарській діяльності.

На підставі вищевказаного акта сформовані:

з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код бюджетної класифікації 11010100) -

-повідомлення - рішення форми «Д» від 17.10.2022 року №00/4372/0701 на суму 68 924,59 грн (48 172,25 грн сума податкових зобов`язань, 20 336,88 грн - штрафні санкції., 415,46 грн- пеня;

-податкове повідомлення - рішення форми «ПС» від 17.10.2022 №004373/0701 на суму 2040,00 грн;

з військового збору (код бюджетної класифікації 11011000):

-податкове повідомлення - рішення форми «Д» від 17.10.2022 №004374/0701 на суму 5385,14 грн (3845,65 грн - податкові зобов`язання, 1507,23 грн - штрафні санкції, 32,26 грн - пеня);

адміністративні штрафи та інші санкції (код бюджетної класифікації 21081103):

-податкове повідомлення - рішення форми «ПС» від 17.10.2022 №004375/0701 на суму 4080,00 грн,

У встановлений законом строк відповідач не сплатив визначену суму грошових зобов`язань в повному розмірі, відтак наявна заборгованість у сумі 80429,73 гривень.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України, який зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до пунктів 37.1, 37.2 статті 37 Податкового кодексу України, підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов`язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов`язує сплату ним податку.

Статтею 36 Податкового кодексу України встановлено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно зі статтею 38 (п.38.1) Податкового кодексу України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

Згідно зі ст. 59 Господарського Кодексу України ліквідація є однією із форм припинення діяльності юридичної особи - підприємства. При ліквідації на відміну від реорганізації (злиття, перетворення, поділ) не відбувається передача прав та обов`язків правонаступнику. Всі права та обов`язки припиняються. Зокрема, підприємство може бути ліквідовано за самостійним рішенням його засновників (учасників). Також самоліквідуватися підприємство може за рішенням органу підприємства, уповноваженого на це установчим документом (статутом).

Підпунктом 16.1.10 ПКУ передбачено, що платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).

Документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків (пп. 78.1.7. п. 78.1 ст. 78 Податкового Кодексу України, далі - ПКУ).

Згідно з порядком, встановленим ст. 78 ПК України, посадовими особами контролюючого органу проводиться документальна позапланова перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження ( п.57.3 ст. 57 ПК України).

Платник податку несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановлену цим Кодексом (п. 54.5 ст. 54 ПК України),

Згідно з п.п. 14.1.156 п.14.1 ст.14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1. ст.16 ПК України визначено, що платник податків зобов`язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.56.1., пп. 56.17.5 п.56.17, п. 56.18 ст. 56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку. День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Відповідачем не доведено суду факту оскарження (скасування) вищевказаних податкових повідомленбь-рішень. Відповідні докази оскарження відсутні. Отже, грошове зобов`язання на суму 80429,73 грн є узгодженим.

У відповідності до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно пункту 59.5 даної статті Податкового кодексу України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

На виконання вимог абзацу 1 пункту 59.1. статті 59 Податкового кодексу України, Головним управлінням ДФС в Івано-Франківській області відповідачу направлено податкову вимогу форми "Ф" №0000245-1305-0919 від 04.04.2023 На час розгляду справи податкова вимога є невідкликаною.

Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

У силу вимог п.97.3 ст.97 ПК України, у разі якщо внаслідок ліквідації платника податків частина його грошових зобов`язань чи податкового боргу залишається непогашеною у зв`язку з недостатністю майна, така частина погашається за рахунок майна засновників або учасників такого підприємства, якщо вони несуть повну або додаткову відповідальність за зобов`язаннями платника податків згідно із законом, у межах повної або додаткової відповідальності, а в разі ліквідації філії, відділення чи іншого відокремленого підрозділу юридичної особи - за рахунок юридичної особи незалежно від того, чи є вона платником податку, стосовно якого виникло грошове зобов`язання або виник податковий борг такої філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу.

При цьому, п.п.97.4.1 п.97.4 ст.97 ПК України передбачено, що особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань чи податкового боргу платника податків, є: стосовно платника податків, який ліквідується, - ліквідаційна комісія або інший орган, що проводить ліквідацію згідно із законодавством України;

Отже, припинення юридичної особи не є підставою для припинення податкового обов`язку такої особи, а відповідальною за погашення податкового боргу є відповідна ліквідаційна комісія.

Згідно пункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом утворюють податковий борг.

Податковий борг відповідача підтверджується витягом з інтегрованої картки платника по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код бюджетної класифікації 11010100), витягом з інтегрованої картки платника з військового збору (код бюджетної класифікації 11011000), витягом з інтегрованої картки платника по адміністративних штрафах та інших санкціях (код бюджетної класифікації 21081103), довідкою про борг за платежами від 20.07.2023, податковою вимогою форми "Ф" №0000245-1305-0919 від 04.04.2023.

Наявність заборгованості відповідач не спростував та не надав доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення.

На підставі вищевикладеного, сума 80429,73 гривень є узгодженим податковим зобов`язанням відповідача, яке підлягає стягненню.

Нормами п.95.1 ст.95 ПК України визначено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (п.95.3 ст.95 ПК України).

Крім того, як передбачено п.95.4 ст.95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 87.2 статті 87 ПК України передбачено, що джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Оскільки на час розгляду справи податковий борг відповідачем в добровільному порядку не сплачено, відповідних доказів, які б підтверджували погашення такого боргу чи спростовували доводи позивача, КП «Господар» не надано, тому суд вважає, що позовні вимоги Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про стягнення податкового боргу в сумі 80429,73 гривень є обґрунтованими, а позов таким, який слід задовольнити.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по сплаті судового збору не належать до відшкодування позивачу. Доказів понесення інших витрат суду не подано.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з комунального підприємства «Господар» Витвицької сільської ради територіальної громади (код ЄДРПОУ 41413268, вул. Красівського, буд. 63-А, с. Витвиця, Долинський район, Івано-Франківська область 77533) з розрахункових рахунків у банках, що обслуговують платника, та з готівкових коштів, що йому належать, в дохід бюджету податковий борг на суму 80429,73 гривень (вісімдесят тисяч чотириста двадцять дев`ять гривень 73 копійки).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Гомельчук С.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2023
Оприлюднено05.10.2023
Номер документу113895928
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на доходи фізичних осіб

Судовий реєстр по справі —300/4819/23

Рішення від 02.10.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні