Ухвала
від 05.10.2023 по справі 760/22316/23
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/22316/23

1-кс/760/9380/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 жовтня 2023 року Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному 02.11.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017100010010407, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До провадження слідчого судді надійшло клопотання прокурора про накладення арешту на майно.

В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що майно є доказом кримінального правопорушення. Метою накладення арешту є збереження речових доказів.

З наданих в обґрунтування матеріалів вбачається, що слідчим управлінням Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12017100010010407, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.11.2017, вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

Процесуальне керівництво по вказаному кримінальному провадженню здійснюється прокурорами Київської обласної прокуратури.

У ході розслідування кримінального провадження встановлено,що заступником директора КП «Київтранспарксервіс» ОСОБА_3 спільно з колишнім директором КП «Київтранспарксервіс» ОСОБА_4 та діючим наразі в.о. директором КП «Київтранспарксервіс» ОСОБА_5 та іншими службовими особами організовано протиправну схему з метою отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві.

Зазначене реалізується наступними шляхами:

-штучне заниження офіційної кількості паркувальних місць, з метою отримання підконтрольними приватними суб`єктами господарювання надприбутків від надання в оренду необлікованих паркомісць на паркувальних майданчиках комунального підприємства.

В ході проведення оглядів паркувальних майданчиків, встановлено невідповідність схем організації дорожнього руху та умов договорів, якими визначається кількість паркомісць (значне заниження паркомісць у обсязі від 40 до 60 % від фактично наявної), так за результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 5), 14, який перебуває в експлуатації ТОВ «Транс-парк-сервіс» (код ЄДРПОУ 37673399) на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2015-07/31 від 22.07.2015 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено 181 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 5), 14, передбачено облаштування 135 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 15 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

За результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, проспект Бажана (ст. м. «Славутич»), який перебуває в експлуатації ФОП ОСОБА_6 на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2021-03/06 від 09.03.2021 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено 240 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, Дарницький район, проспект Бажана (ст. м. «Славутич»), передбачено облаштування 180 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 20 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

За результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, проспект Бажана, напроти буд. №24/1-26, який перебуває в експлуатації ТОВ «Трейдмастер Сервіч Юкрейн» на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2015-07/44 від 24.07.2015 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено 210 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, проспект Бажана, напроти буд. №24/1-26, передбачено облаштування 89 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 10 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

За результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А, який перебуває в експлуатації ТОВ «СЛ-Плюс» (ЄДРПОУ 35030421) на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2017-12/32 від 01.01.2017 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено 250 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А, передбачено облаштування 85 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 9 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

Також в ході досудового слідства зафіксовано не відповідність договірним вимогам, ряду інших паркувальних майданчиків;

- надання в оренду парувальних майданчиків без укладання договорів з комунальним підприємством, за оперативними даними паркувальний майданчик що розташований за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 12а, налічує 393 парко місць та використовується невизначним суб`єктом господарюванням без укладення договірних відносин з КП «Київтранспарксервіс»;

-надання в оренду паркувальних майданчиків із укладанням договорів з комунальним підприємством, проте, без підписання актів приймання-передачі паркувальних майданчиків, що фактично призводить до їхнього користування приватними суб`єктами господарювання без належної оплати.

Вказані порушення фіксувались всіх паркувальних майданчиках, що свідчить про системність порушень фінансового законодавства зі сторони посадових осіб КП «Київтранспарксервіс».

Факти системної корупції у КП «Київтранспарксервіс» полягають у тому, що окремі суб?єкти господарювання увійшли в злочинну змову зі службовими особами КП «Київтранспарксервіс» з метою отримання неконтрольованого державою та комунальним підприємством доходу (так званих «чорних обігових коштів») шляхом зазначення у відповідних договорах значно нижчої кількості паркомісць замість реальної кількості паркомісць, які фактично використовуються суб?єктом господарювання.

Так встановлено, що в м. Києві на даний час функціонує понад 860 стоянок із понад 64 000 офіційно встановлених КП «Київтранспарксервіс» паркувальних місць, про передачу яких комерційним структурам експлуатантам паркувальних майданчиків, укладено низку договорів про надання таких паркувальних майданчиків у платне строкове використання, з метою наповнення міського бюджету м. Києва.

За наявними даними, ринкова вартість оренди одного паркомісця власником транспортного засобу складає в середньому 500 грн/міс.

Реальна кількість паркомісць на існуючих паркувальних майданчиках під управлінням КП«Київтранспарксервіс» складає понад 84 тис паркомісць (офіційно визначено 64 тис. паркомісць).

Таким чином, понад 20 тис паркомісць може знаходитися у т.зв. «тіньовому обігу», що в свою чергу, формує загальний обсяг «тіньових» надходжень у розмірі близько 10 млн. грн. на місяць, які розподіляються між учасниками протиправної схеми.

Таким чином, в наслідок зловживання владою службовими особами КП«Київтранспарксервіс», з метою отримання неправомірної вигоди для самих себе та невстановлених досудовим розслідуванням осіб укладено договори про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами, в наслідок чого, завдано істотної шкоди охоронюваним законом громадських інтересів, та спричинило тяжкі наслідки, що виразилось в недоотриманні доходу від діяльності з надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування та призводить до суттєвої щорічної декілька мільйонної збитковості комунального підприємства.

Крім того, аналогічні порушення виявлялись y діяльності КП «Київтранспарксервіс» і в 2014, 2016, 2017 роках.

На даний час КП «Київтранспарксервіс» та Департаментом транспортної інфраструктури КМДА не вжито належних заходів щодо усунення порушень, що також може свідчити про наявність системної корупції у сфері експлуатації фіксованих місць для паркування у м. Києві.

05 червня 2023 року на адресу Головного управління надійшов акт ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності комунального підприємства «Київтранспарксервіс» за період з 01.10.2019 по 31.12.2022 відповідно до якого за результатами проведення заходів державного фінансово контролю виявлено порушень та недоліків загалом на суму 310634725,35 грн.

Згідно відповіді, яка надійшла від оперативного підрозділу ГВ «І» УЗНД ГУ СБ України у м. Києві та Київській області, встановлено, що підконтрольні підприємства-експлуатанти паркувальних майданчиків - ТОВ «Паркувальний майданчик» (код ЄДРПОУ 44674782), ТОВ«Кий паркінг сервіс» (код ЄДРПОУ 44828077), ТОВ «Паркувальник» (код ЄДРПОУ 44698727), ТОВ «Еллі-Груп» (код ЄДРПОУ 39377516) використовують паркувальні майданчики без підписаних актів приймання-передачі за наступними адресами: АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_3 ; вул. Кіото, 5-9; просп. Бажан Миколи, 30; вул.Електротехнічна (від вул. Сабурова до а/с «Обрій-200»); вул. Братиславська, 3; АДРЕСА_4 ; вул. Шухевича 30; АДРЕСА_5 ; АДРЕСА_6 ; АДРЕСА_7 ; АДРЕСА_8 та ін.

Так, за отриманою інформацією, керівну роль в організації протиправної схеми, направленої на отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію підконтрольним суб`єктам господарської діяльності нічних паркувальних майданчиків в м. Києві, займає громадянин України ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який акумулює грошові кошти, отримані внаслідок протиправної діяльності та розподіляє їх між учасниками злочинної групи.

Встановлено, що довіреною особою ОСОБА_7 є ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яким контролюється «операційна діяльність» та «бухгалтерія» підконтрольних комерційних структур-експлуатантів паркувальних майданчиків в м. Києві.

В свою чергу, т.зв. «операційну діяльність» підконтрольних СГД здійснює громадянин України ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та його довірена особа ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , які відповідають за господарську діяльність вказаних підприємств та здійснюють збір грошових коштів за надання послуг паркування. Поряд з цим, за ведення бухгалтерської звітності відповідальна ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Зокрема, згідно з даних Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, контактний номер телефону ТОВ «Паркувальний майданчик» (код ЄДРПОУ 44674782), ТОВ«Кий паркінг сервіс» (код ЄДРПОУ 44828077), ТОВ «Паркувальник» (код ЄДРПОУ 44698727) зазначено НОМЕР_1 , який, за отриманими даними, знаходиться в користуванні ОСОБА_9 .

Поряд з цим, згідно з даних Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ОСОБА_9 був одним із бенефіціарним власником ТОВ «Тео-інвест» (код ЄДРПОУ 43687028).

В ході виконання доручення встановлено, що згідно з даних Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, контактний номер телефону ТОВ «Тео-інвест» зазначено НОМЕР_1 , який за отриманими даними знаходиться в користуванні ОСОБА_9 .

У зв`язку із цим, 26.09.2023 у рамках вказаного кримінального провадження було проведено обшук за фактичним місцем проживання ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме, за адресою: АДРЕСА_9 ,який проводився на підставі ухвали слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва.

В ході проведення обшуку за вказаною адресою було виявлено та вилучено речі, які визнані речовими доказами у даному кримінальному провадженні.

Орган досудового розслідування має підстави вважати, що вилучене майно, відповідає вимогамст.170 Кримінального процесуального кодексу України.

В судове засідання прокурор не з`явився, на адресу суду надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, підтримує подане клопотання.

Власник майна в судове засідання не з`явився, про час, день та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.

Дізнавач подала до суду заяву в якій зазначає, що подане клопотання підтримує, з підстав.

Слідчий суддя розглянув клопотання у відсутність власника майна відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України.

Згідно з ч.4ст.107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних заходів не здійснювалась.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання,дослідивши додані до клопотання документи вважає, щоклопотання підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно вимог п. 1 ч. 2ст. 170 КПК Україниарешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів. За змістом ч. 3ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цьогоКодексу, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 цього Кодексу.

Згідно ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно ч.2ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу).

Слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першоїстатті 170 цього Кодексу(ч. 1ст. 173 КПК України).

Відповідно до частин 10, 11ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів. Заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Метою арешту вилученого майна, є збереження речових доказів.

Речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально-протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально-протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення (ч. 1ст. 98 КПК України).

Вказане у клопотанні майно було виявлено та вилучено в ході проведення обшуку.

Постановою слідчого вилучені речі визнані речовими доказами у даному кримінальному провадженні.

Стороною обвинувачення доведено, що вищевказане майно, вилучене під час обшуку (огляду), має значення для забезпечення даного кримінального провадження, за існування розумних підозр вважати, що це майно є доказом злочину, за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 КПК України.

Відповідно до ч. 1ст. 84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Згідно зістаттею 98 КПК України, речові докази - це матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Оцінка доказів із точки зору їх допустимості є заключним етапом доказування та здійснюється судом за наслідком розгляду справи по суті. Під час здійснення судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні на стадії досудового розслідування, вказане питання не входить до повноважень слідчого судді.

Натомість, під час розгляду клопотання про арешт майна на стадії досудового розслідування у кримінальному провадженні слідчий суддя уповноважений лише оцінити можливість використання майна, на яке слідчий, прокурор бажає накласти арешт, як доказу у кримінальному провадженні.

Крім того, слідчий суддя зауважує, що для надання відповідного судового дозволу закон не вимагає обґрунтованої підозри власника майна у вчиненні кримінального правопорушення.

Вилучене відповідно до протоколу обшуку від 11.07.2023, підлягає арешту, оскільки незастосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна може в подальшому перешкодити кримінальному провадженню. На виконання вимог ч.1ст.173 КПК Українипрокурор довів слідчому суддінеобхідність арешту майна у вказаній частині, а також наявність ризиків, передбачених ч.1ст.170 КПК України.

Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав до арешту майна, вказаного в клопотанні сторони обвинувачення, враховує можливість використання його як доказу у даному кримінальному провадженні, наслідки арешту майна, розумність та співрозмірність обмеження завданням кримінального провадження,а тому клопотання про арешт майна підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.98,131-132,171-173,376 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Накласти арешт що було вилучено 26.09.2023 під час проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_9 , з метою збереження речових доказів, а саме:

?ноутбук сірого кольору марки «Asus», с/н: NBNOCVOOH637440, мобільний телефон марки «Samsung», с/н: НОМЕР_2 , з сім карткрою мобільного оператора Киїівстар з абонентським номером НОМЕР_1 , грошові, які виявлено під час огляду поліетиленогового пакету, який знаходився поблизу вхідних дверей до квартири, які в свою чергу розкладені окремими пачками, які обмотані гумовими резинками та містять аркуші паперу з зазначенням тексту, а саме:

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «2 10700 акт 2200», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 50 гривень у кількості 8 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 3 штуки, купюри номіналом 200 гривень у кількості 10 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 14 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 1 штука;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «7 6250», в якій знаходяться грошові кошти, а саме: купюри номіналом 200 гривень у кількості 31 штук, купюри номіналом 50 гривень у кількості 1 штука;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «№12 70565 », в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 500 гривень у кількості 67 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 9 штуки; купюри номіналом 200 гривень у кількості 88 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 70 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 70 штук, купюри номіналом 50 гривень у кількості 54 штук, купюри номіналом 20 гривень у кількості 33 штук, купюри номіналом 10 гривень у кількості 5 штук, купюри номіналом 5 гривень у кількості 11 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «8 9000», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 100 гривень у кількості 2 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 14 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 10 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 1 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 14 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «№11 16 700 », в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 10 гривень у кількості 1 штук, купюри номіналом 20 гривень у кількості 5 штук, купюри номіналом 50 гривень у кількості 9 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 25 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 21 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 15 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 2 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою, в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 500 гривень у кількості 23 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 94 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 87 штук, купюри номіналом 50 гривень у кількості 63 штук, купюри номіналом 20 гривень у кількості 92 штук, купюри номіналом 10 гривень у кількості 1 штука;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «№15 35 900 », в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 20 гривень у кількості 5 штук, купюри номіналом 50 гривень у кількості 6 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 10 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 40 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 49 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 2 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою, в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 500 гривень у кількості 90 штук,купюри номіналом 200 гривень у кількості 25 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «ЧЕРН», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 500 гривень у кількості 21 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 50 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 1 штуки;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою, в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 500 гривень у кількості 100 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «10 3000», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 500 гривень у кількості 6 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою, в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 1000 гривень у кількості 48 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 10 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою, в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 1000 гривень у кількості 48 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 10 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою, в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 200 гривень у кількості 84 штук, купюри номіналом 100 гривень у кількості 32 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «ЖАБА 5500», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 100 гривень у кількості 1 штуки, купюри номіналом 200 гривень у кількості 2 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 10 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «4 2200 акт 1100», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 200 гривень у кількості 1 штуки, купюри номіналом 200 гривень у кількості 2 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 10 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «16 3000 акт 1000», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 1000 гривень у кількості 3 штуки;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «овер 24300 окт-2400 ноябрь-1200», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 1000 гривень у кількості 8 штук; купюри номіналом 500 гривень у кількості 15 штук; купюри номіналом 200 гривень у кількості 42 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 1 штука, купюри номіналом 50 гривень у кількості 5 штук; купюри номіналом 20 гривень у кількості 2 штук, купюри номіналом 10 гривень у кількості 1 штук;

oпачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «5 6600АКТ2550», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 100 гривень у кількості 1 штука, купюри номіналом 200 гривень у кількості 5 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 9 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 1 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «3 10200 ав-600 акт-1200», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 100 гривень у кількості 9 штук, купюри номіналом 200 гривень у кількості 14 штук, купюри номіналом 500 гривень у кількості 13 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «6 10350 акт 1500», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 50 гривень у кількості 1 штука, купюри номіналом 100 гривень у кількості 1 штука, купюри номіналом 200 гривень у кількості 11 штук,купюри номіналом 500 гривень у кількості 16 штук;

?пачка з грошових коштів обмотана гумовою резинкою та містить аркуш паперу з рукописним тексом «14 9600», в якій знаходяться грошові кошти а саме: купюри номіналом 100 гривень у кількості 2 штуки, купюри номіналом 200 гривень у кількості 2 штуки, купюри номіналом 500 гривень у кількості 14 штук, купюри номіналом 1000 гривень у кількості 2 штуки; купюри номіналом 100 долларів США у кількості 25 штук, купюри номіналом 100 євро у кількості 2 штуки.

Ухвала про накладення арешту виконується негайно в порядку, встановленому для виконання судових рішень.

Оскарження ухвали про накладення арешту не зупиняє її виконання.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення.

Якщо ухвалу постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.10.2023
Оприлюднено30.04.2024
Номер документу113985687
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —760/22316/23

Ухвала від 05.10.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні