Справа № 560/9275/23
РІШЕННЯ
іменем України
12 жовтня 2023 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Михайлова О.О. розглянувши адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Укржитлобуд" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство "Укржитлобуд" звернулось в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовною заявою до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якій просить:
1. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 03.04.2023 №8549690/35305377 про неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість від 30.03.2023, прийнятої за №9065537187.
2. Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області врахувати Таблицю даних платника податку на додану вартість поданої Приватним підприємством "Укржитлобуд" від 30.03.2023, прийнятої за №9065537187.
В обґрунтування позовних зазначає, що рішенням Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області від 03.04.2023 №8549690/35305377 протиправно не враховано Таблицю даних платника податку на додану вартість, подану Приватним підприємством "Укржитлобуд". Зазначає, що в порушення вимог п. 19 Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 в оскаржуваному рішенні про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, відповідачем детально не зазначено, яка саме податкова інформація про здійснення ризикових операцій була отримана ГУ ДПС у Хмельницькій області, а саме: тип операції (придбання/постачання), код згідно УКТЗЕД / ДКПП / умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, що свідчить про формальність прийнятого рішення податковим органом.
До суду 12.06.2023 надійшов відзив, в якому відповідач просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що за результатами обробки таблиці та доданих до неї пояснень поданих Приватним підприємством "Укржитлобуд", комісією Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №8549690/35305377 від 03.04.2023 про неврахування таблиці даних платника податку по причині - "інше - наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій (реалізація товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів протягом 2022 - 2023 р.: ПП "АГРО-ЕКСПРЕС-СЕРВІС"; ТОВ "ОЛІМП ТОП"; ТОВ "АГРОСПЕЦТРЕЙДИНГ").
Вказує, що в ході аналізу діяльності ПП "Укржитлобуд", за даними ЄРПН встановлено здійснення нетипових операцій ПП "Укржитлобуд" з контрагентами ТОВ "ОЛІМП ТОП", ПП "АГРО-ЕКСПРЕС-СЕРВІС", ТОВ "АГРОСПЕЦТРЕЙДИНГ", зокрема придання товару "цукор" у ТОВ "ОЛІМП ТОП". Зазначає, що при винесенні оскаржуваного рішення контролюючим органом в повному обсязі дотримано форми рішення, що передбачена додатком 6 до Порядку №1165 та чітко зазначено підставу прийняття оскаржуваного рішення.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 26.05.2023 відкрито провадження в справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Приватне підприємство "Укржитлобуд" зареєстроване як юридична особа та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Хмельницькій області, як платник податків на додану вартість, код ЄДРПОУ 35305377.
Основним видом діяльності за КВЕД ПП "Укржитлобуд": 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель.
Приватним підприємством "Укржитлобуд" подано до Головного управління ДПС у Хмельницькій області таблицю даних платника податку на додану вартість, яку згідно квитанції від 30.03.2023 №9065537187 прийнято контролюючим органом 30.03.2023.
У таблиці відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Позивачем разом з таблицею даних платника податку надано опис господарської діяльності підприємства до таблиці даних платника податків №38 від 28.03.2023 відповідно до якого, Приватне підприємство "Укржитлобуд" створене 08.08.2007 та працює на ринку більше 15 років. Основними видами діяльності платника є будівництво житлових і нежитлових будівель (згідно КВЕД 41.20), а також додаткові: 43.11 - знесення; 43.12 - підготовчі роботи на будівельних майданчиках; 43.99 - інші спеціалізовані роботи; 46.73 - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. ПП "Укржитлобуд" для здійснення своєї господарської діяльності має безстрокову будівельну ліцензію №45-Л від 06.10.2017 реєстраційний №2013043671 з класом наслідків СССЗ. Статутний фонд ПП "Укржитлобуд" відповідно до установчих документів становить 7000000 грн та станом на 16.03.2023 сформовано повністю. Станом на 28.03.2023 відповідно до даних електронного кабінету платника у розділі "стан розрахунків з бюджетом" недоїмки, або залишку несплаченої пені немає. ПП "Укржитлобуд" наявні основні засоби, також підприємство залучає на умовах оренди та позички транспорті засоби та спецтехніку. Підприємство має в оренді приміщення.
За результатами обробки таблиці та доданих до неї пояснень, комісією Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №8549690/35305377 від 03.04.2023 про неврахування таблиці даних платника податку по причині - "інше - наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій (реалізація товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів протягом 2022 - 2023 р.: ПП "АГРО-ЕКСПРЕС-СЕРВІС"; ТОВ "ОЛІМП ТОП"; ТОВ "АГРОСПЕЦТРЕЙДИНГ").
Не погодившись із рішенням про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.04.2023 №8549690/35305377, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України).
Згідно із пп.16.1.2, 16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний: стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів.
Розділ V ПК України (статті 180-211) регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України (далі - Порядок №1165).
Згідно п. 2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - Державний класифікатор), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Пунктами 12-20, 23 Порядку №1165 встановлено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу ( додоток 6).
У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:
така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);
зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P
Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, якщо:
стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1-5 додатка 1;
до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.
Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Абз. 2 п. 25 Порядку №1165 передбачено, що Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
З системного аналізу наведених вище правових норм суд приходить до висновку, що рішення про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку повинно містити чітку підставу для такого неврахування.
Як вбачається з матеріалів справи, ПП "Укржитлобуд" подано до Головного управління ДПС у Хмельницькій області таблицю даних платника податку на додану вартість, яку згідно квитанції від 30.03.2023 №9065537187 прийнято контролюючим органом 30.03.2023.
З поданої таблиці даних платника ПДВ вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165.
Крім того, як встановлено судом, разом з таблицею даних платника податку позивач подав контролюючому органу опис господарської діяльності підприємства до таблиці даних платника податків №38 від 28.03.2023.
Водночас, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.04.2023 №8549690/35305377.
Підставою для прийняття оскаржуваного позивачем рішення вказано: "інше" - наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій (реалізація товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів протягом 2022 - 2023 р.: ПП "АГРО-ЕКСПРЕС-СЕРВІС"; ТОВ "ОЛІМП ТОП"; ТОВ "АГРОСПЕЦТРЕЙДИНГ").
Варто зазначити, що оскаржуване рішення відповідача є актом індивідуальної дії. Головною рисою таких актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акта нормам чинного законодавства.
Конституційний Суд України в рішенні від 8 червня 2016 року № З-рп/2016 зазначив, що принцип юридичної визначеності не виключає визнання за органом державної влади певних дискреційних повноважень у прийнятті рішень, однак у такому випадку має існувати механізм запобігання зловживанню ними. В даному конкретному випадку, наведений механізм полягає в обов`язку податкового органу визначити, чому подана платником податку інформація не прийнята, яка конкретно інформація, зазначена позивачем в таблиці даних платника податку є, на думку відповідача, недостовірною.
Проте зазначення відповідачем у оскаржуваному позивачем рішенні такої підстави, як наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, не дає можливості встановити суті порушення та можливості його виправити позивачем, що свідчить про те, що вказане рішення не конкретизовано.
Крім того, судом не виявлено порушення позивачем п.13 Порядку.
В ході судового розгляду справи судом зі змісту відзиву на позовну заяву встановлено, що в якості підстави для прийняття оскаржуваного позивачем рішення відповідач посилався на те, що в ході аналізу діяльності ПП "Укржитлобуд", за даними ЄРПН встановлено здійснення нетипових операцій ПП "Укржитлобуд" з контрагентами ТОВ "ОЛІМП ТОП", ПП "АГРО-ЕКСПРЕС-СЕРВІС", ТОВ "АГРОСПЕЦТРЕЙДИНГ", зокрема придання товару "цукор" у ТОВ "ОЛІМП ТОП".
Суд зазначає, що сам по собі аналіз діяльності позивача та податкова інформація, не є безумовною підставою для неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, поданої позивачем, оскільки вона має бути підтверджена відповідними доказами.
Однак, як встановлено судом, спірне у даній справі рішення не має жодної конкретизації, що свідчить про його необґрунтованість та невідповідність приписам Порядку №1165, яким передбачено, що рішення про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку повинно містити чітку підставу для такого неврахування.
Відповідачем не надано до відзиву жодного документального доказу на підтвердження оскаржуваного рішення.
Суд, зазначає, що положеннями ст.77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, відповідачем не надано до суду жодних належних та достовірних доказів на підтвердження правомірності винесення оскаржуваного рішення, а також доказів наявності у контролюючого органу інформації, що свідчить про здійснення платником ризикових операцій.
Суд зазначає, що надані позивачем документи свідчать про наявність у останнього фактичної можливості здійснювати заявлені операції та виконувати податкові обов`язки. При цьому, суд наголошує, що під час розгляду справи протилежного відповідачем суду не доведено.
Враховуючи викладене, рішення про неврахування таблиці даних платника податків Державної податкової служби України від 03.04.2023 №8549690/35305377 є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Стосовно позовної вимоги, в якій позивач просить зобов`язати відповідача врахувати Таблицю даних платника податку на додану вартість подану Приватним підприємством "Укржитлобуд" від 30.03.2023, прийнятої за №9065537187, суд зазначає наступне.
Приписами пункту 22 Порядку №1165 визначено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.
Зважаючи на наведену законодавчу норму та задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податків Державної податкової служби України 03.04.2023 №8549690/35305377, то відповідача слід зобов`язати врахувати подану позивачем таблицю даних.
Відповідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Отже, ст. 2 КАС України та ч. 4 ст. 242 КАС України вказують, що судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, а саме бути справедливим та неупередженим, своєчасно вирішувати спір у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно п.41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.
Тому витрати у розмірі 2684,00 грн сплаченого судового збору, враховуючи задоволення позову, слід присудити на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
позов Приватного підприємства "Укржитлобуд" задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 03.04.2023 №8549690/35305377 про неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість від 30.03.2023, прийнятої за №9065537187.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області врахувати Таблицю даних платника податку на додану вартість, подану Приватним підприємством "Укржитлобуд" від 30.03.2023, прийняту за №9065537187.
Стягнути на користь Приватного підприємства "Укржитлобуд" судовий збір у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:Приватне підприємство "Укржитлобуд" (вул. Центральна, 68, с.Попівці, Старокостянтинівський район, Хмельницька область,31120 , код ЄДРПОУ - 35305377) Відповідач:Головне управління Державної податкової служби у Хмельницькій області (вул. Огієнка 74, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область, 32302 , код ЄДРПОУ - 44070171)
Головуючий суддя О.О. Михайлов
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2023 |
Оприлюднено | 16.10.2023 |
Номер документу | 114134985 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Михайлов О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні