Рішення
від 09.10.2023 по справі 420/16182/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/16182/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 жовтня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бжассо Н.В., розглянув в порядку письмового провадження в м. Одесі за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» про надання дозволу на стягнення суми податкового боргу

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області до Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал», за результатом розгляду якого позивач просить суд:

- надати дозвіл на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» (Код ЄДРПОУ: 37958340), що перебуває у податковій заставі.

В обґрунтування адміністративного позову зазначено, що станом на 21.04.2023 року, відповідно до довідок про суми податкового богу, що підлягає стягненню та інтегрованих карток платника (ІКП), податкова заборгованість Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» перед бюджетом по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) становить всього 3 711 007 гривень 90 копійок. Дана заборгованість відповідачем не погашена.

Ухвалою суду від 24.07.2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідачем надано до суду відзив, в якому останній заперечує щодо задоволення позовних вимог. Представник зазначає, що підприємство на сьогоднішній день знаходиться у кризовій фінансово-економічній ситуації. Майже всі надходження використовуються на виплату заробітної плати працівникам підприємства, закупівлю запчастин, ПММ та енергоносіїв. В той же час, тарифи на основні послуги, які надає підприємство, не підвищувалися, притому, що ціни на електроенергію, паливо та запчастини зростають з постійною стабільністю. До прикладу, за даними економічного аналізу підприємства за перше півріччя 2023 року, собівартість одного м3 води складає 47,56 грн з ПДВ (копія собівартості додається), тоді як, затверджений тариф на централізоване водопостачання для населення (основний споживач) складає 36,86 грн/м" з ГІДВ, згідно рішення № 63 від 22.02.2022 року «Про встановлення шляхом коригування тарифів на послуги централізованого водопостачання, які надаються КП «Роздільнянський міський водоканал» (копія рішення додається). Ці фактори призводять до значного фінансового навантаження на, і без того, складну економічну ситуацію. Загальна сума боргу з різниці в тарифах становить 9 359 958,80 грн. КП «Роздільнянський міський водоканал» та Роздільнянська міська рада Одеської області вирішують питання щодо погашення виниклого боргу та листом Виконавчого комітету Роздільнянської міської ради Одеської області від 07.08.2023 року за №.851 було надано гарантію про те, що на черговій сесії Роздільнянської міської ради буде розглянуто питання щодо виділення бюджетних коштів на погашення заборгованості Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» по ПДВ. Враховуючи вищезазначене відповідач просить відмовити у задоволені позовної заяви.

Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

Комунальне підприємство «Роздільнянський міський водоканал» зареєстроване Роздільнянською районною державною адміністрацією Одеської області за №15441020000000925 від 28.11.2011 року.

Комунальне підприємство «Роздільнянський міський водоканал» перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДПС в Одеській області, Роздільнянській державній податковій інспекції за №8914 від 29.11.2011 року.

Судом встановлено, що відповідно до довідок про суми податкового богу, що підлягає стягненню та інтегрованих карток платника податкова заборгованість Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» перед бюджетом по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) станом на 21.04.2023 року, становить 3 711 007 гривень 90 копійок.

Заборгованість, що підлягає сплаті по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті:

нарахування по податковій декларації №32737978 від 20.08.2020 року на загальну суму 89 706,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «Ш») №0093195404 від 10.07.2020 року на загальну суму 14 000,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №35219636 від 21.09.2020 року на загальну суму 90 295,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «Н») №0100785404 від 18.09.2020 року на загальну суму 173,93 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9306562934 від 20.11.2020 року на загальну суму 112 290,00 грн (основний платіж);

нарахування по уточненій податковій декларації №9332373130 від 14.12.2020 року на загальну суму 654,00 грн (основний платіж та штрафна санкція);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «Ш») №1131/15-32- 04-15 від 23.11.2020 року на загальну суму 34 000,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9370100812 від 20.01.2021 року на загальну суму 94 853,00 грн (основний платіж);

нарахування по уточненій податковій декларації №9054136423 від 16.03.2021 року на загальну суму 10 643,00 грн (основний платіж та штрафна санкція);

нарахування по уточненій податковій декларації №9054162606 від 16.03.2021 року на загальну суму 70 883,00 грн (основний платіж та штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9058157695 від 22.03.2021 року на загальну суму 47 331,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9092076744 від 20.04.2021 року на загальну суму 107 824,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9132403953 від 20.05.2021 року на загальну суму 141 796,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9165675593 від 22.06.2021 року на загальну суму 88 582,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9199495523 від 20.07.2021 року на загальну суму 116 078,00 грн (основний платіж);

нарахування по уточненій податковій декларації №9214069170 від 30.07.2021 року на загальну суму 417,00 грн (основний платіж та штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9240648467 від 20.08.2021 року на загальну суму 84 939,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №19116/15- 32-18-10 від 15.09.2021 року на загальну суму 75 493,01 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9303725618 від 13.10.2021 року на загальну суму 132 360,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9312182102 від 21.10.2021 року на загальну суму 59 867,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №25978/15- 32-18-10 від 19.10.2021 року на загальну суму 340,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по уточненій податковій декларації №9361229980 від 29.11.2021 року на загальну суму 698,00 грн (основний платіж та штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9353160698 від 22.11.2021 року на загальну суму 141 345,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №28488/15- 32-18-10 від 24.11.2021 року на загальну суму 11 562,61 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9387566973 від 22.11.2021 року на загальну суму 88 819,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №28483/15- 32-18-10 від 24.11.2021 року на загальну суму 1 020,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9422826903 від 20.01.2022 року на загальну суму 177 340,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9049096200 від 29.04.2022 року на загальну суму 301 615,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9052807480 від 16.05.2022 року на загальну суму 70 970,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9052808575 від 16.05.2022 року на загальну суму 250 968,00 грн (основний платіж);

нарахування по уточненій податковій декларації №9113666079 від 01.01.2022 року на загальну суму 703,00 грн (основний платіж та штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9160978656 від 17.08.2022 року на загальну суму 188 388,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9160987126 від 17.08.2022 року на загальну суму 186 337,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9160994515 від 17.08.2022 року на загальну суму 101 842,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9187789306 від 20.09.2022 року на загальну суму 63 098,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №5360/15- 32-04-09 від 29.08.2022 року на загальну суму 1 020,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №6576/15- 32-04-09 від 03.10.2022 року на загальну суму 4 080,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9215920808 від 20.10.2022 року на загальну суму 93 664,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9247379953 від 21.11.2022 року на загальну суму 109 817,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9308143629 від 21.02.2023 року на загальну суму 120 496,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9308148001 від 21.02.2023 року на загальну суму 185 566,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковій декларації №9033870618 від 24.02.2023 року на загальну суму 192 521,00 грн (основний платіж);

нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №2492/15- 32-04-09-30/37958340 від 23.02.2023 року на загальну суму 1 020,00 грн (штрафна санкція);

нарахування по податковій декларації №9054736645 від 20.03.2023 року на загальну суму 112 406,00 грн (основний платіж).

Докази сплати вказаної заборгованості в матеріалах справи відсутні.

Як встановлено судом Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.11.2021 року по справі №420/11301/21 з Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» стягнуто на користь держави суму податкового боргу у сумі 1 127 744 гривень 62 копійки.

Податковий орган звернувся до банків обслуговуючих Комунальне підприємство «Роздільнянський міський водоканал» щодо списання з розрахункових рахунків відповідача суму податкового боргу, від яких було отримано вищезазначені відповіді:

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1202-13-08 від 28.12.2022 року на суму 91 285 грн 55 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання згідно п. 69 Постанови НБУ №163 відсутні кошти на рахунку;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1214-13-08 від 28.12.2022 року на суму 53 581 грн 55 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», абз. 4 ч. 2 ст. 34 Страхові кошти, зараховані на окремий рахунок, не можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів, на стягнення на підставі виконавчих та інших документів, за якими здійснюється стягнення відповідно до закону;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1228-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання згідно п. 69 Постанови НБУ №163 відсутні кошти на рахунку;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1230-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. стягнуто 646 грн 00 коп. з Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал»;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1231-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання згідно п. 69 Постанови НБУ №163 відсутні кошти на рахунку;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1232-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», абз. 4 ч. 2 ст. 34 Страхові кошти, зараховані на окремий рахунок, не можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів, на стягнення на підставі виконавчих та інших документів, за якими здійснюється стягнення відповідно до закону;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1234-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання відповідно п. 27 та п. 69 Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої постановою Правління Національного банку України №163 від 29.07.2022 року, а саме: на зазначеному рахунку платника кошти відсутні;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1235-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання відповідно п. 27 та п. 69 Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої постановою Правління Національного банку України №163 від 29.07.2022 року, а саме: на зазначеному рахунку платника кошти відсутні;

платіжна інструкція на примусове списання (стягнення) №1236-13-08 від 03.03.2023 року на суму 185 088 грн 44 коп. повідомлення про повернення платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) без виконання відповідно п. 27 та п. 69 Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої постановою Правління Національного банку України №163 від 29.07.2022 року, а саме: на зазначеному рахунку платника кошти відсутні.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі ПК України), податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Відповідно до пунктів 87.1, 87.2 статті 87 ПК України, джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених вказаною статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Сплата грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена також за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів.

Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених вказаним Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Відповідно до п.88.1 ст.88 ПК України, яка регулює питання змісту податкової застави, з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених вказаним Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.

Отже, податковий борг може бути погашений як за рахунок грошових коштів так і за рахунок майна платника податків.

Згідно зі ст.89 ПК України, право податкової застави виникає у разі:

- несплати у строки, встановлені вказаним Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;

- несплати у строки, встановлені вказаним Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

З урахуванням положень вказаної статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 вказаної статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.

У разі якщо балансова вартість майна, на яке поширюється податкова застава, є меншою ніж сума податкового боргу платника податків, право податкової застави поширюється на таке майно.

Згідно п.89.3 ст.89 ПК України, майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу.

Пунктом 89.5 статті 89 ПК України передбачено, що у разі якщо на момент складення акта опису майно відсутнє або його балансова вартість менша від суми податкового боргу, право податкової застави поширюється на інше майно, на яке платник податків набуде право власності у майбутньому до погашення податкового боргу в повному обсязі.

Відповідно до підпунктів 95.1, 95.2, 95.3, 95.10 ст.95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.

З метою реалізації майна, яке перебуває у податковій заставі, проводиться експертна оцінка вартості такого майна для визначення початкової ціни його продажу.

Така оцінка проводиться у порядку, визначеному Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні».

Відповідно до пункту 93.4 статті 93 ПК України, у разі продажу майна, що перебуває у податковій заставі, відповідно до статті 95 Податкового кодексу України таке майно звільняється з податкової застави (із внесенням змін до відповідних державних реєстрів) з дня отримання контролюючим органом підтвердження про надходження коштів до бюджету від такого продажу.

Абзацом 2 пункту 95.3 статті 95 ПК України, передбачено право контролюючого органу звертатися до суду щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.

Податковим кодексом України визначено черговість вжиття контролюючим органом заходів щодо погашення податкового боргу, а саме спочатку приймаються заходи для стягнення коштів з платника податків, та лише у разі їх недостатності погашення податкового боргу здійснюється за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.

Аналіз викладеного дає підстави для висновку, що нормами ПК встановлено загальний порядок погашення заборгованості платника податків перед бюджетом та визначено перелік заходів, які повинен здійснити контролюючий орган у певній послідовності для примусового стягнення податкового боргу, а саме: стягнення коштів, які перебувають у власності боржника, а в разі їх відсутності - шляхом продажу майна боржника, яке перебуває у податковій заставі.

При цьому, лише сукупність відповідних обставин є підставою для контролюючого органу звернутися до суду із позовом про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, а саме: наявність податкового боргу; наявність майна платника податків, описаного у податкову заставу; відсутність коштів на рахунках платника податків в обслуговуючих банках.

З огляду на матеріали справи, рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.11.2021 року по справі №420/11301/21 з Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» стягнуто на користь держави суму податкового боргу у сумі 1 127 744 гривень 62 копійки.

Водночас, будь-яких судових рішень про стягнення іншої частини суми податкового боргу, на погашення якого позивач просить надати дозвіл, позивач суду не надав, тобто, право на стягнення іншої частини суми податкового боргу з рахунків відповідача у банках, у позивача не виникло.

У свою чергу, право контролюючого органу на звернення до суду щодо отримання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, як зазначалося, виникає виключно у разі встановлення відсутності коштів на рахунках боржника під час процедури стягнення такого боргу. Якщо ж така процедура не була застосована контролюючим органом, то право на погашення податкового боргу за рахунок майна не виникає.

Зогляду на матеріали справи, позивачем, до банківських установ, з метою виконання рішення суду про стягнення коштів, направлялись інкасові доручення саме на суму 1 127 744 гривень 62 копійки, які були повернуті без виконання через відсутність коштів.

Відтак, належним способом захисту, в даному випадку, є саме надання дозволу Головному управлінню ДПС в Одеській області на погашення податкового боргу Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» за рахунок майна, що перебуває в податковій заставі на суму 1 127 744 гривень 62 копійки.

За таких обставин, суд робить висновок, що позов підлягає частковому задоволенню.

Згідно ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням положень ч.2 ст.139 КАС України, а також з огляду на відсутність витрат суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, відсутні підстави для відшкодування таких витрат.

Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 11, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 192-228, 243, 245, 246, 255, 257-262, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити частково адміністративний Головного управління ДПС в Одеській області до Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» про надання дозволу на стягнення суми податкового боргу.

Надати дозвіл на реалізацію майна Комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал», яке перебуває у податковій заставі, з метою погашення податкового боргу на суму 1 127 744 гривень 62 копійки.

В іншій частині позову відмовити.

Відповідно до ст.255 КАС України, рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з ч.1 ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач Головне управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП: 44069166).

Відповідач Комунальне підприємство «Роздільнянський міський водоканал» (вул. Шевченка, 81, м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область, 67400, код ЄДРПОУ 37958340).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 09.10.2023 року з урахуванням перебування судді на лікарняному та у відпустці.

СуддяН.В. Бжассо

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2023
Оприлюднено12.10.2023
Номер документу114057459
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них передачі майна у податкову заставу

Судовий реєстр по справі —420/16182/23

Постанова від 07.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 22.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 22.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 16.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 16.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 09.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 17.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 24.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні