Рішення
від 03.10.2023 по справі 481/1121/23
НОВОБУЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 481/1121/23

Провадж.№ 2/481/240/2023

З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

03.10.2023 року Новобузький районний суд Миколаївської області в складі:

головуючого судді Вжещ С.І.,

за участю секретаря судового засідання Юхименко Т.М.,

прокурора Філіпського О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Новий Буг в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом керівника Баштанськоїокружної прокуратуриМиколаївської областіВерцюх В. в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області до ОСОБА_1 про конфіскацію земельних ділянок,

ВСТАНОВИВ:

12.06.2023 року керівник Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області Верцюх В. звернувся до Новобузького районного суду Миколаївської області в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області до ОСОБА_1 , у якому просив конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області земельну ділянку ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) із кадастровим номером: 4824582670:05:000:0310, площею 9,6653 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Вільнозапорізької сільської ради Баштанського району Миколаївської області; конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області земельну ділянку ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) із кадастровим номером: 4824582600:05:000:0504, площею 9,0229 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Вільнозапорізької сільської ради Баштанського району Миколаївської області; стягнути з відповідача на користь Миколаївської обласної прокуратури 7485 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення цього позову та 1342 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення заяви про забезпечення позову.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ОСОБА_1 , який є громадянином російської федерації на підставі свідоцтва про право на спадщину, серії НОМЕР_2 , р. № НОМЕР_3 , виданого 14.11.2019 року приватним нотаріусом Новобузького районного нотаріального округу Миколаївської області, набув право власності на земельну ділянку із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером: 4824582670:05:000:0310, площею 9,6653 га, яка знаходиться на території Вільнозапорізької ОТГ Баштанського району Миколаївської області. Крім того, на підставі свідоцтва про право на спадщину, серії НОМЕР_4 , р. № НОМЕР_5 , виданого 14.11.2019 року приватним нотаріусом Новобузького районного нотаріального округу Миколаївської області, ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером: 4824582600:05:000:0504, площею 9,0229 га, яка знаходиться на території Вільнозапорізької ОТГ Баштанського району Миколаївської області. ОСОБА_1 14.11.2019 року зареєстрував право власності на дані земельні ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Окружною прокуратурою виявлено порушення ст. 13, 14, 41 Конституції України, ст. 80, 81, 145 Земельного кодексу України при використанні ОСОБА_1 зазначених земельних ділянок. Враховуючи, що ОСОБА_1 , будучи іноземним громадянином, упродовж року після набуття права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення (з 14.11.2019 року по даний час) не відчужив їх, тому є підстави для їх конфіскації у власність держави.

За протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 12.06.2023 року матеріали справи передані до провадження судді Вжещ С.І.

Ухвалою судді від 12.06.2023 року заяву прийнято до розгляду, провадження у справі відкрито. Призначено справу в порядку загального позовного провадження до підготовчого судового засідання на 29.06.2023 року о 09:00 годині.

Ухвалою суду від 29.06.2023 року проведення підготовчого судового засідання відкладене до 13.07.2023 року.

Ухвалою суду від 13.07.2023 року закрите підготовче провадження, а справа призначена до розгляду на 22.08.2023 року.

22.08.2023 року ухвалою суду на підставі п. 2 ч. 2 ст. 223 ЦПК України відкладено судовий розгляд по справі до 11.09.2023 року 10:00 години.

11.09.2023 року ухвалою суду на підставі п. 2 ч. 2 ст. 223 ЦПК України відкладено судовий розгляд по справі до 03.10.2023 року 10:00 години.

Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити у повному обсязі, не заперечував проти заочного розгляду справи.

Представник Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином. 17.07.2023 року на адресу суду від представника ОСОБА_2 надійшла заява, в якій останній позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив справу розглядати без його участі.

Відповідач ОСОБА_3 в судові засідання 29.06.2023 року, 13.07.2023 року, 22.08.2023 року, 11.09.2023 року та 03.10.2023 року не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Про причину своєї неявки суд не повідомив, відзив на позов до суду не подавав.

Зважаючи на те, що в матеріалах справи достатньо доказів для розгляду справи без участі відповідача, судом, зі згоди прокурора, вирішено розгляд справи проводити в заочному порядку, на підставі наявних доказів, що відповідає положенням ст.ст. 280, 281 ЦПК України.

Суд, вивчивши доводи позовної заяви та дослідивши додані до неї письмові документи в їх сукупності, приходить до наступного висновку.

В судовому засіданні встановлено, що громадянин російської федерації ОСОБА_1 на підставі свідоцтва про право на спадщину, за заповітом серії НОВ № 572798, р. № 914, виданого 14.11.2019 року приватним нотаріусом Новобузького районного нотаріального округу Миколаївської області Савченко А.В., набув право власності на земельну ділянку із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером: 4824582670:05:000:0310, площею 9,6653 га, яка знаходиться на території Вільнозапорізької ОТГ Баштанського району Миколаївської області (а.с.23).

Крім того, ОСОБА_1 , на підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом, серії НОВ № 572797, р. № 913, виданого 14.11.2019 року приватним нотаріусом Новобузького районного нотаріального округу Миколаївської області Савченко А.В., набув право власності на земельну ділянку із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із кадастровим номером: 4824582600:05:000:0504, площею 9,0229 га, яка знаходиться на території Вільнозапорізької ОТГ Баштанського району Миколаївської області (а.с.22).

З інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, номер інформаційної довідки: 334320038 від 01.06.2023 року вбачається, що ОСОБА_1 14.11.2019 року зареєстрував право власності на земельну ділянку із кадастровим номером: 4824582670:05:000:0310, площею 9,6653 га, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (а.с.13-14).

З інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, номер інформаційної довідки: 334320220 від 01.06.2023 року вбачається, що ОСОБА_1 14.11.2019 року зареєстрував право власності на земельну ділянку із кадастровим номером: 4824582600:05:000:0504, площею 9,0229 га, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (а.с.15-16).

Разом із цим виявлено порушення ст. ст. 13, 14, 41 Конституції України, ст. ст. 80, 81, 145 Земельного кодексу Українипри використанні ОСОБА_1 зазначених земельних ділянок.

Положення статей 13, 14 Конституції Українивизначають, що земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави.

Суб`єктами права приватної власності на землю згідно зі ст. 80 Земельного кодексу Українивизначено громадян України та юридичних осіб. Проте з урахуванням змісту частини другої статті 81 та інших норм Земельного кодексу Українисуб`єктами права приватної власності на землю визнаються також іноземні громадяни та особи без громадянства.

Зокрема, іноземні громадяни та особи без громадянства відповідно до частини другої статті 81 Земельного кодексу Україниможуть набувати права власності на земельні ділянки несільськогосподарського призначення в межах населених пунктів, а також на земельні ділянки несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, на яких розташовані об`єкти нерухомого майна, що належать їм на праві приватної власності.

Частиною 5ст. 22 Земельного кодексу України(у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що у власність іноземцям, особам без громадянства, іноземним юридичним особам та іноземним державам не можуть передаватись землі сільськогосподарського призначення.

Землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей (ч. 1 ст. 22 Земельного кодексу України).

За змістом ч. 4ст.81 Земельного кодексу Україниземлі сільськогосподарського призначення, прийняті у спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом року підлягають відчуженню.

У разі невиконання цієї вимоги настають наслідки, передбачені ч.ч.2, 4 ст. 145 Земельного кодексу України, а саме: така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду. Позов про конфіскацію земельної ділянки подається до суду органом, що здійснює державний контроль за використанням та охороноюземель. Конфіскована земельна ділянка за рішенням суду підлягає продажу на земельних торгах. Ціна проданої на земельних торгах земельної ділянки, за вирахуванням витрат, пов`язаних з її продажем, виплачується її колишньому власнику.

Частиною 5 ст. 41 Конституції Українивизначено, що конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.

Пунктом 10 ч. 1 ст.346 Цивільного кодексу Українивизначено конфіскацію як одну з підстав припинення права власності.

Згідно зіст. 354 Цивільного кодексу Українидо особи може бути застосовано позбавлення права власності на майно за рішенням суду як санкція за вчинення правопорушення (конфіскація) у випадках, встановлених законом. Конфісковане майно переходить у власність держави безоплатно, крім випадків, визначених законом. Обсяг та порядок конфіскації майна встановлюються законом.

Таким чином, враховуючи, що ОСОБА_1 , будучи іноземним громадянином, упродовж року після набуття у порядку спадкування права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення (з 14.11.2019 по даний час) не відчужив їх, є підстави для їх конфіскації .

Вказані порушення вимог земельного законодавства ОСОБА_1 , є триваючими, пов`язаними з тривалим, безперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом. Бездіяльність ОСОБА_1 характеризується тим, що невідчуження успадкованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення з 14.11.2019 року по цей час та їх фактична належність на праві власності іноземцю, є порушенням вимог закону.

Урішенні від 08.04.1999 № 3-рп/99 Конституційний Суд України, з`ясовуючи поняття «орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах», висловив позицію про те, що під ним потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади (п. 2 резолютивної частини).

Відповідно до ч. 2 ст.19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцієюта законами України.

Статтею 28 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади»передбачено, що Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади та їх територіальні органи звертаються до суду, якщо це необхідно для здійснення їхніх повноважень у спосіб, що передбаченийКонституцієюта законами України.

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 15 від 14.01.2015 року, визначено, що Держгеокадастр є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру.

Згідно з пунктом 4 цього Положення Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, організовує та здійснює державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності (підпункт 33).

Підпунктом 42 пункту 3 цього Положення визначено, що Держгеокадастр подає позов про конфіскацію земельної ділянки у випадках, визначених законом.

Держгеокадастр реалізує надані йому повноваження самостійно та через територіальні органи. Таким органом на території Миколаївської області є Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області.

Згідно з п. 1 Положення про Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 21.05.2021 № 248, Головне управління Держгеокадастру у Луганській області (далі Управління) є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.

Відповідно до підпункту 34 пункту 4 даного Положення, Управління подає позов про конфіскацію земельної ділянки у випадках, визначених законом.

Наведене свідчить, що Управління наділене повноваженнями щодо подання до суду позову про конфіскацію земельної ділянки у випадках, визначених законом.

Таким чином, Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області є органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Підставою представництва прокурором інтересів держави в даних спірних правовідносинах є бездіяльність органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції держави у спірних правовідносинах - Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (ч. 3ст.23 Закону України «Про прокуратуру»).

Правовий висновок щодо застосування ч. 3 ст.23 Закону України «Про прокуратуру»викладений у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18.

Так, за п. 76-77 зазначеної постанови Великої Палати Верховного Суду прокурор, звертаючись до суду з позовом, має обґрунтувати та довести підстави для представництва, однією з яких є бездіяльність компетентного органу. Бездіяльність компетентного органу (нездійснення захисту інтересів держави) означає, що компетентний орган знав або повинен був знати про порушення інтересів держави, мав повноваження для захисту, але не звертався до суду з відповідним позовом у розумний строк.

Згідно із п.80 постанови Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18 невжиття компетентним органом жодних заходівпротягом розумного строку після того, як цьому органу стало відомо або повинно було стати відомо про можливе порушення інтересів держави, має кваліфікуватися як бездіяльність відповідного органу. Розумність строку визначається судом з урахуванням того, чи потребували інтереси держави невідкладного захисту (зокрема, через закінчення перебігу позовної давності чи можливість подальшого відчуження майна, яке незаконно вибуло із власності держави), а також таких чинників, як: значимість порушення інтересів держави, можливість настання невідворотних негативних наслідків через бездіяльність компетентного органу, наявність об`єктивних причин, що перешкоджали такому зверненню тощо.

Прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого статтею 23 Закону України «Про прокуратуру», і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження судом підстав для представництва. Якщо прокурору відомі причини такого незвернення, він обов`язково повинен зазначити їх в обґрунтуванні підстав для представництва, яке міститься в позові. Але якщо з відповіді зазначеного органу на звернення прокурора такі причини з`ясувати неможливо чи такої відповіді взагалі не отримано, то це не є підставою вважати звернення прокурора необґрунтованим (п. 81 вказаної вище постанови).

Враховуючи виявлені порушення та зазначені положення законодавства, керуючисьст.23 Закону України «Про прокуратуру», Баштанською окружною прокуратурою Миколаївської області Головному управлінню Держгеокадастру у Миколаївській області надіслано запит від 13.04.2023 за вих. № 52/2-1921 вих-23 про виявлені порушення із вимогою вжити заходи щодо їх усунення, у тому числі в судовому порядку.

Разом із тим, уповноваженим державою органом заходи щодо конфіскації земельної ділянки в дохід держави не вжито, лише листом №10-14-0.165-1218/2-23 від 27.04.2023 повідомлено окружну прокуратуру про відсутність коштів на сплату судового збору як причину невжиття заходів. Крім того, Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області у листі №10-14-0.6-1324/2-23 від 10.05.2023 просить вжити заходи представницького характеру, спрямовані на захист інтересів держави.

Враховуючи зазначене, подання Баштанською окружною прокуратурою позову в інтересах держави в особі ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області повністю узгоджується з вимогами ст. 23 Закону України «Про прокуратуру»та ст. 56 ЦПК України.

Аналогічні висновки щодо наявності підстав для представництва прокурором інтересів держави викладено у постановах Верховного Суду від 17.10.2018у справі № 910/11919/17, від 17.03.2021 у справі № 264/7493/18.

Відповідно до ч. 1ст.75 Закону України «Про міжнародне приватне право»підсудність судам України справ з іноземним елементом визначається на момент відкриття провадження у справі, незважаючи на те, що в ході провадження у справі підстави для такої підсудності відпали або змінилися, крім випадків, передбачених у статті 76 цього Закону.

Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 77 Закону України «Про міжнародне приватне право»підсудність судам України є виключною у таких справах з іноземним елементом зокрема, якщо нерухоме майно, щодо якого виник спір, знаходиться на території України.

Відповідно до ч. 1 ст.30 ЦПК Українипозови, що виникають із приводу нерухомого майна пред`являються за місцезнаходженням майна або основної його частини. Згідно зіст. 181 ЦК Українидо нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.

Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, земельні ділянки кадастровий номер 4824582670:05:000:0310,площею 9,6653га (рілля) та 4824582600:05:000:0504,площею 9,0229га (рілля) знаходяться на території Новополтавської сільської ради Новобузького району Миколаївської області (а.с.17-18).

Відповідно до приписів пункту 6-1розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України, припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (підпункт 1). Сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади (підпункт 4).

Вільнозапорізька об`єднана територіальна громада Баштанськогоо району Миколаївської області є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Новополтавської сільської ради Новобузького району Миколаївської області.

Отже, враховуючи, що на даний час оспорювані земельні ділянки з кадастровими номерами 4824582670:05:000:0310,площею 9,6653га (рілля) та 4824582600:05:000:0504,площею 9,0229га (рілля) з цільовим призначенням «для ведення товарного сільськогосподарського господарства», розташовані на території Вільнозапорізька об`єднана територіальна громада Баштанськогоо району Миколаївської області, дана справа підсудна Новобузькому районному суду Миколаївської області.

Відповідно довимог ст.141ЦПК Українивитратипо сплатісудового збору,перерахованогоза пред`явлення позову, в сумі 7485 гривні, та судового збору, перерахованого за пред`явлення заяви про забезпечення позову в сумі 1342 гривні, слід стягнути з відповідача на користь Миколаївської обласної прокуратури.

Керуючись ст.ст. 258-259, 263-267, 268, 273, 280-282, 352, 354 ЦПК України, суд

У Х В А Л И В:

Позов керівника Баштанськоїокружної прокуратуриМиколаївської областіВерцюх В. в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області до ОСОБА_1 про конфіскацію земельних ділянок, задовольнити.

Конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області земельну ділянку ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) із кадастровим номером: 4824582670:05:000:0310, площею 9,6653 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Вільнозапорізької сільської ради Баштанського району Миколаївської області.

Конфіскувати у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області земельну ділянку ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) із кадастровим номером: 4824582600:05:000:0504, площею 9,0229 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Вільнозапорізької сільської ради Баштанського району Миколаївської області.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Миколаївської обласної прокуратури 7485 (сім тисяч чотириста вісімдесят п`ять) гривень судового збору, сплаченого за пред`явлення позову та 1342 (одну тисячу триста сорок дві) гривні судового збору, сплаченого за пред`явлення заяви про забезпечення позову.

Заочне рішення може бути переглянуте районним судом при поданні відповідачем письмової заяви про перегляд заочного рішення протягом 30 днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

Заочне рішення суду може бути оскаржене позивачем до Миколаївського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом 30 днів з дня проголошення рішення.

Заочне рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, заяви про перегляд заочного рішення, якщо апеляційну скаргу, заяву про перегляд заочного рішення не буде подано.

Позивач: Баштанська окружна прокуратура Миколаївської області, адреса: 56101, Миколаївська область, місто Баштанка, провулок Пожежний, 3, код ЄДРПОУ 02910048, в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області, адреса: 54004, місто Миколаїв, проспект Миру, 34, код ЄДРПОУ 39825404.

Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адреса: російська федерація, АДРЕСА_1 .

Повний текст рішення складений 12.10.2023 року.

Суддя С.І. Вжещ

СудНовобузький районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення03.10.2023
Оприлюднено16.10.2023
Номер документу114157154
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —481/1121/23

Ухвала від 21.11.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 21.11.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Рішення від 03.10.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Рішення від 03.10.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 11.09.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 22.08.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 13.07.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 13.07.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 29.06.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 13.06.2023

Цивільне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні