Рішення
від 11.10.2023 по справі 906/1049/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ



майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"11" жовтня 2023 р. м. Житомир Справа № 906/1049/23

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Шніт А.В.

розглянув у порядку спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін справу

за позовом Державної служби України з безпеки на транспорті

до Приватного підприємства "Дов-Полісся"

про стягнення 2 589,44грн

Державна служба України з безпеки на транспорті звернулась до Господарського суду Житомирської області з позовом до Приватного підприємства "Дов-Полісся" про стягнення 2 589,44грн плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на неналежне виконанням відповідачем своїх зобов`язань з користування автомобільними дорогами, встановлене 06.09.2021 під час перевірки посадовими особами Західного міжрегіонального управління Державної служби України з безпеки на транспорті транспортного засобу марки DAF, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом марки SCHWARZMULLER, реєстраційний номер НОМЕР_2 (перевищення вагових обмежень загальної маси транспортного засобу).

Правовими підставами позову зазначено ст.29 Закону України "Про дорожній рух", ст.33, 48, 60 Закону України "Про автомобільний транспорт України", відповідні положення Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007.

Ухвалою суду від 08.08.2023 постановлено, зокрема, прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі; справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Відповідно до ч.5, 7 ст.252 Господарського процесуального кодексу України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Клопотань про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін та заперечень щодо її розгляду в порядку спрощеного позовного провадження до суду не надходило.

Згідно ч.2, 3 ст.252 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається з відкриття першого судового засідання або через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Підготовче засідання при розгляді справи у порядку спрощеного провадження не проводиться.

Відповідач у строк, встановлений ст. 165Господарського процесуального кодексу України, відзив на позов не подав. Поряд з цим, у матеріалах справи достатньо документів, які мають значення для правильного вирішення спору, внаслідок чого справа може бути розглянута за наявними у ній матеріалами відповідно до ч.2 ст.178 Господарського процесуального кодексу України.

Враховуючи приписи ч.4 ст.240 Господарського процесуального кодексу України, у зв`язку з розглядом справи без повідомлення (виклику) учасників справи, рішення прийнято без його проголошення.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Фактичні обставини справи.

06.09.2021 посадовою особою Західного міжрегіонального управління Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) (позивач), на підставі направлення на рейдову перевірку №013729 від 06.09.2021 (а.с. 26) на а/д Н-18, с. Діброва, проведена рейдова перевірка додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, під час якої зупинено транспортний засіб марки DAF, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки SCHWARZMULLER, реєстраційний номер НОМЕР_2 , під керуванням водія ОСОБА_1 .

Згідно товарно-транспортної накладної серії ЖТВ №656407 від 02.09.2021, наданої під час проведення зазначеної перевірки, автомобільним перевізником є ПП "ДОВ-ПОЛІССЯ" (відповідач) (а.с. 19-20).

Працівниками Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведено документальний габаритно-ваговий контроль транспортного засобу марки DAF, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом марки SCHWARZMULLER, реєстраційний номер НОМЕР_2 , у результаті якого виявлено перевищення нормативних вагових параметрів, а саме: фактичне навантаження на загальну масу складало 42,7т при допустимих 40т, на підтвердження чого позивачем додано акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №301215 від 06.09.2021 (а.с. 15). У даному акті зафіксоване порушення статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" - перевезення вантажу, згідно ТТН серії ЖТВ № 656407 від 02.09.2021 без оформлення дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України при перевищенні вагових обмежень, чим порушено норми, передбачені пунктом 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306.

За результатами перевірки 06.09.2021 складено довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0009378 (а.с. 16) та акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0011480 від 06.09.2021 (а.с. 17).

ПП "ДОВ-ПОЛІССЯ" нараховано 2 589,44грн, про що позивачем складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №99 від 06.09.2021 (а.с. 18).

14.09.2021 Західним міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки на адресу відповідача надіслано лист-повідомлення №75026/25/24-21 від 10.09.2021 про необхідність внесення плати за проїзд великовагового транспортного засобу марки DAF, реєстраційний номер НОМЕР_3 , з напівпричепом марки SCHWARZMULLER, реєстраційний номер НОМЕР_4 , автомобільними дорогами загального користування у розмірі 81 євро (а.с. 23-25).

Проте, ПП "ДОВ-ПОЛІССЯ" вказана плата внесена не була.

Посилаючись на те, що відповідачем перевищено нормативи та встановлені законодавством параметри проїзду автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом та не сплачено грошові кошти в добровільному порядку, позивач звернувся до суду з відповідною позовною заявою.

Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасниками справи, та висновки щодо порушення, не визнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону України "Про дорожній рух" з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів.

Положеннями ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює: державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.

Статтею 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №103 від 11.02.2015, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Згідно з пунктом 8 вказаного Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до пунктів 2, 3, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 (у редакції станом на дату проведення перевірки), державному контролю підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних суб`єктів господарювання (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Органами державного контролю на автомобільному транспорті (далі - органи державного контролю) є Укртрансбезпека, її територіальні органи. Державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджено постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007 (далі - Порядок №879) (у редакції, чинній станом на час здійснення перевірки).

Відповідно до підпункту 4 пункту 2 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів (п.6 Порядку №879).

Згідно з п.20 Порядку №879 за результатами габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних.

Пунктом 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 (у редакції, чинній станом на час здійснення перевірки), передбачено, що за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

Пунктом 21 Порядку №879 встановлено, що у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.

Плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками, виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень (п.28 Порядку №879).

Відповідно до пункту 30 Порядку №879 плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 метра.

За правилами пункту 31-1 Порядку №879 якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі.

Варто також зазначити, що положеннями пунктів 26, 27 Порядку №879 передбачено, що плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку; кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до Державного бюджету.

Як вбачається з матеріалів справи, працівниками Укртрансбезпеки здійснено перевірку транспортного засобу марки DAF, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки SCHWARZMULLER, реєстраційний номер НОМЕР_2 , автомобільним перевізником є ПП "ДОВ-ПОЛІССЯ".

Перевіркою виявлено порушення - перевезення вантажу з перевищенням вагових норм на 6,75% (на 2,7т).

Вказане порушення вагових параметрів автомобіля встановлені за допомогою проведення габаритно-вагового контролю, здійснення якого підтверджується довідкою №009378 від 06.09.2021 (а.с. 16), де вказано результати вагового контролю, зокрема, загальна вага транспортного засобу склала 42,7т.

Перевищення вагових параметрів зазначеним вище транспортним засобом, підтверджується також актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0011480 від 06.09.2021 (а.с. 17).

Отже, факт порушення вагових характеристик транспортного засобу відповідача документально підтверджений наявними у справі доказами.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, доводи позивача не спростував.

Відповідач був притягнений до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу за порушення приписів ст.48 Закону України "Про автомобільний транспорт" постановою Укртрансбезпеки про застосування адміністративно-господарського штрафу №309290 від 02.11.2021 (а.с. 30).

З розрахунку №99 від 06.09.2021 вбачається, що відповідачу нарахована плата у розмірі 81 євро (а.с. 18), що станом на дату здійснення розрахунку за офіційним курсом Національного Банку України становить 2 589,44грн (81 євро х 31,9684).

Перевіривши вказаний розрахунок, суд дійшов висновку, що його проведено у відповідності до п.п. 30, 31-1 постанови Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007, виходячи з даних, встановлених під час перевірки, а саме:

Рзм - 0,10 евро/км (перевищення загальної від 40 до 44 тон включно-0,1 євро/км)

Рнв - 0 євро/км (перевищення осьових навантажень)

Рг - 0 євро/км (перевищення габаритних параметрів)

В - пройдена відстань: 405км

К -до 10 % у подвійному розмірі (коефіцієнт 2)

П = (0,10 + 0+ 0) х 405 (відстань) х 2 (коефіцієнт) = 81 евро.

Згідно з п.31-1 Порядку №879 перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.

Отже, враховуючи, що розрахунок плати проведено 06.09.2021, обов`язок щодо внесення такої плати мав бути виконаний відповідачем до 06.10.2021 включно. Відсутність доказів проведення такої оплати, доказів щодо оскарження матеріалів перевірки, визнання їх недійсними чи скасування свідчить про невиконання відповідачем покладених на нього обов`язків.

Згідно з частиною 1 статті 612 Цивільного кодексу України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Отже, відповідач прострочив виконання грошового зобов`язання, що виникло на підставі укладеного між сторонами договору у спрощений спосіб, чим порушив вимоги статей 525, 526, 530, 762 Цивільного кодексу України, та статті 193 Господарського кодексу України.

Згідно ч.2, 3 ст.13 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом.

Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до ч.1 ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч.1 ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відтак, сторони звертаючись до суду повинні враховувати те, що визначення та наповнення доказової бази переданого на розгляд суду спору покладаються саме на сторони, а не на суд.

Суд вирішує спір на підставі поданих та витребуваних в порядку ст. 81 ГПК України сторонами доказів.

Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

За приписами ч.1 ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Враховуючи докази, які містяться у матеріалах справи, а також норми чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини, суд прийшов до висновку про задоволення позову в повному обсязі.

Розподіл судових витрат.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Пунктом 2 частини 1 статті 129 ГПК України передбачено, що судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Зважаючи на задоволення позовних вимог, суд приходить до висновку, що судовий збір слід покласти на відповідача.

Керуючись статтями 123, 129, 233, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Приватного підприємства "ДОВ-ПОЛІССЯ" (вул. Мікаберідзе, буд. 41-Н, с. Стрижівка, Коростишівський р-н, Житомирська обл., 12525; ідентифікаційний код 37927270) в дохід Державного бюджету України:

- 2 589,44грн плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

3. Стягнути з Приватного підприємства "ДОВ-ПОЛІССЯ" (вул.Мікаберідзе, буд. 41-Н, с. Стрижівка, Коростишівський р-н, Житомирська обл., 12525; ідентифікаційний код 37927270) на користь Державної служби України з безпеки на транспорті (03150, м.Київ, вул.Антоновича, буд. 51, ідентифікаційний код 39816845):

- 2 684,00грн судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 11.10.23

Суддя Шніт А.В.

Віддрукувати:

1 - у справу

2 - позивачу (03150, м. Київ, вул. Антоновича, 51, код ЄДРПОУ 39816845) (рек.) та на електронну пошту (через електронний кабінет)

3 - відповідачу (12525, Житомирська обл., Коростишівський р-н, с. Стрижівка, вул. Мікаберідзе, буд. 41-Н, код ЄДРПОУ 37927270) (рек. з пов.) та на електронну пошту: dov-polissya@ukr.net

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення11.10.2023
Оприлюднено16.10.2023
Номер документу114113357
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань

Судовий реєстр по справі —906/1049/23

Рішення від 11.10.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 08.08.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні