Рішення
від 06.10.2023 по справі 420/27152/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/27152/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 жовтня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Лебедєвої Г.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за заявою Головного управління ДПС в Одеській області до Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків,-

В С Т А Н О В И В:

05.10.2023 року о 12:24 год. до канцелярії Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління ДПС в Одеській області, в якій заявник просить суд підтвердити обґрунтованість рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (код ЄДПОУ 38479561), згідно рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 05.10.2023 року.

Заява обґрунтована тим, що Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято наказ від 26.09.2023 року № 7770-п «Про проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський» (код за ЄДРПОУ 38479561)», з 26.09.2023 року тривалістю 10 діб, перевіряємий період з 26.09.2020 року - по дату закінчення фактичної перевірки, і з метою здійснення контролю щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами). Підставою для прийняття даного наказу слугувало отримання листа (податкової інформації) від Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Бреуса 63/1» (вх.. ГУ № 69038/6 від 07.09.2023 року) із повідомленням щодо можливих фактів здійснення розрахункових операцій з порушенням встановленого порядку та без видачі відповідних розрахункових документів Споживчим товариством «ОСМДМалиновський» за адресою м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1. Відповідна інформація була викладена у доповідній записці Головного управління ДПС в Одеській області від 17.09.2023 року № 5608/15-32-07-06-11. У відповідності до наказу та направлень на перевірку від 27.09.2023 року №15167/15-32-07-06-151 та № 15168/15-32-07-06-15 посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області 04.10.2023 року о 14:00год був здійснений вихід з метою проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський» за адресою м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1 та здійснено заходи щодо вручення копії наказу та направлень на проведення перевірки. В рамках отриманої пояснювальної записки ОСББ «Бреуса 63/1» від 04.10.2023 року «станом на теперішній час СТ «ОСМДМалиновський» в особі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 приймають готівкові кошти від співмешканців будинку за адресою АДРЕСА_1 та не надають жодних розрахункових документів за сплату комунальних послуг, що є фактичним підтвердженням знаходження та роботи даних осіб на цьому підприємстві». Посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області в ході виходу 04.10.2023 року було установлено особу ОСОБА_1 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 ), яка є співзасновником СТ «ОСМДМалиновський», згідно наявної інформації виступає особою, яка здійснює розрахункові операції та за даними ЄДР є головним бухгалтером СТ «ОСМДМалиновський». Відповідній особі ОСОБА_1 було пред`явлено службові посвідчення та надано копію наказу Головного управління ДПС в Одеській області від 26.09.2023 року № 7770-п та направлення на перевірку від 27.09.2023 року №15167/15-32-07-06-15 та № 15168/15-32-07-06-15, яка знаходилась у офісі СТ «ОСМДМалиновський». Дана особа ОСОБА_1 відмовила посадовим особам Головного управління ДПС в Одеській області у допуску до проведення фактичної перевірки. Підстави не допуску не повідомлено. ОСОБА_1 лише наголосила, що директор СТ «ОСМДМалиновський» ОСОБА_3 перебуває на даний час у ЗС України та не надавав їй особисто права на згоду на допуск до проведення фактичної перевірки. Посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області складено 04.10.2023 року о 14 год. 00 хв. акт відмови від допуску до перевірки. Даний акт було пред`явлено ОСОБА_1 , яка відмовилась від його підпису, про що було складено окремий акт від 04.10.2023 року № 4406/15-32-07-06-17. 05.10.2023 року о 09 год. 42 хв. заступником начальника Головного управління ДПС в Одеській області було прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків у зв`язку з відмовою 04.10.2023 року особи, яка здійснює розрахункові операції, співзасновник СТ «ОСМДМалиновський» (код 38479561), ОСОБА_1 в допуску до проведення фактичної перевірки призначеної наказом від 26.09.2023 року № 7770-п, про що складено відповідний акт від 04.10.2023 №4405/15-31-07-06-17. З огляду на наведене, представник позивача просить суд підтвердити обґрунтованість такого адміністративного арешту майна Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561), відповідно до п. 2 ч.1 ст. 283 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою судді Одеського окружного адміністративного суду від 05.10.2023 року заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №420/27152/23, судове засідання призначено на 12:00 год. 06.10.2023 року.

До суду з`явився представник ГУ ДПС в Одеській області, який заяву підтримав в повному обсязі, просив задовольнити.

Відповідач до суду не з`явився, про слухання справи повідомлявся в установленому законом порядку.

Судом, ухвалою суду, що занесена до протоколу судового засідання від 06.10.2023 року, продовжено розгляд справи у письмовому провадженні.

06.10.2023 року до канцелярії Одеського окружного адміністративного суду (зареєстровано в комп`ютерній програмі «ДСС» в 12:10 год. вх. ЕП/40379/23 ) від голови Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» Корнєєва Сергія Вікторовича надійшла заява про зупинення провадження у справі №420/27152/23 на підставі п. 5 ч. 1 ст. 236 КАС України до його перебування у складі Збройних Сил України.

Ухвалою суду від 06.10.2023 року в задоволенні заяви голови Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» про зупинення провадження у справі №420/27152/23 відмовлено.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши думку представника позивача, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Споживче товариство «ОСМДМалиновський» (код 38479561) зареєстроване як юридична особа 25.12.2012 року, номер запису у Державному реєстрі 15561020000045572.

Головним управлінням ДПС в Одеській області у відповідності до вимог пп. 19-1.1.4, 19-1. 1.8 п. 19-1ст. 19, ст. 20, пп. 75.1.3 п. 75.1 ст. 75, пп. 80.2.3 п. 80.2 ст. 80, пп. 69.2 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами) прийнято наказ від 26.09.2023 року № 7770-п «Про проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561), з 26.09.2023 року тривалістю 10 діб, перевіряємий період з 26.09.2020 року - по дату закінчення фактичної перевірки, і з метою здійснення контролю щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Підставою для прийняття даного наказу слугувало отримання Головним управлінням ДПС в Одеській області листа (податкової інформації) від Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Бреуса 63/1» (вх. ГУ № 69038/6 від 07.09.2023 року) із повідомленням щодо можливих фактів здійснення розрахункових операцій з порушенням встановленого порядку та без видачі відповідних розрахункових документів Споживчим товариством «ОСМДМалиновський» за адресою м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1.

Відповідна інформація була викладена у доповідній записці Головного управління ДПС в Одеській області від 18.09.2023 року № 5608/15-32-07-06-11.

На підставі наказу Головним управлінням ДПС в Одеській області від 26.09.2023 року № 7770-п «Про проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський» та направлень на перевірку від 27.09.2023 року №15167/15-32-07-06-151 та № 15168/15-3207-06-15 головними державними інспекторами відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області Покотило О.О. та Ніколенко А.В. 04.10.2023 року здійснено вихід за місцезнаходженням об`єкта оподаткування платника податку Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1).

Посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області в ході виходу 04.10.2023 року було установлено особу ОСОБА_1 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 ), яка здійснює розрахункові операції та є співзасновником СТ «ОСМДМалиновський», за даними ЄДР є головним бухгалтером Споживчого товариства «ОСМДМалиновський».

Дана особа, ОСОБА_1 , відмовила посадовим особам Головного управління ДПС в Одеській області у допуску до проведення фактичної перевірки.

Посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області складено 04.10.2023 року о 14 год. 00 хв. акт про відмову в допуску до проведення фактичної перевірки від 04.10.2023 року за № 4405/15-32-07-06-17.

Даний акт було пред`явлено ОСОБА_1 , яка відмовилась від його підпису, про що було 04.10.2023 року о 14 год. 00 хв. складено акт про відмову від підпису в акті не допуску до фактичної перевірки від 04.10.2023 року № 4406/15-32-07-06-17.

Разом з цим, посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області складено звернення про застосування адміністративного арешту майна платника податків від 04.10.2023 року № 6028/15-32-0706-11.

У зв`язку з цим заступником начальника Головного управління ДПС в Одеській області о 09 год. 42 хв. 05.10.2023 року прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561).

Так, рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків, прийняте заступником начальника Головного управління ДПС в Одеській області 05.10.2023 року о 09:42 год. за результатами розгляду звернення та доданих до нього матеріалів, на підставі яких були з`ясовані обставини передбачені підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 Податкового кодексу України, а саме 04.10.2023 особа яка, здійснює розрахункові операції, співзасновник СТ "ОСМДМАЛИНОВСЬКИЙ" (код за ЄДРПОУ 38479561), ОСОБА_1 відмовилась від допуску до проведення фактичної перевірки, призначено наказом від 26.09.2023 № 7770-п.

Надаючи оцінку обґрунтованості вимог заявника, суд виходить з наступного.

У відповідності до підпункту 191.1.1, 191.1.14 пункту 191.1 статті 191 Податкового кодексу України (надалі ПК України) контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 193 цього Кодексу: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків; здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері.

Згідно з підпунктами 20.1.4, 20.1.9 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право: проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення; вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки.

Підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 ПК України встановлено, що контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Пунктом 75.1 статті 75 ПК України визначено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно з підпунктом 75.1.3 пункту 75.1 цієї ж статті фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Порядок проведення фактичних перевірок визначений ст. 80 ПК України.

Так, положеннями пункту 80.2 вказаної статті, зокрема, передбачено, що фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав.

Допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичної перевірки здійснюється згідно зі статтею 81 цього Кодексу (п. 80.5 ст. 80 ПК України).

Фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб`єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції (п. 80.7 ст. 80 ПК України).

Умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок визначено статтею 81 ПК України.

Так, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.

При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Як з`ясував суд, підставою для проведення фактичної перевірки відповідача слугував наказ Головного управління ДПС в Одеській області від 26.09.2023 року № 7770-п, яким прийнято рішення про проведення фактичної перевірки Споживчим товариством «ОСМДМалиновський» (код за ЄДРПОУ 38479561) за адресою м. Одеса, вул. Бреуса, буд. 63/1, з метою здійснення контролю щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

04.10.2023 року посадовими (службовими) особами Головного управління ДПС в Одеській області складено акт № 4405/15-32-07-06-17 про відмову в допуску до проведеня фактичної перевірки, відповідно до якого Споживче товариство «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561), в особі ОСОБА_1 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 ), яка здійснює розрахункові операції та є співзасновником СТ «ОСМДМалиновський, було відмовлено в допуску до проведення фактичної перевірки посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області, та акт про відмову від підпису в акті не допуску до фактичної перевірки від 04.10.2023 року № 4406/15-32-07-06-17.

За результатами розгляду звернення посадових осіб та доданих до нього матеріалів, на підставі яких були з`ясовані обставини передбачені підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 Податкового кодексу України, у зв`язку з відмовою Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561) від допуску до проведення фактичної перевірки за наявності у Головного управління ДПС в Одеській області законних підстав для її проведення, заступником начальника Головного управління ДПС в Одеській області 05.10.2023 року о 09:42 год було прийнято рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків.

Таким чином, контролюючим органом дотримані вимоги Податкового кодексу України щодо порядку проведення фактичної перевірки відповідача.

Враховуючи положення статті 81 ПК України щодо умов та порядку допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки, у суду є всі підстави для висновку про те, що у спірних відносинах має місце недопуск посадових осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки з підстав, не передбачених цією статтею.

Згідно з пунктом 94.1 статті 94 ПК України адміністративний арешт майна платника податків (далі - арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов`язків, визначених законом.

Відповідно до підпункту 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин: платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

Пунктами 94.3 та 94.4 цієї ж статті передбачено, що арешт майна полягає у забороні платнику податків вчиняти щодо свого майна, яке підлягає арешту, дії, зазначені у пункті 94.5 цієї статті.

Арешт може бути накладено контролюючим органом на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

Відповідно до пункту 94.5 статті 94 ПК України арешт майна може бути повним або умовним.

Умовним арештом майна визнається обмеження платника податків щодо реалізації прав власності на таке майно, який полягає в обов`язковому попередньому отриманні дозволу керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу на здійснення платником податків будь-якої операції з таким майном. Зазначений дозвіл може бути виданий керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу, якщо за висновком податкового керуючого здійснення платником податків окремої операції не призведе до збільшення його податкового боргу або до зменшення ймовірності його погашення.

Пунктом 94.6 статті 94 ПК України визначено, що керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків, яке надсилається: платнику податків з вимогою тимчасово зупинити відчуження його майна; іншим особам, у володінні, розпорядженні або користуванні яких перебуває майно такого платника податків, з вимогою тимчасово зупинити його відчуження.

Згідно з пунктом 94.10 статті 94 ПК України арешт на майно може бути накладено рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 283 Кодексу адміністративного судочинства України провадження у справах за зверненням податкових та митних органів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

Згідно з частиною сьомою статті 283 Кодексу адміністративного судочинства України у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає рішення по суті заявлених вимог не пізніше 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду.

Верховний Суд у складі судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду у постанові від 23.02.2023 у справі №640/17091/21 зазначив, що під час розгляду заяв про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків адміністративний суд здійснює оцінку обґрунтованості рішення контролюючого органу щодо адміністративного арешту майна платника податків шляхом перевірки наявності підстав для прийняття відповідного рішення та правильності юридичної кваліфікації дій платника податків, які стали підставою для прийняття такого рішення.

Матеріали справи свідчать, що відповідач відмовив у допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки за наявності законних підстав для її проведення.

При прийнятті рішення у цій справі суд також враховує обставини, відповідно до яких наказ Головного управління ДПС в Одеській області від 26.09.2023 року № 7770-п «Про проведення фактичної перевірки СТ «ОСМДМалиновський» є чинним.

Враховуючи додані до заяви докази та вищенаведені приписи Податкового кодексу України, суд дійшов висновку про наявність передбаченої підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 Податкового кодексу України обставини, яка є підставою для застосування адміністративного арешту майна платника податків, а саме, відмови Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561) від допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Доказів на спростування доводів контролюючого органу платником податків не надано.

Разом з цим, зібраними у справі письмовими доказами у їх сукупності підтверджено правомірність вимог заявника.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заяви про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

Підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст.139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241 - 245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Заяву заявою Головного управління ДПС у Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5; код ЄДРПОУ ВП 44069166) до Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (65017, м. Одеса, вул. Бреуса, 63/1; код ЄДРПОУ 38479561) про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків - задовольнити.

Підтвердити обґрунтованість рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна Споживчого товариства «ОСМДМалиновський» (код ЄДРПОУ 38479561), згідно рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 05.10.2023 року.

Рішення підлягає негайному виконанню.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 06.10.2023 року.

Суддя Г. В. Лебедєва

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2023
Оприлюднено09.10.2023
Номер документу113991985
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/27152/23

Рішення від 06.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

Ухвала від 06.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

Ухвала від 05.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні