Рішення
від 09.10.2023 по справі 200/4906/23
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 жовтня 2023 року Справа№200/4906/23

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Буряк І.В., розглянувши у спрощеному позовному провадженні (у письмовому провадженні) адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИЛА:

ОСОБА_2 (далі позивачка, ОСОБА_2 ) звернулась до Донецького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецькій області (далі відповідач, УСЗН) за змістом якого просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення (розпорядження) УСЗН від 24.04.2016 про призупинення з 01.05.2016 виплати державної соціальної допомоги ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

визнати протиправним та скасувати рішення (розпорядження) УСЗН від 29.08.2018 про зняття з обліку особової справи до архіву ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

визнати протиправними дії УСЗН щодо невиплати ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю з 01.05.2016;

зобов`язати УСЗН відновити нарахування та виплату ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю з 01.05.2016 з по день прийняття рішення про поновлення виплат.

В обґрунтування позову вказано, що позивачка є матір`ю дитини з інвалідністю та з 07.05.2007 встала на облік в УСЗН. Відповідні виплати отримувала на банківську картку реквізити якої позивачка надала відповідачу.

Розпорядженням УСЗН від 24.04.2016 позивачці призупинено виплату державної соціальної допомоги з 01.05.2016 з підстав тривалого не користування поточним рахунком. 29.08.2018 розпорядженням начальника УСЗН позивачку знято з обліку, а особову справу передано до архіву. У якості підстави вказано «інформація «Укрсиббанку», закінчення терміну виплати, допомога виплачена по 30.04.2016. Особовий рахунок закрито».

Позивачка, вважаючи такі дії відповідача протиправними, звернулась до суду за захистом порушеного права.

Ухвалою суду від 07.09.2023 адміністративний позов ОСОБА_2 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - залишено без руху.

У встановлений судом строк недоліки позовної заяви позивачкою усунуто.

Ухвалою суду від 14.09.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Питання про поновлення строку звернення до суду залишено відкритим та ухвалено вирішити під час розгляду справи по суті. Розгляд справи вирішено проводити в порядку спрощеного позовного провадження (ст. 263 КАС України) без виклику сторін за наявними у справі матеріалами. Витребувано у відповідача докази у справі.

У встановлений судом строк, відзиву на позовну заяву УСЗН не надано. Судова кореспонденція відповідачем отримана 15.09.2023 о 06:26. Клопотань про продовження строку на надання відзиву відповідачем не заявлено.

Відповідно ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Ураховуючи викладене, суд розгляд справи здійснив на підставі наявних матеріалів.

Фактичні обставини, встановлені судом у справі, такі.

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт громадянки України НОМЕР_1 РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно Свідоцтва про народження серія НОМЕР_3 ОСОБА_2 , є матір`ю ОСОБА_3 , народженої ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Медичним висновком від 13.04.2007 № 70 посвідчується, що ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 має право на отримання соціальної допомоги на дітей інвалідів з дитинства у віці до 18 років, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я від 08.11.2001 № 454/47/516. Вказаний висновок дійсний до 20.01.2024. Дата переогляду 20.12.2023.

Рішенням Красноармійського міськрайонного суду Донецької області від 30.09.2014 розірвано шлюб ОСОБА_4 та ОСОБА_2 , зареєстрований 12.11.2005 відділом реєстрації актів цивільного стану по м. Красноармійську Красноармійського міськрайонного управління юстиції Донецької області, актовий запис № 537.

Вказаним рішенням установлено, що неповнолітня дитина ОСОБА_3 залишається разом із матір`ю ОСОБА_2 .

Довідками УСЗН від 23.01.2013 № 394 та від 15.04.2014 № 2177 підтверджено, що ОСОБА_2 перебуває на обліку в УСЗН Красноармійської міської ради та отримує допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам на доньку ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 з 07.05.2007.

Листом від 04.04.2016 СС26 119 АТ «УкрСиббанк» повідомило УСЗН, що ОСОБА_2 не отримує з поточного рахунку виплати більше, як один рік.

Листом від 15.04.2016 № б/н УСЗН, адресований за зареєстрованим місцем проживання ОСОБА_2 , повідомило її, що у зв`язку із надходженням повідомлення від АТ «УкрСиббанк» про неодержанням нею суми державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю більш як протягом одного року, їй необхідно з`явитися до управління для подання нової заяви на перерахування коштів на новий картковий рахунок.

Розпорядженням начальника УСЗН від 24.04.2016 виплату ОСОБА_2 призупинено з 01.05.2016 у зв`язку із тривалим не використанням поточного рахунку.

Розпорядженням начальника УСЗН від 29.08.2018 особову справу ОСОБА_2 знято з обліку на підставі інформації АТ «УкрСиббанк», допомога виплачена по 30.04.2016.

Листом від 30.06.2023 № 01-02/1208 на адвокатський запит адвоката М. Крайньої щодо припинення виплат ОСОБА_2 державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю УСЗН повідомлено про таке.

ОСОБА_2 дійсно перебувала на обліку в УСЗН, як одержувачка державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . Допомога була призначена згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» на підставі поданої 07.05.2007 до УСЗН заяви від ОСОБА_2 . Допомога виплачувалась з 07.05.2007 по 30.04.2016.

Згідно поданої до УСЗН ОСОБА_2 заяви від 29.05.2007 суми допомоги перераховувались на її картковий рахунок в АТ «УкрСиббанк».

13.04.2016 до УСЗН надійшов лист від АТ «УкрСиббанк» № СС26 119 від 04.04.2016 з повідомленням про те, що ОСОБА_2 не одержує з карткового рахунку допомогу більше, як один рік.

Відповідно п. 16 постанови КМУ від 30.08.1999 № 1596 УСЗН надіслало лист на адресу проживання ОСОБА_2 з проханням підтвердити своє місце перебування для подання нової заяви.

Одержувачка допомоги до УСЗН не з`явилась та не виконала вимоги постанови КМУ від 30.08.1999 № 1596, на підставі чого розпорядженням начальника УСЗН від 24.04.2016 виплату ОСОБА_2 призупинено з 01.05.2016.

У зв`язку із тим, що ОСОБА_2 так і не з`явилась до УСЗН за поновленням виплати її особова справа розпорядженням начальника управління була знята з обліку та передана до архіву.

Правова позиція суду обґрунтована таким.

Закон України Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю від 16.11.2000 № 2109-ІІІ (далі Закон № 2109, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин)

Стаття 1.

Право на державну соціальну допомогу мають особи з інвалідністю з дитинства і діти з інвалідністю віком до 18 років.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, з питань сім`ї та дітей, організовує роботу щодо призначення та виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

Стаття 4.

На дітей з інвалідністю державна соціальна допомога призначається на строк, зазначений у медичному висновку, який видається у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, але не більш як по місяць досягнення дитиною з інвалідністю 18-річного віку.

Стаття 8.

Заява про призначення державної соціальної допомоги особі з інвалідністю I чи II групи, яку визнано недієздатною, а також на дитину з інвалідністю подається одним із батьків, усиновителем, опікуном або піклувальником за місцем свого проживання.

Стаття 12.

Суми державної соціальної допомоги, призначені, але не витребувані своєчасно одержувачем без поважних причин, виплачуються за минулий час не більш як за 12 місяців перед зверненням за її одержанням.

Суми державної соціальної допомоги, не одержані своєчасно з вини органу, який призначає або виплачує державну соціальну допомогу, або через неможливість отримання цих сум особою з інвалідністю чи її офіційним представником з поважних причин (поважною причиною є перебування особи з інвалідністю на лікуванні, інші причини, які фізично унеможливлювали своєчасне витребування призначених сум державної соціальної допомоги, або інші об`єктивні обставини, коли особа з інвалідністю чи її батьки, усиновителі, опікуни, піклувальники не могли звернутися за їх отриманням), виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком. При цьому виплата державної соціальної допомоги за минулий час здійснюється виходячи із прожиткового мінімуму, затвердженого на момент її виплати, з компенсацією за несвоєчасну її виплату.

Невиплату або відмову у виплаті державної соціальної допомоги за минулий час може бути оскаржено у судовому порядку відповідно до закону.

Стаття 14.

Виплата у повному розмірі державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства в разі влаштування їх до відповідної установи (закладу) на повне державне утримання або зняття з повного державного утримання відповідно припиняється або відновлюється з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому виникли ці обставини.

У разі влаштування дитини з інвалідністю віком до 18 років до відповідної установи (закладу) на повне державне утримання або зняття з повного державного утримання виплата державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю у повному розмірі відповідно припиняється або відновлюється з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому виникли ці обставини.

При зміні одержувачем державної соціальної допомоги місця проживання виплата цієї допомоги продовжується відповідною місцевою державною адміністрацією за новим місцем проживання. Виплата державної соціальної допомоги продовжується з того часу, з якого вона була припинена за попереднім місцем проживання.

Стаття 17.

Рішення органу, що призначає державну соціальну допомогу, може бути оскаржене у відповідних органах виконавчої влади або у судовому порядку.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров`я України від 30.04.2002 № 226/293/169, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.05.2002 за № 466/6754, затверджено Порядок надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам. (чинний на момент спірних правовідносин, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики від 17.05.2021 № 251/267/948)

Пункт 2.6. На дітей з інвалідністю державна соціальна допомога призначається на строк, зазначений у медичному висновку про дитину з інвалідністю, який видається у порядку, встановленому Міністерством охорони здоров`я України, але не більш як по місяць досягнення дитиною з інвалідністю 18-річного віку включно.

Пункт 4.1. Державна соціальна допомога виплачується державними підприємствами і об`єднаннями зв`язку за місцем проживання інваліда з дитинства або законного представника, яким призначена допомога на дітей-інвалідів або інвалідів, які визнані недієздатними.

Виплата державної соціальної допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об`єднаннями зв`язку та узгоджуються з місцевими органами з питань соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують місцеві органи з питань соціального захисту населення, згідно з Інструкцією про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв`язку, затвердженою наказом Міністерства транспорту та зв`язку України, Міністерства праці та соціального захисту населення від 28.04.2009 № 464/156 та постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 за № 592/16608.

Виплата державної соціальної допомоги може здійснюватися через установи уповноважених банків за письмовою заявою одержувача згідно з діючим Порядком виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596.

Пункт 4.10. Суми державної соціальної допомоги, призначені, але не витребувані своєчасно одержувачем без поважних причин, виплачуються за минулий час не більш як за 12 місяців перед зверненням за її одержанням.

Призначені суми державної соціальної допомоги, не одержані своєчасно з вини органу, який призначає або виплачує державну соціальну допомогу, або через неможливість отримання цих сум інвалідом чи його законним представником з поважних причин (поважною причиною є перебування інваліда на лікуванні та інші причини, які фізично унеможливили своєчасне витребування призначених сум державної соціальної допомоги, або інші об`єктивні обставини, коли інвалід чи його законний представник не могли звернутися за їх отриманням), виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком. При цьому виплата державної соціальної допомоги за минулий час здійснюється, виходячи із прожиткового мінімуму, затвердженого на момент її виплати, з компенсацією за несвоєчасну її виплату.

Місцеві органи з питань соціального захисту населення несуть відповідальність за неодержання з їх вини призначених сум державної соціальної допомоги.

Невиплату або відмову у виплаті державної соціальної допомоги за минулий час може бути оскаржено у судовому порядку відповідно до закону.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596 затверджено Порядок виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банках (далі Порядок № 1596, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин)

Пункт 2. Виплата пенсій та грошової допомоги згідно з цим Порядком здійснюється через поточні рахунки, що відкриваються у банках, з якими Пенсійний фонд та Мінсоцполітики за результатами конкурсу укладають відповідні угоди з визначенням санкцій за недотримання ними договору перед одержувачами.

Пункт 4. Установи уповноважених банків здійснюють відкриття поточних рахунків, проводять операції із зарахування сум пенсій та грошової допомоги на поточні рахунки відповідно до цього Порядку, угод, укладених ними з управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, управліннями праці та соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконкомів міських, районних у місті рад (далі - органи праці та соціального захисту населення) або центрами з нарахування і виплати пенсій та допомоги - у регіонах, де функціонують такі центри.

Пункт 6. Одержувачі пенсій та грошової допомоги самостійно обирають уповноважений банк, де відкривають поточний рахунок.

Пункт 9. Між уповноваженим банком і одержувачем пенсії та грошової допомоги укладається договір і одержувачу видається ощадна книжка, в якій обов`язково зазначаються прізвище, ім`я та по батькові, номер поточного рахунка та реквізити установи уповноваженого банку або платіжна картка. Положення договору не можуть погіршувати умови виплати пенсій та грошової допомоги, встановлені цим Порядком. Умови договору повинні передбачати можливість його розірвання за ініціативою однієї із сторін.

Пункт 10. Заяви про виплату пенсій та грошової допомоги через установи уповноважених банків подаються до органів Пенсійного фонду або органів праці та соціального захисту населення за місцем проживання одержувачів пенсій за наведеною формою (додаток 1).

Пункт 14. Якщо суми пенсій та грошової допомоги одержуються за довіреністю більше як один рік або не одержуються з поточного рахунка більше як один рік уповноважений банк зобов`язаний повідомити про це відповідний орган Пенсійного фонду або орган праці та соціального захисту населення не пізніше 28 числа місяця, у якому виникли такі обставини, а одержувач пенсії та грошової допомоги - подати нову заяву в орган Пенсійного фонду або орган праці та соціального захисту населення у порядку, визначеному в пункті 10 цього Порядку.

У разі невиконання одержувачем пенсій та грошової допомоги цієї умови орган Пенсійного фонду або орган праці та соціального захисту населення припиняє перерахування відповідно пенсії та грошової допомоги на поточний рахунок у визначену одержувачем установу банку і здійснює виплату через підприємство поштового зв`язку за місцем проживання одержувача в установленому порядку.

Пункт 25. Повернуті органам Пенсійного фонду та соціального захисту населення незараховані на поточні рахунки суми пенсій та грошової допомоги згідно з помітками уповноваженого банку у списках на зарахування пенсій та допомоги заносяться органами Пенсійного фонду або органами праці та соціального захисту населення у відповідний розділ особового рахунка одержувача. Залежно від причини незарахування органи Пенсійного фонду або органи праці та соціального захисту населення вносять зміни до реквізитів поточного рахунка або тимчасово припиняють перерахування коштів за цими поточними рахунками в установи банків.

Висновки суду.

Щодо строків звернення.

Частинами 1-2 ст. 122 КАС України передбачено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Позивачка звернулась до суду із даною позовною заявою 06.09.2023. Предметом спору є, зокрема, оскарження розпоряджень відповідача від 24.04.2016 та від 29.08.2018. Очевидно, що позивачка пропустила строк звернення до суду, передбачений ч. 2 ст. 122 КАС України.

У клопотанні про поновлення строку звернення до суду позивачка стверджує, що відповідач не повідомляв її належним чином про прийняті ним рішення. Окрім того посилається на введення карантину, а у подальшому воєнного стану.

Суд зі свого боку, вирішуючи питання щодо наявності підстав для поновлення строку звернення вважає, що у даному випадку мова фактично йде про забезпечення права дитини на соціальний захист, право на яке вона має згідно із Законом.

Також суд вважає, що спірні правовідносини мають триваючий характер, оскільки не виплата призначеної соціальної допомоги має місце станом на момент звернення до суду, що зумовлює можливість їх перегляду у судовому порядку.

На підставі викладеного суд дійшов висновку про задоволення клопотання позивачки про поновлення строку звернення до суду.

Щодо спірних правовідносин.

Судом установлено, що позивачка перебувала на обліку УСЗН, як отримувачка державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю з 20.01.2006. Виплати позивачці здійснювались через установу уповноваженого банку за її заявою. Листом АТ «УкрСиббанк» від 04.04.2016 № СС26 119 повідомило УСЗН про неотримання ОСОБА_2 виплат більше, як один рік. На цій підставі УСЗН направив повідомлення від 15.04.2016 позивачці щодо необхідності прибути до Управління для подання нової заяви на перерахування коштів на картковий рахунок. Оскільки позивачка не з`явилась до УСЗН, то розпорядженням від 24.04.2016 виплату державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю їй призупинено з 01.05.2016, а згідно розпорядження від 29.08.2018 особову справу знято з обліку та передано до архіву.

Відповідач, приймаючи вказані розпорядження, керувався п. 16 Порядку № 1596, про що зазначено у листі УСЗН від 30.06.2023 № 01-02/1208 на адресу адвоката позивачки.

Так вказаним пунктом Порядку № 1596 (у редакції, чинній на момент спірних це п. 14) передбачалось, що якщо відповідні виплати не одержуються з поточного рахунка більше як один рік одержувач пенсії та грошової допомоги зобов`язаний подати нову заяву в орган Пенсійного фонду або орган праці та соціального захисту населення у порядку, визначеному в пункті 10 цього Порядку.

Водночас суд звертає увагу, що відповідно до абз. 2 цього пункту у разі невиконання одержувачем пенсій та грошової допомоги цієї умови орган Пенсійного фонду або орган праці та соціального захисту населення припиняє перерахування відповідно пенсії та грошової допомоги на поточний рахунок у визначену одержувачем установу банку і здійснює виплату через підприємство поштового зв`язку за місцем проживання одержувача в установленому порядку, тобто, чинному на момент спірних правовідносин, Наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров`я України від 30.04.2002 № 226/293/169 (прим. суду).

Отже, відповідач за наявних фактичних обставин та у зв`язку із не явкою одержувачки для оформлення нової заяви на перерахування соціальної допомоги на картковий рахунок, зобов`язаний був продовжити виплату через підприємство поштового зв`язку за місцем проживання одержувачки, що наявне в її особовій справі.

Більше того, ані Законом 2109, ані Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров`я України від 30.04.2002 № 226/293/169, ані Порядком № 1569 не передбачено призупинення виплат у зв`язку із неотриманням таких на картковий рахунок в уповноваженій установі банку.

Звідси суд висновує, що дії відповідача щодо призупинення виплати ОСОБА_2 державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю, оформлені розпорядженням від 24.04.2016 та у подальшому передача особової справи до архіву, оформлена розпорядженням 29.08.2018 є протиправними, а перелічені розпорядження підлягають скасуванню.

Належним способом захисту у даному випадку є зобов`язання УСЗН поновити нарахування та виплату ОСОБА_2 державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю з дати її призупинення, тобто з 01.05.2016.

Щодо вимог про виплату заборгованості з державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю, то ураховуючи, що суд зобов`язує УСЗН відновити нарахування та виплату призупиненої допомогу з 01.05.2016, немає підстав вважати, що відповідачем не буде виконано рішення суду шляхом нарахування та виплати відповідної допомоги з дати вказаної у рішенні суду, отже відповідні вимоги є передчасними.

Крім того, станом на момент розгляду даної справи не має підстав стверджувати про наявну заборгованість, оскільки відповідні суми не нараховані, у зв`язку із призупиненням виплати з 01.05.2016.

Судовий збір розподілу не підлягає, оскільки позивачка звільнена від його сплати (п. 9 ст. 5 Закон України «Про судовий збір»)

Керуючись статями 9, 19, 72-79, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_2 ) до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області (Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, буд. 22, 85300, ЄДРПОУ 25953161) - задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати розпорядження Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецькій області від 24.04.2016 про призупинення виплат та від 29.08.2018 про зняття з обліку особової справи до архіву.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Покровської міської ради відновити нарахування та виплату ОСОБА_2 державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю з 01.05.2016.

У решті вимог відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Повний текст судового рішення складено 09.10.2023.

Суддя І.В. Буряк

Дата ухвалення рішення09.10.2023
Оприлюднено11.10.2023
Номер документу114022203
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування)

Судовий реєстр по справі —200/4906/23

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Рішення від 09.10.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 14.09.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 12.09.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 07.09.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні