ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" вересня 2023 р. справа № 300/2322/23
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Тимощука О.Л.,
за участю:
секретаря судового засідання - Зюбак Н.І,
представника позивача - Оксентюка А.М.,
представника відповідача - Гавадзина М.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу
за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Захід Опт Транс
до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Захід Опт Транс (надалі, також - позивач, ТОВ Захід Опт Транс) 28.04.2023 звернулося в суд з позовною заявою до Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області (надалі, також відповідач, ГУ ДПС в Івано-Франківській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем проведено камеральну перевірку податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ « Захід Опт Транс» за квітень 2022 року, за результатами якої складено акт від 20.09.2022 №3349/09-19-04-10-15, яким встановлено порушення вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в частині завищення податкового кредиту на суму 1203738,00 грн та заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного періоду на таку ж суму. У результаті виявленого порушення контролюючим органом прийнято спірне податкове повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022, яким збільшено суми грошового зобов`язання з ПДВ у розмірі 1504672,50 грн, в тому числі за податковими зобов`язаннями в сумі 1203738, 00 грн та за штрафними санкціями в сумі 300934,50 грн. Представник позивача вважає спірне рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню. На підтвердження своєї позиції зазначив, що ТОВ Захід Опт Транс правомірно включило до складу податкового кредиту у декларації за квітень 2022 року суми ПДВ у розмірі 1203738 грн за податковими накладними складеними ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» на підставі наявних належним чином складених первинних бухгалтерських документів. Звернув увагу, що законодавчими змінами, запровадженими внаслідок введення на території України воєнного стану, строк виконання платником податків своїх зобов`язань та відповідальність за їх невиконання поставлено в залежність від можливості платника податку виконувати такі обов`язки. Звернув увагу, що відповідачем в акті перевірки не досліджувалось питання наявності чи відсутності у контрагента позивача ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» можливості своєчасно виконувати податкові зобов`язання, як і притягнення до відповідальності за відсутність чи несвоєчасну реєстрацію податкових накладних. Як наслідок, позивач який у податковій декларації з ПДВ за квітень 2022 року відобразив суму податкового кредиту не повинен нести відповідальність за дотримання податкової дисципліни своїм контрагентом ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль». Окрім цього, зауважив на відсутність підстав для застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних у період з 01.03.2020 і до останнього календарного дня місяця (включно), в якому завершується дія карантину. Зазначив, що листом-повідомленням №55 від 14.07.2022 «Щодо документального оформлення та податкового обліку господарських операцій» ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» повідомило про неможливість своєчасного виконання свого обов`язку щодо реєстрації податкових накладних та про те, що всі податкові накладні будуть зареєстровані протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. Звернув увагу на відсутності у допущених порушеннях вини позивача, яка є обов`язковою складовою для притягнення до відповідальності. Зважаючи на викладене, представник позивача вважає спірне податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, у зв`язку з чим звернувся до суду з цим позовом.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03.05.2023 відкрито провадження в цій адміністративній справі за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання у справі на "30" травня 2023 р. о 10:00 год. (а.с. 24-25).
Пунктом 4 резолютивної частини цієї ухвали витребувано у відповідача весь обсяг зібраних доказів за результатами проведеної камеральної перевірки, на підтвердження правомірності винесення оскаржуваного повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022.
Представник відповідача 23.05.2023 подав відзив на позов (а.с. 33-39), в якому не погодився з позовними вимогами. На підтвердження своєї позиції зазначив, що відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Звернув увагу, що позивачу було відомо, що реєстрацію податкових накладних його контрагента - ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» зупинено та відмовлено в реєстрації Комісією регіонального рівня. Правом подання уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з ПДВ за квітень 2022 року до 25.07.2023 року на виконання вимог пункту 69.1. підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України позивач не скористався. Також представник відповідача не погодився з доводами представника позивача щодо відсутності підстав для застосування штрафних санкцій до платника податків у період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, оскільки відповідно до пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, з таких випадків виключено, зокрема, порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість. Таким чином, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Підготовче судове засідання, призначене на 30.05.2023, відкладено у зв`язку з неявкою представника позивача (а.с. 43-44).
У подальшому, 27.06.2023 у підготовчому судовому засіданні задоволено клопотання представника позивача про надання можливості для ознайомлення з відзивом на позов та подання відповіді на відзив, тому оголошено перерву у підготовчому судовому засіданні та наступне судове засідання призначено на 11.07.2023 о 10:00 год. (а.с. 49-50).
Представником позивача 04.07.2023 подано відповідь на відзив (а.с. 52-62). У відповіді на відзив представник позивач звернув увагу, що відповідачем у відповіді на відзив не спростовано аргументи стосовно протиправності винесеного податкового повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022. Вказав, що у відзиві не спростовано та в акті перевірки взагалі не досліджувалось питання наявності чи відсутності у контрагента позивача ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» можливості своєчасно виконувати податкові обов`язки. Також сам акт перевірки не містить відомостей про притягнення вказаного контрагента до відповідальності за відсутність чи несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, а також право на подання документів для підтвердження можливості своєчасно виконувати податкові обов`язки, встановлене Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України 29 липня 2022 року № 225 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2022 року за № 967/38303, до 30 вересня 2022 року, тоді як сам акт перевірки складено 20 вересня 2022 року, тобто до закінчення встановленого строку, який надано для ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль». Повторно навів доводи, викладені у позовній заяві щодо відсутності вини ТОВ Захід Опт Транс, що виключає наявність підстав для притягнення його до відповідальності. Вважає, що контролюючим органом не наведено достовірних та переконливих доказів правомірності спірного рішення, тому просить позовні вимоги задовольнити.
У підготовче судове засідання 11.07.2023 представник відповідача не з`явився, подавши попередньо клопотання про відкладення розгляду справи; ухвалено закрити підготовче судове засідання та розгляд справи по суті призначити на 22.08.2023 о 10:30 год (а.с. 65).
У зв`язку з викладеним, 11.07.2023 судом постановлено ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті (а.с. 67-68).
В судовому засіданні 22.08.2023 оголошено перерву у зв`язку з необхідністю витребування додаткових доказів та призначено наступне судове засідання на 06.09.2023 о 10:30 год. (а.с. 73-74).
Представником ГУ ДПС в Івано-Франківській області 04.09.2023 подано до суду клопотання про відкладення розгляду справи (а.с. 76).
У призначене на 06.09.2023 судове засідання сторони не з`явилися, про що секретарем судового засідання складено довідку від 06.09.2023 (а.с. 78).
Представник відповідача 22.09.2023 подав клопотання (а.с. 82-85), в якому зазначив, що відповідно до абзацу шостого підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПКУ (у редакції Закону України від 12.05.2022 №2260-ІХ) у разі самостійного виправлення платником податків у податкових періодах до 25 липня 2022 року, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених статтею 50 цього Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, та пені. Вказав, що за результатами аналізу даних ЄРПН встановлено, що в реєстрації 48-ми податкових накладних, складених в квітні 2022 року ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» на контрагента ТОВ «Захід Опт Транс» на загальну суму ПДВ 1325289,68 грн та відправлених на реєстрацію 01.07.2022, було відмовлено за Рішенням комісії регіонального рівня від 13.07.2022. ТОВ Захід Опт Транс мало можливість подати уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість за квітень 2022 року до 25 липня 2022 року та зменшити податковий кредит, який було сформовано по первинних бухгалтерських документах та не підтверджений зареєстрованими податковими накладними, проте не скористалося такою можливістю. Таким чином, позивачем допущено невиконання податкових вимог, передбачених пунктом 201.10 статі 201 Податкового кодексу України.
До зазначеного клопотання представником відповідача долучено витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (а.с. 86,87).
Також представник ТОВ Захід Опт Транс 25.09.2023 подав додаткові пояснення (а.с 88-94), в яких проаналізував законодавчі зміни податкового законодавства, запроваджені у зв`язку з введенням на території України воєнного стану, згідно з якими визначено можливість для суб`єктів господарювання щодо формування податкового кредиту за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів. Зазначив, що документи первинного обліку містять всі необхідні реквізити та підтверджують факт реального виконання умов договору поставки нафтопродуктів за Договором купівлі-продажу нафтопродуктів №92 від 01.04.2022. Таким чином, вважає, що позивачем правомірно сформовано податковий кредит за відповідними операціями. Представник позивача не погодився з позицією контролюючого органу щодо наявності у платника податків обов`язку коригування податкового кредиту, оскільки вважає, що відповідна норма лише покладає обов`язок звірити раніше задекларований податковий кредит на підстав первинних документів з даними зареєстрованих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування. Вважає, що документи первинного обліку містять всі необхідні реквізити та підтверджують виконання умов договору, що дає право на формування податкового кредиту відповідно до положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану №2260-IX від 12.05.2022. Таким чином, позивачем правомірно сформовано податковий кредит на підставі наявних первинних (розрахункових) документів. Враховуючи викладене, вважає, що відповідачем не підтверджено правомірність спірного рішення, у зв`язку з чим позовні вимоги є обґрунтованими та таким, що підлягають задоволенню.
До зазначених додаткових пояснень представником позивача долучено копії первинних документів щодо господарської операції з поставки ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» позивачу нафтопродуктів (а.с. 95-133).
У судовому засіданні, яке відбулося 26.09.2023, представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, з підстав наведених в позовній заяві, відповіді на відзив та додаткових поясненнях. Просив позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечив щодо задоволення позову, з підстав, викладених у відзиві на позов та клопотанні. Просив суд у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.
Суд, розглянувши у відповідності до вимог КАС України справу за правилами загального позовного провадження, заслухавши позиції представників сторін, дослідивши в сукупності заяви по суті справи та докази, наявні в матеріалах цієї адміністративної справи, встановив такі обставини.
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ Захід Опт Транс зареєстроване 10.06.2021. Види діяльності 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний); 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 47.30 Роздрібна торгівля пальним; 49.31 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення; 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н.в.і.у.; 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result).
На підставі підпункту 19-1.2 пункту 19-1 статті 19-1, підпунктів 20.1.4, 20.1.19 пункту 20.1 статті 20, підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75, статті 76, пункту 86.2 статті 86 та з урахуванням статті 102 Податкового кодексу України ГУ ДПС в Івано-Франківській області проведено перевірку та за результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ Захід Опт Транс за квітень 2022 року складено акт перевірки №3349/09-19-04-10-15 від 20.09.2022 (надалі, також акт перевірки) (а.с. 17-19).
Висновками акту встановлено, що платником допущено невиконання податкових вимог, передбачених абзацом 22 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, в частині правомірності включення суми податку на додану вартість до податкового кредиту, що призвело до завищення податкового кредиту на суму 1203738,00 грн та відповідно до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного періоду на 1203738,00 грн.
До такого висновку відповідач дійшов, встановивши формування позивачем у податковій декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року від 20.05.2022 №9053513161 податкового кредиту на підставі податкових накладних, які не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» на загальну суму ПДВ 1203738,00 грн.
ГУ ДПС в Івано-Франківській області на підставі акта перевірки винесло податкове повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 1504672,50 грн, в тому числі за податковими зобов`язаннями в сумі 1203738, 00 грн та за штрафними санкціями в сумі 300934,50 грн (а.с. 14,15).
Не погоджуючись із винесеним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з метою захисту порушеного права.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам, при вирішенні справи по суті суд виходить з таких підстав та мотивів.
У відповідності до вимог пункту 3 частини 1 статті 244 Кодексу адміністративного судочинства України, визначаючи яку правову норму слід застосувати до спірних правовідносин суд при вирішенні даної справи керується нормами законів та підзаконних нормативно-правових актів в тій редакції, яка чинна на момент виникнення чи дії конкретної події, обставини і врегулювання відповідних правовідносин.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з підпунктами 4.1.2 та 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (надалі, також - ПК України), податкове законодавство України ґрунтується на, зокрема, таких принципах: рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу; презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.
Відповідно до підпункту 62.1.3. пункту 62.1 статті 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки (пункт 75.1 статті 75 ПК України).
Відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.
Відповідно до пункту 198.1 статті 198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Пунктом 198.2 статті 198 ПК України передбачено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до пункту 198.3 статті 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської Діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Згідно з пунктом 198.6 статті 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до пункту 201.4 статті 201 ПК України податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов`язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до приписів пункту 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Згідно із пп. 14.1.181 статті 14 ПК України податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Аналіз наведених норм дає підстави зробити висновок, що у Податковому кодексі України передбачено підставу для формування податкового кредиту, а саме наявність складеної та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, податкової накладної.
Статтями 48 і 49 ПК України передбачено порядок складання та подання податкової декларації до контролюючих органів.
Відповідно до пункту 49.1 статті 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Водночас, пунктом 50.1 статті 50 ПК України передбачено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов`язання минулих податкових періодів, зобов`язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті:
а) або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку. Цей штраф не застосовується у разі подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток підприємств за попередній податковий (звітний) рік з метою здійснення самостійного коригування відповідно до статті 39 цього Кодексу або при визначенні бази оподаткування відповідно до підпункту 141.9 1.3 пункту 141.9 1 статті 141 цього Кодексу у разі здійснення контрольованих операцій, якщо їх умови не відповідають принципу "витягнутої руки", у строк не пізніше 1 жовтня року, наступного за звітним;
б) або відобразити суму недоплати у складі декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов`язання, збільшену на суму штрафу у розмірі п`яти відсотків від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов`язання з цього податку.
Згідно з пунктом 54.1 статті 54 ПК України платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Таким чином, нормами ПК України передбачено можливість подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації у разі виявлення помилки у раніше поданій податковій декларації.
Відповідно до пункту 120.2 статті 120 ПК України невиконання платником податків вимог, передбачених абзацами третім - п`ятим пункту 50.1 статті 50 цього Кодексу, щодо умов самостійного внесення змін до податкової звітності в частині самостійного нарахування та сплати штрафу, передбаченого цим пунктом тягне за собою накладення штрафу в розмірі 5 відсотків від суми самостійно нарахованого заниження податкового зобов`язання (недоплати) та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи.
Відповідно до підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, або завищення суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Спірним у цій справі є питання можливості формування позивачем податкового кредиту на підставі податкових накладних, які не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами (пункт 14.1.60 ст. 14 ПК України).
Як було зазначено вище, відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені строки скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в ЄРПН.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
-для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
-для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно).
Так, Указом Президента України від 24.02.2022 за №64/2022 «Про введення воєнного стану» у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні введений воєнний стан, який триває по теперішній час.
Підпунктом 32-2 підрозділу 2 розділу XX ПК України (у редакції, яка діяла до 27.05.2022) передбачалося, що тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, платники податку за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, включають до складу податкового кредиту звітного періоду суми податку на додану вартість, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Протягом шести місяців після припинення або скасування дії воєнного стану платники зобов`язані забезпечити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрація яких відстрочена на період дії воєнного стану, а податковий кредит, задекларований платниками під час дії воєнного стану на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, підлягає обов`язковому уточненню (приведенню у відповідність) з урахуванням даних податкових накладних та розрахунків коригування, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Законом України від 12.05.2022 №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (надалі, також - Закон №2260-ІХ) внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема, абзацом 6 пункту 69.2 статті 69 підрозділу 10 розділу XX ПКУ визначено, що камеральні податкові перевірки податкових декларацій з податку на додану вартість та уточнюючих розрахунків до них за звітні податкові періоди: лютий, березень, квітень, травень 2022 року - розпочинаються на наступний день після 20 липня 2022 року та завершуються не пізніше 20 вересня 2022 року.
Вказаний Закон №2260-ІХ набрав чинності 27.05.2022.
З урахуванням внесених змін до ПК України відповідач мав право на проведення камеральної перевірки даних, зазначених у податковій декларації позивача за квітень 2022 року за відсутності будь-якого наказу керівника податкового органу та без згоди платника податку.
У відповідності до пункту 69.1 підрозділу 10 розділу XX ПК Укаїни (в редакції Закону №2260-ІХ) у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків.
Абзацом 3 підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України визначено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо:
реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.
У силу положень пункту 32-2 підрозділу 2 розділу XX ПК України (в редакції Закону №2260-ІХ) тимчасово, за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, платники податку включають до складу податкового кредиту звітного (податкового) періоду суми податку на додану вартість, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
З аналізу наведених норм Податкового кодексу України слідує висновок, що платники податку продавці товару, поділяються на три категорії: які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки; в яких відновилась можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки; в яких відсутня можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки.
У залежності від того, до якої категорії віднесено платника податку, ПК України встановлює їм можливість без притягнення до відповідальності виконати свій обов`язок по реєстрації податкових накладних: до 15 липня 2022 року, які мають можливість; протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей в яких відновилась можливість; протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні в яких відсутня можливість.
У спірних правовідносинах, представник позивача вказує на помилковість висновків контролюючого органу щодо завищення ТОВ Захід Опт Транс податкового кредиту на суму 1203738,00 грн через відсутність зареєстрованих контрагентом - ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» податкових накладних та звертає увагу на лист ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль», яким позивача повідомлено про неможливість виконання обов`язку щодо реєстрації податкових та про те, що такий обов`язок буде виконаний протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Однак з цього приводу суд звертає увагу, що платник податків не звільняється взагалі від необхідності дотримання норм законодавства, викладених у п.198.6 ст.198, п.201.10, 201.11 ст.201 Податкового кодексу України, але має право протягом певного періоду здійснювати облік, адміністрування та сплату ПДВ із урахуванням додаткових норм, встановлених п.32.2, а саме: тимчасово, за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, включати до складу податкового кредиту звітного (податкового) періоду суми ПДВ на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів. Податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, здійсненими протягом лютого-травня 2022 року, зареєстровані в ЄРПН 15.07.2022 (та пізніше), вважаються зареєстрованими несвоєчасно. Чинним законодавством (як підпунктом 69.1-1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ, так і пунктом 198.6 статті 198, пунктом 201.10 статті 201 ПК України) встановлений взаємозв`язок між наявністю податкової накладної/розрахунку коригування та правом платника податків на включення зазначеної у неї суми до складу податкового кредиту. Таким чином, враховуючи вищенаведені положення норм ПК України, відсутність після 15.07.2022 зареєстрованої у ЄРПН податкової накладної обумовлює необхідність коригування раніше сформованого податкового кредиту платником податку у бік його зменшення.
Однак позивач, отримавши від ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» лист-повідомлення №55 від 14.07.2022 «Щодо документального оформлення та податкового обліку господарських операцій», яким повідомлено, що податкові накладні будуть зареєстровані через шість місяців після закінчення воєнного стану, не здійснив коригування раніше сформованого кредиту в бік його зменшення.
Відповідно до підпункту 69.1-1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зі змісту листа-повідомлення ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» №55 від 14.07.2022 «Щодо документального оформлення та податкового обліку господарських операцій» вбачається, що ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» повідомило, що внаслідок неодноразових ракетних обстрілів, введення військового стану, мобілізації працівників підприємства в Збройні Сили України, втрата комп`ютерного та іншого обладнання, можливістю того що інформація стосовно наявності пального та його зберігання, постачання, найменувань отримувачів потрапить до ворога - російської федерацій внаслідок складання та подання електронних документів, що містять такі дані, що призведе до знищення об`єктів енергетичної інфраструктури, на які інтенсивно полює ворог, виникла неможливість в ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» своєчасного виконання таких податкових обов`язків, як реєстрація податкових та акцизних накладних у відповідних реєстрах (а.с. 20).
Однак, суд звертає увагу, що такий лист, незважаючи на зазначенні у ньому обставини, які ускладнюють виконання ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» обов`язку щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, все ж таки не підтверджує відсутність будь-якої можливості вчинити такі дії.
Відповідно до інформації, зазначеної у цьому листі, місцезнаходженням ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» є село Микуличі Володимир-Волинського району Волинської області. Така ж адреса зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ((https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result)). Тобто ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» не знаходиться ні на окупованій території, ні на території, де ведуться бойові дії чи в безпосередній близькості до такої території.
Окрім цього, з наявного в матеріалах справи витягу з Єдиного реєстру податкових накладних (а.с.86,87) вбачається, що ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» вчинялися дії щодо реєстрації 48 податкових накладних, складених у квітні 2022 року за результатами господарських операцій з ТОВ Захід Опт Транс. Зокрема, такі податкові накладні подані для реєстрації 01.07.2022, однак у такій реєстрації відмовлено за рішенням Комісії.
Наведене підтверджує наявність у ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» можливості вчиняти дії щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тобто у спірному випадку факт відсутності реєстрації відповідних податкових накладних має місце не у зв`язку з неможливістю ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль», через запроваджений воєнний стан та пов`язані з таким станом події, подати відповідні податкові накладні на реєстрацію, а через перешкоди, з якими стикнувся зазначений контрагент безпосередньо під час процедури реєстрації та які потребують від нього вчинення додаткових дій відповідно до визначеного законодавством порядку такої реєстрації.
Невиконання ж ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» відповідного обов`язку щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних позбавило ТОВ Захід Опт Транс можливості формувати податковий кредит за результатами господарських операцій з цим контрагентом, а визначений раніше у податковій декларації за квітень 2022 року податковий кредит підлягав коригуванню в бік його зменшення, чого позивачем зроблено не було.
Зважаючи на викладене, суд погоджується з висновками відповідача щодо недотримання позивачем податкових вимог, передбачених абзацом 22 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в частині правомірності включення суми податку на додану вартість до податкового кредиту, що призвело до завищення податкового кредиту на суму 1203738,00 грн та відповідно до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного періоду на 1203738,00 грн.
З приводу доводів представника позивача щодо заборони, передбаченої пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України на затосування штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, суд звертає увагу, що такі доводи є помилковими, оскільки зазначеною нормою, визначено винятки, коли така заборона не застосовується, зокрема, щодо санкцій за порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість.
Окрім цього, суд звертає увагу на приписи абзацу шостого підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПКУ (у редакції Закону України №2260-ІХ від від 12.05.2022), відповідно до якого, у разі самостійного виправлення платником податків у податкових періодах до 25 липня 2022 року, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених статтею 50 цього Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, та пені.
Водночас у спірних правовідносинах позивач маючи можливість до 25 липня 2022 року самостійно виправити помилки, які призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, не здійснив таке виправлення, що мало наслідком окрім нарахування основного зобов`язання з податку на додану вартість, також і застосування штрафних (фінансових санкцій).
Зважаючи на викладене, доводи представника ТОВ Захід Опт Транс щодо відсутності підстав для нарахування штрафних санкцій за порушення податкового законодавства є помилковими.
З приводу доводів представника позивача щодо наявності у ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» права на подання до 30 вересня 2022 року документів для підтвердження можливості чи неможливості своєчасно виконувати податкові обов`язки, яке встановлене Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України 29 липня 2022 року № 225 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2022 року за № 967/38303, суд зазначає, що положення цього нормативно-правового акта може застосовуватися при оцінці наявності підстав для притягнення безпосередньо ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» до відповідальності, зокрема, за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, що не є предметом цього спору.
У спірному ж випадку має місце порушення податкового законодавства ТОВ Захід Опт Транс, можливість чи неможливість виконання яким податкових обов`язків (дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності) не ставиться в залежність від дії на території України воєнного стану.
Зважаючи на все викладене вище, суд дійшов висновку, що відповідач, приймаючи спірне податкове повідомлення-рішення №0042120410 від 11.10.2022 діяв відповідно до закону, обґрунтовано, з урахування усіх обставин, які мають значення для правильного вирішення питання у спірних відносинах.
Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують.
Відповідно до пункту 30. Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Hirvisaari v. Finland від 27 вересня 2001 р., рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя.
Згідно з пунктом 29 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Ruiz Torija v. Spain від 09 грудня 1994 р., статтю 6 п. 1 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи
Згідно з пунктом 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.
З огляду на вищенаведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є безпідставними та не підлягають задоволенню.
У зв`язку із відмовою в задоволенні позову та відсутністю доказів, що підтверджували б понесення відповідачем будь-яких витрат, пов`язаних з розглядом справи, судові витрати розподілу не підлягають.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
У задоволенні позову відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю Захід Опт Транс, адреса: вул. Залізнична, буд. 30, оф. 3, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 44314882;
відповідач: Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, адреса: вул. Незалежності, буд. 20, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ ВП 43968084.
Суддя /підпис/ Тимощук О.Л.
Рішення складене в повному обсязі 06 жовтня 2023 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2023 |
Оприлюднено | 09.10.2023 |
Номер документу | 113990855 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні