ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
02 жовтня 2023 року м. Ужгород№ 260/4141/23 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гаврилка С.Є.,
з участю секретаря судового засідання Онисько Н.В.
учасники справи:
позивач Закарпатське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю - представник Кривка Вікторія;
відповідач Товариство з обмеженою відповідальністю "Консультаційний центр "Єврокордон" представники Шкелебей Іван Федорович, Шершун Мирослава Юріївна,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Закарпатського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю "Консультаційний центр "Єврокордон" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -
ВСТАНОВИВ:
23 травня 2023 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернулося з позовом Закарпатське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Ш. Петефі 14, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 13592841) до Товариства з обмеженою відповідальністю Консультаційний центр "Єврокондон" (89502, Закарпатська область, Ужгородський район, м. Чоп, Мукачівське шоссе, буд. 10, код ЄДРПОУ 32942027), яким просить суд: "1. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Консультаційний центр "Єврокондон" адміністративно-господарські санкції та пеню за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю в загальній сумі 44730,88 грн.".
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 24 травня 2023 року було прийнято вказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
29 червня 2023 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю "Консультаційний центр "Єврокондон" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені постановлено розглядати за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання по справі.
21 серпня 2023 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 02 жовтня 2023 року.
В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що відповідач не вжив заходів щодо створення робочого місця та працевлаштування особи з інвалідністю, а отже обов`язок по виконанню нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідачем не виконано, що є порушенням статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", у зв`язку з чим до відповідача застосовані адміністративно-господарські санкції за незайняте робоче місце для осіб з інвалідністю, а також накладено пеню за простроченням сплати адміністративно-господарських санкцій.
У відзиві представник позивача проти позовних вимог заперечив та просив суд у задоволенні таких відмовити з огляду на те, що в розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю Закарпатським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю зазначено, що середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу за 2022 рік у ТзОВ КЦ "Єврокордон" складає 8 чоловік, що не відповідає дійсності. Стверджує, що штатна чисельність працівників відповідача за 2022 рік становила менше 8 працівників, в свою чергу багато працівників товариства працювало за сумісництвом.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд такі задовільнити з мотивів викладених у позовній заяві.
Представник відповідача проти позовних вимог заперечив проти позовних вимог та просив суд у задоволенні таких відмовити з огляду на наведені у відзиві доводи.
Розглянувши подані сторонами докази, заслухавши сторони та їх представників, всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
Закарпатським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю проведено аналіз діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "Консультаційний центр "Єврокондон" відповідно до вимог Закону України "Про зайнятість населення" та Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" від 21 березня 1991 року № 875-XII (далі по тексту - Закон України № 875-XII).
Згідно з інформацією зазначеною в розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невикористанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, середньооблікова чисельність штатних працівників у відповідача за 2022 рік складає 8 осіб, згідно рядка 03, кількість осіб з інвалідністю які повинні працювати на підприємстві становить 1 особа, в той же час, згідно рядка 02 звіту, на підприємстві протягом 2022 року середньооблікова кількість осіб з інвалідністю становила 0 осіб (Т.1, а.с. 6).
У відповідності до вимог статті 20 Закону України № 875-XII підприємства, у яких середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж встановлено нормативом, щороку сплачують адміністративно-господарські санкції сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Закарпатським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю за результатами перевірки звіту зроблено висновок, що відповідачем не виконано нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.
На підставі викладеного позивач самостійно розрахував суму адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, оскільки середньорічна зарплата штатного працівника у відповідача в 2022 році становила 86957,60 грн, то за не працевлаштування осіб з інвалідністю у необхідній кількості, а отже невиконання нормативу відповідач повинен сплатити в дохід Державного бюджету 86957,60: 2 = 43478,80 грн (Т.1, а.с. 7).
Однак, відповідач до 15 квітня 2023 року, строк встановлений законом, самостійно не сплатив.
Відповідно до розрахунку пені позивача, станом на день подання даної позовної заяви - на 23 травня 2023 року строк прострочення відповідачем платежу за адміністративно-господарські санкції становить 31 день, а отже пеня, при обліковій ставці НБУ 25% становить 1252,08 грн (Т.1, а.с. 7).
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.
Спеціальним законом, який визначає основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість особам з інвалідністю ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами, є Закон України № 875-XII.
Статтею 18 Закону України № 875-XII визначено, що підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Приймаючи до уваги, що відповідач використовує працю найманих працівників, на нього розповсюджуються вимоги зазначеної статті Закону України № 875-XII.
Відповідно до статті 19 частини 1 Закону України № 875-XII для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб і інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Статтею 19 частиною 2 Закону України № 875-XII передбачено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.
Згідно із статтею 19 частиною 5 Закону України № 875-XII виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичною особою, яка використовує найману працю, осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним.
Також статтею 19 частинами 9, 10 Закону України № 875-XII передбачено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю. Керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, у разі незабезпечення виконання нормативів робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, неподання Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю несуть відповідальність у встановленому законом порядку.
Таким чином законодавцем визначено, що, необхідним є наявність не просто трудових відносин, а таких трудових відносин, в яких для працюючих працівників таке місце роботи є основним.
Так, згідно поданого "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" за 1 квартал 2022 року середньооблікова кількість штатних працівників (графа 101) ТзОВ КЦ "Єврокордон" становила: січень - 5 осіб, лютий - 5 осіб, березень - 5 осіб (Т.1, а.с.а.с. 34-37)
Згідно поданого "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" за 2 квартал 2022 року середньооблікова кількість штатних працівників (графа 101) ТзОВ КЦ "Єврокордон" становила : квітень - 5 осіб, травень - 5 осіб, червень - 5 осіб (Т.1, а.с.а.с. 58-61).
Згідно поданого "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" за 3 квартал 2022 року середньооблікова кількість штатних працівників (графа 101) ТзОВ КЦ "Єврокордон" становила : липень - 5 осіб, серпень - 5 осіб, вересень - 5 осіб (Т.1, а.с.а.с.81-84).
Згідно поданого "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" за 4 квартал 2022 року середньооблікова кількість штатних працівників (графа 101) ТзОВ КЦ "Єврокордон" становила : жовтень - 18 осіб, листопад 17 осіб, грудень - 16 осіб (Т.1, а.с.а.с. 104-105).
Відповідач у свою чергу стверджує , що згідно поданого звіту за 4 квартал 2022 року зазначено помилкові відомості про середньооблікову кількість штатних працівників (графа 101) ТзОВ КЦ "Єврокордон" , оскільки в графу 101 "Середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період" помилково включено дані про загальну кількість працівників, які працевлаштовані на підприємстві, у тому числі тих - які за сумісництвом.
Так відповідно до уточнюючого податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 квартал 2022 року поданого 02.06.2023 року середньооблікова кількість штатних працівників (графа 101) ТзОВ КЦ "Єврокордон" становила 3 осіб (Т.1, а.с. а.с.116-120).
07 червня 2023 року відповідач звернувся до Ужгородського об`єднаного управління ПФУ Закарпатської області, яким просив останнього враховуючи поданий 02 червня 2023 року ТзОВ "Єврокордон" уточнюючий податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 квартал 2022 року, просив забезпечити подання до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування оновленої інформації.
Питання, пов`язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Державного комітету статистики від 28 вересня 2005 року № 286 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників" (далі по тексту Інструкція), дія якого поширюється на всі юридичні особи, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
В пункті 2.1 Інструкції визначено, що в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві.
Пунктом 3.2 глави 3 Інструкції передбачено, що середньооблікова кількість штатних працівників розраховується на підставі щоденних даних про облікову кількість штатних працівників, які повинні уточнюватись відповідно до наказів про прийом, переведення працівника на іншу роботу та припинення трудового договору.
Облікова кількість штатних працівників за кожен день має відповідати даним табельного обліку використання робочого часу працівників, на підставі якого визначається кількість працівників, які з`явились або не з`явились на роботу.
Згідно пункту 3.2 підпункту 3.2.2 Інструкції при обчисленні середньооблікової кількості штатних працівників облікового складу враховуються всі категорії працівників облікового складу, зазначені у пунктах 2.4, 2.5 цієї Інструкції, крім працівників, які перебувають у відпустках у зв`язку з вагітністю та пологами або для догляду за дитиною до досягнення нею віку, передбаченого чинним законодавством або колективним договором підприємства, включаючи тих, які усиновили новонароджену дитину безпосередньо з пологового будинку (підпункти 2.5.8 - 2.5.9 Інструкції). Облік цих категорій працівників ведеться окремо.
Пунктом 2.6 підпунктом 2.6.1 Інструкції встановлено, що не включаються до облікової кількості штатних працівників працівники, прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств.
Таким чином суд виснує, що до облікової кількості штатних працівників включаються лише працівники, прийняті на роботу для яких таке місце роботи є основним.
Так, представник відповідача стверджує, що у ТзОВ "Єврокордон" протягом 2022 року були відсутні 8 штатних працівників, оскільки помилково подано невірні дані у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" за 4 квартал 2022 року від 08.02.2023 року, де середньооблікова чисельність штатних працівників за звітний період складає: жовтень - 18 осіб, листопад 17 осіб, грудень - 16 осіб, а згідно уточненого податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" за 4 квартал 2022 року від 02.06.2023 року, середньооблікова чисельність штатних працівників за звітний період складає 3 особи. Відповідно у відповідача відсутній обов`язок щодо виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2022 році. На підтвердження вказаного представником відповідача суду надано уточнюючий податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 квартал 2022 року від 02.06.2023, а також документи (копії наказів про прийняття на роботу за основним місцем роботи працівників іншим підприємством, копії трудових книжок), які підтверджують основне місце роботи працівників ТзОВ "Єврокордон" за сумісництвом, які були помилково включені до складу чисельності працівників ТзОВ "Єврокордон" у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 квартал 2022 року від 08.02.2023.
Для встановлення достовірності вказаних обставин, суд листом від 18 липня 2023 року та згодом повторно листом від 01 серпня 2023 року витребувано у Головного управління ДПС у Закарпатській області інформацію чи подавався Товариством з обмеженою відповідальністю "Консультаційний центр "Єврокондон" до Головного управління ДПС у Закарпатській області уточнюючий податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 квартал 2022 року, в якому зазначена інформація про середньооблікову кількість штатних працівників ТзОВ "Консультаційний центр "Єврокондон"(89502, Закарпатська область, Ужгородський район, м. Чоп, Мукачівське шоссе, буд. 10, код ЄДРПОУ 32942027) за 2022 рік. (Т.2, а.с.а.с. 15-16).
З відповіді ГУ ДПС у Закарпатській області №6005/5/07-16-24-04-05 від 07.08.2023 вбачається, що згідно інформаційно-комунікаційних систем ДПС України та поданого уточнюючого Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, ТзОВ "Консультаційний центр "Єврокордон"" за запитуваний період - IV кварталу 2022 року звітує:
станом на 01.11.2022 за 18 застрахованих осіб;
станом на 01.12.2022 за 17 застрахованих осіб;
станом на 01.01.2023 за 16 застрахованих осіб.
Так, відповідно до долученого до відповіді ГУ ДПС у Закарпатській області №6005/5/07-16-24-04-05 від 07.08.2023 уточнюючого Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, поданого до податкових органів ТзОВ "Консультаційний центр "Єврокордон"" (ЄДРПОУ 32942027) за запитуваний податковий період - IV квартал 2022 року середньооблікова чисельність штатних працівників за звітний період складає 3 особи (Т.2, а.с.а.с. 29-33).
Як вбачається з Відомостей про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам за IV квартал 2022 року (Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску) загальна кількість працівників у жовтні 2022 року становила 4 працівники, листопаді 2022 року - 5 працівників, з у грудні 2022 року -3 працівники за наявності трудової книжки (Т.1, а.с.а.с.106-111)
Також суд зазначає, інформація про сумісників відображається у табличній частині Д1 (Додатку 1) Податкового розрахунку. При цьому заповнення граф табличної частини Д1 аналогічне до заповнення на основних працівників, але з відмінністю за показниками у деяких графах.
Так, зокрема у графі 21 у рядку з відомостями про сумісника (як зовнішнього, так і внутрішнього) зазначається "0" (без трудової книжки). При цьому, незважаючи на останні зміни щодо діджиталізації трудових книжок і відміну їх обов`язкового паперового варіанту, принцип заповнення графи 21 Д1, згідно правил заповнення Податкового розрахунку, залишається незмінним. Тобто у рядках з інформацією на основних працівників у графі 21 зазначається "1" (з трудовою книжкою), на сумісників "0".
Відповідно до пункту 3.2 підпункту 3.2.5 Інструкції середньооблікова чисельність працівників за період з початку року (в тому числі за квартал, півріччя, 9 місяців, рік) обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців 12 (тобто місяців).
Тобто, враховуючи звіти середньооблікова кількість штатних працівників відповідача за 2022 рік становить: січень-вересень по 5 осіб, з жовтня по грудень по 3 особи.
Вказані Відомості щоквартально подавались товариством до ГУ ДПС у Закарпатській області, що були прийняті останнім без зауважень.
Таким чином, максимальна кількість штатних працівників (для яких місце роботи є основним) відповідача у 2022 році була меншою за мінімальну кількість працівників, а саме 8 осіб, що зумовило б необхідність визначення нормативу робочих місць для забезпечення працевлаштування осіб з інвалідністю.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що у ТзОВ "Єврокордон" відсутній обов`язок створення робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю та відповідно відповідальність за невиконання нормативу.
Про відсутність наявності необхідної мінімальної кількості середньооблікової кількості штатних працівників облікового складу при наявності якої існує обов`язок створення робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю стверджується також копіями наказів, а також копіями трудових книжок та копіями звітності ТОВ "Ревайвел Експрес", де працюють спірні працівники, для який місце праці в ТОВ "Ревайвел Експрес" є основним (Т. 1 а.с.а.с. 128-249).
У відповідності до частини 1 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України приходить до висновку, що у задоволенні адміністративний позову слід відмовити.
Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
У задоволенні позову Закарпатського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Ш. Петефі 14, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 13592841) до Товариства з обмеженою відповідальністю Консультаційний центр "Єврокордон" (89502, Закарпатська область, Ужгородський район, м. Чоп, Мукачівське шоссе, буд. 10, код ЄДРПОУ 32942027) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до статті 243 частини 3 КАС України 02 жовтня 2023 року було проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі було складено 12 жовтня 2023 року.
СуддяС.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2023 |
Оприлюднено | 16.10.2023 |
Номер документу | 114132954 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні