Рішення
від 13.10.2023 по справі 380/5512/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 жовтня 2023 рокусправа № 380/5512/23 м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Девелоперська компанія "Новий Львів плюс» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії -

УСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Девелоперська компанія «Новий Львів плюс» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України у якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 7717068/44528726 від 25.11.2022 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 04.10.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 2 від 04.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 7717070/44528726 від 25.11.2022 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 06.10.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 5 від 06.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 7717065/44528726 від 25.11.2022 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.10.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 7 від 14.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 7727587/44528726 від 29.11.2022 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 20.10.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 9 від 20.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 7727588/44528726 від 29.11.2022 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 11 від 27.10.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 11 від 27.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 8161333/44528726 від 26.01.2023 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 02.11.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 1 від 02.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 8161332/44528726 від 26.01.2023 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 10.11.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 15 від 10.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також просить стягнути з відповідачів витрати на надання професійної правничої допомоги у розмірі 15000,00 грн.

Підставою звернення до суду із цим позовом зазначено протиправність, на думку позивача, рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вважає, що контролюючим органом не зазначено конкретних підстав для відмови у реєстрації спірних податкових накладних, тоді як позивачем надано усі необхідні документи, що підтверджують факт здійснення господарських операцій за спірними податковими накладними. Оскільки такі рішення порушують права позивача, він звернувся до суду із цим позовом.

Ухвалою від 27.03.2023 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою суду від 04.09.2023 відмовлено у задоволенні клопотання представниці відповідачів про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін та про перехід в загальне позовне провадження.

На адресу суду від представниці відповідачів надійшов відзив на позовну заяву (вх. № 64293 від 22.08.2023), у якому проти позову заперечила. Зазначила, що Комісією прийнято рішення від № 7717068/44528726 від 25.11.2022 , № 7717070/44528726 від 25.11.2022, № 7717065/44528726, 29.11.2022 № 7727587/44528726, № 7727588/44528726, 26.01.2023 № 8161333/44528726, № 8161332/44528726про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, оскільки надані платником податку копії документів не є достатніми для прийняття відповідного рішення про реєстрацію спірних податкових накладних. Вказала, що між ТОВ ДК Новий Львів плюс (Продавець) та ТзОВ «Компанія Техно-Дизайн» (Покупець) укладено Договір купівлі-продажу майнових прав від 30.09.2022 № 4/Уг/НП, Згідно умов якого продавець передає у власність Покупця майнові права на об`єкт нерухомості: нежитлове приміщення № 4 (чотири), загальною проектною площею 128,77 кв. м., яке знаходиться на 2 (другому) поверсі офісної будівлі, розташоване в Об`єкті капітального будівництва за будівельною адресою: м. Львів, вул. Угорська, 14, у порядку та на умовах, передбачених цим Договором, та у відповідності до норм Цивільного кодексу України, що визначають загальні положення про купівлю продаж. Відповідно до п. 3.1. Договору, майнові права на Об`єкт нерухомості за цим Договором передаються Продавцем Покупцю шляхом підписання Акту прийому передачі за умови здійснення Покупцем оплати 100 % вартості майнових прав, що визначена цим Договором. Повідомила, що спірні податкові накладні подано позивачем на реєстрацію у зв`язку з надходженням коштів на банківський рахунок позивача від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн". Так, відповідно до квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація спірних податкових накладних №2, №5, №7, №9, №11, №1, №15 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Зазначила, що 15.11.2022 позивачем подано до контролюючого органу ПОВІДОМЛЕННЯ № 8 про надання пояснень та копій документів щодо спірних ПН. До такого долучено 2 додатки. Вказала, що на розгляд податкового органу позивачем надано лише Договір купівлі-продажу майнових прав від 30.09.2022 № 4/Уг/НП та банківську виписку . Жодної документації підтверджуючої господарську діяльність, а саме: - жодних первинних документів щодо закупівлі матеріалів для здійснення господарської діяльності; - жодної проектної документації ; - первинних документів щодо наявності власних чи орендованих основних засобів для здійснення діяльності; - жодних документів підтверджуючих наявність трудових ресурсів, тощо. Звернув увагу суду на те, що згідно з даними повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо спірних податкових накладних реєстрацію яких зупинено, позивач не надав на розгляд Комісії документи які надав вже до позовної заяви. Отже, на думку представниці відповідачів, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку. Відтак, стверджує, що відповідно до рішення комісії ГУ ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування Єдиному реєстрі податкових накладних № 7717068/44528726 від 25.11.2022, № 7717070/44528726 від 25.11.2022, № 7717065/44528726, 29.11.2022 № 7727587/44528726, № 7727588/44528726, 26.01.2023 № 8161333/44528726, № 8161332/44528726, відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: - первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладних.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати податкові накладні зазначила, що така вимога, є передчасною, та належним способом захисту порушеного права вважає зобов`язання повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Просила відмовити у задоволенні позовних вимог.

Суд всебічно і повно з`ясував усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та встановив таке.

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю " ДК "Новий Львів Плюс" зареєстроване у встановленому законодавством порядку, як юридична особа, за адресою: 81600 Львівська область Стрийський район м. Миколаїв вул. Львівське Шосе 1; код ЄДРПОУ 44528726, знаходиться на обліку в Головному управлінні ДПС у Львівській області як платник ПДВ.

Основний вид діяльності позивача: 41.10 Організація будівництва будівель. Іншими видами діяльності позивача є: будівництво житлових і нежитлових будівель, купівля та продаж власного нерухомого майна, діяльність у сфері права, консультування з питань комерційної діяльності й керування, діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.

Між товариством з обмеженою відповідальністю "ДК "Новий Львів Плюс" (продавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія Техно-Дизайн" (покупець) укладено договір купівлі-продажу майнових прав № а/Уг/НП від 30.09.2022 (далі - Договір).

Відповідно до п. 2.1 Договору на виконання умов цього Договору продавець передає у власність покупця майнові права на Об`єкт нерухомості: нежитлове приміщення №4 (чотири), загальною проектною площею 128,77 кв. м., яке знаходиться на 2 (другому) поверсі офісної будівлі, розташоване в Об`єкті капітального будівництва за будівельною адресою: м. Львів, вул. Угорська, 14, у порядку та на умовах, передбачених цим Договором, та у відповідності до норм Цивільного кодексу України, що визначають загальні положення про купівлю-продаж.

Об`єкт нерухомості також позначається в Технічному паспорті, що є додатком № 1 до даного Договору, який виготовлений БТІ після введення в експлуатацію Об`єкта капітального будівництва (п. 2.2 Договору).

Відповідно до п. 3.1. Договору, майнові права на Об`єкт нерухомості за цим Договором передаються продавцем Покупцю шляхом підписання Акту прийому передачі за умови здійснення покупцем оплати 100 % вартості майнових прав, що визначена цим Договором.

Згідно з п. 4.1 Договору вартість Майнових прав на Об`єкт нерухомості складає 114605,30 дол. США (сто чотирнадцять тисяч шістсот п`ять доларів 30 центів), що еквівалентно станом на дату укладення угоди 4190955,37 грн (чотири мільйони сто дев`яносто тисяч дев`ятсот п`ятдесят п`ять гривень 37 копійок) по курсу НБУ.

Вартість одного квадратного метра об`єкта нерухомості складає 890,00 дол. США (вісімсот дев`яносто доларів США) (п. 4.2 Договору).

Покупець вносить кошти на рахунок продавця в національній валюті України по курсу НБУ.

Покупець сплачує продавцю 114605,30 дол. США (сто чотирнадцять тисяч шістсот п`ять доларів 30 центів), що становить 100 % від вартості об`єкта продажу до 30.12.2022 року (п. 4.4 Договору).

Відповідно до п. 7.1 Договору, Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами або їх уповноваженими представниками і діє до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов`язань - за Договором, якщо він не буде припинений раніше у відповідності до положень цього Договору та чинного законодавства України.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 04.10.2022 платежу в розмірі 1100000,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 2 від 04.10.2022 року на суму 1100000,00 грн. у т.ч. ПДВ 183333,33 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4368%, P=212333.34. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9234993516 від 10.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 8 від 15.11.2022 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7717068/44528726 від 25.11.2022 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 2 від 04.10.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погодившись із таким рішенням Комісії, позивачем подано скаргу на зазначене рішення, за результатами розгляду якої прийнято рішення від 17.01.2023 № 5436/44528726/2, яким скаргу позивача залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 06.10.2022 платежу в розмірі 200000,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 5 від 06.10.2022 року на суму 200000,00 грн. у т.ч. ПДВ 33333,33 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4368%, P=130333.34. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9226962905 від 01.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 9 від 15.11.2022 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7717070/44528726 від 25.11.2022 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 5 від 06.10.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погодившись із таким рішенням Комісії, позивачем подано скаргу на зазначене рішення, за результатами розгляду якої прийнято рішення від 18.01.2023 № 5764/44528726/2, яким скаргу позивача залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 14.10.2022 платежу в розмірі 531000,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 7 від 14.10.2022 року на суму 531000,00 грн. у т.ч. ПДВ 88500,00 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4368%, P=64166.67. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9226962245 від 01.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 10 від 15.11.2022 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7717065/44528726 від 25.11.2022 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.10.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погодившись із таким рішенням Комісії, позивачем подано скаргу на зазначене рішення, за результатами розгляду якої прийнято рішення від 18.01.2023 № 5724/44528726/2, яким скаргу позивача залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 20.10.2022 платежу в розмірі 365700,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 9 від 20.10.2022 року на суму 365700,00 грн. у т.ч. ПДВ 60950,00 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4368%, P=302418.34. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9243433140 від 15.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 11 від 15.11.2022 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7727587/44528726 від 29.11.2022 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 9 від 20.10.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погодившись із таким рішенням Комісії, позивачем подано скаргу на зазначене рішення, за результатами розгляду якої прийнято рішення від 18.01.2023 № 5707/44528726/2, яким скаргу позивача залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 27.10.2022 платежу в розмірі 182900,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 11 від 27.10.2022 року на суму 182900,00 грн. у т.ч. ПДВ 30483,33 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4368%, P=302418.34. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9243433102 від 15.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 12 від 15.11.2022 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7727588/44528726 від 29.11.2022 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 10 від 27.10.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погодившись із таким рішенням Комісії, позивачем подано скаргу на зазначене рішення, за результатами розгляду якої прийнято рішення від 18.01.2023 № 5782/44528726/2, яким скаргу позивача залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 02.11.2022 платежу в розмірі 365700,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 1 від 02.11.2022 року на суму 365700,00 грн. у т.ч. ПДВ 60950,00 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4075%, P=0. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9256532945 від 30.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 1 від 12.01.2023 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8161333/44528726 від 26.01.2023 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 02.11.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

У зв`язку з надходженням від ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 10.11.2022 платежу в розмірі 182850,00 грн, що підтверджується випискою по банківському рахунку позивача, позивачем відповідно до вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України складено податкову накладну № 15 від 10.11.2022 року на суму 182850,00 грн. у т.ч. ПДВ 30475,00 грн, яку направлено на реєстрацію. Проте реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена на підставі того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів. Додатково повідомлено: показник D=.4075%, P=0. Вказані обставини підтверджуються квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9256523308 від 30.11.2022.

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено повідомлення № 2 від 12.01.2023 щодо подачі пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, у якому зазначено, що відповідно до укладеного Договору покупець провів попередню оплату за нерухомість. Для підтвердження інформації зазначеній у податковій накладній позивачем надано пояснення та долучено 2 додатки, а саме: копію Договору та банківської виписки.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8161332/44528726 від 26.01.2023 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 15 від 10.11.2022 року з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Позивач стверджує, що ним дотримано усіх вимог щодо формування та реєстрації податкових накладних, надано додаткові пояснення та додаткові документи на вимогу відповідача. Вважає, що йому протиправно відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних, у зв`язку з чим він звернувся із цим позовом до суду.

При вирішенні спору по суті суд виходив з такого.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно з підпунктами «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.7 статті 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних в електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 1165 від 11.12.2019, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Згідно з приписами пункту 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Як встановлено судом, реєстрацію податкових накладних № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022 зупинено з тієї підстави, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0011 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів.

Водночас на момент формування квитанцій, якими зупинено реєстрацію податкових накладних, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку № 1165.

Пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відтак пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 Критеріїв ризиковості здійснення операцій містить одну із можливих ознак ризиковості здійснення операцій, якими є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку № 1165.

Однак відсутність у квитанціях № 9234993516 від 10.11.2022, № 9226962905 від 01.11.2022, № 9226962245 від 01.11.2022, № 9243433140 від 15.11.2022, № 9243433102 від 15.11.2022, № 9256532945 від 30.11.2022, № 9256523308 від 30.11.2022 про зупинення реєстрації податкових накладних № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022 конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку № 1165, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.

Відтак квитанції № 9234993516 від 10.11.2022, № 9226962905 від 01.11.2022, № 9226962245 від 01.11.2022, № 9243433140 від 15.11.2022, № 9243433102 від 15.11.2022, № 9256532945 від 30.11.2022, № 9256523308 від 30.11.2022 про зупинення реєстрації податкових накладних № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022 не відповідає вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку № 1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі.

Крім цього, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.

Водночас механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Разом з цим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та «Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку № 520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

При цьому, як слідує зі змісту оскаржуваних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу в реєстрації податкової накладної слугувало ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Суд звертає увагу, що контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не зазначено яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022, які подано у зв`язку з настанням першої події, визначеної п. 187.1 ст. 187 ПК України.

При цьому суд наголошує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.

З аналізу матеріалів справи судом встановлено, що позивач щодо спірних податкових накладних надавав контролюючому органу документи, зокрема, копії Договору та банківських виписок про надходження коштів від покупця.

Відтак, на переконання суду, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями документів були достатніми для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію податкових накладних.

Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується наданими позивачем документами, на підставі яких складено податкові накладні.

Одночасно в межах спірних правовідносин суд звертає особливу увагу на те, що, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результатами розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкових накладних у зв`язку з передачею товару позивачем.

Отже, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операції, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, останній не мав правових підстав для відмови позивачу в реєстрації податкових накладних № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022.

Суд звертає увагу на те, що всі надані позивачем як суду, так і відповідачу первинні та фінансові документи не мають дефекту форми, змісту або походження, які у силу частини другої статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995, спричинили б втрату такими документами юридичної сили, а тому підтверджують факт отримання коштів.

Отже, відповідність обсягу реалізованих позивачем товарів/послуг підтверджується належними та допустимими письмовими доказами, які за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» були надіслані позивачем Державній податковій службі України для врахування під час вирішення питання про реєстрацію податкової накладної.

При цьому відповідачі в оскаржуваних рішеннях не навели доводів щодо порушень законодавства при складенні поданих документів.

Ураховуючи наведене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача в частині визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7717068/44528726 від 25.11.2022, № 7717070/44528726 від 25.11.2022, № 7717065/44528726 від 25.11.2022, № 7727587/44528726 від 29.11.2022, № 7727588/44528726 від 29.11.2022, № 8161333/44528726 від 26.01.2023, № 8161332/44528726 від 26.01.2023.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022 суд зазначає таке.

Відповідно до вимог пп. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як вже встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Водночас суд враховує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним і таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення. За таких обставин, суд вважає, що в цьому випадку ефективним способом захисту порушених прав позивача буде зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022, що складені ТзОВ «Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс», датою їх подання на реєстрацію.

Висновки суду у цій справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 02.04.2019 (справа № 822/1878/18) та від 18.07.2019 (справа № 1740/2004/18).

Покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкову накладну не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Щодо стягнення з відповідача витрат на професійну правничу допомогу в розмірі 15000,00 грн суд зазначає таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 132 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати, зокрема, на професійну правничу допомогу (п. 1 ч. 3 ст. 132 КАС України).

Статтею 134 КАС України визначено, що витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Аналіз наведених положень законодавства дає підстави для висновку про те, що документально підтверджені судові витрати на правничу допомогу адвоката підлягають компенсації стороні, яка не є суб`єктом владних повноважень та на користь якої ухвалене рішення, за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень.

При визначенні суми компенсації витрат, понесених на правничу допомогу, суд досліджує на підставі належних та допустимих доказів обсяг фактично наданих адвокатом послуг і виконаних робіт, кількість витраченого часу, розмір гонорару, співмірність послуг категоріям складності справи, витраченого адвокатом часу, об`єму наданих послуг, ціни позову та (або) значенню справи.

Судом встановлено, що професійна правнича допомога позивачу надавалася позивачу адвокатським об`єднанням «Максимум», зокрема адвокатом Решотою В. В. на підставі договору про надання правничої допомоги № 01/02/23 від 01.02.2023 (далі - договір) та ордера ВС № 1193361 від 23.03.2023.

Відповідно до п. 1.1 Договору про надання правничої допомоги № 01/02/23 від 01.02.2023 предметом даного Договору є надання адвокатським об`єднанням усіма законними методами та способами правової допомоги Клієнту у всіх справах, які пов`язані чи можуть бути пов`язані зі захистом та відновленням порушених, оспорюваних, невизнаних його прав та законних інтересі. Для цього Клієнт доручає адвокатському об`єднанню представляти його інтереси в державних органах, підприємствах, установах, організаціях, в тому числі у органах внутрішніх справ, структурних підрозділах прокуратури України та інших правоохоронних органах, в органах державної виконавчої служби, а також вести від імені клієнта справи в загальних, адміністративних, господарських судах з усіма процесуальними правами, належними позивачу, відповідачу або третій особі, в т.ч. правом знайомитися з матеріалами справи, робити з них витяги, знімати копії з документів, долучених до справи, одержувати копії рішень, ухвал, брати участь у судових засіданнях, подавати позовну заяву та інші заяви по суті та з процесуальних питань, подавати докази, брати участь у дослідженні доказів, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, а також свідкам, експертам, спеціалістам,- заявляти клопотання та відводи; давати усні та письмові пояснення судові, подавати свої доводи, міркування щодо питань; які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб, користуватися правовою допомогою, знайомитися з журналом судового засідання, знімати з нього копії та подавати письмові зауваження з приводу його неправильності чи неповноти, прослуховувати запис фіксування судового засідання технічними засобами, робити з нього копії, подавати письмові зауваження з приводу його неправильності чи неповноти, одержувати та оскаржувати рішення і ухвали суду; користуватися іншими процесуальними правами, а також виконувати всі інші дії, пов`язані з виконанням цього договору.

Згідно з п. 4.1 Договору від 01.02.2023 за послуги, що надаються адвокатським об`єднанням у відповідності із умовами цього Договору, клієнт сплачує адвокатському об`єднанню гонорар.

За результатами надання правової допомоги складається акт» що підписує представниками кожної зі сторін. В акті вказується обсяг наданої адвокатським об`єднанням послуг і їх вартість. Акт надсилається клієнту адвокатським об`єднанням факсимільним зв`язком, поштою або електронною поштою. На письмову вимогу клієнта, адвокатське об`єднання може надавати Акти про надання адвокатських послуг, в яких буде вказано перелік наданих адвокатських послуг (п. 4.2 Договору).

Відповідно до п. 4.3 Договору акт про надання адвокатських послуг вважається підписаним, якщо протягом 5 днів з моменту його отримання клієнтом» останній не надав адвокатському об`єднанню письмові аргументовані заперечення на акт.

Згідно з актом про надання правничої допомоги № 1-НПп від 10.03.2023, адвокатом надано правової допомоги на загальну суму 15000,00 грн, а саме: усні консультації, аналіз фактичних обставин справи, ознайомлення з судовою практикою та законодавством, підготовка та подання позовної заяви про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язати здійснити дії щодо реєстрації податкових накладних № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022. № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 11 від 10.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних до Львівського окружного адміністративного суду.

Щодо наведених в акті про надання правничої допомоги таких видів послуг як надання усних консультацій, аналіз фактичних обставин справи, ознайомлення з судовою практикою та законодавством суд зазначає, що такі включаються до витрат, пов`язаних із підготовкою та складанням позовної заяви та охоплюються останніми.

При визначенні суми відшкодування судових витрат, суд повинен керуватися критерієм реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерієм розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та суті виконаних послуг.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного суду від 19.09.2019 у справі № 826/8890/18.

Ураховуючи, що вказану справу розглянуто в порядку спрощеного провадження без проведення судового засідання як справу незначної складності, з огляду на наявність усталеної судової практики у цій категорії спорів, суд дійшов висновку про те, що вартість професійної правничої допомоги є завищеною, неспівмірною зі складністю справи та обсягом наданих послуг. Таким чином, суд дійшов висновку, що зазначений гонорар не є співмірним з обсягом проведеної роботи і вважає за можливе стягнути з відповідачів за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача витрати на правову допомогу у сумі 3500,00 грн з кожного.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, усі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З урахуванням викладеного, обсягу задоволених позовних вимог, а також з огляду на те, що відповідачами у цій справі є Головне управління ДПС у Львівській області та ДПС України судові витрати у вигляді судового збору слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів у розмірі 7515,20 грн з кожного.

Керуючись ст.ст. 19, 22, 25, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 293, 295 КАС України, суд-

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс" (81600 Львівська область Стрийський район м. Миколаїв вул. Львівське шосе 1; код ЄДРПОУ 44528726) до Головного управління ДПС у Львівській області (79026 м. Львів вул. Стрийська 35; код ЄДРПОУ ВП 43968090), Державної податкової служби України (04053 м. Київ пл. Львівська 8; код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 7717068/44528726 від 25.11.2022, № 7717070/44528726 від 25.11.2022, № 7717065/44528726 від 25.11.2022, № 7727587/44528726 від 29.11.2022, № 7727588/44528726 від 29.11.2022, № 8161333/44528726 від 26.01.2023, № 8161332/44528726 від 26.01.2023.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні № 2 від 04.10.2022, № 5 від 06.10.2022, № 7 від 14.10.2022, № 9 від 20.10.2022, № 11 від 27.10.2022, № 1 від 02.11.2022, № 15 від 10.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, що складені Товариством з обмеженою відповідальністю "Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс", датою їх подання на реєстрацію.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс" судовий збір у сумі 7515 (сім тисяч п`ятсот п`ятнадцять) грн 20 коп.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс" судовий збір у сумі 7515 (сім тисяч п`ятсот п`ятнадцять) грн 20 коп.

6. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс" 3500 (три тисячі п`ятсот) гривень 00 коп. витрат на професійну правничу допомогу.

7. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Девелоперська компанія "Новий Львів Плюс" судовий збір у сумі 3500 (три тисячі п`ятсот) гривень 00 коп. витрат на професійну правничу допомогу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Р.П. Качур

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2023
Оприлюднено16.10.2023
Номер документу114162429
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/5512/23

Ухвала від 03.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 13.10.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні