Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
03 жовтня 2023 року № 520/13973/2020
головуючого - судді - Кухар М.Д.
при секретареві судового засідання - Шептовицькій А.А.,
за участю:
представника відповідача - Андрющенка О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС СТУДІО" (просп. Московський, буд. 257, оф. 10Б, м. Харків, 61044, код ЄДРПОУ 42399278) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (вул. Велика Перспективна, буд. 55, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006, код ЄДРПОУ 43142606) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС СТУДІО", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 05 лютого 2020 року №0022105203 про застосування штрафу в розмірі 30% у сумі 1625703,0 грн. за затримку реєстрації ПН/РК до ПН від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 5419010,0 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 16 березня 2020 року №0038165203 про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість юридичної особи у сумі 6773764,0 грн., що складається зі збільшення податкового зобов`язання на суму 5419011,0 грн. та нарахування штрафних санкцій в розмірі 1354753,0 грн.;
-вирішити в установленому законом порядку питання про розподіл судових витрат.
В обґрунтування позову зазначено, що від 05 лютого 2020 року №0022105203 про застосування штрафу в розмірі 30% у сумі 1625703,0 грн. за затримку реєстрації ПН/РК до ПН від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 5419010,0 грн. та податкове повідомлення-рішення від 16 березня 2020 року №0038165203 про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість юридичної особи у сумі 6773764,0 грн., що складається зі збільшення податкового зобов`язання на суму 5419011,0 грн. та нарахування штрафних санкцій в розмірі 1354753,0 грн. є незаконними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягають скасуванню.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 14.12.2020 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС СТУДІО" до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - залишено без розгляду.
Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 01.03.2021 апеляційну скаргу залишено без задоволення, ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 14.12.2020 залишено без змін.
Постановою Верховного суду від 26.05.2022 касаційну скаргу позивача задоволено, ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 14.12.2020 та постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 01.03.2021 скасовано. Справу направлено для продовження розгляду до суду І інстанції.
Представник позивача в судові засідання призначені на 10:45 09.08.22 року, 10:15 18.08.22 року, 10:45 06.09.22 року, 10:15 06.10.22 року, 10:00 31.10.22 року, 11:30 06.03.23 року, 10:30 28.03.23 року, 11:00 18.04.23 року, 10:45 17.05.23 року, 12:00 06.06.23 року, 12:00 27.06.23 року, 11:00 04.07.23 року, 11:00 19.07.23 року, 11:00 15.08.23 року, 11:00 29.08.23 року, 10:00 14.09.23 року, 14:00 03.10.23 року не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, про причини неявки суду не повідомив.
Представник відповідача у судове засідання призначена на 14:00 03.10.23 прибув, проти заявленого позову заперечував з підстав, викладених у відзиві на позов.
З огляду на зазначене суд вважає за можливе продовжити розгляд справи за відсутності представника позивача.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовано спірні правовідносини, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС СТУДІО» з питання дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також камеральну перевірку уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок з податку на додану вартість за вересень 2019 року.
За результатами перевірок ГУ ДПС у Кіровоградській області складено акт про результати камеральної перевірки від 11 грудня 2019 року №1102/11-28-52-03- 24/1/42399278 та акт про результати камеральної перевірки від 23 січня 2020 року №252/11-28-52-03-24 1/42399278 (даті - акт перевірки).
За висновками акту перевірки від 11 грудня 2019 року №1102/11-28-52-03-24/1/42399278, позивачем проведена реєстрація ПН несвоєчасно, чим порушено п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 р. №2755-VІ(зі змінами іа доповненнями) (далі «ПК України»), за що передбачена відповідальність п.120-1.1 ст. 120-1 ПК України, тому до платника застосовується штрафна санкція в розмірі 30% в сумі 1625703,26 грн.
За висновками акту перевірки від 23 січня 2020 року №252/11-28-52-03- 24/1/42399278, Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС СТУДІО» на порушення п.200.1, п.200.2, п.200.4, ст.200, п.201.10 ст.201 ПК України, Наказу Міністерства Фінансів України №21 від 28.01.2016 року «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» (зі змінами та доповненнями) завищено суму податкового кредиту на загальну суму ПДВ 5419011,00 грн., що призвело до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету (р. 18) в сумі ПДВ 5419011,00 грн.
На підставі вищезазначених актів винесено податкові повідомлення-рішення від 05 лютого 2020 року №0022105203 про застосування штрафу в розмірі 30% у сумі 1625703,26 грн. за затримку реєстрації ПП/РК до ПН від 31 до 60 календарних днів па суму ПДВ 5419010,00 грн. (далі - «ППР №0022105203») та від 16 березня 2020 року №0038165203 про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість юридичної особи у сумі 6773764,00 грн., що складається зі збільшення податкового зобов`язання на суму 5419011,00 грн. та нарахування штрафних санкцій в розмірі 1354753,00 грн. (далі - «ППР №0038165203»).
Позивач не погоджується із вказаними ППР, вважає їх незаконними та такими, що підлягають скасуванню, а тому вирішив звернутись до Харківського окружного адміністративного суду за захистом своїх прав та свобод.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
Щодо податкового повідомлення-рішення від 05 лютого 2020 року №0022105203 про застосування штрафу в розмірі 30% у сумі 1625703,0 грн., суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Вимоги до граничних строків реєстрації податкових накладних передбачені пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, у відповідності з яким реєстрація платниками податку податкових накладних в ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до абзацу першого цього ж пункту, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Згідно з ч. 1 п. 120-1.1 ст. 120-1Податкового кодексу України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Крім того листом від 03.03.2017 року №709/4/99-99-15-03-02-15 Державна фіскальна служба України у зв`язку із зверненнями платників податків щодо питання застосування штрафних санкцій на підставі пункту 120-1.2 статті 120-1 Кодексу за відсутність реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних (далі - податкових накладних) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) надала власну позицію з порушеного питання. А саме, за порушення термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН або відсутність реєстрації податкової накладної в ЄРПН штрафні санкції, визначені Кодексом, не застосовуються виключно до податкових накладних, що не надаються отримувачу шокупцю та складені на постачання товарів/послуг для операцій, які: звільнені від оподаткування; оподатковуються за нульовою ставкою.
Міністерством фінансів погоджено позицію ДФС в частині застосування штрафних санкцій відповідно до статті 120-1 Податкового кодексу України, та листом від 14.04.2017 року №11310-09-10/10306 повідомлено, що у разі порушення платником податку граничного строку реєстрації або відсутності реєстрації в ЄРПП податкових накладних, складених при визначенні податкових зобов`язань з податку на додану вартість відповідно до пункту 198.5 статті 198 Кодексу до такого платника податку застосовуються штрафні санкції визначені відповідно до статті 120-1 Кодексу, крім податкових накладних, складених відповідно до підпункту "б" пункту 198.5 статті 198 Кодексу.
Таким чином, аналізуючи вказану норму, слід зробити висновок, що допускається звільнення від відповідальності за вказане порушення при складанні податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), та повинна містити такі обов`язкові ознаки: бути складеною на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.
Дана позиція суду узгоджена з позицією викладеною у постановах Верховного суду Касаційного адміністративного суду від 04.09.2018 по справі №816/1488/17 та від 11.12.2018 по справі №820/2298/18.
Тому суд вважає обґрунтованими висновки перевірки, за наслідками якої прийнято податкове повідомлення-рішення від 05 лютого 2020 року №0022105203 про застосування штрафу в розмірі 30% у сумі 1625703,0 грн. за затримку реєстрації ПН/РК до ПН від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 5419010,0 грн.
Щодо податкового повідомлення-рішення від 16 березня 2020 року №0038165203 про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість юридичної особи у сумі 6773764,0 грн., суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту 46.1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть юридичні особи, постійні представництва нерезидентів, які відповідно до цього Кодексу визначені платниками податків, а також їх посадові особи (підпункт 47.1.1 пункту 47.1 статті 47 Податкового кодексу України).
Згідно з пунктом 48.1 статті 48 Податкового кодексу України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов`язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.
Пунктами 49.1, 49.2 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Пунктом 50.1 статті 50 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявлені.
Платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов`язання минулих податкових періодів, зобов`язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті:
а) або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку. Цей штраф не застосовується у разі подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток підприємств за попередній податковий (звітний) рік з метою здійснення самостійного коригування відповідно до статті 39 цього Кодексу у строк не пізніше 1 жовтня року, наступного за звітним;
б) або відобразити суму недоплати у складі декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов`язання, збільшену на суму штрафу у розмірі п`яти відсотків від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов`язання з цього податку.
Аналогічні за змістом положення містить розділ IV Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28 січня 2016 року №21 (далі по тексту - Порядок №21), зокрема, у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 глави 9 розділу II Кодексу) платник податку самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним декларації, він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої декларації за формою, встановленою на дату подання уточнюючого розрахунку.
Внесення змін до податкової звітності за результатами самостійного виявлення помилок здійснюється у порядку, визначеному статтею 50 розділу II Кодексу.
У разі виправлення помилок у рядках поданої раніше декларації, до яких повинні додаватися додатки, до уточнюючого розрахунку повинні бути додані відповідні додатки, що містять інформацію щодо уточнених показників.
При цьому Податковим кодексом України передбачено лише два способи виправлення помилок у податковій звітності: подання уточнюючого розрахунку або відображення уточнених показників в податкових деклараціях наступних податкових періодів.
Аналогічна правова позиція висловлена у постановах Верховного Суду від 01 жовтня 2019 року у справі №822/1868/15, від 24 лютого 2020 року у справі №520/1186/19.
З аналізу наведених положень податкового законодавства, суд встановив, що платнику податків надано право подавати уточнюючі декларації (розрахунки) до податкових декларацій у зв`язку з самостійним виявленням помилок, що містяться у раніше поданих ним податкових деклараціях.
Як свідчать обставини справи, при проведенні камеральної перевірки уточнюючого розрахунку у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок з податку на додану вартість за вересень 2019 року №9000052185 від 03.01.2020 року встановлено, що ТОВ «АЛЬЯНС СТУДІО» збільшує р.16.1 (значення рядка 21 декларації за попередній звітний (податковий) період) (Усього за розділом II. Податковий кредит) на 5419011 ,00 грн.
Відповідно Наказу Міністерства Фінансів України від 28.01.2016 року «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість (зі змінами та доповненнями):
До рядка 16.1 переноситься залишок від`ємного значення попереднього періоду, тобто значення рядка 21 декларації з ПДВ попереднього періоду, (пп. 7 п. 4 розд. V Порядку № 21).
Із матеріалів справи судом встановлено, що за результатами опрацювання податкової звітності з ПДВ та відповідно до баз даних 1С «Податковий блок» в декларації з податку на додану вартість за серпень 2019 року ТОВ «АЛЬЯНС СТУДІО» (ЄДРПОУ 42399278) задекларовано позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету (р. 18) в сумі ПДВ 19679,00грн.
Також слід зазначити, що уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за серпень 2019 року ТОВ«АЛЬЯНС СТУДІО» не подавало.
Таким чином, ТОВ«АЛЬЯНС СТУДІО» (ЄДРПОУ 42399278) завищено суму податкового кредиту на загальну суму ПДВ 5419011,00 грн., що призвело до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету (р. 18) в сумі ПДВ 5419011,00 грн.
На підставі встановлених порушень складено акт про результати камеральної перевірки від 23.01.2020 року № 252/11-28-52-03-24/1/42399278. Вищезазначений акт відповідно до поштового повідомлення відділення зв`язку надіслано поштою платнику податків з датою повернення 25.02.2020року.
Заперечення на акт №252/11-28-52-03-24/1/42399278 від 23.01.2020 року до ТУ ДПС у Кіровоградській області не надходило.
Тому суд вважає обґрунтованими висновки перевірки, за наслідками якої прийнято податкове повідомлення-рішення від 16 березня 2020 року №0038165203 про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість юридичної особи у сумі 6773764,00 грн., що складається зі збільшення податкового зобов`язання на суму 5419011,00 грн. та нарахування штрафних санкцій в розмірі 1354753,00 грн.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства.
Керуючись ст.ст.246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС СТУДІО" (просп. Московський, буд. 257, оф. 10Б, м. Харків, 61044, код ЄДРПОУ 42399278) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (вул. Велика Перспективна, буд. 55, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006, код ЄДРПОУ 43142606) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.
Повний текст рішення виготовлено 10 жовтя 2023 року.
Суддя Кухар М.Д.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2023 |
Оприлюднено | 13.10.2023 |
Номер документу | 114094228 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні