ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
03 серпня 2010 року 17:16 № 2а-8822/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
Головуючого - судді Дегт ярьової О.В.,
при секретарі судового зас ідання Безсчасній Я.С.,
за участю представників:
позивача - Козака А.Л. (довіреність від 07.12.2009р. № 8 163/9/10/201),
прокуратури - Пересунь ка С.С. (довіреність від 03.08.2010р . № б/н),
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Заступника прокурора Поді льського району міста Києва в інтересах держави в особі Д ержавної податкової інспекц ії в Подільському районі міс та Києва
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Тегател»
про стягнення податкового бо ргу в розмірі 7 505, 96 грн., -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адмініст ративного суду звернувся Зас тупник прокурора Подільсько го району м. Києва в інтересах держави в особі ДПІ в Подільс ькому районі м. Києва з позово м до ТОВ «Тегател»про стягне ння податкового боргу в розм ірі 7 505, 96 грн.
Статтею 60 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и передбачено, що у випадках, в становлених законом, прокуро р можуть звертатися до адмін істративного суду із адмініс тративними позовами про захи ст прав, свобод та інтересів і нших осіб і брати участь у цих справах.
Стаття 121 Конституції Украї ни уповноважує прокуратуру з дійснювати функцію представ ництва інтересів громадянин а або держави в суді у випадка х, визначених законом.
Відповідно до ст. 361 Закону Ук раїни «Про прокуратуру»пред ставництво прокуратурою інт ересів громадянина або держа ви в суді полягає у здійсненн і прокурорами від імені держ ави процесуальних та інших д ій, спрямованих на захист у су ді інтересів громадянина або держави у випадках, передбач ених законом.
Підставою представництва у суді інтересів держави - ная вність порушень або загрози порушень економічних, політ ичних та інших державних інт ересів внаслідок протиправн их дій (бездіяльності) фізичн их або юридичних осіб, що вчин яються у відносинах між ними або з державою.
Формами представництва є, з окрема звернення до суду з по зовами або заявами про захис т прав і свобод іншої особи, не визначеного кола осіб, прав ю ридичних осіб, коли порушуют ься інтереси держави.
Згідно зі ст. 2 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»передбачено, що завданням органів державн ої податкової служби є: здійс нення контролю за додержання м податкового законодавства , правильністю обчислення, по внотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов' язкових платежів), а та кож неподаткових доходів, ус тановлених законодавством (д алі - податки, інші платежі); в несення у встановленому поря дку пропозицій щодо вдоскона лення податкового законодав ства; прийняття у випадках, пе редбачених законом, норматив но-правових актів і методичн их рекомендацій з питань опо даткування; формування та ве дення Державного реєстру фіз ичних осіб - платників пода тків та інших обов' язкових платежів та Єдиного банку да них про платників податків - юридичних осіб; роз' яснення законодавства з питань опод аткування серед платників по датків; запобігання злочинам та іншим правопорушенням, ві днесеним законом до компетен ції податкової міліції, їх ро зкриття, припинення, розслід ування та провадження у спра вах про адміністративні прав опорушення.
В даному випадку Заступник прокурора Подільського райо ну м. Києва звернувся з позово м в інтересах держави в особі податкової інспекції, в межа х повноважень останньої, оск ільки неповна та несвоєчасна сплата податків і зборів пла тниками податків порушує дер жавні інтереси щодо своєчасн ого формування доходної част ини державного бюджету.
У судовому засіданні 03 серп ня 2010 року представник позива ча та представник прокуратур и підтримали позовні вимоги та просили їх задовольнити.
У судові засідання 23 червня та 03 серпня 2010 року відповідач не з' явився, належним чином повідомлений судом про дату , час та місце судового розгля ду відповідно до вимог ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Від відповідача відзив на п озовну заяву, заперечень про ти позову, будь-яких пояснень , заяв чи клопотань до суду не надходило.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача та предста вника прокуратури, дослідивш и матеріали справи, всебічно і повно з' ясувавши всі факт ичні обставини справи, об' є ктивно оцінивши докази, які м ають юридичне значення для р озгляду справи і вирішення с пору по суті, суд дійшов висно вку, що позовні вимоги підляг ають задоволенню з огляду на таке.
14 серпня 2009 року ДПІ в Подільс ькому районі м. Києва провело планову виїзну перевірку ТО В «Тегател»з питань дотриман ня вимог податкового законод авства за період з 10 квітня 2007 р оку по 31 березня 2009 року, валютн ого та іншого законодавства за період з 10 квітня 2007 року по 31 березня 2009 року, за результата ми якої було складено акт № 140/23 -504-35017222 від 14 серпня 2009 року.
В акті перевірки було встан овлено порушення, зокрема п. 6. 1, п. 6.2, п. 6.3, п. 6.7 розділу 6 Положення про податок з реклами, затвер дженого Рішенням IV сесії XXIV скл икання Київської міської Рад и народних депутатів від 24.04.2003р . № 360/520 «Про затвердження Полож ення про податок з реклами в м . Києві»(із змінами і доповнен нями), що мало вираз в тому що п ідприємство не подавало розр ахунки податку з реклами за ч ервень 2007 року, липень 2007 року, с ерпень 2007 року, вересень 2007 року , жовтень 2007 року, листопад 2007 ро ку, грудень 2007 року, січень 2008 ро ку, лютий 2008 року, березень 2008 ро ку, квітень 2008 року, травень 2008 р оку, червень 2008 року, липень 2008 р оку, серпень 2008 року, вересень 2 008 року, жовтень 2008 року, листопа д 2008 року, грудень 2008 року, січен ь 2009 року, лютий 2008 року, березен ь 2009 року та не сплатило подато к з реклами всього у сумі 25, 96 гр н., у тому числі за червень 2007 ро ку в сумі 1, 00 грн., за липень 2007 рок у в сумі 1, 00 грн., серпень 2007 року в сумі 1, 00 грн., вересень 2007 року в с умі 0, 96 грн., жовтень 2007 року в сум і 0, 96 грн., листопад 2007 року в сумі 0, 96 грн., грудень 2007 року в сумі 0, 96 грн., січень 2008 року в сумі 0, 96 грн ., лютий 2008 року в сумі 0, 96 грн., бер езень 2008 року в сумі 0, 96 грн., квіт ень 2008 року в сумі 0, 96 грн., травен ь 2008 року в сумі 0, 96 грн., червень 2 008 року в сумі 0, 96 грн., липень 2008 ро ку в сумі 0, 96 грн., серпень 2008 року в сумі 0, 96 грн., вересень 2008 року в сумі 0, 96 грн., жовтень 2008 року в су мі 0, 96 грн., листопад 2008 року в сум і 0, 96 грн., грудень 2008 року в сумі 2 ,07 грн., січень 2009 року в сумі 2, 11 гр н., лютий 2009 року в сумі 2, 17 грн., бе резень 2009 року в сумі 2, 21 грн.
З актом перевірки ознайоми вся директор ТОВ «Тегател» Мороз К.О. та головний бухга лтер ТОВ «Тегател»Корольо ва О.А. без зауважень, що підт верджується даними акта пере вірки та відповідною відмітк ою на акті перевірки.
19 серпня 2009 року ДПІ у Подільс ькому районі м. Києва на підст аві акта перевірки прийняла податкові повідомлення - рі шення № 0001162380/0, яким визначила ві дповідачу суму податкового з обов' язання з податку з рек лами в сумі 25, 96 грн. та застосув ала штрафні (фінансові) санкц ії на підставі 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»в сумі 7480, 00 грн.
Як вбачається з матеріалів справи та було встановлено в ході судового розгляду, вказ ане податкове повідомлення - рішення було отримано фінанс овим директором ТОВ «Тегател »19 серпня 2010 року, про що є відпо відна відмітка на корінці по даткового повідомлення - рі шення.
В ст. 13 Закону України «Про си стему оподаткування»(в редак ції на момент спірних правов ідносин) передбачено, що в Укр аїні справляються загальнод ержавні податки і збори (обов ' язкові платежі) та місцеві податки і збори (обов' язков і платежі).
Відповідно до ч. 1 ст. 15 цього З акону до місцевих податків н алежать податок з реклами та комунальний податок.
Згідно зі ст. 1 Декрету Кабін ету Міністрів України «Про м ісцеві податки і збори», який визначає види місцевих пода тків і зборів, їх граничні роз міри та порядок обчислення і спрямований на зміцнення бю джетів місцевого самоврядув ання, до місцевих податків і з борів належить податок з рек лами.
Статтею 18 вищезазначеного Д екрету передбачено, що орган и місцевого самоврядування с амостійно встановлюють і виз начають порядок сплати місце вих податків і зборів відпов ідно до переліку і в межах уст ановлених граничних розмірі в ставок.
Органи місцевого самовряд ування в межах своєї компете нції мають право запроваджув ати пільгові податкові ставк и, повністю відміняти окремі місцеві податки і збори або з вільняти від їх сплати певні категорії платників та нада вати відстрочки у сплаті міс цевих податків та зборів.
Місцеві податки і збори пер ераховуються до бюджетів міс цевого самоврядування в поря дку, визначеному Радами наро дних депутатів, якими вони вс тановлюються. Стягнення не в несених в установлений термі н місцевих податків і зборів здійснюється згідно з чинни м законодавством (ст. 19 цього ж Декрету).
Відповідальність за прави льність обчислення, своєчасн ість сплати місцевих податкі в і зборів до бюджету місцево го самоврядування покладаєт ься на платників відповідно до чинного законодавства (ст . 22 цього ж Декрету).
Згідно з розділом ІІ Положе ння про податок з реклам, затв ердженого рішенням Київсько ї міської ради ІV сесії XXІV скли кання від 24 квітня 2003 року № 360/520, п латниками податку з реклами є юридичні особи усіх форм вл асності, їх філії, відділення , представництва та інші відо кремлені підрозділи, а також фізичні особи та суб' єкти п ідприємницької діяльності, я кі розміщують об' єкти рекла ми на території м. Києва.
Відповідно до розділу ІІІ в ищезгаданого Положення об' єктом оподатковування є варт ість послуг по встановленню та розміщенню реклами, в тому числі і плата за право тимчас ового використання місць для розташування об' єктів зовн ішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві.
Ставка податку встановлює ться у відсотках від вартост і послуг за встановлення та р озміщення реклами, в тому чис лі і від плати за право тимчас ового використання місць для розташування об' єктів зовн ішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві (п. 4.1 розд ілу ІV Положення).
За розміщення реклами на тр ивалий час ставка збору стан овить 0,5 відсотка (п. 4.3 розділу І V Положення).
Відповідно до розділу VІ Пол оження податок з реклами нар аховується відповідно до вст ановленої ставки та вартості наданих рекламних послуг, в т ому числі і розміру плати за п раво тимчасового використан ня місць в м. Києві для розташу вання об' єктів зовнішньої р еклами та реклами на транспо рті і виділяється в розрахун кових документах окремим ряд ком.
Рекламодавці сплачують по даток з реклами під час оплат и послуг, визначених розділо м III цього Положення.
Податок з реклами одержуєт ься розповсюджувачами та вно ситься до районних бюджетів за місцем їх реєстрації.
Податок з реклами за право т имчасового використання міс ць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та рекла ми на транспорті одержується уповноваженим виконавчим ор ганом Київради (Київської мі ської державної адміністрац ії) з подальшим перерахуванн ям його до відповідних район них бюджетів за місцем розмі щення зовнішньої реклами.
Перерахування коштів пода тку з реклами до бюджету пров одиться протягом десяти кале ндарних днів, наступних за ос таннім днем граничного термі ну для подання розрахунку сп лати податку.
Розрахунок сплати податку з реклами подається до держа вної податкової інспекції ві дповідного району за місцем реєстрації платника протяго м 20 календарних днів, наступни х за останнім календарним дн ем звітного місяця.
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в' язань юридичних або фізич них осіб перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами з податків і зборів (обов' яз кових платежів), включаючи зб ір на обов' язкове державне пенсійне страхування та внес ки на загальнообов' язкове д ержавне соціальне страхуван ня, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що засто совуються до платників подат ків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сф ері зовнішньоекономічної ді яльності, та визначає процед уру оскарження дій органів с тягнення є Закон України «Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами».
Згідно з підпунктом 1.11 ст. 1 ви щезазначеного Закону під под атковою декларацією розуміє ться документ, що подається п латником податків до контрол юючого органу у строки, встан овлені законодавством, на пі дставі якого здійснюється на рахування та/або сплата пода тку, збору (обов' язкового пл атежу).
Відповідно до пп. 4.1.4. п. 4.1 ст. 4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами»податкові декларації п одаються за базовий податков ий (звітний) період, що дорівню є:
а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків),-протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;
б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);
в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.1.4 цього пун кту, - протягом 60 календарних д нів за останнім календарним днем звітного (податкового) р оку;
г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.
Таким чином, діючим законод авством на платників податкі в покладено обов' язок подав ати податкові декларації, в т ому числі на платників подат ку з реклами покладено обов' язок подавати розрахунок спл ати податку з реклами.
Відповідно до підпункту 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 цього ж Закону платник податків, що не подає податко ву декларацію у строки, визна чені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян за кожне таке не подання або її затримку.
При цьому, п. 17.3 ст. 17 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»(в редакції на момент спірних п равовідносин) передбачено, щ о сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією с таттею, прирівнюється до спл ати (стягнення) податку та оск арження їх сум.
Підпунктом 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 вищезаз наченого Закону передбачено , що контролюючий орган зобов ' язаний самостійно визначи ти суму податкового зобов' я зання платника податків у ра зі якщо:
а) платник податків не подає у встановлені строки податк ову декларацію;
б) дані документальних пере вірок результатів діяльност і платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов' язань, заявлених у податкови х деклараціях;
в) контролюючий орган внасл ідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметич ні або методологічні помилки у поданій платником податкі в податковій декларації, які призвели до заниження або за вищення суми податкового зоб ов' язання.
г) згідно з законами з питан ь оподаткування особою, відп овідальною за нарахування ок ремого податку або збору (обо в' язкового платежу), є контр олюючий орган.
Згідно з п. 6.1 ст. 6 вищезгадано го Закону у разі коли сума под аткового зобов' язання розр аховується контролюючим орг аном відповідно до статті 4 ць ого Закону, такий контролююч ий орган надсилає платнику п одатків податкове повідомле ння, в якому зазначаються під става для такого нарахування , посилання на норму податков ого закону, відповідно до яко ї був зроблений розрахунок а бо перерахунок податкових зо бов' язань, сума податку чи з бору (обов' язкового платежу ), належного до сплати та штраф них санкцій за їх наявності, г раничні строки їх погашення, а також попередження про нас лідки їх несплати в установл ений строк та граничні строк и, передбачені законом для ос карження нарахованого подат кового зобов' язання (штрафн их санкцій за їх наявності).
Відповідно до підпункту 5.2.1 п . 5.2. ст. 5 цього ж Закону податков е зобов' язання, нараховане контролюючим органом відпов ідно до пунктів 4.2. та 4.3. статті 4 цього Закону, вважається узг одженим у день отримання пла тником податків податкового повідомлення, з винятком вип адків, визначених підпунктом 5.2.2. цього пункту.
Абзацом першим підпункту 5.2 .2 п. 5.2 ст. 5 вищезгаданого Закону передбачено, що платник пода тків має право звернутися до контролюючого органу із ска ргою про перегляд рішення, як а подається у письмовій форм і, у разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов' язання або п рийняв будь-яке інше рішення , що суперечить законодавств у з питань оподаткування або виходить за межі його компет енції, встановленої законом.
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в' язання у будь-який момент після отримання відповідног о податкового повідомлення. У цьому випадку зазначене рі шення контролюючого органу н е підлягає адміністративном у оскарженню (абзац перший пі дпункту 5.2.5. п. 5.2 ст. 5 цього ж Зако ну).
За змістом п. 1.3 ст. 1 та підпунк ту 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону узг оджена сума податкового зобо в' язання (з урахуванням штр афних санкцій за їх наявност і), не сплачена платником пода тків у встановлений строк, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Податкове повідомлення - рішення ДПІ у Подільському р айоні м. Києва від 19 серпня 2009 ро ку № 0001162380/0 було отримано відпов ідачем.
Доказів оскарження зазнач еного податкового повідомле ння-рішення в судовому або ад міністративному порядку суд у не надано.
Таким чином, сума податково го зобов' язання, визначена в цьому податковому повідомл енні- рішенні є узгодженою с умою податкового зобов' яза ння, яка не була сплачена у вст ановлені строки, і визнаєтьс я податковим боргом.
Згідно підпункту 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами»у разі коли платник по датків не сплачує узгоджену суму податкового зобов' яза ння в установлені строки, под атковий орган надсилає таком у платнику податків податков і вимоги.
Відповідно до підпункту 6.2.3 п . 6.2 ст. 6 цього ж Закону податков і вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків. обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
ДПІ в Подільському районі м . Києві виставило відповідач у першу податкову вимогу №1/2806 в ід 04 вересня 2009 року на суму бор гу з податку з реклами 7 577, 96 грн . (25, 96 грн. - основний платіж, 7 551, 98 грн. - штрафні (фінансові) сан кції).
ДПІ в Голосіївському район і виставило відповідачу друг у податкову вимогу № 2/3554 від 31 гр удня 2009 року на суму податково го боргу з податку з реклами 7 505, 96 грн. (25, 96 грн. - основний плат іж, 7 480, 00 грн. - штрафні (фінансо ві) санкції).
Як вбачається з матеріалів справи, вказані податкові ви моги були надіслані відповід ачу листами з повідомленням про вручення, проте були пове рнуті відділом поштового зв' язку податковому органу з ві дміткою про відсутність підп риємства за його місцезнаход женням.
У зв' язку із встановлення м факту невручення податкови х вимог по причині незнаходж ення платника податку за міс цезнаходженням податкові ви моги № 1/2806 від 04 вересня 2009 року т а № 2/3554 від 31 грудня 2009 року були р озміщенні на дошці податкови х оголошень 30.11.2009р. та 22.02.2010р., про щ о податковим органом було ск ладено акти № 546 від 30 листопада 2009 року та № 634 від 20 лютого 2010 року .
Згідно з підпунктом 6.2.4 п. 6.2 ст . 6 цього ж Закону податкова ви мога вважається надісланою ( врученою) юридичній особі, як що її передано посадовій осо бі такої юридичної особи під розписки або надіслано лист ом з повідомленням про вруче ння.
У разі коли податковий орга н або пошта не може вручити пл атнику податків податкове по відомлення або податкові вим оги у зв' язку з незнаходжен ням посадових осіб, їх відмов ою прийняти податкове повідо млення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного м ісця розташування (місцезнах одження) платника податків, п одатковий орган розміщує под аткове повідомлення або пода ткові вимоги на дошці податк ових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення под аткового органу. При цьому де нь розміщення такої податков ої вимоги вважається днем її вручення.
Крім того, згідно з п. 5.8 розді лу 5 Порядку направлення орга нами державної податкової сл ужби України податкових вимо г платникам податків, затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 03 липня 2001 року № 266, зареє стровано в Міністерстві юсти ції України від 16 липня 2001 року № 595/5786, якщо податковий орган аб о пошта не може вручити платн ику податків податкову вимог у у зв' язку з незнаходження м фактичного місцезнаходжен ня (місця проживання) платник а податків, то працівник стру ктурного підрозділу, до функ цій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспо нденції, у день повернення не врученої податкової вимоги р озміщує її на дошці податков их оголошень (повідомлень).
День розміщення податково ї вимоги на дошці податкових оголошень (повідомлень) вваж ається днем вручення податко вої вимоги.
У разі незнаходження факти чного місцезнаходження (місц я проживання) платника подат ків, працівник підрозділу ст ягнення податкового боргу в триденний термін здійснює пе ревірку місцезнаходження (мі сця проживання) платника под атків та складає акт перевір ки місцезнаходження платник а податків у трьох екземпляр ах. Якщо за результатами пере вірки місцезнаходження (місц я проживання) платника подат ків не встановлено, друга под аткова вимога разом з третім екземпляром акта підрозділо м стягнення податкового борг у передаються структурному п ідрозділу, до функцій якого в ходить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, дл я розміщення їх на дошці пода ткових оголошень (повідомлен ь).
Позивачем було складено ак ти перевірки підприємства на предмет місцезнаходження по зареєстрованій адресі, згід но яких за юридичною адресою відповідач не знаходиться.
Таким чином, перша та друга податкові вимоги вважаються такими, що вручені відповіда чу.
Доказів оскарження податк ових вимог та сплати податко вого боргу суду не надано.
25 березня 2010 року ДПІ у Поділь ському районі м. Києва прийня ла рішення № 50 про стягнення к оштів та продаж інших активі в платника податків в рахуно к погашення його податкового боргу, згідно якого вирішено здійснити стягнення коштів та продаж інших активів, що пе ребувають у власності ТОВ «Т егател», а також тих активів, п рава власності, на які він наб уде у майбутньому в рахунок п огашення узгодженої суми под аткового боргу цього платник а податків.
Згідно з підпунктом 3.1.1 п. 3.1 ст . 3 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»активи платника пода тків можуть бути примусово с тягнені в рахунок погашення його податкового боргу виклю чно за рішенням суду.
Органами, уповноваженими з дійснювати заходи з погашенн я податкового боргу, згідно з підпунктом 2.3.1 п. 2.3 ст. 2 цього ж З акону, є виключно податкові о ргани.
Згідно з п. 11 ст. 10 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»(в редакції н а момент виникнення спірних правовідносин) державні пода ткові інспекції в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонні та об' єднані державні податко ві інспекції подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами за рахун ок їх майна.
Отже, враховуючи викладене , та з огляду на те, що відповід ачем не надано суду доказів, я кі б спростовували доводи по зивача, позовні вимоги про ст ягнення з відповідача податк ового боргу з податку з рекла ми в сумі 7 505, 96 грн. є обґрунтова ними та підлягають задоволен ню.
Відповідно до ч. 2 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України якщо судове ріш ення ухвалене на користь сто рони - суб' єкта владних пов новажень, суд присуджує з інш ої сторони всі здійснені нею документально підтвердженн і судові витрати, пов' язані із залученням свідків та про веденням судових експертиз.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнова жень, пов' язаних із залучен ням свідків та проведенням с удових експертиз, судові вит рати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають .
Керуючись ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. с т. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити по вністю.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Т егател» (місцезнаходження: 0408 0, м. Київ, вул. Новокостянтинів ська, 13/10, офіс 209, ідентифікаційн ий код 35017222) до Державного бюдже ту України суму податкового боргу з податку з реклами в ро змірі 7 505 (сім тисяч п' ятсот п ' ять) грн. 96 коп.
Постанова набирає законно ї сили та може бути оскаржена у порядку, встановленому в ст . 254 та ст. 185-ст. 187 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни відповідно.
Суддя О.В. Дегтярьова
Дата виготовлення та п ідписання повного тексту пос танови - 10 серпня 2010 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2010 |
Оприлюднено | 01.10.2010 |
Номер документу | 11415599 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Дегтярьова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні