Вирок
від 04.08.2023 по справі 761/16743/22
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/16743/22

Провадження №1-кп/761/2147/2023

В И Р О К

іменем України

04 серпня 2023 року Шевченківський районний суд м. Києва в складі:

головуючого судді ОСОБА_1

за участю:

секретаря судових засідань ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3

захисника ОСОБА_4

обвинуваченого ОСОБА_5

провівши у відкритому судовому засіданні в м. Києві, підготовчий розгляд, в режимі відеоконференції, кримінального провадження, яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62020100000001511 від 30.07.2020 щодо

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, уродженця с. Садове Хорольського району, Полтавської області, з середньою освітою, одруженого, маючого на утриманні дитину 16 років, працючого в ТОВ «Компанія ІНТЕР-ЛІС», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого,

обвинуваченого у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 354; ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 190 КК України,

В С Т А Н О В И В:

відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про реорганізацію дочірніх компаній Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» від 13.06.2012 №360-р, наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про реорганізацію Дочірньої компанії «Укргазвидобування» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» від 18.07.2012 №529 внаслідок реорганізації шляхом перетворення у публічне акціонерне товариство Дочірньої компанії «Укргазвидобування» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», яка була створена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.1998 № 173 «Про розмежування функцій з видобування, транспортування, зберігання і реалізації природного газу» створене Публічне акціонерне товариство «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) (далі - АТ «Укргазвидобування»).

Згідно зі статутом АТ «Укргазвидобування», в редакції, затвердженій 25.12.2012 його установчими зборами, АТ «Укргазвидобування» належить до газової та нафтопереробної галузей економіки України, забезпечує підвищення рівня енергетичної безпеки держави, забезпечення ефективного функціонування та розвитку нафтогазового комплексу, задоволення потреб промислових і побутових споживачів у сировині та паливно-енергетичних ресурсах.

АТ «Укргазвидобування» створене для здійснення видобутку природного газу, нафти та інших вуглеводнів на основі раціонального та ефективного використання ресурсів корисних копалин із застосуванням передових методів геологорозвідувальних робіт і розробки родовищ, прогресивних технологій видобування і переробки природного газу, газового конденсату та нафти тощо з метою отримання прибутку.

При цьому, єдиним засновником АТ «Укргазвидобування» є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (код ЄДРПОУ 20077720) (далі - НАК «Нафтогаз України»), засновником якого, у свою чергу, є Кабінет Міністрів України (код ЄДРПОУ 00031101). Відповідно до примітки статті 364 Кримінального кодексу України для цілей статей 364, 368, 3685, 369 цього Кодексу АТ «Укргазвидобування» прирівнюється до державного підприємства, оскільки у його статутному фонді державна частка перевищує 50 відсотків та становить величину, що забезпечує державі право вирішального впливу на його господарську діяльність.

Приблизно у 2016 році особа, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження за № 62021100000000424 від 30.03.2021 (далі - Особа 1), усвідомлюючи, що АТ «Укргазвидобування» під час своєї основної діяльності по здійсненню видобутку природного газу, нафти та інших вуглеводнів утворює відходи буріння свердловин у значній кількості, розробив злочинну схему заволодіння коштами АТ «Укргазвидобування» під виглядом робіт з утилізації небезпечних відходів буріння газових свердловин: бурового шламу, зокрема, на території Полтавської області.

Так, злочинна схема передбачала наявність спецмайданчика для складування осадків, розташованого за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, «Деївська гора», який складався із шести бетонних резервуарів загальною площею 5 380, 2 (п`ять тисяч триста вісімдесят цілих дві десятих) квадратних метрів, та який з 2011 року перебував у власності Особа 1, з метою надання видимості його використання при утилізації відходів.

Крім того, передбачалося також створення підконтрольної юридичної особи, яка, отримавши попередньо ліцензію на поводження з небезпечними відходами, мала приймати участь у закупівлях АТ «Укргазвидобування» по утилізації або видаленню небезпечних відходів буріння: бурового шламу.

У свою чергу, дане підприємство, орендуючи у ФОП « ОСОБА_6 » указаний спецмайданчик, який міг бути місцем видалення промислових відходів 3-4 класу небезпеки, мало документально показувати захоронення таких відходів саме на ньому, а фактично - захоронювати відходи в інших несанкціонованих місцях.

Грошові кошти, призначені для належної утилізації або видалення бурових шламів, мали привласнюватися учасниками злочинної схеми та використовуватися ними на власний розсуд.

Реалізуючи злочинний умисел, направлений на заволодіння коштів державного підприємства, Особа 1 15.03.2016 одноособово заснував товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ФОРС» (код ЄДРПОУ 40345922), з видами діяльності: «38.12 Збирання небезпечних відходів, 38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів» (далі - ТОВ «ЕКО-ФОРС»).

Крім того, 30.05.2016 Особою 1, як фізичною особою-підприємцем на вказаний спецмайданчик зареєстровано паспорт місця видалення відходів з реєстраційним № 30 та назвою: «Спецмайданчик для складування відходів виробництва на Деївській горі у правобережній частині м. Кременчука» (Далі - Спецмайданчик).

Маючи у власності даний Спецмайданчик, Особа 1, як фізична особа - підприємець, отримав можливість здійснювати діяльність по видаленню відходів виробничо-технологічних інших, не позначених іншим способом, або відходів від комбінованих процесів (шлам буровий) (код 1110.2.9.00 за державним класифікатором відходів ДК 005-96).

Так, 07.06.2018 тендерним комітетом АТ «Укргазвидобування» оголошено про проведення допорогової закупівлі послуги № 18П-108 у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Вивіз та утилізація відходів буріння) з очікуваною вартістю 19 840 000, 00 грн. з ПДВ. (Процедура № UA-2018-06-07-002943-a від 07.06.2018).

При цьому, технічним завданням на надання послуг з вивозу та утилізації відходів буріння свердловин передбачено, що Виконавець повинен мати дійсну ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Виконавець зобов`язаний розмістити/утилізувати вивезені відходи на спеціалізованих полігонах та полігонах ТПВ (твердих побутових відходів), які мають відповідне погодження на розміщення, утилізацію такого виду відходів у відповідності до об`ємів, указаних в таблиці 3.2.

За наслідками проведеної допорогової закупівлі, 14.08.2018 філією газопромислового управління «Полтавагазвидобування» акціонерного товариства «Укргазвидобування» (надалі - ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»), в особі заступника директора ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» ОСОБА_7 , із ТОВ «ЕКО-ФОРС», в особі директора ТОВ «ЕКО-ФОРС» ОСОБА_8 , укладено договір № 1055/18 від 14.08.2018 про надання послуг з вивозу та утилізації відходів буріння (надалі - Договір № 1055/18).

Так, згідно з Розділом 1 Договору № 1055/18 Виконавець (ТОВ «ЕКО-ФОРС»), відповідно до умов цього Договору та додатків до нього, зобов`язується надати послуги з завантаження, вивозу та утилізації (розміщення) відходів буріння з об`єктів Замовника для подальшої утилізація або видалення (надалі - Послуги), враховуючи, що Виконавець має право здійснювати діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами на підставі безстрокової ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України (рішення від 29.06.2017 року № 242), а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані Послуги на умовах, визначених цим Договором.

Послуги за цим Договором надаються силами, матеріалами та обладнанням Виконавця на об`єктах Замовника, визначених у п. 3 Технічного завдання на надання Послуг з вивозу, утилізації або остаточного розміщення відходів буріння при бурінні свердловин ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (Додаток № 4 до цього Договору, який є його невід`ємною частиною) (надалі - Об`єкти).

Пунктом 2.5 Договору № 1055/18 передбачено: «Сторони домовились, що кількість відходів буріння, які передаються Виконавцю, остаточно визначаються у місці зважування та розвантаження, які знаходяться на відповідних полігонах, для остаточного розміщення (видалення) або утилізації, про що складається акт приймання - передачі відходів Замовником Виконавцю. Після підписання Сторонами такого акту Власником відходів стає Виконавець».

Крім того, згідно з умовами Договору № 1055/18 виконавець зобов`язаний: утилізувати (остаточно розміщувати) відходи на спеціалізованих полігонах промислових відходів (полігонах ТПВ). Факт утилізації відходів повинен бути підтверджений документально з подальшим наданням відповідних документів Замовнику протягом 5 днів з дня утилізації (п. 3.2.6).

Забезпечити наявність автомобільних ваг на місці розвантаження шламу для контролю фактичної кількості, яка буде підлягати утилізації (остаточному розміщенню) (п. 3.2.7.).

Забезпечувати дотримання персоналом Виконавця, задіяного для надання Послуг, вимог чинного законодавства України та норм з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, екологічної безпеки (п. 3.2.9).

Виконавець повинен мати паспорт місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд (Постанова №1216 від 03.08.98 «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», Наказ №12 від 14.01.1999 зі змінами від 25.01.2016р. «Про затвердження інструкції «Про зміст і складання паспорта місць видалення відходів») або договір субпідряду з організацією, що має цей паспорт (п. 3.2.11).

Загальна ціна Договору складає до 18 979 000 грн. 00 коп. (вісімнадцять мільйонів дев`ятсот сімдесят дев`ять тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 3 163 166 грн. 67 коп. (три мільйона сто шістдесят три тисячі сто шістдесят шість грн. 67коп.) (п. 4.1.).

Детальний розрахунок вартості Послуг міститься у Протоколі погодження договірної ціни на надання Послуг, що є Додатком №1 до цього Договору та є його невід`ємною частиною (п. 4.2.).

Оплата за надані Послуги проводиться за фактичний обсяг наданих Послуг після пред`явлення Виконавцем рахунку-фактури на оплату та на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури на оплату на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг (форма акту наведена в Додатку № 5 до цього Договору) (п. 4.3.).

В разі відмови Замовника від підписання акту приймання-передачі наданих Послуг по причині несвоєчасного завантаження, утилізації відходів буріння та/або інших вимог, передбачених цим Договором, Сторони складають акт про виявлені недоліки, в якому вказується перелік порушень допущених Виконавцем, що підлягають виправленню за рахунок Виконавця (пр. 4.4.).

При виконанні своїх зобов`язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або передачу цінностей, прямо або опосередковано, будь-яким особам, для впливу на дії чи прийняття рішення цими особами з метою отримання будь-якої неправомірної вигоди (п. 10.1.).

При виконанні своїх зобов`язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються застосовними для цілей цього Договору законодавством, як дача/отримання неправомірної вигоди, корупційне правопорушення, а також дії, що порушують вимоги законодавства про запобігання корупції та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом (п. 10.2).

Кожна із Сторін цього Договору відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників іншої Сторони, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їх адресу робіт (послуг) та іншими, не пойменованими у цьому пункті способами, що ставить працівника в певну залежність і спрямованого на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його Сторони.

Під діями працівника, здійснюваними на користь стимулюючої його Сторони, розуміються:

-надання невиправданих переваг у порівнянні з іншими контрагентами; надання будь-яких гарантій;

-прискорення існуючих процедур (спрощення формальностей);

-інші дії, що виконуються працівником в рамках своїх посадових обов`язків, але йдуть врозріз з принципами прозорості та відкритості взаємин між Сторонами (п. 10.3.).

У разі виникнення у Сторони підозр, що відбулося або може відбутися порушення будь- яких антикорупційних умов, відповідна Сторона зобов`язується повідомити іншу Сторону у письмовій формі. Після письмового повідомлення, відповідна Сторона має право призупинити виконання зобов`язань за цим Договором до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться. Це підтвердження повинне бути надіслане протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати направлення письмового повідомлення.

У письмовому повідомленні Сторона зобов`язана послатися на факти або надати матеріали, що достовірно підтверджують або дають підставу припускати, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких положень цих умов контрагентом, його афілійованими особами, працівниками або посередниками виражається в діях, які кваліфікуються відповідним законодавством, як дача або одержання неправомірної вигоди, корупційне правопорушення, а також діях, що порушують вимоги законодавства про запобігання корупції та міжнародних актів про протидію легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом (п. 10.4).

Пунктом 11.8 Договору № 1055/18 передбачено, що для належного надання Послуг по даному Договору від кожної Сторони призначається відповідальна особа-представник, які уповноважені діяти від імені відповідної Сторони, включаючи підписання відповідних актів та інших документів у рамках цього Договору.

Уповноважена особа Виконавця (ПІБ, телефон, адреса електронної пошти) є ОСОБА_8 тел. НОМЕР_1 , e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_2 , та ОСОБА_9 тел. НОМЕР_2 , e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_3

При цьому, особа, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження за № 62021100000000424 від 30.03.2021 (далі - Особа 2) наказом директора ТОВ «ЕКО-ФОРС» від 08.06.2017 № 2-к з 09.06.2017 прийнятий на посаду заступника директора з технічних питань.

Розділом 12 Статуту ТОВ «ЕКО-ФОРС» (в редакції станом на 2018 - 2019 роки) передбачено, що у Товаристві діє одноособовий виконавчий орган: Директор Товариства. Директор не може бути одночасно Головою Зборів Учасників.

Директор вирішує усі питання діяльності Товариства, за винятком тих, що належать до компетенції Загальних Зборів Учасників. Загальні Збори Учасників можуть прийняти рішення про передачу частини своїх повноважень Директору. Директор підзвітний Загальним Зборам Учасників Товариства і організовує виконання їх рішень. Директор не вправі приймати рішення обов`язкові для Учасників Товариства. Директор може призначати свого Заступника/Заступників Директора з певних напрямів діяльності Товариства та делегувати їм частину, або всі свої повноваження, передбачені чинним законодавством та установчими документами, включаючи право першого розпорядчого підпису на фінансово-банківських документах.

Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Товариства.

Директор:

-без довіреності діє від імені Товариства, в тому числі підписує будь-які та зовнішньоекономічні договори;

-видає накази, розпорядження і дає вказівки з питань, які відносяться до його компетенції;

-відкриває/закриває рахунки в банківських установах, укладає договори, видає довіреності на здійснення дій від імені Товариства;

-приймає на роботу, переводить та звільнює працівників Товариства;

-представляє Товариство у відносинах з державними органами, підприємствами, організаціями та громадянами;

-здійснює інші дії в межах своєї компетенції;

-має право передати частину своїх повноважень або всі свої повноваження Заступнику Директора/Заступникам Директора з певних напрямів діяльності Товариства.

У той же час, ТОВ «ЕКО-ФОРС», відповідно до наказу Мінприроди «Про видачу ліцензії» від 29.06.2017 № 242, маючи право здійснювати операції зі збирання, зберігання, видалення та захоронення небезпечних відходів, не отримувало ліцензії на їх утилізацію.

Відповідно до паспорта свердловини № НОМЕР_25 Яблунівської станом на 11.08.2018 вона перебувала у процесі буріння.

Дослідженні відходи буріння свердловини № НОМЕР_25 відносяться до групи надзвичайно небезпечних відходів, є шкідливими для життя, здоров`я людей, довкілля та можуть створити для них небезпеку, зокрема, для населення прилеглих територій та біоти в цілому.

Статтею 1 Закону України «Про відходи» № 187/98-ВР від 05.03.1998 з подальшими змінами та доповненнями (далі - Закон України «Про відходи») визначено, що відходами є будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення;

небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров`я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними;

утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;

видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;

захоронення відходів - остаточне розміщення відходів при їх видаленні у спеціально відведених місцях чи на об`єктах таким чином, щоб довгостроковий шкідливий вплив відходів на навколишнє природне середовище та здоров`я людини не перевищував установлених нормативів;

тверді відходи - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що не можуть у подальшому використовуватися за призначенням.

Статтею 17 Закону України «Про відходи», зокрема, визначено, що суб`єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов`язані:

в) визначати склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров`я людини відповідно до нормативно-правових актів, які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища;

д) забезпечувати повне збирання, належне зберігання та недопущення знищення і псування відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, що відповідає вимогам екологічної безпеки;

з) не допускати зберігання та видалення відходів у несанкціонованих місцях чи об`єктах;

н) мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів;

Статтею 26 Закону України «Про відходи» також визначено, що державному обліку та паспортизації підлягають в обов`язковому порядку всі відходи, що утворюються на території України і на які поширюється дія цього Закону.

Державний облік та паспортизація відходів здійснюються у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Так, Порядком ведення державного обліку та паспортизації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 листопада 1999 р. N 2034 (Далі - Порядок ведення державного обліку та паспортизації відходів), встановлені єдині правила ведення державного обліку та паспортизації відходів, дія яких поширюється на підприємства, установи, організації всіх форм власності, громадян - суб`єктів підприємницької діяльності, діяльність яких пов`язана з утворенням відходів та здійсненням операцій поводження з ними (далі - підприємства).

Пунктом 9 Порядку ведення державного обліку та паспортизації відходів передбачено, що паспортизація відходів ведеться підприємствами з метою їх вичерпної ідентифікації та визначення оптимальних шляхів поводження з ними.

Паспортизація відходів передбачає складення і ведення паспортів відходів, паспортів місць видалення відходів, реєстрових карт об`єктів утворення, оброблення та утилізації відходів відповідно до державного класифікатора ДК 005-96 "Класифікатор відходів" та номенклатури відходів.

При цьому, контроль за веденням підприємствами первинного обліку відходів та за їх паспортизацією здійснюється Держекоінспекцією та її територіальними органами, а також іншими спеціально уповноваженими органами виконавчої влади у сфері поводження з відходами відповідно до їх компетенції.

Статтею 33 Закону України «Про відходи» визначено, що зберігання та видалення відходів здійснюються відповідно до вимог екологічної безпеки та способами, що забезпечують максимальне використання відходів чи передачу їх іншим споживачам (за винятком захоронення).

На кожне місце чи об`єкт зберігання або видалення відходів складається спеціальний паспорт, в якому зазначаються найменування та код відходів (згідно з державним класифікатором відходів), їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики місць чи об`єктів зберігання чи видалення і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації цих місць чи об`єктів.

Видалення відходів здійснюється відповідно до встановлених законодавством вимог екологічної безпеки з обов`язковим забезпеченням можливості утилізації чи захоронення залишкових продуктів за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Зберігання та видалення відходів здійснюються в місцях, визначених органами місцевого самоврядування з врахуванням вимог земельного та природоохоронного законодавства, за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, в якому визначені види та кількість відходів, загальні технічні вимоги, заходи безпеки, відомості щодо утворення, призначення, методів оброблення відходів відповідно до встановлених умов їх зберігання.

Визначені для зберігання та видалення відходів місця чи об`єкти повинні використовуватися лише для відходів, заявлених на одержання дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами.

Крім того, статтею 34 Закону України «Про відходи» визначено, що усі небезпечні відходи за ступенем їх шкідливого впливу на навколишнє природне середовище та на життя і здоров`я людини поділяються на чотири класи і підлягають обліку.

Відповідний клас відходів визначається виробником відходів відповідно до нормативно-правових актів, що затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Суб`єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об`єкт поводження з небезпечними відходами, зобов`язаний:

забезпечити запобігання забрудненню ними навколишнього природного середовища, а у разі виникнення такого забруднення - ліквідувати забруднення та його наслідки для навколишнього природного середовища та здоров`я людини;

вживати заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідацію їх наслідків та захист людей і навколишнього природного середовища від їх впливу;

забезпечувати експлуатацію зазначених об`єктів і перевезення небезпечних відходів з додержанням вимог природоохоронного законодавства;

мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб`єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб`єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами);

ідентифікувати об`єкти поводження з небезпечними відходами відповідно до Закону України "Про об`єкти підвищеної небезпеки";

мати план локалізації та ліквідації аварії на об`єкті;

мати декларацію безпеки;

надавати інформацію про такі об`єкти відповідно до Закону України "Про об`єкти підвищеної небезпеки".

У разі порушення суб`єктом господарської діяльності ліцензійних умов поводження з небезпечними відходами ліцензія анулюється у встановленому законом порядку.

До поводження з небезпечними відходами допускаються особи, які мають професійну підготовку, підтверджену свідоцтвом (сертифікатом) на право роботи з небезпечними речовинами, та не мають медичних протипоказань. Допуск працівників до роботи забезпечується відповідною посадовою особою підприємства, установи, організації.

Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів.

Розміщення небезпечних відходів дозволяється лише у спеціально обладнаних місцях та здійснюється відповідно до ліцензійних умов щодо поводження з небезпечними відходами.

Приблизно у квітні 2019 року, Особа 1, перебуваючи в неустановленому досудовим слідством місці, будучи достовірно обізнаним про відсутність технічних можливостей для утилізації або видалення небезпечних відходів буріння на території його Спецмайданчику, усвідомлюючи протиправність своїх дій, маючи умисел на заволодіння коштами АТ «Укргазвидобування», усно запропонував заступнику директора ТОВ «ЕКО-ФОРС» з технічних питань Особі 2 організувати вивезення твердих бурових шламів з території бурового майданчику свердловини № НОМЕР_25 Яблунівська з подальшим їх видаленням не на Спецмайданчику, а на полігоні твердих побутових відходів, розміщеного на Деївській горі м. Кременчук Полтавської області, власником якого є Кременчуцьке КАТП 1628, під виглядом речовин, що не є небезпечними, а також складання та підписання завідомо неправдивих актів приймання-передачі наданих послуг із зазначенням завідомо недостовірної інформації про місце їх видалення.

Після цього, Особа 2, який добровільно погодився на протиправну пропозицію Особи 1, залучено ряд автотранспортних перевізників до перевезення зазначених небезпечних відходів в умовах та засобами, не пристосованих для їх транспортування.

Крім того, 03.04.2019 між АТ «Укргазвидобування», (надалі - «Замовник»), в особі заступника директора з земельних відносин та екології філії газопромислового управління «Полтавагазвидобування» ОСОБА_7 з однієї сторони, який є повноважною особою даного підприємства, та ОСОБА_5 (надалі - «Виконавець»), з другої сторони (в подальшому «Сторони»), укладено Договір № 443/19 (надалі Договір № 443/19), відповідно до п. 1.1. якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов`язання власними силами надати послуги з фактичного контролю за зважуванням відходів буріння в місцях їх розвантаження та ведення обліку, які визначені в Технічному завданні (Додаток № 2.1-2.5) до даного договору), а Замовник зобов`язується прийняти надані послуги і виплатити Виконавцю винагороду.

Пунктом 1.2. даного Договору № 443/19 також передбачено, що Виконавець надає послуги, передбачені цим договором, на свій ризик, самостійно організовує надання послуг.

Технічні та інші вимоги до результатів надання послуг, зміст обсягів та строки передачі Замовнику результатів окремих етапів та надання послуг в цілому вказані у Технічному завданні на надання послуг Додатку (Додаток №2.1-2.5), який є невід`ємною частиною цього Договору. (п. 2.1. Договору № 443/19).

Строк надання послуг: початок 01.04.2019 р.; закінчення 31.08.2019 р. (п. 2.2. Договору № 443/19).

Документом, що підтверджує надання послуг Виконавцем, є Акт здачі-приймання наданих послуг (п. 2.3. Договору № 443/19).

Здача-приймання наданих послуг по Договору здійснюється шляхом підписання Сторонами актів здачі-приймання наданих послуг після їх надання Виконавцем. Не пізніше 2-го числа місяця наступного за звітним Виконавець направляє на підписання Замовнику два примірника актів здачі-приймання наданих послуг. (п. 2.4 Договору № 443/19).

Розділом 3 Договору № 443/19 передбачено, що Виконавець зобов`язується: якісно та в установлені Сторонами терміни надавати послуги, які визначені в Технічному завданні, відповідно до умов даного Договору (п. 3.1.). Підготувати і надати Замовнику акт здачі-приймання наданих послуг в строки, встановлені даним Договором (п. 3.1.1.). Негайно повідомити Замовника про виникнення в процесі надання послуг обставин, що можуть викликати неможливість одержання очікуваних результатів, недоцільність надання послуг, порушення строків та (або) якості надання послуг (3.1.3).

Розділом 10 Договору № 443/19 також передбачено, що при виконанні своїх зобов`язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або передачу цінностей, прямо або опосередковано, будь-яким особам, для впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримати які-небудь неправомірні переваги чи на інші неправомірні цілі (п. 10.1.). При виконанні своїх зобов`язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством, як дача/ отримання хабаря, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги законодавства України та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом (п. 10.2.). Кожна із Сторін цього Договору відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників іншої Сторони, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їх адресу послуг та іншими, не пойменованими у цьому пункті способами, що ставить працівника в певну залежність і спрямованого на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його Сторони (п. 10.3.). Під діями працівника, здійснюваними на користь стимулюючої його Сторони, розуміються:

-надання невиправданих переваг у порівнянні з іншими контрагентами;

-надання будь-яких гарантій;

-прискорення існуючих процедур;

-інші дії, що виконуються працівником в рамках своїх посадових обов`язків. Сторони врозріз з принципами прозорості та відкритості взаємин між Сторонами (п. 10.4.).

Технічним завданням на надання послуг на квітень - серпень 2019 року Договору № 443/19 (Додатки № 2.1 - № 2.5) визначено здійснення контролю зважування відходів буріння, контроль їх розвантаження (м. Кременчук, Деївська гора, спецмайданчик для складування відходів виробництва) та ведення обліку, а також складання актів приймання - передачі відходів буріння Замовника відповідно до п. 2.5 Договору №1055/18 від 14.08.2018 з ТОВ «ЕКО-ФОРС».

В той же час, пунктом 2.5 Договору № 1055/18 від 14.08.2018 передбачено, що «Сторони домовились, що кількість відходів буріння, які передаються Виконавцю, остаточно визначаються у місці зважування та розвантаження, які знаходяться на відповідних полігонах, для остаточного розміщення (видалення) або утилізації, про що складається акт приймання - передачі відходів Замовником Виконавцю. Після підписання Сторонами такого акту Власником відходів стає Виконавець».

Статтею 139 Господарського кодексу України № 436-IV від 16.01.2003 (з подальшими змінами та доповненнями) передбачено, що майном у цьому Кодексі визнається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності суб`єктів господарювання та відображаються в їх балансі або враховуються в інших передбачених законом Формах обліку майна цих суб`єктів.

Залежно від економічної форми, якої набуває майно у процесі здійснення господарської діяльності, майнові цінності належать до основних фондів, оборотних засобів, коштів, товарів.

Товарами у складі майна суб`єктів господарювання визнаються вироблена продукція (товарні запаси), виконані роботи та послуги.

ОСОБА_5 за умовами Договору № 443/19 мав здійснювати керівництво ділянкою роботи та виконання обов`язків по забезпеченню контролю за належним захороненням відходів буріння: майном, яке в економічній формі належало до товарів у вигляді виконаних послуг.

Тобто, ОСОБА_5 мав здійснювати контроль за належним наданням ТОВ «ЕКО-ФОРС» послуг з видалення відходів. Результатом його роботи мали стати підписані АТ «Укргазвидобування» і ТОВ «ЕКО-ФОРС» акти приймання-передачі наданих послуг за Договором № 1055/18 від 14.08.2018, що у свою чергу породжувало у ТОВ «ЕКО-ФОРС» право вимагати, а у АТ «Укргазвидобування» - обов`язок по оплаті наданих послуг.

Таким чином, ОСОБА_5 , надаючи для АТ «Укргазвидобування» за Договором № 443/19 послуги з фактичного контролю за зважуванням відходів буріння в місцях їх розвантаження та ведення обліку, які визначені в Технічному завданні (Додаток № 2.1-2.5) до даного договору, являвся особою, яка працює на користь вказаного підприємства.

Особа 1, усвідомлюючи, що підставами для перерахування АТ «Укргазвидобування» грошових коштів на рахунок ТОВ «ЕКО-ФОРС» за надані послуги за Договором № 1055/18 є підписані між цими підприємствами акти приймання-передачі наданих послуг, а технічної можливості захоронювати тверді відходи буріння на території його Спецмайданчику немає, діючи з корисливих мотивів, в інтересах як ТОВ «ЕКО-ФОРС», так і своїх особистих інтересах, з метою заволодіння грошовими коштами АТ «Укргазвидобування» шляхом обману, та, як наслідок особистого незаконного збагачення, приблизно 12.04.2019, перебуваючи в невстановленому місці, запропонував заступнику директора ТОВ «ЕКО-ФОРС» з технічних питань Особі 2 переконати ОСОБА_5 складати та підписувати акти про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18, із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про масу перевезених відходів з території бурового майданчику свердловини № НОМЕР_25 Яблунівська, так і про місце їх розвантаження та захоронення, а також висловити йому пропозицію надання неправомірної вигоди за підписання ним таких актів, з розрахунку:

1.30 (тридцять) гривень за кожну тону перевезених відходів;

2.200 (двісті) гривень за кожну тону відходів, безпідставно врахованих в актах, як такі, що, нібито, перевезені, проте, які фактично не перевозилися.

Особа 2, добровільно погодившись на запропоновану протиправну пропозицію Особа 1, в невстановлений досудовим слідством точний час та місці на території м. Кременчук Полтавської області, діючи умисно, з корисливих мотивів, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер свого діяння, передбачаючи його суспільно небезпечні наслідки та, бажаючи їх настання, висловив ОСОБА_5 запропоновану пропозицію Особи 1.

ОСОБА_5 , у свою чергу, виконуючи функції особи, яка працює на користь АТ «Укргазвидобування», в невстановлений досудовим слідством точний час та місці на території м. Кременчук Полтавської області, добровільно погодився на запропоновану Особою 2 пропозицію отримання ним неправомірної вигоди в сумі, що розраховувалася від маси перевезених та безпідставно врахованих у актах відходів буріння, та, будучи залученим учасниками злочину до протиправної діяльності по заволодінню коштами АТ «Укргазвидобування», усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи з корисливих мотивів, з використанням становища, яке він займає у зв`язку з діяльністю на користь АТ «Укргазвидобування», в інтересах Особи 1 та ТОВ «ЕКО-ФОРС», погодився також протягом червня - серпня 2019 року складати, особисто підписувати акти про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18 від АТ «Укргазвидобування» до ТОВ «ЕКО-ФОРС», із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про масу перевезених відходів, так і про місце їх розвантаження та захоронення.

При цьому, приблизно 11.07.2019 в першій половині дня Особа 2 усно домовився зустрітися з ОСОБА_5 на території м. Кременчук Полтавської області з метою передачі йому раніше обумовлених грошових коштів у сумі 50 000, 00 грн. (п`ятдесят тисяч гривень), які отримав від Особи 1 у безготівковій формі з його карткового рахунку № НОМЕР_3 , відкритий в ПАТ «КБ «Приватбанк», на свій картковий рахунок № НОМЕР_4 , відкритий в ПАТ «КБ «Приватбанк».

ОСОБА_5 , маючи на меті незаконне збагачення, усвідомлюючи, що дана неправомірна вигода буде набута ним як наслідок складання та підписання актів про передачу відходів буріння, із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про масу перевезених відходів, так і про місце їх розвантаження та захоронення, в порушення п. 10.1. - 10.3. Договору № 443/19, прибув разом із Особою 2 до приміщення ПАТ «КБ «Приватбанк» за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Троїцька, 61/52.

Продовжуючи свої протиправні дії, ОСОБА_5 , приблизно 11.07.2019 в першій половині дня, перебуваючи в автомобілі марки Nissan Micra, державний номерний знак НОМЕР_5 , яким користувався Особа 2, за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Троїцька, 61/52, діючи умисно, усвідомлюючи свої протиправні дії, спрямовані на отримання неправомірної вигоди за вчинення дій, які входили в його компетенцію як особи, що працює на користь АТ «Укргазвидобування»: складання та підписання актів про передачу відходів буріння, із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про масу перевезених відходів, так і про місце їх розвантаження та захоронення, на підставі яких в ТОВ «ЕКО-ФОРС» виникає право, а в АТ «Укргазвидобування» - обов`язок оплатити надані послуги за Договором № 1055/18, отримав від Особи 2 частину неправомірної вигоди у вигляді готівкових грошових коштів у сумі 25 000 (двадцять п`ять тисяч) грн.

Після цього, ОСОБА_5 , приблизно 11.07.2019 в другій половині дня, перебуваючи в автомобілі марки Nissan Micra, державний номерний знак НОМЕР_5 , яким користувався Особа 2, за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Троїцька, 61/52, діючи умисно, усвідомлюючи свої протиправні дії, спрямовані на отримання неправомірної вигоди за вчинення дій, які входили в його компетенцію як особи, що працює на користь АТ «Укргазвидобування»: складання та підписання актів про передачу відходів буріння, із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про масу перевезених відходів, так і про місце їх розвантаження та захоронення, на підставі яких в ТОВ «ЕКО-ФОРС» виникає право, а в АТ «Укргазвидобування» - обов`язок оплатити надані послуги за Договором № 1055/18, отримав від Особа 2 іншу частину неправомірної вигоди у вигляді готівкових грошових коштів у сумі 25 000 (двадцять п`ять тисяч) грн.

Отже, ОСОБА_5 , будучи особою, яка працює на користь підприємства АТ «Укргазвидобування», прийняв пропозицію від Особа 2 та одержав від нього для себе неправомірну вигоду у розмірі 30 (тридцять) грн. за кожну тону перевезених відходів та 200 (двісті) грн. за кожну тону відходів, безпідставно врахованих в актах, як такі, що, нібито, перевезені, проте, які фактично не перевозилися у вигляді грошових коштів у сумі 50 000 п`ятдесят тисяч) грн. за вчинення ним в інтересах Особи 1 та ТОВ «ЕКО-ФОРС» будь-якої дії з використанням становища, яке він займає, а саме: складання та підписання актів про передачу відходів буріння, із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про масу перевезених відходів, так і про місце їх розвантаження та захоронення.

Таким чином, ОСОБА_5 прийняв пропозицію та одержав, працюючи на користь підприємства неправомірної вигоди для себе за вчинення будь-якої дії з використанням становища, яке він займав, у зв`язку з його діяльністю на користь підприємства, в інтересах того, хто обіцяв та надавав таку вигоду, а також в інтересах третьої особи, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 354 КК України.

Крім того, ОСОБА_5 , реалізуючи злочинний умисел, спрямований на пособництво в заволодінні грошовими коштами АТ «Укргазвидобування» іншими співучасниками злочину, перебуваючи в невстановленому досудовим слідством місці та часі, особисто підписав та подав для подальшої оплати до ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» акт здачі-приймання наданих послуг від 31.07.2019 до цивільно-правового договору № 443/19, в якому зазначив, що згідно цивільно-правового договору № 443/19 від 03.04.2019 у липні місяці 2019 року надано послуги у сфері охорони довкілля (Послуги з фактичного контролю за зважуванням відходів буріння в місцях їх розвантаження та ведення обліку). Надання послуг здійснювалось з 01.07.2019 року по 31.07.2019 року, послуги виконані в повному обсязі та підлягають оплаті згідно цивільно- правового договору на суму 12 250 000 грн.

У подальшому, на підставі завідомо неправдивих офіційних документів: актів про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18 від 14.08.2018, підписаних під керівництвом Особи 1 співучасниками злочину: ОСОБА_5 і Особою 2, та які містили завідомо неправдиві відомості про місце їх розвантаження і захоронення, акту здачі-приймання наданих послуг до цивільно-правового договору № 443/19 за липень 2019 року, між ТОВ "ЕКО-ФОРС", в особі директора ОСОБА_8 з однієї сторони, та АТ "Укргазвидобування", в особі заступника директора з земельних відносин та екології філії Газопромислового управління "Полтавагазвидобування" ОСОБА_7 , що діяв на підставі довіреності 2-549д від 11.01.2019 з іншої сторони, приблизно 31.07.2019 підписано акт приймання-передачі наданих послуг за Договором № 1055/18 про те, що Виконавцем (ТОВ «ЕКО-ФОРС») в період з "01" липня 2019 року по "30" липня 2019 року були надані Послуги завантаження, вивозу та утилізації твердих відходів буріння, що накопичуються під час буріння свердловини № НОМЕР_25 Яблунівського ГКР, відповідно до Договору від 14.08.2018 року за № 1055/18, а саме: «завантаження, вивіз та утилізація твердих відходів буріння, що накопичуються під час буріння свердловини № НОМЕР_25 Яблунівського ГКР», об`ємом 1 025, 000 м3, (що складало 1644, 690 тон) на загальну суму 2 559 671, 00 грн. (два мільйони п`ятсот п`ятдесят дев`ять тисяч шістсот сімдесят одна грн. 00 коп.).

Після цього, на підставі зазначеного акту приймання-передачі наданих послуг за Договором № 1055/18 про те, що Виконавцем (ТОВ «ЕКО-ФОРС») в період з "01" липня 2019 року по "31" липня 2019 року були надані послуги завантаження, вивозу та утилізації твердих відходів буріння, що накопичуються під час буріння свердловини № НОМЕР_25 Яблунівського ГКР, відповідно до Договору від 14.08.2018 року за № 1055/18, службовими особами АТ «Укргазвидобування», які були введені в оману співучасниками злочину по заволодінню грошовими коштами АТ «Укргазвидобування» щодо належного виконання умов Договору № 1055/18 від 14.08.2019, перераховано 20.09.2019 з поточного рахунку АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) на поточний рахунок ТОВ «ЕКО-ФОРС» № НОМЕР_6 , відкритий в ПАТ КБ «Приватбанк» (МФО 305299,м. Київ, вул. Грушевського, 1Д), грошові кошти в сумі 2 559 671, 00 грн. (два мільйони п`ятсот п`ятдесят дев`ять тисяч шістсот сімдесят одна грн. 00 коп.).

Так, серед зазначених актів про передачу від АТ «Укргазвидобування» до ТОВ «ЕКО-ФОРС» твердих відходів буріння за договором № 1055/18 від 14 серпня 2018 року, при указаних вище обставинах були складені та підписані Особою 2 спільно із ОСОБА_5 акти, в яких містилися завідомо неправдиві відомості як про місце їх розвантаження та захоронення: «м. Кременчук, Деївська гора, спецмайданчик для складування відходів», так і про масу переданих відходів, а саме:

-09 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини № НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те, що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер НОМЕР_7 , перевезено та передано відходів масою 21, 200 тон, а не 20, 000 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,2 тони);

-09 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 20, 950 тон, а не

20, 000 тон (різниця між фактично перевезеними відходами

та зазначеними в акті складає 0,950 тони);

-09 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_9 , перевезено та передано відходів масою 20, 220 тон, а не

20, 020 тон (різниця між фактично перевезеними відходами

та зазначеними в акті складає 0, 200 тони);

-09 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_10 , перевезено та передано відходів масою 19, 920 тон, а не

19, 020 тон (різниця між фактично перевезеними відходами

та зазначеними в акті складає 0, 900 тони);

-10 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 17, 600 тон,

а не 16, 100 тон (різниця між фактично перевезеними відходами

та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-11 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_11 , перевезено та передано відходів масою 19, 600 тон,

а не 18, 600 тон (різниця між фактично перевезеними відходами

та зазначеними в акті складає 1 тону);

-11 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 17, 380 тон,

а не 15, 880 тон (різниця між фактично перевезеними відходами

та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-11 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_7 , перевезено та передано відходів масою 22, 400 тон,

а не 20, 900 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-12 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_12 , перевезено та передано відходів масою 24, 480 тон,

а не 21, 980 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2,5 тони);

-12 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 21, 180 тон,

а не 20, 680 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 0, 500 тони);

-12 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_13 , перевезено та передано відходів масою 22, 400 тон,

а не 20, 400 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-13 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_14 , перевезено та передано відходів масою 21, 980 тон,

а не 19, 980 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 21, 300 тон,

а не 20, 000 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,3 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_15 , перевезено та передано відходів масою 21, 920 тон,

а не 21, 120 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 0, 800 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_16 , перевезено та передано відходів масою 22, 360 тон,

а не 20, 860 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_17 , перевезено та передано відходів масою 19, 360 тон,

а не 17, 860 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_18 , перевезено та передано відходів масою 18, 420 тон,

а не 16, 420 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_12 , перевезено та передано відходів масою 21, 280 тон,

а не 20, 080 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,2 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_11 , перевезено та передано відходів масою 20, 100 тон,

а не 18, 100 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_19 , перевезено та передано відходів масою 22, 200 тон,

а не 21, 200 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тона);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_13 , перевезено та передано відходів масою 22, 000 тон,

а не 20, 500 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_20 , перевезено та передано відходів масою 21, 900 тон,

а не 21, 000 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 0, 900 тон);

-15 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_14 , перевезено та передано відходів масою 21, 800 тон,

а не 19, 800 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-16 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 25, 200 тон,

а не 23, 200 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-16 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_18 , перевезено та передано відходів масою 23, 160 тон,

а не 22, 160 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-16 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_21 , перевезено та передано відходів масою 24, 800 тон,

а не 23, 300 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-16 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_16 , перевезено та передано відходів масою 25, 100 тон,

а не 23, 100 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-16 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_13 , перевезено та передано відходів масою 24, 980 тон

а не 22, 980 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 22, 800 тон,

а не 20, 000 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2,8 тони);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_22 , перевезено та передано відходів масою 18, 820 тон,

а не 16, 820 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_23 , перевезено та передано відходів масою 24, 100 тон,

а не 22, 100 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_11 , перевезено та передано відходів масою 21, 100 тон,

а не 20, 100 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_9 , перевезено та передано відходів масою 20, 100 тон,

а не 18, 100 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_12 , перевезено та передано відходів масою 21, 020 тон,

а не 20, 020 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_21 , перевезено та передано відходів масою 21, 360 тон,

а не 20, 360 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-17 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_17 , перевезено та передано відходів масою 20, 960 тон,

а не 19, 460 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1,5 тони);

-18 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_8 , перевезено та передано відходів масою 22, 500 тон,

а не 20, 500 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-18 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_14 , перевезено та передано відходів масою 24, 800 тон,

а не 21, 800 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 3 тони);

-18 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_11 , перевезено та передано відходів масою 23, 080 тон,

а не 22, 080 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-18 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки МАЗ, державний реєстраційний номер

НОМЕР_24 , перевезено та передано відходів масою 22, 640 тон,

а не 21, 640 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-18 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_10 , перевезено та передано відходів масою 24, 520 тон,

а не 23, 520 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 1 тонна);

-18 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки RENAULT, державний реєстраційний номер

НОМЕР_19 , перевезено та передано відходів масою 25, 800 тон,

а не 23, 800 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-19 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_7 , перевезено та передано відходів масою 27, 420 тон,

а не 25, 420 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-19 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_9 , перевезено та передано відходів масою 22, 840 тон,

а не 20, 840 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони);

-19 липня 2019 року - акт про передачу відходів буріння за Договором

№ 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини

№ НОМЕР_25, із завідомо неправдивими відомостями, в тому числі, про те,

що автомобілем марки DAF, державний реєстраційний номер

НОМЕР_14 , перевезено та передано відходів масою 26, 460 тон,

а не 24, 460 тон (різниця між фактично перевезеними відходами та зазначеними в акті складає 2 тони).

ОСОБА_5 , будучи особою, яка працює на користь підприємства АТ «Украгзавидобування» спільно із службовою особою ТОВ «ЕКО-ФОРС» Особою 2, діючи умисно, склав протягом липня 2019 року завідомо неправдиві документи: акти про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини № НОМЕР_25 Яблунівська, які містили також завідомо недостовірні відомості про масу переданих відходів у загальному розмірі 69, 250 тон, та видав їх у подальшому для скерування до АТ «Украгзавидобування» з метою оплати за надані послуги згідно з Договором № 1055/18.

Так, в даних актах містилися також завідомо неправдиві відомості про масу перевезених відходів ТОВ «ЕКО-ФОРС» в кількості 69, 250 тон, об`ємом 43, 28125 м3 на загальну суму 108 083, 67 грн. (сто вісім тисяч вісімдесят три грн. 67 коп.), з місця їх утворення до місця розвантаження та захоронення, оскільки ОСОБА_5 , на виконання попередньої змови із Особою 1 та Особою 2, внесено до вищевказаних актів про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18 від 14 серпня 2018 року завідомо неправдиві відомості про масу перевезених відходів.

У подальшому, незаконно отримані від АТ «Укргазвидобування» грошові коштив сумі 108 083, 67 грн. (сто вісім тисяч вісімдесят три грн. 67 коп.), якими співучасники злочину заволоділи за попередньою змовою групою осіб, шляхом обману при зазначених вище обставинах, використані для потреб ТОВ «ЕКО-ФОРС», його засновників та службових осіб.

Реалізувавши при викладених обставинах свій злочинний умисел, ОСОБА_5 спільно з іншим співучасниками злочину: Особою 1 та Особою 2, заволоділи шляхом обману чужим майном - грошовими коштами АТ «Укргазвидобування» в сумі 108 083, 67 грн. (сто вісім тисяч вісімдесят три грн. 67 коп.), що є значною шкодою, оскільки на момент вчинення злочину становило від ста до двохсот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Отже, ОСОБА_5 , протягом липня 2019 року, перебуваючи в неустановленому досудовим розслідуванням точному місці на території м. Кременчук Полтавської області, діючи умисно, з корисливих мотивів, за попередньою змовою із засновником ТОВ «ЕКО-ФОРС» Особою 1, заступником директора ТОВ «ЕКО-ФОРС» Особою 2, складаючи та видаючи вище вказані акти про передачу твердих відходів буріння за Договором № 1055/18 від АТ «Укргазвидобування» до ТОВ «ЕКО-ФОРС», із зазначенням у них завідомо недостовірних відомостей як про місце розвантаження відходів та їх захоронення, так і про масу перевезених відходів в кількості 69, 250 тон, об`ємом 43, 28125 м3 на загальну суму 108 083, 67 грн. (сто вісім тисяч вісімдесят три грн. 67 коп.), усвідомлюючи, що дані акти є підставою для отримання ТОВ «ЕКО-ФОРС» коштів за, нібито, належне виконання умов Договору № 1055/18, усуненням перешкод, сприяв іншим співучасникам вчиненого злочину: заволодінню чужим майном (грошовими коштами АТ «Укргазвидобування») шляхом обману (поданням завідомо неправдивих офіційних документів: актів про передачу відходів буріння за Договором № 1055/18 від 14 серпня 2018 року, утворених при бурінні свердловини № НОМЕР_25, та актів приймання-передачі наданих послуг за Договором № 1055/18), за попередньою змовою групою осіб, що завдало значної шкоди потерпілому.

Таким чином, ОСОБА_5 вчинив пособництво у заволодінні чужим майном шляхом обману, вчиненому за попередньою змовою групою осіб, що завдало значної шкоди потерпілому, тобто в увчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 2 ст. 190 КК України.

Перевіривши угоду про визнання винуватості на її відповідність вимогам КПК України, суд прийшов до висновку, що зазначена угода у повному обсязі відповідає вимогам чинного кримінального процесуального законодавства, оскільки вона містить всі необхідні реквізити, визначені статтею 472 КПК України, зокрема, найменування сторін, формулювання обвинувачення та його правову кваліфікацію із зазначенням частини статті закону України про кримінальну відповідальність, істотні для відповідного кримінального провадження обставини, узгоджене покарання та згода сторін на призначення покарання, наслідки укладення та затвердження угоди, передбачені статтею 473 цього Кодексу, наслідки невиконання угоди, дата її укладення та підписи сторін.

В ході судового розгляду обвинувачений, захисник та прокурор, кожен окремо, підтвердили суду, що угода про визнання винуватості між ними укладена добровільно, не є наслідком застосування насильства, примусу, погроз або наслідком обіцянок чи дії будь-яких інших обставин, ніж ті, що передбачені в угоді.

Представники потерпілого АТ «Укргазвидобування» направили на адресу суду свою письмову згоду на укладення угоди.

Дослідивши угоду про визнання винуватості, вислухавши доводи сторін, суд вважає, що укладена між прокурором та обвинуваченим у присутності захисника, угода відповідає вимогам КПК України, суд вважає доведеним, що ОСОБА_5 вчинив пособництво у заволодінні чужим майном шляхом обману, вчиненому за попередньою змовою групою осіб, що завдало значної шкоди потерпілому, тобто кримінальне правопорушення, передбачене ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 190 КК України та прийняття пропозиції та одержання особою, яка працює на користь підприємства неправомірної вигоди для себе за вчинення будь-якої дії з використанням становища, яке вона займає у зв`язку з діяльністю такої особи на користь підприємства, в інтересах того, хто обіцяє та надає таку вигоду, а також в інтересах третьої особи, тобто кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 354 КК України.

Так, відповідно до положень статті 5 КК України, яка визначає зворотну дію закону про кримінальну відповідальність у часі: закон про кримінальну відповідальність, що скасовує кримінальну протиправність діяння, пом`якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище особи, має зворотну дію у часі, тобто поширюється на осіб, які вчинили відповідні діяння до набрання таким законом чинності, у тому числі на осіб, які відбувають покарання або відбули покарання, але мають судимість. Закон про кримінальну відповідальність, що встановлює кримінальну протиправність діяння, посилює кримінальну відповідальність або іншим чином погіршує становище особи, не має зворотної дії в часі. Закон про кримінальну відповідальність, що частково пом`якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище особи, а частково посилює кримінальну відповідальність або іншим чином погіршує становище особи, має зворотну дію у часі лише в тій частині, що пом`якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище особи. Якщо після вчинення особою діяння, передбаченого цим Кодексом, закон про кримінальну відповідальність змінювався кілька разів, зворотну дію в часі має той закон, що скасовує кримінальну протиправність діяння, пом`якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище особи.

Таким чином, суд вважає за необхідне при призначенні покарання ОСОБА_5 у виді штрафу застосувати санкцію ч. 2 ст. 190 КК України (в редакції КК України зі змінами, внесеними згідно із Законами № 270-VI від 15.04.2008, № 2617-VIII від 22.11.2018).

При цьому, суд приходить до висновку, про те, що умови угоди не суперечать інтересам суспільства і не порушуються права, свободи чи інтереси сторін або інших осіб, обвинувачений може виконати взяті на себе за угодою зобов`язання, фактичні підстави для визнання винуватості наявні, узгоджена міра покарання відповідає загальним засадам призначення покарання, визначеним ст. 65 КК України.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що угода про визнання винуватості укладена між обвинуваченим ОСОБА_5 в присутності захисника та прокурором, підлягає затвердженню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.5, 374-376, 475 КПК України, суд

У Х В А Л И В:

Угоду про визнання винуватості від 19 серпня 2022 року, що укладена у кримінальному провадженні, внесеному в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 62020100000001511 від 30.07.2020 по обвинуваченню ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 354 КК України; ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 190 КК України між прокурором першого відділу процесуального керівництва другого управління організації і процесуального керівництва у кримінальних провадженнях органів Державного бюро розслідувань Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , якій на підставі ст. 37 КПК України надані повноваження прокурора у кримінальному провадженні № 62020100000001511 з одного боку та з іншого боку підозрюваним ОСОБА_5 , у присутності захисника ОСОБА_10 , - затвердити.

ОСОБА_5 визнати винуватим у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 354; ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 190 КК України ( в редакції КК України зі змінами, внесеними згідно із Законами № 270-VI від 15.04.2008, № 2617-VIII від 22.11.2018), та призначити йому узгоджене сторонами покарання:

за ч. 3 ст. 354КК України у виді штрафу на користь держави в розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 8500 (вісім тисяч п`ятсот) грн.;

за ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 190 КК України( в редакції КК України зі змінами, внесеними згідно із Законами № 270-VI від 15.04.2008, № 2617-VIII від 22.11.2018) у виді штрафу на користь держави в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 (одна тисяча сімсот) грн.

На підставі ст. 70 КК України за сукупністю кримінальних правопорушень шляхом поглинення менш суворого покарання більш суворим остаточно визначити ОСОБА_5 до відбуття покарання у виді штрафу на користь держави в розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 8500 (вісім тисяч п`ятсот) грн.

Вирок може бути оскаржений з підстав, передбачених ст. 394 КПК України,до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва шляхом подачі апеляції протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку. Копія вироку негайно після його проголошення вручається обвинуваченому.

Суддя ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.08.2023
Оприлюднено06.10.2023
Номер документу113928820
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Шахрайство

Судовий реєстр по справі —761/16743/22

Вирок від 04.08.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Голуб О. А.

Ухвала від 06.03.2023

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Новов Сергій Олександрович

Ухвала від 19.01.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Голуб О. А.

Ухвала від 01.12.2022

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Слободянюк П. Л.

Ухвала від 31.10.2022

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Щебуняєва Л. Л.

Ухвала від 01.09.2022

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Голуб О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні