ПОСТАНОВА
22 липня 2010 року м. Херсон
Суддя Комсомольського районного суду м. Херсона Мусулевський Я.А. розглянувши подання виконуючого обов’язки начальника УМВС України в Херсонській області,
ВСТАНОВИВ:
Управлінням ДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області здійснюється супроводження розслідування кримінальної справи №500024-10 порушеної за фактом нецільового використання бюджетних коштів у великих розмірах і службового підроблення службовими особами ОКМФП «Херсоноблфармація» за ознаками злочинів, передбачених ч. 1 ст. 210, ч. 1 ст. 366 КК України.
В ході досудового слідства встановлено, що Рішенням Херсонської обласної ради від 12.03.2009 №881 і від 02.07.2009 №1020 з бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету на 2009 рік для поповнення статутного фонду ОКФП «Херсоноблфармація» виділено кошти в сумі 1 415 000,00 грн., які 08.07.2009 перераховано вказаному підприємству на вказані цілі.
Проте, всупереч п. 8 ст. 7 Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 27.12.2001 №604 «Про бюджетну класифікацію та її запровадження», роз’яснень щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджених Наказом Державного казначейства України від 14.11.2004 №194, службовими особами ОКМФП «Херсоноблфармація» 08.07.2009 видано наказ №93/2-п «Про перерахування коштів», на підставі якого отримані кошти було використано на погашення заборгованості із виплати заробітної плати в сумі 641 509,83 грн. і податкові нарахування на неї в сумі 253 085,11 грн., придбання лікарських засобів на суму 34569,60 грн.
Крім того, до квартального звіту про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м) станом на 01.10.2009, який подано до Головного управління Державного казначейства України у Херсонській області та управління економіки Херсонської облдержадміністрації, службовими особами ОКМФП «Херсоноблфармація» внесено завідомо недостовірні дані про використання на капітальні видатки коштів у сумі 1 415 000,00 грн.
Під час проведення досудового слідства виникла необхідність у проведенні позапланової документальної перевірки фінансово-господарської діяльності ОКМФП «Херсоноблфармація» з метою з’ясування всіх обставин події вчинення вищезазначеного злочину та встановлення причин виникнення боргу з виплати заробітної плати та обов’язкових платежів у сумі 894594,94 гривень. На підставі чого за направленням начальника УДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області 4/6-342 від 07.07.2010 на ОКМФП «Херсоноблфармація» 08.07.2010 співробітники УДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області виїхали за місцем розташування зазначеного підприємства (м. Херсон, вул. Зала Егерсег, 5) з метою проведення позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності. Однак 08.07.2010 після ознайомлення із направленням на перевірку керівником вищезазначеного підприємства ОСОБА_1 співробітників УДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області не допущено до перевірки. Виклик до УДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області з метою дачі пояснень з приводу не допуску керівник зазначеного підприємства проігнорував та від зустрічей ухиляється.
У зв‘язку з чим в подані ставиться питання про надання дозволу на проведення співробітниками УДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області спільно із фахівцями Державної податкової інспекції у м. Херсоні позапланової виїзної документальної перевірки ОКМФП «Херсоноблфармація» Херсонської обласної ради (код ЄДРПОУ 32928793 розташованого за адресою: м. Херсон, вул. Зала Егерсег та зобов’язати посадових осіб зазначеного підприємства допустити співробітників ДСБЕЗ та ДПІ до перевірки та надавати всі документи які необхідні для її проведення .
Згідно п. 8 ст. 11-1 ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо посилення правового захисту громадян та запровадження механізмів реалізації конституційних прав громадян на підприємницьку діяльність, особисту недоторканність, безпеку, повагу до гідності особи, правову допомогу, захист)» позапланова виїзна перевірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орган державної податкової служби, який ініціює проведення позапланової виїзної перевірки, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої перевірки та дати її початку і закінчення, склад осіб, які будуть проводити таку перевірку, документи, які відповідно до частини шостої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої перевірки, інформацію про вид та кількість перевірок, проведених органами державної податкової служби щодо суб'єкта господарської діяльності та наслідки таких перевірок за попередні три роки, а також на вимогу суду - інші відомості.
Таким чином, з наведеного вбачається, що подання для проведення позапланової перевірки повинно бути подано органом державної податкової служби, а не органами МВС. Органи МВС України не наділені повноваженнями звертатися з вказаними поданнями.
Тому враховуючи наведене, суд вважає, що подання задоволенню не підлягає.
ПОСТАНОВИВ:
В надані дозволу на проведення співробітниками УДСБЕЗ УМВС України в Херсонській області спільно із фахівцями Державної податкової інспекції у м. Херсоні позапланової виїзної документальної перевірки ОКМФП «Херсоноблфармація» Херсонської обласної ради (код ЄДРПОУ 32928793 розташованого за адресою: м. Херсон, вул. Зала Егерсег та зобов’язати посадових осіб зазначеного підприємства допустити співробітників ДСБЕЗ та ДПІ до перевірки та надавати всі документи які необхідні для її проведення, відмовити .
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Комсомольський районний суд м.Херсона |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2010 |
Оприлюднено | 15.12.2022 |
Номер документу | 11422127 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Керченський міський суд Автономної Республіки Крим
Цурцев Вадим Михайлович
Кримінальне
Комсомольський районний суд м.Херсона
Мусулевський Ярослав Андрійович
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Дніпропетровська
Овчаренко Наталія Григорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні