Ухвала
від 09.10.2023 по справі 202/17672/23
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/17672/23

Провадження № 1-кс/202/8283/2023

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей та документів

09 жовтня 2023 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпро клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні за №42023040000000468 від 28.08.2023 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

06.10.2023 слідчий звернувся до слідчого судді із вказаним клопотанням, яке мотивовано тим, що 28.08.2023 в ході здійснення моніторингу системи електронних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та інших офіційних інтернет-ресурсів прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури встановлено обставини, що можуть свідчити про те, що службові особи комунального підприємства за попередньою змовою із службовими особами суб`єктів господарської діяльності, в умовах воєнного стану, привласнюють бюджетні кошти, цільовим призначенням яких є будівництво об`єктів культурної спадщини.

В ході досудового розслідування встановлено, що 18.10.2021 укладено договір підряду між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) щодо будівництва музейного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна договору складає 82 552 000 грн. У конкурсі приймали участь 2 юридичної особи: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ». Перемогло з подальшим укладенням договору №357/10-21 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». На момент підписання договору директором товариства був ОСОБА_4 , юридична адреса підприємства: АДРЕСА_2 . Однак, у травні 2023 року керівником став ІНФОРМАЦІЯ_6 . Крім того, змінилась юридична адреса АДРЕСА_3 .

В рамках проекту передбачається будівництво двоповерхового виставкового комплексу, орієнтованою загальною площею 1443,0 кв.м. Крім того, передбачається благоустрій паркової території, що включає облаштування спортивного майданчику, співочого поля, зон озеленення, пішохідних доріжок та під`їздів, де буде забезпечена доступність для маломобільних груп населення. (Інформація, розміщена на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_7

Також в ході аналізу даних розміщених на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_8 станом на 18.07.2023 здійснено проплати на загальну суму 14 590 986 грн., а саме:

09.11.2021 - 1 468 981 грн. - авансовий платіж;

- 15.12.2021 - 3 310 257, 27 грн. - К6-2В;

- 22.12.2021 - 117 367,73 грн. - К6-2В;

- 21.01.2022 - 5 000 000 грн. - авансовий платіж;

- 04.02.2022 - 2 342 850, 30 грн. - К6-2В;

- 01.05.2023 -2 351 531,41 грн. К6-2В.

Разом із цим, візуальним оглядом встановлено, що роботи на об`єкті не здійснюються.

Крім того, Комунальним закладом культури « ІНФОРМАЦІЯ_9 », якого фактично не існує, укладено декілька договорів з метою обслуговування музею, зокрема: купівля персонального комп`ютера, інформаційні послуги з виготовлення інформаційної продукції, а саме логотипу музею та бренд буку, послуги з обслуговування автомобільним транспортом в межах України, тощо. Станом на сьогодні сума договорів, за виконання яких сплачено кошти складає 376 тис.грн.

Враховуючи вищевикладене з метою проведення повного, всебічного та неупередженого досудового розслідування, в тому числі встановлення розміру завданої матеріальної шкоди та проведення необхідних судових експертиз, виникає об`єктивна необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів (речей), а саме до оригіналів документів ведення фінансово-господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) в ході будівництва музейного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 , та які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (код НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_4

Повідомлений належним чином про час та місце розгляду клопотання слідчий до суду не з`явився. Надав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлені вимоги підтримав та просив задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_11 у судове засідання не з`явився. Про час та місце судового розгляду клопотання повідомлений належним чином. Причини неявки слідчому судді не повідомив.

Відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України неприбуття представника ІНФОРМАЦІЯ_11 , як особи, у володінні якої знаходяться документи, не є перешкодою для розгляду клопотання.

Перевіривши матеріали, якими обґрунтовуються доводи клопотання, у тому числі витяг з ЄРДР, слідчий суддя прийшов до наступного.

Слідчим управлінні Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості щодо якого внесені до ЄРДР за №42023040000000468 від 28.08.2023 за ч. 4 ст. 191 КК України.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що у 28.08.2023 в ході здійснення моніторингу системи електронних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та інших офіційних інтернет-ресурсів прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури встановлено обставини, що можуть свідчити про те, що службові особи комунального підприємства за попередньою змовою із службовими особами суб`єктів господарської діяльності, в умовах воєнного стану, привласнюють бюджетні кошти, цільовим призначенням яких є будівництво об`єктів культурної спадщини.

З метою проведення повного, всебічного та неупередженого досудового розслідування, в тому числі встановлення розміру завданої матеріальної шкоди та проведення необхідних судових експертиз, виникає об`єктивна необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів (речей), а саме до оригіналів документів ведення фінансово-господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) в

Відповідно до вимог ст. ст. 2, 38, 91 КПК України на орган досудового розслідування покладається вжиття заходів щодо швидкого, всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, виявлення події кримінального правопорушення, осіб, які його вчинили, інших обставин, що підлягають доказуванню, і тим самим забезпечення ефективного досудового розслідування.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З метою виконання завдань кримінального провадження, у сторони обвинувачення виникла необхідність у отриманні документації, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , що має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу стороною обвинувачення подані слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.

Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що у розпорядженні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_11 , об`єктивно можуть знаходитись оригінали документів зазначені у клопотанні, що мають значення для досудового розслідування.

Щодо вилучення оригіналів слід зазначити, що слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання в частині вилучення оригіналів документів, так як матеріали клопотання не містять даних щодо призначення будь яких експертиз та підстав для вилучення оригіналів.

Враховуючи наведене, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання слідчого.

Керуючись ст. ст. 159, 163-164 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_11 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_4 , надати слідчому слідчої групи СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 та прокурору відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_5 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю вилучення їх копій, щодо ведення фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) в ході будівництва музейного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі до наступних документів:

- договору №357/10-21 від 18.10.2021 укладений між Департаменту КБ ДнОДА та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про виконання робіт по об`єкту музейний комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_4 », з усіма додатками до вказаного договору, кошторису, договірної ціни специфікації, додаткові угоди, договори субпідряду, платіжні доручення, накладні, тендерна документація, акти приймання виконаних робіт, технічна документація, документи щодо визначення вартості робіт відповідно до вказаного договору;

- робочих проектів з додатками, змінами та кошторисною документацією до них, на підставі яких проводилось виконання робіт за договором №357/10-21 від 18.10.2021 про виконання робіт по об`єкту « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також експертних звітів щодо розгляду проектної документації;

- сертифікатів відповідності, паспортів, протоколів випробувань та інших документів, які підтверджують походження та якість на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування;

- рахунків на оплату, платіжних доручень підтверджуючих оплату за договором №357/10-21 від 18.10.2021 про виконання робіт по об`єкту «Музей історії Петриківського розпису та народних ремесел»;

- договору технічного нагляду до договору з усіма додатками до вказаного договору, платіжних доручень, актів приймання виконаних робіт;

- договору авторського нагляду до договору з усіма додатками до вказаного договору, платіжних доручень, актів приймання виконаних робіт;

- технологічних карт, що використовувалися при здійсненні робіт по об`єктах, відповідно до вимог ДБН;

- актів огляду прихованих робіт на всі приховані роботи які виконувались на об`єкті робіт по об`єктах, відповідно до вимог ДБН;

- журналів робіт, які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН згідно з договорами;

- товарно-транспортних накладних, або будь-які інші документи, що засвідчують перевезення матеріалів для виконання робіт по об`єктах;

- дані робітників (підрядника), за наявності субпідрядників, які були залучені для виконання робіт по об`єктах за умовами вищевказаних договорів;

- іншої документації складеної на виконання договору №357/10-21.

В іншій частині клопотання відмовити.

Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє до 09.12.2023 року та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення09.10.2023
Оприлюднено30.04.2024
Номер документу114009336
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/17672/23

Ухвала від 17.04.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 09.10.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Михальченко А. О.

Ухвала від 03.10.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Михальченко А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні