Рішення
від 06.10.2023 по справі 420/21116/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/21116/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 жовтня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (вул.Косовська,2-Д, м.Одеса, 65017) до Приватного підприємства «ЖКГ» (вул.Тираспольське щосе,21, м.Одеса, 65085) про зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради до Приватного підприємства «ЖКГ» за результатом якого позивач просить:

зобов`язати Приватне підприємство ЖКГ передати Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що до Департаменту, як органу реєстрації, звертаються фізичні особи щодо отримання довідок про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи, про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб та відомостей з Реєстру територіальної громади про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні, як результату отримання відповідних адміністративних послуг, а також органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, які відповідно до чинного законодавства, для виконання покладених на них завдань, мають право запитувати відповідну інформацію. Однак, у зв`язку з цим, враховуючи наявність у Департаменту інформації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса тільки за період фактичного виконання покладених на Департамент повноважень органу реєстрації, тобто з 05 квітня 2016 року, Департамент не має можливості надавати повну інформацію щодо зареєстрованих за вищезазначеною адресою осіб, оскільки така інформація міститься в реєстрі територіальної громади м. Одеси не в повному обсязі, у зв`язку з непередачею Департаменту картотеки за вказаною адресою ПП ЖКГ. В свою чергу, Департамент неодноразово звертався до ПП ЖКГ із запитами щодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб до Департаменту, про що свідчать листи Департаменту від ЗО березня 2023 року № 01-38/765, 01 травня 2023 року № 01-38/11141, при цьому зазначені листи згідно з інформацією з офіційного сайту Акціонерного товариства Укрпошта за трекінгом відправлення № 6502200085750 вручені особисто (копії списків згрупованих поштових відправлень із зазначенням трекінгу відправлення та роздруківки за відповідними трекінгами додаються). Однак ані відповіді на зазначені запити щодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса, ані картотек за запитуваною адресою до Департаменту від ПП ЖКГ не надходило. Станом на день подання позову ПП ЖКГ не виконало вимоги пункту З розділу II прикінцевих та перехідних положень Закону України № 888-УІІІ та не передало наявну у багатоквартирного будинку картотеку з питань реєстрації фізичних осіб до Департаменту, чим порушило встановлений публічний порядок управління.

Ухвалою суду від 17 серпня 2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (ст.262 КАС України).

Відзив на позовну заяву у встановлений судом строк відповідач не подав.

Відповідно до ч.4 ст.159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Відповідно до ч.6 ст.162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позовну заяву, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, судом встановлено наступні факти та обставини.

Департамент неодноразово звертався до ПП ЖКГ із запитами щодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб до Департаменту, про що свідчать листи Департаменту від 30 березня 2023 року № 01-38/765, 01 травня 2023 року № 01-38/11141, при цьому зазначені листи згідно з інформацією з офіційного сайту Акціонерного товариства Укрпошта за трекінгом відправлення № 6502200085750 вручені особисто (копії списків згрупованих поштових відправлень із зазначенням трекінгу відправлення та роздруківки за відповідними трекінгами додаються).

Однак ані відповіді на зазначені запити щодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса, ані картотек за запитуваною адресою до Департаменту від ПП ЖКГ не надходило.

Підтвердженням того, що будинок за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса знаходиться в управлінні ПП ЖКГ є лист Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 06 квітня 2023 року № 0802/01-20 (копія додається).

Як зазначає позивач, Департамент вжив всіх можливих заходів для досудового вирішення питання з ПП ЖКГ щодо передачі картотеки, зокрема шляхом здійснення неодноразових телефонних переговорів з керівником зазначеного підприємства ОСОБА_1 . Однак, здійснені Департаментом протягом липня численні телефонні перемовини з вказаною вище особою не призвели до позитивного результату - жодного бажання щодо передачі картотеки керівник ПП ЖКГ в телефонних розмовах не виявила, як і не здійснила жодних дій, які б свідчили про її готовність виконати покладений законом на обслуговуючу організацію обов`язок щодо такої передачі.

Станом на день подання позову ПП ЖКГ не виконало вимоги пункту З розділу II прикінцевих та перехідних положень Закону України № 888-УІІІ та не передало наявну у багатоквартирного будинку картотеку з питань реєстрації фізичних осіб до Департаменту, чим порушило встановлений публічний порядок управління.

Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи із наступного.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст. 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Рішенням Одеської міської ради Про здійснення виконавчим органом Одеської міської ради на території міста Одеси повноважень органу реєстрації, передбачених Законом України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні від 16 березня 2016 року № 421 органом реєстрації місця проживання на території м. Одеса визначено Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі - Департамент).

Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 Положення про Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 30 січня 2019 року № 4187-УІІ, Департамент є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні для виконання повноважень, віднесених до відання виконавчих органів Одеської міської ради щодо надання адміністративних послуг.

Стаття 37і Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачає, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі делеговані повноваження як формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону.

Відповідно до статті 20 Закону України Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні (далі - Закон) та пункту 3 Порядку створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2022 року № 265, орган реєстрації?для потреб декларування та реєстрації місця проживання (перебування) осіб, зокрема для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, формує та веде в електронній формі реєстр територіальної громади.

Зазначений реєстр формується, зокрема, з відомостей щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб на території м. Одеси до 05 квітня 2016 року (до початку фактичного виконання Департаментом повноважень органу реєстрації), що містяться в картотеках з питань реєстрації фізичних осіб (далі - Картотека), які формувались за відповідними адресами та зобов`язані бути передані до Департаменту на виконання пункту 3 розділу II прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг від 10 грудня 2015 року № 888-УІІІ (далі - Закон України № 888-УІІІ).

Так, пунктом 3 розділу II прикінцевих та перехідних положень Закону України № 888-УІІІ встановлено, що житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, до 04 квітня 2016 року мали передати їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

В свою чергу, підпунктом 2.5. пункту 2 Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 27 жовтня 2016 року № 324 Департаменту доручено, зокрема, забезпечити приймання та сканування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують ведення відповідних картотек на території міста Одеси.

Статтею 18і Закону України Про місцеве самоврядування передбачено, що орган місцевого самоврядування може бути позивачем та відповідачем у судах загальної юрисдикції, зокрема, звертатися до суду, якщо це необхідно для реалізації його повноважень і забезпечення виконання функцій місцевого самоврядування.

Згідно з пунктом 5 частини 5 статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, за зверненням суб`єкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому суб`єкту законом.

В свою чергу, відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 4 КАС України, публічно-правовий спір, це спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій.

При цьому пунктом 7 частини 1 статті 4 КАС України визначено, що суб`єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Згідно з частинами 4 та 5 статті 5 КАС України суб`єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України. Ніхто не може бути позбавлений права на участь у розгляді своєї справи у визначеному цим Кодексом порядку.

Частиною 2 статті 5 КАС України визначено, що суд може прийняти рішення, зокрема, про зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії.

Відповідно до пунктів 2.2 та 2.3 Правил управління будинком спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, затверджених наказом Міністерства житлово-комунального господарства України від 02 лютого 2009 року № 13, при передачі об`єкта в управління попередній балансоутримувач чи особа, що здійснювала управління будинком, надає замовнику, а замовник передає особі, що буде здійснювати управління будинком, оригінали або належним чином завірені копії документів (у разі зберігання оригіналів документів у місцевих архівах), зокрема, щодо обліку мешканців об`єкта, а також власників, співвласників окремих приміщень об`єкта, які у ньому не мешкають.

У разі відсутності документів, передбачених цим пунктом, відмітка про це робиться у акті приймання-передачі об`єкта.

Відсутні документи виготовляються чи відновлюються за рахунок попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, протягом одного місяця з моменту складення акта приймання-передачі об`єкта та передаються ним особі, що буде здійснювати управління будинком, з оформленням додатку до акту приймання-передачі.

Відповідно до пункту 3.10 зазначених вище Правил особа, що здійснює управління будинком, веде облік власників, співвласників (у тому числі тих, які у будинку не проживають), наймачів та орендарів житлових і нежитлових приміщень об`єкта.

Незважаючи на те, що зазначені Правила втратили чинність 13 вересня 2019 року, його положення протягом 12 років поширювались на Приватне підприємство ЖКГ (далі - ПП ЖКГ) та містили його обов`язок вести зазначені обліки, оскільки відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань датою державної реєстрації ПП ЖКГ є 17 вересня 2007 року.

Крім цього, суб`єкти господарювання, що надавали послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельні кооперативи, об`єднання співвласників багатоквартирного будинку та молодіжні житлові комплекси, сільські, селищні ради.відповідно до спільного листа Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25 січня 2013 року №1224/Чн №7/20-1079 забезпечували видачу громадянам довідок про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб.

Тобто, ПП ЖКГ на виконання делегованих повноважень володіє документацією щодо обліку власників, співвласників, наймачів та орендарів житлових та нежитлових приміщень та на підставі цієї документації видавали громадянам довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб.

Слід звернути увагу на те, що чинними Правилами надання послуги з управління багатоквартирним будинком, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 року № 712 (набрали чинності 13 вересня 2018 року), зазначені повноваження щодо обліку у управителя будинком відсутні, оскільки за Законом України № 888-УІІІ картотеки, як облікові документи реєстрації місця проживання за відповідною адресою, мали бути передані органу реєстрації для формування реєстру територіальної громади.

Крім того, наказом Міністерства соціальної політики України від 17 липня 2019 року № 1106 внесено зміни до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги (набрав чинності 13 вересня 2019 року) вилучено і довідку про склад сім`ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Наразі, діючими нормативно-правовими актами України не передбачено форми довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб та порядку її видачі.

Вищевикладене, підтверджує, що ПП ЖКГ здійснював облік власників, співвласників (у тому числі тих, які у будинку не проживають), наймачів та орендарів житлових і нежитлових приміщень об`єкта та до 13 вересня 2019 року мав повноваження щодо видачі вказаної довідки, яка формувалась, зокрема, з відомостей про реєстрацію місця проживання, що міститься в картотеках. Однак, наразі вказані повноваження у ПП ЖКГ відсутні, оскільки картотеки з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб повинні бути передані Департаменту для подальшого внесення Департаментом інформації з них до реєстру територіальної громади м. Одеси.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку про незаконне утримання зазначених картотек ПП ЖКГ.

Приймання та сканування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або. забезпечують ведення відповідних картотек на території міста Одеси є здійсненням публічно-владних управлінських функцій на виконання делегованих Департаменту повноважень.

Обов`язок передачі організацією, що здійснює обслуговування будинку, та приймання і сканування Департаментом картотеки з питань реєстрації фізичних осіб є здійсненням публічно-владних управлінських функцій на виконання делегованих повноважень.

Таким чином, у даній справі, статус відповідача не обмежується його статусом юридичної особи приватного права, оскільки відповідача по справі в межах спірних правовідносин було наділено делегованими повноваження щодо ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, відповідно до норм чинного законодавства. Підстави ж виникнення спору у даній справі пов`язані саме з виконанням/невиконанням відповідачем зобов`язань за наслідками виконання делегованих повноважень.

Важливим є те, що до Департаменту, як органу реєстрації, звертаються фізичні особи щодо отримання довідок про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи, про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб та відомостей з Реєстру територіальної громади про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні, як результату отримання відповідних адміністративних послуг, а також органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, які відповідно до чинного законодавства, для виконання покладених на них завдань, мають право запитувати відповідну інформацію.

Однак, у зв`язку з цим, враховуючи наявність у Департаменту інформації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб за адресою: АДРЕСА_1 тільки за період фактичного виконання покладених на Департамент повноважень органу реєстрації, тобто з 05 квітня 2016 року, Департамент не має можливості надавати повну інформацію щодо зареєстрованих за вищезазначеною адресою осіб, оскільки така інформація міститься в реєстрі територіальної громади м. Одеси не в повному обсязі, у зв`язку з непередачею Департаменту картотеки за вказаною адресою ПП ЖКГ.

В свою чергу, Департамент неодноразово звертався до ПП ЖКГ із запитами щодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб до Департаменту, про що свідчать листи Департаменту від ЗО березня 2023 року № 01-38/765, 01 травня 2023 року № 01-38/11141, при цьому зазначені листи згідно з інформацією з офіційного сайту Акціонерного товариства Укрпошта за трекінгом відправлення № 6502200085750 вручені особисто (копії списків згрупованих поштових відправлень із зазначенням трекінгу відправлення та роздруківки за відповідними трекінгами додаються).

Однак ані відповіді на зазначені запити щодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса, ані картотек за запитуваною адресою до Департаменту від ПП ЖКГ не надходило.

Підтвердженням того, що будинок за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м.Одеса знаходиться в управлінні ПП ЖКГ є лист Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 06 квітня 2023 року № 0802/01-20.

Варто зауважити, що Департамент вжив всіх можливих заходів для досудового вирішення питання з ПП ЖКГ щодо передачі картотеки, зокрема шляхом здійснення неодноразових телефонних переговорів з керівником зазначеного підприємства ОСОБА_1 . Однак, здійснені Департаментом протягом липня численні телефонні перемовини з вказаною вище особою не призвели до позитивного результату - жодного бажання щодо передачі картотеки керівник ПП ЖКГ в телефонних розмовах не виявила, як і не здійснила жодних дій, які б свідчили про її готовність виконати покладений законом на обслуговуючу організацію обов`язок щодо такої передачі.

Так, Законом України № 888-УІІІ встановлено обов`язок передати картотеки з питань реєстрації фізичних осіб відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад, отже наявність картотеки у ПП ЖКГ свідчить про ігнорування зазначеної вимоги законодавства.

Станом на день подання позову ПП ЖКГ не виконало вимоги пункту З розділу II прикінцевих та перехідних положень Закону України № 888-УІІІ та не передало наявну у багатоквартирного будинку картотеку з питань реєстрації фізичних осіб до Департаменту, чим порушило встановлений публічний порядок управління.

Як зазначалось вище, орган реєстрації відповідно до положень чинного законодавства для потреб декларування та реєстрації місця проживання (перебування) осіб, зокрема для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, формує та веде в електронній формі реєстр територіальної громади.

Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 2 Закону реєстр територіальної громади - інформаційно-комунікаційна система, призначена для обробки визначеної цим Законом інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації у порядку, визначеному цим Законом.

Інформація, яка міститься в реєстрі територіальної громади, перш за все, необхідна для створення ефективної та прозорої системи сервісного обслуговування населення, відсутності необхідності отримання різноманітних довідок, витягів, виписок, які видаються як державними органами, так і органами місцевого самоврядування, а також відповідними підприємствами, установами, організаціями для отримання тієї чи іншої адміністративної послуги.

Слід зазначити, що вказані вище обставини унеможливлюють опрацювання Департаментом запитів (звернень) адвокатів, нотаріусів, органів державної виконавчої служби, прокуратури, органів національної поліції, військкоматів, судів, тощо при виконанні ними повноважень.

Актуальна інформація щодо реєстраційних дій відносно місця проживання повинна міститися виключно в Реєстрі територіальної громади міста Одеси.

Таким чином, непередання ПП ЖКГ картотеки до Департаменту є порушенням норм чинного законодавства, а саме вимог пункту 3 розділу II прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг від 10 грудня 2015 року № 888-УІІІ та п. 2.5 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 324 від 27 жовтня 2016 року «Про комплексні заходи із забезпечення реалізації положень Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та унеможливлює виконання Департаментом покладених на нього публічно-владних управлінських функцій.

Враховуючи вищевикладені обставини, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для задоволення позовних вимог Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради про зобов`язання Приватного підприємства ЖКГ передати Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса.

Згідно зі ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Згідно положень ст.75 КАС України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. При цьому в силу положень ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст.77 КАС України).

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.139,242-246,295, 297 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (вул.Косовська,2-Д, м.Одеса, 65017) до Приватного підприємства «ЖКГ» (вул.Тираспольське щосе,21, м.Одеса, 65085) про зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Зобов`язати Приватне підприємство ЖКГ (вул.Тираспольське шосе,21, м.Одеса, 65085, Код ЄДРПОУ 21029404) передати Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (вул.Косовська,2-Д, м.Одеса, 65017, код ЄДРПОУ 38226516) картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Тираспольське шосе, буд. 21, м. Одеса.

Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя К.С. Єфіменко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2023
Оприлюднено09.10.2023
Номер документу113991940
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —420/21116/23

Рішення від 06.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 17.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні