ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 жовтня 2023 року м. Житомир справа № 240/21684/23
категорія 112010201
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Панкеєвої В.А., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Житомирського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
Позивач звернувся у суд з позовом до Житомирського обласного центру комплектування та соціальної підтримки про визнання протиправними дій щодо зменшення встановлених йому з 01 січня 2022 року розмірів надбавки за особливості проходження служби та премії, зазначених в довідці та зобов`язання видати таку довідку із зазначенням правильних розмірів названих складових грошового забезпечення.
На обґрунтування позовних вимог зазначає, що є військовим пенсіонером, який отримує пенсію на підставі Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09 квітня 1992 року №2262-ХІІ (далі Закон України №2262-ХІІ). У зв`язку з визнанням протиправними та скасуванням пунктів 1, 2, 6 постанови Кабінету Міністрів України "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" від 21 лютого 2018 року №103 (далі Постанова № 103), та відповідно відновленням попередньої редакції пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" від 30 серпня 2017 року №704 (далі Постанова №704) та пункту 5 і додатку 2 до Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону №2262-ХІІ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року №45 (далі Порядок № 45), він звернувся до відповідача із заявою про оформлення та направлення до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії відповідно до Постанови №704 станом на 01 січня 2022 року з обов`язковим зазначенням у ній відомостей про розміри посадового окладу та окладу за військовим званням визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня 2022 року, на відповідний тарифний коефіцієнт та щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, у тому числі: надбавки за особливості проходження військової служби 65% та премії 91%. Однак, відповідач під час виготовлення зазначеної довідки, зазначив у ній зменшені розміри надбавки за особливості проходження служби у розмірі 1% та премії 10%, що, на переконання позивача, порушує його право на належне соціальне забезпечення.
Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 27.07.2023 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.
У період з 04.09.2023 по 08.09.2023 (включно) головуюча суддя перебувала у відпустці.
У відзиві відповідач просить у задоволенні позову відмовити. Зазначає, що скасування пункту 6 Постанови №103 не впливає на порядок та процедуру проведення перерахунку розмірів посадового окладу позивача та не може слугувати підставою для надання до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оновленої довідки про розмір його грошового забезпечення станом на 01 січня 2023 року, оскільки постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 29 січня 2020 року у справі №640/6453/18 не створює підстав для здійснення перерахунку пенсії позивача. Акцентує увагу, що право позивача на перерахунок пенсії у зв`язку зі зміною розміру грошового забезпечення виникає виключно за результатами прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про перерахунок пенсії конкретно визначеній категорії пенсіонерів. Втім, іншого рішення, окрім як Постанови №103, Урядом прийнято не було.
Суд встановлено, що позивач є військовим пенсіонером, перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області та отримує пенсію відповідно до Закону України №2262-ХІІ.
Позивач звернувся із заявою до відповідача, у якій просив підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області нову довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01 січня 2022 року для здійснення перерахунку розміру його пенсії із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу та окладу за військовим званням, визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня 2022 року на відповідні тарифні коефіцієнти, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії, у тому числі надбавки за особливості проходження військової служби 65% та премія 91%, для здійснення обчислення та перерахунку з 01 лютого 2022 року пенсії.
Листом від 06 червня 2023 року № 10/6236 відповідач повідомив позивача про відсутність правових підстав для оформлення та надання довідки про грошове забезпечення. При цьому зауважив, що згідно роз`яснення Департаменту фінансів Міністерства оборони України від 29 грудня 2021 року №248/10491, відсоткові розміри чинних (на запитувану дату) надбавки за особливості проходження служби та премії, визначені для посадових окладів та окладів за військове звання, які обчислені з урахуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб на січень 2018 року.
23 травня 2023 року, на виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 05 квітня 2023 року у справі №240/27389/22, відповідач видав позивачу довідку за особовою справою №ХЗ64124 про розмір грошового забезпечення позивача з 01 січня 2022 року. Згідно цієї довідки розмір грошового забезпечення позивача складає 9477,68 грн, у т.ч. посадовий оклад 4710,00 грн, оклад за військове звання 1440,00 грн, відсоткова надбавка за вислугу років (45%) 2767,50 грн, надбавка за особливості проходження військової служби (1%) 89,18 грн, премія (10%) 471,00 грн.
Не погоджуючись із зазначеними у названій довідці розмірами надбавки за особливості проходження військової служби та премії, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для її розгляду і вирішення спору по суті, суд дійшов до таких висновків.
Як видно зі змісту позовної заяви та відзиву на неї, спірним питанням у справі виступає правильність визначення відповідачем розмірів додаткових видів грошового забезпечення у довідці про розмір грошового забезпечення, а саме: надбавки за особливості проходження служби та премії.
Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 5 статті 17 Основного Закону держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.
Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували, зокрема, на військовій службі, визначає Закон України №2262-ХІІ. Цим Законом держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.
Правовою основою для реалізації гарантії перерахунку призначених пенсій у зв`язку зі збільшенням рівня грошового забезпечення діючих військовослужбовців, є положення частини 3 статті 43 та частини 4 статті 63 Закону України № 2262-XII.
Так, згідно з частиною 3 статті 43 Закону України № 2262-XII пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частин 1, 2, 4 статті 63 цього Закону перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.
Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.
Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 51 Закону України №2262-XII перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців.
Перерахунок пенсій у зв`язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком.
Механізм проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України № 2262-XII, визначений Порядком проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року №45 (далі Порядок № 45), згідно із пунктом 1 якого пенсії, призначені відповідно до Закону України № 2262-ХІІ, у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.
Аналіз наведених вище норм права в системному взаємозв`язку вказує, що підставою для проведення перерахунку пенсії особам, які отримують пенсію за нормами Закону України № 2262-ХІІ, є зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, або введення для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, проведені на підставі рішення Кабінету Міністрів України, оскільки саме цьому органу законодавчо надано право на встановлення умов та порядку перерахунку пенсій, а також розмірів грошового забезпечення для такого перерахунку. Перерахунок пенсії здійснюється головними управліннями Пенсійного фонду після надходження від уповноваженого органу відповідної довідки та виключно з урахуванням тих складових грошового забезпечення, які вказані у такій довідці.
Частиною 4 статті 9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" від 20 грудня 1991 року № 2011-XII у редакції на час виникнення спірних правовідносин (далі Закон України №2011-ХІІ) передбачено, що грошове забезпечення виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, та повинно забезпечувати достатні матеріальні умови для комплектування Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів кваліфікованим особовим складом, враховувати характер, умови служби, стимулювати досягнення високих результатів у службовій діяльності.
Постановою № 704 встановлено тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів посадових окладів військовослужбовців з числа осіб рядового, сержантського і старшинського складу, офіцерського складу (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу.
Пунктом 2 цієї Постанови передбачено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Додатком 1 до Постанови № 704 визначено тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів посадових окладів військовослужбовців з числа осіб рядового, сержантського і старшинського складу, офіцерського складу (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу.
Пунктом 4 Постанови № 704 (в первинній редакції на дату прийняття) встановлено, що розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу визначаються шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року (але не менше 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня календарного року), на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13, 14.
Також додатки 1, 12, 13, 14 до Постанови № 704 містять примітки, відповідно до яких, зокрема посадові оклади за розрядами тарифної сітки та оклади за військовим (спеціальним) званням визначаються шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року (але не менше 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня календарного року), на відповідний тарифний коефіцієнт.
Суд зазначає, що прохання позивача видати йому довідку для перерахунку його пенсії з 01 лютого 2022 року відповідно до Постанови №704 із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри посадового окладу та окладу за військовим званням, визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт згідно з додатками 1, 14 Постанови №704, обумовлене підвищенням розміру грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців через зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня календарного року згідно із Законом України "Про державний бюджет України на 2022 рік" від 02 грудня 2021 року №2710-ІХ, для проведення перерахунку основного розміру пенсії, розглянуто у судовому порядку.
Так, рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 05 квітня 2023 року у справі № 240/27389/22 визнано протиправними дії Житомирського обласного територіального центр комплектування та соціальної підтримки щодо відмови ОСОБА_1 у підготовці і наданні до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оновленої довідки про розмір його грошового забезпечення станом на 01.01.2022. Зобов`язано Житомирський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України у Житомирській області нову довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 01.01.2022 відповідно до вимог ст.43 і 63 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу та окладу за військове (спеціальне) звання, які розраховані шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01.01.2022 на відповідний тарифний коефіцієнт згідно додатків 1, 12, 13, 14 до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб", надбавки за вислугу років та щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2022 пенсії.
На виконання зазначеного судового рішення 23 травня 2023 року відповідач виготовив довідку про розмір грошового забезпечення позивача для обчислення пенсії з 01 січня 2022 року, згідно якої надбавка за особливості проходження служби визначена у розмірі 1% 89,18 грн та премія 10% - 471,00 грн.
Надаючи правову оцінку таким діям відповідача, суд зауважує на таке.
Відповідно до пункту 5 Постанови №704 керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання, надано право, зокрема:
- установлювати надбавку за особливості проходження служби військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби) та особам рядового і начальницького складу в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років. Порядок та умови виплати такої надбавки визначати керівникам державних органів залежно від якості, складності, обсягу та важливості виконуваних обов`язків за посадою;
- здійснювати преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби у межах фонду преміювання, утвореного в розмірі не менш як 10 відсотків (для військовослужбовців розвідувальних органів - не менш як 30 відсотків) посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення.
На реалізацію наведеної бланкетної норми наказом Міністерства оборони України від 07 червня 2018 року №260, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 червня 2018 року за №745/32197, затверджено Порядок виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам (далі Порядок №260).
Згідно пункту 1 цього Порядку, він визначає механізм та умови виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України, Державної спеціальної служби транспорту України та деяким іншим особам.
Відповідно до положень розділу VI Порядку №260, який визначає виплату надбавки за особливості проходження військової служби, виплата названої надбавки здійснюється на підставі наказу командира про встановлення цієї надбавки.
Пунктом 1 цього розділу закріплено, що військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби) щомісячно виплачується надбавка за особливості проходження служби в розмірах до 100 відсотків посадового окладу, окладу за військове звання та надбавки за вислугу років залежно від складності та важливості виконуваних обов`язків.
При цьому, абзац 3 пункту 2 розділу VI Порядку №260 закріплює, що мінімальний розмір щомісячної надбавки за особливості проходження служби не може перевищувати 65 відсотків.
Залежно від складності та важливості виконуваних обов`язків розмір щомісячної надбавки за особливості проходження служби збільшується на відповідний коефіцієнт від 1 до 1,55.
Перелік окремих категорій військовослужбовців, яким збільшується розмір щомісячної надбавки за особливості проходження служби відповідно до мінімального розміру залежно від складності та важливості виконуваних обов`язків, закріплений у додатку до Порядку №260.
Як встановлено судом і не заперечується відповідачем, позивач проходив віськову службу на посаді інструктора з водіння 242 навчального танкового полку 119 ОНЦ ПрикВО, отже відсотковий розмір надбавки за особливості проходження служби має бути визначений із розрахунку 65 % (мінімальний розмір).
Отже, розмір надбавки за особливості проходження військової служби в довідці про розмір грошового забезпечення позивача станом на 01.01.2022 має бути встановлений у розмірі 65 % .
Саме такий відсотковий розмір надбавки за особливості проходження військової служби вказаний відповідачем у довідці № 2789 від 11.05.2021 про розмір грошового забезпечення станом на 05.03.2019.
Крім того, згідно положень розділу ХVI, який визначає преміювання, командири (начальники) військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій Збройних Сил України мають право щомісяця здійснювати преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби) відповідно до їх особистого внеску в загальні результати служби.
Розмір щомісячної премії, але не менше 10 відсотків посадового окладу, встановлює Міністр оборони України для відповідних категорій військовослужбовців виходячи з наявного фонду грошового забезпечення, передбаченого в кошторисі Міністерства оборони України, та особливостей проходження військової служби.
За результатами аналізу наведених положень суд приходить до висновку, що Порядок №260 є загальним нормативно-правовим актом, що врегульовує, зокрема, механізми та умови виплати додаткових видів грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України.
При цьому, розміри складових грошового забезпечення визначаються рішеннями відповідних посадових осіб.
Таким, на переконання позивача, є і рішенням Міністра оборони України про розмір грошового забезпечення військовослужбовців з 01 січня 2022 року, оформленого телеграмою від 14 січня 2022 року №248/269 (далі Телеграма №248/269).
Жодних заперечень щодо такого твердження позивача, відповідач суду не надав.
З огляду на викладене, суд уважає за можливе під час вирішення спору застосувати положення названого рішення.
Як убачається зі змісту Телеграми №248/269 з метою належного соціального захисту військовослужбовців Збройних Сил України та Державної спеціальної служби транспорту в 2022 році з 01 січня 2022 року встановити, зокрема:
щомісячну премію у розмірах згідно Додатку 1 до цієї телеграми;
надбавку за особливості проходження служби в мінімальному розмірі 65% посадового окладу, окладу за військове звання та надбавки за вислугу років.
Згідно додатку 1 визначені ним розміри премії за відповідними тарифними розрядами у 2022 році передбачені для військовослужбовців, які проходять службу за контрактом (призовом) на посадах рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу.
При цьому мінімальний розмір премії визначений у названому додатку становить 35%.
З огляду на викладене суд приходить до висновку, що відповідачем на виконання рішення суду протиправно у довідці від 23 травня 2023 року про розмір грошового забезпечення зазначено надбавку за особливості проходження військової служби у розмірі 1% та премію у розмірі 10%.
З метою відновлення порушених прав позивача суд уважає за можливе зобов`язати відповідача видати таку довідку із зазначенням у ній надбавки за особливості проходження військової служби у розмірі 65% та премії у розмірі, визначеному у Додатку 1 до рішення Міністра оборони України про розмір грошового забезпечення військовослужбовців з 01 січня 2022 року, оформленого телеграмою від 14 січня 2022 року №248/269, за відповідним тарифним розрядом.
Відтак позовні вимоги є обґрунтованими та відповідно підлягають частковому задоволенню.
За відсутності документально підтверджених судових витрат, питання про їх розподіл суд не вирішує.
Керуючись положеннями статей 2, 9, 72-77, 139, 242-246, 251, 262, 263, 292, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Житомирського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (вул. Сергія Параджанова, 4,Житомир,10001. ЄДРПОУ: 07873079) щодо зазначення у довідці від 23 травня 2023 року про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . РНОКПП: НОМЕР_1 ) для обчислення пенсії з 01 січня 2022 року надбавки за особливості проходження військової служби у розмірі 1% та премії у розмірі 10%.
Зобов`язати Житомирський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 для обчислення пенсії з 01 січня 2022 року із зазначенням у ній надбавки за особливості проходження військової служби у розмірі 65% та премії у розмірі, визначеному у Додатку 1 до рішення Міністра оборони України про розмір грошового забезпечення військовослужбовців з 01 січня 2022 року, оформленого телеграмою від 14 січня 2022 року №248/269, за відповідним тарифним розрядом.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити за безпідставністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя В.А. Панкеєва
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2023 |
Оприлюднено | 09.10.2023 |
Номер документу | 113962861 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Панкеєва Вікторія Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Панкеєва Вікторія Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні