Справа № 354/1210/23
Провадження № 3/354/922/23
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 жовтня 2023 року м.Яремче
Суддя Яремчанського міського суду Івано-Франківської області Ваврійчук Т.Л.,
розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області Державної податкової служби України про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, працюючої директором Приватної виробничо-комерційної фірми «Яремчанка», жительки АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ,
за ч.1 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 вчинила несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) за наступних обставин.
31 липня 2023 року в ході проведеної старшим державним інспектором Надвірнянського відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС в Івано-Франківській області камеральної перевірки своєчасності подання платіжного доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) за період з 30.08.2022 року по 27.06.2023 року, ПВКФ «Яремчанка» (код ЄДРПОУ 19394326), юридична адреса: Івано-Франківська область, м.Яремче, вул.Свободи, буд.188, (акт перевірки від 31.07.2023 року №8871/09-19-04-08-15/19394326) встановлено, що директор ПВКФ «Яремчанка» ОСОБА_1 несвоєчасно подала платіжне доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів(обов`язкових платежів): зокрема податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за ІV квартал 2022 у сумі 859,75 грн. по терміну сплати 30 січня 2023 року, фактично подано 04 квітня 2023 року; земельного податку з юридичних осіб за липень 2022 року в сумі 324,58 грн., по терміну сплати 30 серпня 2022 року, фактично подано 28 жовтня 2022 року, земельного податку з юридичних осіб за серпень 2022 року в сумі 324,79 грн., по терміну сплати 30 вересня 2022 року, фактично подано 28 жовтня 2022 року, земельного податку з юридичних осіб за жовтень 2022 року в сумі 324,79 грн., по терміну сплати 30 листопада 2022 року, фактично подано 19 грудня 2022 року, земельного податку з юридичних осіб за січень 2023 року в сумі 148,89 грн., по терміну сплати 02 березня 2023 року, фактично подано 04 квітня 2023 року, земельного податку з юридичних осіб за лютий 2023 року в сумі 373,48 грн., по терміну сплати 30 березня 2023 року, фактично подано 04 квітня 2023 року, земельного податку з юридичних осіб за березень 2023 року в сумі 372,85 грн., по терміну сплати 01 травня 2023 року, фактично подано 27 червня 2023 року, земельного податку з юридичних осіб за квітень 2023 року в сумі 373,48 грн., по терміну сплати 30 травня 2023 року, фактично подано 27 червня 2023 року, чим порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, пп.266.10.1, п.266.10 ст.266, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями.
У судові засіданні, призначені на 08 вересня 2023 року, 28 вересня 2023 року, 17 жовтня 2023 року особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не з`явилася, не повідомивши причини не явки, хоча про день та час розгляду справи належно повідомлялася, шляхом направлення судових повісток про виклик за адресою, яка вказана в протоколі про адміністративне правопорушення, що підтверджується комендованим повідомленням про вручення поштового відправлення із відміткою «вручено особисто». Клопотання про відкладення розгляду справи не подавала.
Із урахуванням наведеного, у відповідності до вимог ч.2 ст.268 КУпАП суд вважає за можливе розглянути дану справу у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Згідно ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Вимогами ст.280КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Розглядаючи справу про адміністративне правопорушення, суд, з урахуванням вимог ст.252 КУпАП, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Положеннями ст.ст.7, 254, 279 КУпАП визначено, що суд здійснює розгляд справи про адміністративне правопорушення та вирішує питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності лише в межах протоколу про адміністративне правопорушення складеного щодо неї.
У відповідності до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Частиною 1 ст.163-2 КУпАП передбачено відповідальність за неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів).
Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення повністю доведена матеріалами справи, дослідженими у судовому засіданні, а саме: відомостями, які зафіксовані у протоколі про адміністративне правопорушення №2367 від 14 серпня 2023 року, згідно якого 31 липня 2023 року в ході проведеної старшим державним інспектором Надвірнянського відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС в Івано-Франківській області камеральної перевірки своєчасності подання платіжного доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) за період з 30.08.2022 року по 27.06.2023 року, ПВКФ «Яремчанка» (код ЄДРПОУ 19394326), юридична адреса: Івано-Франківська область, м.Яремче, вул.Свободи, буд.188, (акт перевірки від 31.07.2023 року №8871/09-19-04-08-15/19394326) встановлено, що директор ПВКФ «Яремчанка» ОСОБА_1 несвоєчасно подала платіжне доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів(обов`язкових платежів): зокрема податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за ІV квартал 2022 у сумі 859,75 грн. по терміну сплати 30 січня 2023 року, фактично подано 04 квітня 2023 року; земельного податку з юридичних осіб за липень 2022 року в сумі 324,58 грн., по терміну сплати 30 серпня 2022 року, фактично подано 28 жовтня 2022 року, земельного податку з юридичних осіб за серпень 2022 року в сумі 324,79 грн., по терміну сплати 30 вересня 2022 року, фактично подано 28 жовтня 2022 року, земельного податку з юридичних осіб за жовтень 2022 року в сумі 324,79 грн., по терміну сплати 30 листопада 2022 року, фактично подано 19 грудня 2022 року, земельного податку з юридичних осіб за січень 2023 року в сумі 148,89 грн., по терміну сплати 02 березня 2023 року, фактично подано 04 квітня 2023 року, земельного податку з юридичних осіб за лютий 2023 року в сумі 373,48 грн., по терміну сплати 30 березня 2023 року, фактично подано 04 квітня 2023 року, земельного податку з юридичних осіб за березень 2023 року в сумі 372,85 грн., по терміну сплати 01 травня 2023 року, фактично подано 27 червня 2023 року, земельного податку з юридичних осіб за квітень 2023 року в сумі 373,48 грн., по терміну сплати 30 травня 2023 року, фактично подано 27 червня 2023 року, чим порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, пп.266.10.1, п.266.10 ст.266, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями; актом про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань до бюджету №8871/09-19-04-08-15/19394326 від 31 липня 2023 року, згідно якого, проведеною перевіркою ПВКФ «Яремчанка» (код ЄДРПОУ 19394326) встановлено порушення граничних строків сплати та несвоєчасно сплаченої суми податкового зобов`язання з плати за землю (в частині земельного податку з юридичних осіб) з податку на неруххоме майно, відмінне від земельної ділянки (в частині нежитлової нерухомості) за період з 30.08.2022 року по 27.06.2023 року:- земельний податок з юридичних осіб - код бюджетної класифікації UA26120150000021671 по Яремчанській ТГ за липень 2022 року в сумі 324,58 грн., за серпень 2022 року в сумі 324,79 грн., за жовтень 2022 року в сумі 324,79 грн., по декларації з плати за землю за 2022 рік від 24.05.2022 року №874; за січень 2023 року в сумі 148,89 грн., за лютий 2023 року в сумі 373,48 грн., за квітень 2023 року в сумі 372,85 грн по декларації з плати за землю за 2023 рік від 20.02.2023 року №346; - податок на нерухоме майно в частині нежитлової нерухомості 18010400 UA26120150000021671 по Яремчанській ТГ за 2022 рік в розмірі 859,75 грн. з податку на нерухоме майно від 25.05.2022 року №874.
За таких обставин, встановлюючи наявність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до переконання, що в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-2КУпАП неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), а тому її слід притягнути до адміністративної відповідальності та накласти на неї адміністративне стягнення.
Накладаючи адміністративне стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу винної, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність та вважає, що на неї слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу.
У відповідності до вимог ст.40-1 КУпАП слід стягнути з ОСОБА_1 в користь держави судовий збір у сумі 536 грн. 80 коп.
Керуючись ст.ст.ч.1 ст.163-1 КУпАП, керуючись ст.283, 284 КУпАП,-
п о с т а н о в и в:
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-2 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 170(сто сімдесят) гривень в дохід держави.
Стягнути з ОСОБА_1 вкористь держависудовий збірв сумі536(п`ятсоттридцять шість)гривень 80копійок (отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України(ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП протягом десяти днів з дня винесення постанови до Івано-Франківського апеляційного суду через Яремчанський міський суд Івано-Франківської області.
Суддя: Т. Л. Ваврійчук
Суд | Яремчанський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2023 |
Оприлюднено | 19.10.2023 |
Номер документу | 114241795 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) |
Адмінправопорушення
Яремчанський міський суд Івано-Франківської області
Ваврійчук Т. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні