Ухвала
від 17.10.2023 по справі 758/12264/23
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Подільський районний суд міста Києва

Справа № 758/12264/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 жовтня 2023 року м. Київ

Слідчий суддя Подільського районного суду міста Києва ОСОБА_1 за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 , про продовження покладення обов`язків ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українця, уродженця м. Київ, громадянина України, працюючого на посаді директора ПДЗОВ «Зміна», зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 3,4,5 ст. 191 КК України, у кримінальному провадженні № 42022102070000313 від 30.08.2022 року,-

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Подільського районного суду м. Києва з клопотанням про продовження строку дії обов`язків покладених на підозрюваного ухвалою слідчого судді у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022102070000313 від 30.08.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 3,4,5 ст. 191 КК України.

Згідно з клопотанням та додатків до нього ОСОБА_5 18.08.2023 року повідомлено про підозру у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 4,5 ст. 191 КК України.

Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 23.08.2023 року щодо підозрюваного ОСОБА_5 обрано запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання та покладено обов`язки передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України, строком до 18.10.2023 року.

Відповідно до зазначеної ухвали слідчого судді від 23.08.2023 року у справі №752/17207/23, термін дії обов`язків, покладених на підозрюваного, становить до 18.10.2023 року.

Постановою керівника Подільської окружної прокуратури міста Києва від 03.10.2023 строк досудового розслідування у кримінальному провадженні продовжено до 3-ох місяців.

Клопотання прокурора про продовження строку дії обов`язків покладених на підозрюваного ОСОБА_5 ухвалою слідчого судді обґрунтовується тим, що директор позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» ОСОБА_5 був призначений на посаду 24.12.2013 року у відповідності до наказу директора Департаменту освіти і науки, молоді і спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської Державної адміністрації) №1215к.

У відповідності до пункту 4.1. Положення про позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» (нова редакція), що затверджене Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.09.1996 року № 1536 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.04.2010 року № 266), тобто, редакції, яка діяла на момент призначення директора ПДЗОВ «ЗМІНА», дитячий заклад очолює директор, який призначається і звільняється з посади наказом начальника Головного управління. Директор ПДЗОВ «ЗМІНА» перебуває на займаній ним посаді безперервно починаючи 24.12.2013 року по теперішній час. Документами, що підтверджують повноваження директора ОСОБА_5 діяти від імені та в інтересах ПДЗОВ «ЗМІНА» є наказ директора Департаменту освіти і науки, молоді і спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської Державної адміністрації) від 24.12.2013 року 24.12.2013 року, а також Положення про позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» (нова редакція), що затверджене Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.09.1996 року № 1536 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 22.09.2020 року № 1484).

Відповідно до п.4.3 Положення про ПДЗОВ «ЗМІНА» Директор:

організовує та забезпечує діяльність дитячого закладу, здійснює безпосереднє керівництво та контроль за його діяльністю;

розпоряджається в установленому порядку майном і коштами дитячого закладу, укладає договори, відкриває рахунки в банках або органах Державного казначейства України;

діє від імені дитячого закладу і представляє його інтереси на підприємствах, в установах та організаціях, видає довіреності, вчиняє інші правочини, передбачені законодавством України;

звітує перед Департаментом про результати діяльності дитячого закладу;

видає в межах своїх повноважень накази, організовує і контролює їх виконання;

несе відповідальність за виконання покладених на дитячий заклад завдань та за результатами фінансово-господарської діяльності дитячого закладу;

несе відповідальність відповідно до закону за неподання у строк, визначений Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», або подання не в повному обсязі відомостей про майнові об"єкти оздоровлення та відпочинку дітей, якими користується дитячий заклад, до Міністерства соціальної політики України для внесення до Державного реєстру майнових об"єктів оздоровлення та відпочинку дітей.

Відповідно до п.6 Положення про ПДЗОВ «ЗМІНА»:

- Майно дитячого закладу належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва і закріплене за ним на праві оперативного управління.

Майно дитячого закладу складають основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні цінності, вартість яких відображається на балансі дитячого закладу.

Джерелами формування майна дитячого закладу є кошти бюджету міста Києва; кошти, отримані за надання платних послуг; добровільні грошові внески юридичних та фізичних осіб; кошти, матеріальні цінності, одержані від підприємств, установ, організацій, професійних спілок, фондів та фізичних осіб;

- інші джерела, не заборонені законодавством України.

- Кошти, виділені з бюджету міста Києва, використовуються дитячим закладом виключно за цільовим призначенням згідно із затвердженим кошторисом.

- Директор дитячого закладу зобов?язаний спрямовувати діяльність дитячого закладу на виконання затвердженого річного фінансового плану, з метою одержання запланованих сум доходів та чистого прибутку, не припускаючись при цьому витрат невиробничого характеру, не передбачених затвердженим річним фінансовим планом.

Так, досудовим розслідуванням встановлено, що між Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» (код ЄДРПОУ 20578818), в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ «АЮДЕР -XXI» (код ЄДРПОУ 35000046), в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №230418-01 від 24.04.2018 про Капітальний ремонт корпусу №5 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013).

Відповідно до п. 1.1. Предмет Договору - Підрядник зобов"язується за завданням Замовника на свій ризик, власними і залученими силами (якщо передбачено) виконати Капітальний ремонт корпусу №5 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013), (далі - роботи), відповідно до кошторисної документації, умов цього Договору і передати їх Замовнику у встановлений Договором строк, а Замовник зобов"язується надати Підряднику фронт робіт, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку та розмірах, передбачених цим Договором.

Відповідно до п. 1.2. У разі відсутності проектно-кошторисної документації на момент початку робіт Сторони складають дефектний акт, який підписується представниками обох Сторін. На основі складеного дефектного акту розробляється зведений кошторисний розрахунок.

Відповідно до п. 2.1. Термін виконання робіт - протягом 45 (сорок п"ять) календарних днів з 24.04.2018, але в будь-якому випадку до 25 травня 2018 року. Строк виконання робіт відображається в календарному графіку виконання робіт, який є невід?ємним додатком до Договору.

Відповідно до п. 2.2. Датою завершення робіт вважається дата прийняття Замовником робіт та підписання сторонами Акту приймання-здачі робіт. Виконання робіт Підрядником може бути завершено достроково, за згодою Замовника.

Відповідно до п. 4.1. Вартість Договору визначена Зведеним кошторисним розрахунком вартості робіт і складає: 3 404 359,60грн. (три мільйони чотириста чотири тисячі триста п"ятдесят дев"ять гривень 60 коп.), в тому числі ПІДВ 567 393,27 грн. (п`ятсот шістдесят сім тисяч триста дев"яносто три, гривні 27 коп.).

Відповідно до п. 4.2. За умовами цього Договору здійснення попередньої оплати можливе, на розсуд Замовника, для закупівлі матеріалів в розмірі до 30 % від вартості Договору, а саме до 1 021 307 грн 88 коп. ( один мільйон двадцять одна тисяча триста сім гривень 88 коп.) згідно постанови КМ України № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 р. (зв змінами).

Відповідно до п. 4.3. Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за об"єкт у цілому або проміжними платежами, що визначається Замовником, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) мають бути погоджені (підпис та печатка) спеціалістом з технічного нагляду/організацією, що здійснює технічний нагляд. Спеціаліст з технічного нагляду/організація, що здійснює технічний нагляд, визначається Замовником.

Відповідно до п. 4.4. Остаточна сума Договору визначається після проходження експертизи кошторису (за потреби) та затвердження його відповідною спеціалізованою державною організацією та на підставі актів виконаних робіт, що відповідають затвердженому кошторису.

Відповідно до п. 14.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2018р., а в частині зобов"язань до повного їх виконання, в частині гарантійних зобов?язань - до закінчення термінів гарантії, вказаних у цього Договору.

Відповідно до п. 3.6 ДСТУ-Н Б Д.2.4-2:2012 «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» (далі - ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012) РЕКНр враховують специфічні ускладнені умови виконання ремонтно-будівельних робіт (багаторазова організація робочих місць, розосередженість обсягів робіт, обмежені можливості застосування високопродуктивних засобів механізації, підвищене використання ручного труда при виконанні виробничих процесів, при переміщенні матеріалів та будівельного смітті у робочий зоні та внутрішньо-будівельній території, тощо.

Згідно з п. 3.15 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 норми витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, машиністів і часу експлуатації будівельних машин і механізмів у РЕКНр визначено на підставі існуючих технологій будівельного виробництва з урахуванням додаткових витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, на ненормовані витрати труда (багаторазова організація робочих місць, додаткові переходи в процесі виконання робіт, багаторазова зміна інструментів і пристосувань), пов'язані з організацією нормованого комплексного процесу.

Згідно з п. 1.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов'язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії.

Також відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов`язків характер при визначені вартості будівництва об`єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.

Так ОСОБА_5 будучи директором ПДЗОВ «ЗМІНА» за договором від 24.04.2018 №230418-01, на виконання свого злочинного умислу, пов`язаного із розтратою чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, достеменно знаючи та усвідомлюючи свої функціональні обов"apos;язки, будучи службовою особою та будучи обізнаним із положеннями договору від 24.04.2018 №230418-01 року, а також нормами національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, про те, що грошові кошти за договором №230418-01 можливо отримати виключно на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ за формою КБ-3, здійснив розтрату чужого майна - коштів місцевого бюджету територіальної громади міста Києва - шляхом складання і затвердження Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до яких внесені завідомо неправдиві відомості, щодо фактично виконаних будівельних робіт і витрат.

ОСОБА_5 , перебуваючи в невстановленому досудовому розслідуванні місці та часі, діючи умисно, з метою розтрати чужого майна - коштів місцевого бюджету територіальної громади м. Києва підписав Акти виконаних будівельних робіт і витрат за травень 2018 року з Капітальний ремонт корпусу №5 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) по Договору №230418-01 від 24.04.2018, до яких були внесені недостовірні відомості щодо необґрунтованого завищення вартості виконаних робіт і витрат за актами форми №КБ-2в, зокрема: завищення вартості обсягів робіт, завищення вартості загальновиробничих витрат у зв`язку з відсутністю розрахунків на оплату перших п`яти днів непрацездатності внаслідок захворювань (Н21), неефективне використання коштів, до якого призвело завищення вартості матеріалів, завищення кількості матеріалів, складає 928 513, 12 грн.

Отже, внаслідок умисних дій ОСОБА_5 , інтересам ПДЗОВ «ЗМІНА», який є розпорядником коштів місцевого бюджету територіальної громади міста Києва, спричинено збитки на загальну суму 928 513, 12 грн.

Крім того, встановлено, що між Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» (код ЄДРПОУ 20578818), в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ «АЮДЕР -XXI» (код ЄДРПОУ 35000046), в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №020518-01 від 02.05.2018 про Капітальний ремонт корпусу №6 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013).

Відповідно до п. 1.1. Предмет Договору - Підрядник зобов"язується за завданням Замовника на свій ризик, власними і залученими силами (якщо передбачено) виконати Капітальний ремонт корпусу №6 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013), (далі - роботи), відповідно до кошторисної документації, умов цього Договору і передати їх Замовнику у встановлений Договором строк, а Замовник зобов"язується надати Підряднику фронт робіт, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку та розмірах, передбачених цим Договором.

Відповідно до п. 1.2. У разі відсутності проектно-кошторисної документації на момент початку робіт Сторони складають дефектний акт, який підписується представниками обох Сторін. На основі складеного дефектного акту розробляється зведений кошторисний розрахунок.

Відповідно до п. 2.1. Термін виконання робіт - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з 02.05.2019, але в будь-якому випадку до 25 травня 2018 року. Строк виконання робіт відображається в календарному графіку виконання робіт, який є невід"ємним додатком до Договору.

Відповідно до п. 2.2. Датою завершення робіт вважається дата прийняття Замовником робіт та підписання сторонами Акту приймання-здачі робіт. Виконання робіт Підрядником може бути завершено достроково, за згодою Замовника.

Відповідно до 4.1. Вартість Договору визначена Зведеним кошторисним розрахунком вартості робіт і складає: 3 951 000,00грн. (три мільйони дев"ятсот п"ятдесят одна тисяча гривня 00 коп.), в тому числі ПДВ 658 500,00 грн. (шістсот п"ятдесят вісім тисяч п"ятсот гривень 00 коп.).

Відповідно до 4.2. За умовами цього Договору здійснення попередньої оплати можливе, на розсуд Замовника, для закупівлі матеріалів в розмірі до 30 % від вартості Договору, а саме до 1 185 300 грн 00 коп. ( один мільйон сто вісімдесят п"ять тисяч триста гривен 00 коп.) згідно постанови КМ України No 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що накуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 р. (зв змінами).

Відповідно до 4.3. Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за об"єкт у цілому або проміжними платежами, що визначається Замовником, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) мають бути погоджені (підпис та печатка) спеціалістом з технічного нагляду/організацією, що здійсню технічний нагляд. Спеціаліст з технічного нагляду/організація, що здійснює технічний нагляд, визначається Замовником.

Відповідно до п. 14.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2018 р., а в частині зобов"язань до повного їх виконання, в частині гарантійних зобов"язань - до закінчення термінів гарантії, вказаних у цього Договору.

Відповідно до п. 3.6 ДСТУ-Н Б Д.2.4-2:2012 «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» (далі - ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012) РЕКНр враховують специфічні ускладнені умови виконання ремонтно-будівельних робіт (багаторазова організація робочих місць, розосередженість обсягів робіт, обмежені можливості застосування високопродуктивних засобів механізації, підвищене використання ручного труда при виконанні виробничих процесів, при переміщенні матеріалів та будівельного смітті у робочий зоні та внутрішньо-будівельній території, тощо.

Згідно з п. 3.15 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 норми витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, машиністів і часу експлуатації будівельних машин і механізмів у РЕКНр визначено на підставі існуючих технологій будівельного виробництва з урахуванням додаткових витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, на ненормовані витрати труда (багаторазова організація робочих місць, додаткові переходи в процесі виконання робіт, багаторазова зміна інструментів і пристосувань), пов"язані з організацією нормованого комплексного процесу.

Згідно з п. 1.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов"язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії.

Також відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов`язків характер при визначені вартості будівництва об`єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.

Таким чином, ОСОБА_5 будучи директором ПДЗОВ «ЗМІНА» за договором від 02.05.2018 №020518-01, на виконання свого злочинного умислу, пов`язаного із повторною розтратою чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, достеменно знаючи та усвідомлюючи свої функціональні обов"язки, будучи службовою особою та будучи обізнаним із положеннями договору від 02.05.2018 №020518-01, а також нормами національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, про те, що грошові кошти за договором №020518-01 можливо отримати виключно на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ за формою КБ-3, здійснив розтрату чужого майна - коштів місцевого бюджету територіальної громади міста Києва - шляхом складення і затвердження Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до яких внесені завідомо неправдиві відомості, щодо фактично виконаних будівельних робіт і витрат.

Так, ОСОБА_5 , перебуваючи в невстановленому досудовому розслідуванні місці та часі, діючи умисно, з метою повторної розтрати чужого майна - коштів місцевого бюджету територіальної громади м. Києва підписав Акти виконаних будівельних робіт і витрат за травень 2018 року з Капітального ремонту корпусу №6 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) по Договору №020518-01 від 02.05.2018, до яких були внесені недостовірні відомості щодо необґрунтованого завищення вартості виконаних робіт і витрат за актами форми №КБ-2в, зокрема: завищення вартості обсягів робіт, неефективне використання коштів, до якого призвело завищення вартості матеріалів, завищення вартості, пов`язане з неправильним застосуванням РЕКН (РН12-49-1 та ЕН15-76-2), завищення кількості матеріалів, завищення вартості загальновиробничих витрат у зв`язку з відсутністю розрахунків на оплату перших п`яти днів непрацездатності внаслідок захворювань або травм (Н21) складає 1 232 352,43 грн.

Отже, внаслідок умисних дій ОСОБА_5 , інтересам ПДЗОВ «ЗМІНА», який є розпорядником коштів місцевого бюджету територіальної громади міста Києва, спричинено збитки на загальну суму 1 232 352,43 грн.

Крім того, встановлено, що між Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» (код ЄДРПОУ 20578818), в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ «АЮДЕР -XXI» (код ЄДРПОУ 35000046), в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №10/04/2019 від 10.04.2019 про Капітальний ремонт приміщень корпусу №1 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013).

Відповідно до п. 1.1. Предмет Договору - Підрядник зобов"язується за завданням Замовника на свій ризик, власними і залученими силами (якщо передбачено) виконати Капітальний ремонт приміщень корпусу №1 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013), (далі - роботи), відповідно до кошторисної документації, умов цього Договору і передати їх Замовнику у встановлений Договором строк, а Замовник зобов"язується надати Підряднику фронт робіт, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку та розмірах, передбачених цим Договором.

Відповідно до п. 1.2. У разі відсутності проектно-кошторисної документації на момент початку робіт Сторони складають дефектний акт, який підписується представниками обох Сторін. На основі складеного дефектного акту розробляється зведений кошторисний розрахунок.

Відповідно до п. 2.1. Термін виконання робіт - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати 06.05.2019, але в будь-якому випадку до 30 травня 2019 року. Строк виконання робіт відображається в календарному графіку виконання робіт, який є невід"ємним додатком до Договору.

Відповідно до п. 2.2. Датою завершення робіт вважається дата прийняття Замовником робіт та підписання сторонами Акту приймання-здачі робіт. Виконання робіт Підрядником може бути завершено достроково, за згодою Замовника.

Відповідно до 4.1. Вартість Договору визначена договірною ціною і складає:4 772 802,78грн. (чотири мільйони сімсот сімдесят дві тисячі вісімсот дві гривні 78 коп.). в тому числі ПДВ 795 467,13 грн. (сімсот дев"яносто п"ять тисяч чотириста шістдесят сім гривень 13 коп.). На дату укладання Договору бюджетні зобов"язання виникають у межах кошторисних призначень, які складають: 4495000,00 грн. (чотири мільйони чотириста дев"яносто п"ять тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 749166,67 грн. (сімсот сорок дев"ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Подальше виникнення зобов"язань буде збільшуватися відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладання додаткових угод, але в будь якому разі не може перевищувати загальної ціни (суми) Договору.

Відповідно до п. 4.2. За умовами цього Договору здійснення попередньої оплати можливе, на розсуд Замовника, для закупівлі матеріалів в розмірі, що не перевищує 30 % від вартості Договору, а саме 0 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.) згідно постанови КМ України № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 р. (зі змінами).

Відповідно до п. 4.3. Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за об"єкт у цілому або проміжними платежами, що визначається Замовником, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ 2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) мають бути погоджені (підпис та печатка) спеціалістом з технічного нагляду/організацією, що здійснює технічний нагляд. Спеціаліст з технічного нагляду/організація, що здійснює технічний нагляд, визначається Замовником.

Відповідно до п. 14.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2019 р.., а в частині фінансових зобов"язань до повного їх виконання, в частині гарантійних зобов"язань - до закінчення термінів гарантії, вказаних у цього Договору.

Відповідно до п. 3.6 ДСТУ-Н Б Д.2.4-2:2012 «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» (далі - ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012) РЕКНр враховують специфічні ускладнені умови виконання ремонтно-будівельних робіт (багаторазова організація робочих місць, розосередженість обсягів робіт, обмежені можливості застосування високопродуктивних засобів механізації, підвищене використання ручного труда при виконанні виробничих процесів, при переміщенні матеріалів та будівельного смітті у робочий зоні та внутрішньо-будівельній території, тощо.

Згідно з п. 3.15 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 норми витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, машиністів і часу експлуатації будівельних машин і механізмів у РЕКНр визначено на підставі існуючих технологій будівельного виробництва з урахуванням додаткових витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, на ненормовані витрати труда (багаторазова організація робочих місць, додаткові переходи в процесі виконання робіт, багаторазова зміна інструментів і пристосувань), пов"язані з організацією нормованого комплексного процесу.

Згідно з п. 1.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов"язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії.

Також відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов`язків характер при визначені вартості будівництва об`єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.

Таким чином, ОСОБА_5 будучи директором ПДЗОВ «ЗМІНА» за договором від 10.04.2019 №10/04/2019, на виконання свого злочинного умислу, пов`язаного із повторною розтратою чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, достеменно знаючи та усвідомлюючи свої функціональні обов"язки, будучи службовою особою та будучи обізнаним із положеннями договору від 10.04.2019 №10/04/2019, а також нормами національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, про те, що грошові кошти за договором №10/04/2019 можливо отримати виключно на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ за формою КБ-3, здійснив розтрату чужого майна - коштів місцевого бюджету територіальної громади міста Києва - шляхом складення і затвердження Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до яких внесені завідомо неправдиві відомості, щодо фактично виконаних будівельних робіт і витрат.

Так, ОСОБА_5 , перебуваючи в невстановленому досудовому розслідуванні місці та часі, діючи умисно, з метою повторної розтрати чужого майна - коштів місцевого бюджету територіальної громади м. Києва підписав Акти виконаних будівельних робіт і витрат за травень 2019 року з Капітального ремонту приміщень корпусу №1 Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) по Договору №10/04/2019 від 10.04.2019, до яких були внесені недостовірні відомості щодо необґрунтованого завищення вартості виконаних робіт і витрат за актами форми №КБ-2в, зокрема: завищення вартості обсягів робіт, завищення обсягів, які не відповідають фактично виконаним роботам, неефективне використання коштів, до якого призвело завищення вартості матеріалів, завищення вартості, пов`язане з неправильним застосуванням РЕКН (РН12-49-1 та ЕН15-14-2), завищення кількості матеріалів, складає 1 147 365, 14 грн.

Отже, внаслідок умисних дій ОСОБА_5 , інтересам ПДЗОВ «ЗМІНА», який є розпорядником коштів місцевого бюджету територіальної громади міста Києва, спричинено збитки на загальну суму 1 147 365, 14 грн.

У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та просив суд продовжити строк дії обов`язків покладених на підозрюваного ухвалою слідчого судді у кримінальному провадженні в межах строку досудового розслідування.

Підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник у судовому засіданні заперечували проти задоволення клопотання, просили відмовити в його задоволенні.

Заслухавши доводи учасників справи, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов до такого висновку.

Слідчим суддею встановлено, що у провадженні СВ Подільського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 4,5 ст. 191 КК України, відомості про яке 30.08.2022 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022102070000313.

Згідно клопотанням та додатків до нього 18.08.2023 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 4, 5 ст. 191 КК України.

Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 23.08.2023 щодо підозрюваного ОСОБА_5 обрано запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання та покладено обов`язки передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України, строком до 18.10.2023.

У зазначеній ухвалі слідчий суддя керувався насамперед тяжкістю кримінального правопорушення, а також обґрунтованістю ризиків переховування підозрюваного від органів досудового розслідування та суду, незаконного впливу на свідків у цьому кримінальному провадженні.

Під час вирішення питання про продовження строку дії обов`язків покладених на підозрюваного ОСОБА_5 ухвалою слідчого судді слідчий суддя враховує, що ОСОБА_5 продовжує підозрюватись у вчиненні тяжкого кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч.4, 5 ст. 191 КК України.

Також слідчим суддею з`ясовано, що постановою керівника Подільської окружної прокуратури міста Києва від 13.10.2023 строк досудового розслідування у кримінальному провадженні продовжено до 3-ох місяців, а саме до 18.11.2023.

Таким чином, оскільки прокурором доведено наявність ризиків, передбачених ст.177 КПК України, які не зменшились, обґрунтованість підозри, а також обставини які перешкодили завершити розслідування до завершення строку дії ухвали слідчого судді про застосування до підозрюваної запобіжного заходу від 23.08.2023, з метою забезпечення виконання підозрюваною покладених на нього процесуальних обов`язків, слідчий суддя прийшов до висновку про необхідність продовження підозрюваному строку дії запобіжного заходу та обов`язків покладених на підозрюваного ухвалою слідчого судді, що буде доцільним й достатнім для забезпечення кримінального провадження та запобігання ризикам, передбаченим ст. 177 КПК України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 184, 193, 194, 196, 309 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 , про продовження покладення обов`язків ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українця, уродженця м. Київ, громадянина України, працюючого на посаді директора ПДЗОВ «Зміна», зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 3,4,5 ст. 191 КК України, у кримінальному провадженні № 42022102070000313 від 30.08.2022 року - задовольнити.

Продовжити підозрюваному ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українця, уродженця м. Київ, громадянина України, працюючого на посаді директора ПДЗОВ «Зміна», зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, строк дії обов`язків покладених на нього ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 23.08.2023 на 30 днів з моменту винесення ухвали, а саме:

- прибувати до слідчого, прокурора, слідчого судді та суду із встановленою періодичністю;

- не відлучатися з міста Києва та Київської області без дозволу слідчого, прокурора, суду;

- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання;

- утримуватись від спілкування зі свідками у кримінальному провадженні;

- продовжити зберігання у відповідних органах державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну (в разі їх наявності).

Строк дії ухвали та термін дії обов`язків визначити в межах строку досудового розслідування на 30 днів, до 18.11.2023 року.

Контроль за виконанням обов`язків покласти на слідчих СВ Подільського УП ГУ НП в м. Києві, які здійснюють досудове розслідування та прокурорів, які здійснюють процесуальне керівництво.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення. Подача апеляційної скарги не зупиняє дію ухвали суду.

Cлідчий суддя Подільського районного суду м. Києва ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.10.2023
Оприлюднено19.10.2023
Номер документу114227599
СудочинствоКримінальне
Сутьпродовження покладення обов`язків ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українця, уродженця м. Київ, громадянина України, працюючого на посаді директора ПДЗОВ «Зміна», зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 3,4,5 ст. 191 КК України, у кримінальному провадженні № 42022102070000313 від 30.08.2022 року

Судовий реєстр по справі —758/12264/23

Ухвала від 17.10.2023

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Скрипник О. Г.

Ухвала від 17.10.2023

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Скрипник О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні