МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
16 жовтня 2023 р. № 400/2638/18 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Біоносенко В. В., за участю секретаря судового засідання Дидіної А.О., розглянув у відкритому судовому засіданні листа Незалежного інституту судових експертиз щодо узгодження переліку питань, поставлених на вирішення експертизи, в адміністративній справі
за позовомПублічного акціонерного товариства по газифікації та газопостачанню "Миколаївгаз", вул. Погранична, 159,Миколаїв,54003, доПівденного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, проспект Шевченка, буд. 15/1,Одеса,65015, провизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 12.10.2018,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство по газифікації та газопостачанню "Миколаївгаз" звернулось до адміністративного суду з позовом, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Офісу великих платників податків від 12.10.2018 №0004774914, №0004724914, №0004674914, №0004754914, №0004704914, № 0004644914, № 0004684914, № 0004714914, № 0004764914, № 0004634914, № 0004694914, № 0004654914, № 0004784914, № 0004744914, № 0004664914, №0004734914, № 0004794914 та № 0004624914.
Постановою Верховного Суду від 27.01.2022 року скасовано рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 04.03.2019 та постанову П`ятого апеляційного адміністративного суду від 30.10.2019 по справі № 400/2638/18 та направлено справу на новий розгляд до суду першої інстанції.
05.06.2023 за клопотанням позивача, судом призначено комплексну економічно-технічну судову експертизу, проведення якої доручено Незалежному інституту судових експертиз.
28.09.2023 від Незалежного інституту судових експертиз надійшов лист, згідно якого за відсутності експертів з відповідною кваліфікацією в галузі метрології та інформаційно-вимірювальної техніки, НІСЕ не може виконати ухвалу від 05.06.2023 та провести комплексну економічно-технічну судову експертизу по питанням №7-10, а також НІСЕ просить поставити на вирішення експертизи наступні питання :
1) Чи підтверджується документально розрахунок екологічного податку за викиди забруднюючих речовин в частині врахування обсягу природного газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 як обсягу фактичних викидів природного газу в атмосферне повітря, здійснений в Акті від 25.09.2018 р. № 62/28-10-49-14/05410263 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ «Миколаївгаз» з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викидів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01 липня 2014 року по 30 червня 2017року»? ;
2) Чи підтверджуються документально зазначені в Акті від 25.09.2018 р. № 62/28- 10-49-14/05410263 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ «Миколаївгаз» з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викидів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо- технологічні втрати та витрати за період з 01 липня 2014 року по 30 червня 2017року.» обсяги фактичних викидів метану в атмосферне повітря?;
3) Чи підтверджується документально заниження екологічного податку на 3 259 675,72 грн. за період з 01.07.2014 по 30.06.2017, відображене в Акті від 25.09.2018 р. № 62/28-10-49-14/05410263 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ «Миколаївгаз» з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викидів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01 липня 2014 року по 30 червня 2017року»?;
4) Чи відповідає визначений показник вмісту метану в складі природного газу в розрахунку екологічного податку за викиди забрюднюючих речовин за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 в акті Офісу великих платників податків ДФС від 25.09.2018 №62/28-10-49-14/05410263 "Про результати документальної позапланової перевірки ПАТ "Миколаївгаз" з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викідів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 року" наданим первинним документам?;
5) Чи відповідає визначений показник густини метану в розрахунку екологічного податку за викиди забрюднюючих речовин за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 в акті Офісу великих платників податків ДФС від 25.09.2018 №62/28-10-49-14/05410263 "про результати документальної позапланової перевірки ПАТ "Миколаївгаз" з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викідів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 року" наданим первинним документам?
Ухвалою від 04.10.2023 судом призначено розгляд листа НІСЕ щодо переліку питань в судовому засіданні на 16.10.2023.
В судовому засіданні 16.10.2023 приймали участь представники позивача та відповідача, проти задоволення клопотання НІСЕ щодо проведення комплексної економічно-технічної судової експертизи за переліком питань, які експертна установа пропонує поставити на вирішення експертизи, не заперечували.
Про призначення експертизи згідно з ч.1 ст. 103 КАС України суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій (яким) доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.
З урахуванням викладеного, суд вважає можливим задовольнити клопотання НІСЕ та щодо узгодити перелік питань, які експертна установа пропонує поставити на вирішення комплексної економічно-технічної судової експертизи.
Керуючись приписами п. 4 ч. 2 ст. 236 КАС України, суд дійшов висновку про зупинення провадження у справі.
На підставі викладеного, керуючись п. 4 ч. 2 ст. 236, ст.248, КАС України, -
УХВАЛИВ:
1. Клопотання Незалежного інституту судових експертиз про проведення комплексної економічно-технічної судової експертизи за переліком питань, які експертна установа пропонує поставити на вирішення експертизи, задовольнити.
2. На вирішення експертів поставити наступні питання:
1) Чи підтверджується документально розрахунок екологічного податку за викиди забруднюючих речовин в частині врахування обсягу природного газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 як обсягу фактичних викидів природного газу в атмосферне повітря, здійснений в Акті від 25.09.2018 р. № 62/28-10-49-14/05410263 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ «Миколаївгаз» з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викидів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01 липня 2014 року по 30 червня 2017року»? ;
2) Чи підтверджуються документально зазначені в Акті від 25.09.2018 р. № 62/28- 10-49-14/05410263 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ «Миколаївгаз» з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викидів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01 липня 2014 року по 30 червня 2017року.» обсяги фактичних викидів метану в атмосферне повітря?;
3) Чи підтверджується документально заниження екологічного податку на 3 259 675,72 грн. за період з 01.07.2014 по 30.06.2017, відображене в Акті від 25.09.2018 р. № 62/28-10-49-14/05410263 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ «Миколаївгаз» з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викидів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01 липня 2014 року по 30 червня 2017року»?;
4) Чи відповідає визначений показник вмісту метану в складі природного газу в розрахунку екологічного податку за викиди забруднюючих речовин за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 в акті Офісу великих платників податків ДФС від 25.09.2018 №62/28-10-49-14/05410263 "Про результати документальної позапланової перевірки ПАТ "Миколаївгаз" з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викідів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 року" наданим первинним документам?;
5) Чи відповідає визначений показник густини метану в розрахунку екологічного податку за викиди забруднюючих речовин за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 в акті Офісу великих платників податків ДФС від 25.09.2018 №62/28-10-49-14/05410263 "про результати документальної позапланової перевірки ПАТ "Миколаївгаз" з питання повноти нарахування та сплати екологічного податку з викідів забруднюючих речовин в частині використання газу на виробничо-технологічні втрати та витрати за період з 01.07.2014 по 30.06.2017 року" наданим первинним документам?
3. Зупинити провадження у справі 400/2638/18 за позовом Публічного акціонерного товариства по газифікації та газопостачанню "Миколаївгаз" до Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, до одержання результатів експертизи.
4. Апеляційна скарга на цю ухвалу може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання повного тексту.
Суддя В. В. Біоносенко
Дата ухвалення рішення | 16.10.2023 |
Оприлюднено | 18.10.2023 |
Номер документу | 114197601 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Біоносенко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні