Рішення
від 18.10.2023 по справі 912/1506/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. В`ячеслава Чорновола, 29/32, м. Кропивницький, 25022,

тел. (0522) 32 05 11, код ЄДРПОУ 03499951,

e-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua, web: http://kr.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 жовтня 2023 рокуСправа № 912/1506/23

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Бестаченко О.Л., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін справу № 912/1506/23

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ"

про стягнення 10 800,00 грн.

Без виклику сторін.

До Господарського суду Кіровоградської області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта", яка містить вимоги до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ" про стягнення 10 800,00 грн заборгованості, з покладенням на відповідача судових витрат.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на неналежне виконання відповідачем умов Договору про надання послуг з організації перевезень відправлень від 07.11.2016 № 127818 та Договору про надання послуг з організації перевезень відправлень від 14.11.2018 № 246277 щодо оплати наданих послуг.

Ухвалою від 22.08.2023 господарський суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі № 912/1506/23; постановив справу № 912/1506/23 розглядати за правилами спрощеного позовного провадження; розгляд справи № 912/1506/23 здійснювати без повідомлення учасників справи за наявними матеріалами; розпочати розгляд справи по суті в порядку спрощеного позовного провадження через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі та встановив сторонам строк для подання заяв по суті справи.

Відповідач не скористався своїм правом на подання відзиву на позов та не повідомив суд про наявність заперечень з приводу заявлених позовних вимог.

Органом поштового зв`язку повернуто конверт з вкладенням (ухвала від 22.08.2023) з відміткою "неправильно зазначена (відсутня) адреса", який направлявся на адресу відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно з п. 5 ч. 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Оскільки ухвала від 22.08.2023 надіслана на адресу місцезнаходження відповідача, зареєстровану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 62-63), то відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи судом.

Крім того господарський суд намагався повідомити відповідача про відкриття провадження у справі № 912/1506/23 телефонограмою від 11.09.2023 № 221, відповідно до якої за наявними засобами зв`язку зв`язатись з відповідачем не вдалось, а також шляхом розміщення оголошення на вебсайті Судової влади України та направленням ухвали від 22.08.2023 на електронну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ", зазначену в позовній заяві та Договорах про надання послуг з організації перевезень відправлень.

Згідно положень ч. 9 ст. 165, ч. 2 ст. 178 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Відповідно до ч. 4 ст. 240 Господарського процесуального кодексу України у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення.

За ч. 2 ст. 252 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається з відкриття першого судового засідання або через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши докази, господарський суд встановив наступні обставини, які є предметом доказування у справі.

07.11.2016 між Товариством з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта" (далі - Експедитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія" (далі - Замовник) укладено Договір про надання послуг з організації перевезень відправлень № 127818 (далі - Договір від 07.11.2016, а.с. 7-11), за умовами якого Експедитор зобов`язується за плату та за рахунок Замовника організовувати перевезення відправлення та надання комплексу інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення відправлення (далі - послуги), а Замовник зобов`язується їх прийняти та оплатити на умовах, визначених договором (п. 2.1 Договору).

Відповідно до п. 2.3. Договору від 07.11.2016 за надані Експедитором послуги Замовник сплачує Експедитору винагороду згідно з чинними тарифами Експедитора, розміщеними на офіційному сайті Експедитора novaposhta.ua.

За умовами п. 3.1.1. - 3.1.3. Договору від 07.11.2016 Експедитор зобов`язаний в залежності від типу замовленої послуг організувати приймання відправлення для надання послуг за адресою, вказаною Замовником, або через мережу відділень Експедитора. Забезпечити збереження відправлення з моменту його приймання для надання послуг до моменту його видачі одержувачу за умови дотримання Замовником положень цього договору та Умов. Надати Замовнику документи для оплати послуг: рахунок-фактуру, акти наданих послуг. Податкова накладна надається Експедитором Замовнику в порядку та в строку, передбачені чинними законодавством України.

Експедитор має право отримати винагороду за надані послуги на умовах, що визначені договором (п. 3.2.1. Договору від 07.11.2016).

Згідно п. 3.3.7. - 3.3.8. Договору від 07.11.2016 Замовник зобов`язаний своєчасно підписати надані Експедитором акти наданих послуг для засвідчення факту належного надання послуг експедитором за договором. Здійснити оплату послуг Експедитора за надані послуги згідно з чинними тарифами експедитора своєчасно та в повному обсязі.

Відповідно до п. 3.4.1. - 3.4.3 Договору від 07.11.2016 Замовник має право отримати послуги, передбачені цим договором. Передати Експедитору відправлення для надання послуг особисто або через уповноважених замовником осіб. Пред`являти Експедитору претензії щодо наданих послуг відповідно до вимог чинного законодавства України.

Пунктом 5.1. Договору від 07.11.2016 передбачено, що загальна ціна цього договору складається із вартості послуг, наданих Експедитором протягом строку дії договору. Оплата вартості наданих Експедитором послуг відбувається за чинними тарифами Експедитора шляхом перерахування Замовником на поточний рахунок Експедитора коштів у розмірі 100 % вартості наданих послуг упродовж 2 (двох) банківських днів після виконання замовлення на підставі актів наданих послуг Експедитора та рахунку - фактури.

Згідно п. 5.3. Договору від 07.11.2016 Замовник упродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання актів наданих послуг від Експедитора підписує надані Експедитором 2 (два) примірники актів наданих послуг (далі за текстом - акт) та повертає Експедитору 1 (один) примірник підписаного акту або в той самий строк надає Експедитору письмову мотивовану відмову від підписання актів. Не підписання Замовником актів упродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання актів від Експедитора без надання відповідних письмових пояснень є фактом визнання Замовником повного виконання Експедитором своїх зобов`язань за договором. У такому разі вважається, що акти погоджено, послуги Експедитора надано в повному обсязі та відповідно до умов договору, претензії Замовника відсутні й Замовник зобов`язаний здійснити оплату послуг згідно з отриманим рахунком та актами наданих послуг.

Відповідно до п. 8.1. Договору від 07.11.2016 цей договір набирає чинності з дати його підписання сторонами та діє протягом 1 (одного) року з дати підписання, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань згідно з цим договором. У разі, якщо ні одна із Сторін договору, письмово за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення строку дії договору не повідомить іншу Сторону про припинення дії договору, строк дії договору пролонгується (продовжується) на один рік на тих же самих умовах.

Договір від 07.11.2016 підписано та скріплено печатками сторін.

14.11.2018 між Товариством з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта" (далі - Експедитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія" (далі - Замовник) укладено Договір про надання послуг з організації перевезень відправлень (далі - Договір від 14.11.2018, а.с. 12-15) шляхом приєднання Товариства з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія" до договору в цілому у відповідності до ст. 634 Цивільного Кодексу України. Договір про надання послуг з організації перевезень відправлень є публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України.

Замовник, який діє на законних підставах, підписавши заяву про приєднання (далі -Заява), уклав з Експедитором договір, розміщений на вебсайті Експедитора https://novaposhta.ua/ (далі - сайт Експедитора), шляхом приєднання до всіх його умов в цілому. З моменту прийняття експедитором заяви, замовник та експедитор набули прав та обов`язків, визначених договором та несуть відповідальність за їх невиконання та/або неналежне виконання.

Підписавши заяву замовник засвідчив:

- ознайомлення з усіма положеннями Договору та у мовами надання послуг;

- повне розуміння змісту Договору, Умов надання послуг, значень термінів і понять;

- вільне волевиявлення укласти Договір, відповідно до всіх його умов шляхом приєднання до нього в повному обсязі.

Заяву про приєднання Товариства з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія" до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень прийнято експедитором 14.11.2018 та їй присвоєно індивідуальний номер 246277.

Відповідно до п. 2.2. Договору від 14.11.2018 Експедитор зобов`язується за плату та за рахунок Замовника організувати перевезення відправлення та надання комплексу інших послуг, пов`язаних із організацією перевезення відправлення (далі - послуги), а Замовник зобов`язується їх прийняти й оплатити на умовах, визначених договором.

За умовами п. 3.1.1. - 3.1.3. Договору від 14.11.2018 Експедитор зобов`язаний в залежності від типу замовленої послуг організувати приймання відправлення для надання послуг за адресою, вказаною Замовником, або через мережу відділень Експедитора. Забезпечити збереження відправлення з моменту його приймання для надання послуг до моменту його видачі одержувачу за умови дотримання Замовником положень цього договору та Умов. Надати Замовнику документи для оплати послуг: рахунок-фактуру, акти наданих послуг. Податкова накладна надається Експедитором Замовнику в порядку та в строку, передбачені чинними законодавством України.

Експедитор має право отримати винагороду за надані послуги на умовах, що визначені договором (п. 3.2.1. Договору від 14.11.2018).

Згідно п. 3.3.7. - 3.3.8. Договору від 14.11.2018 Замовник зобов`язаний своєчасно підписати надані Експедитором акти наданих послуг для засвідчення факту належного надання послуг експедитором за договором. Здійснити оплату послуг Експедитора за надані послуги згідно з чинними тарифами експедитора своєчасно та в повному обсязі.

Відповідно до п. 3.4.1. - 3.4.3 Договору від 14.11.2018 Замовник має право отримати послуги, передбачені цим договором. Передати Експедитору відправлення для надання послуг особисто або через уповноважених замовником осіб. Пред`являти Експедитору претензії щодо наданих послуг відповідно до вимог чинного законодавства України.

Пунктом 5.1. Договору від 14.11.2018 передбачено, що загальна ціна цього договору складається із вартості послуг, наданих Експедитором протягом строку дії договору. Оплата вартості наданих Експедитором послуг відбувається за чинними тарифами Експедитора шляхом перерахування Замовником на поточний рахунок Експедитора коштів у розмірі 100 % вартості наданих послуг упродовж 2 (двох) банківських днів після виконання замовлення на підставі актів наданих послуг Експедитора та рахунку - фактури.

Згідно п. 5.4. Договору від 14.11.2018 Замовник упродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання актів наданих послуг від Експедитора підписує надані Експедитором 2 (два) примірники актів наданих послуг (далі за текстом - акт) та повертає Експедитору 1 (один) примірник підписаного акту або в той самий строк надає Експедитору письмову мотивовану відмову від підписання актів. Не підписання Замовником актів упродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання актів від Експедитора без надання відповідних письмових пояснень є фактом визнання Замовником повного виконання Експедитором своїх зобов`язань за договором. У такому разі вважається, що акти погоджено, послуги Експедитора надано в повному обсязі та відповідно до умов договору, претензії Замовника відсутні й Замовник зобов`язаний здійснити оплату послуг згідно з отриманим рахунком та актами наданих послуг.

Відповідно до п. 8.1. Договору від 14.11.2018 цей договір набирає чинності з моменту його прийняття Експедитором від Замовника Заяви про приєднання та діє до дати відмови будь-якої Сторони від Договору, але не раніше виконання однією зі Сторін взятих на себе обов`язків.

На виконання умов Договорів, позивач надав Товариству з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія" послуги на загальну суму 10 800,00 грн (7 664,00 грн за Договором від 07.11.2016 + 3 136,00 грн за Договором від 14.11.2018), що підтверджується актами здачі-прийняття робіт (надання послуг), а саме:

- НП/2-0205833 від 10.06.2018 на суму 25,00 грн;

- НП/2-0225602 від 20.06.2018 на суму 95,00 грн;

- НП/2-0243824 від 30.06.2018 на суму 460,00 грн;

- НП-000409039 від 20.07.2018 на суму 370,00 грн;

- НП-000452837 від 31.07.2018 на суму 496,00 грн;

- НП-000487188 від 10.08.2018 на суму 841,50 грн;

- НП-000531290 від 20.08.2018 на суму 1 575,00 грн;

- НП-000592296 від 31.08.2018 на суму 825,00 грн;

- НП-000649000 від 10.09.2018 на суму 200,00 грн;

- НП-000880520 від 20.09.2018 на суму 705,00 грн;

- НП-000948857 від 30.09.2018 на суму 385,00 грн;

- НП-001031457 від 10.10.2018 на суму 430,00 грн;

- НП-001099572 від 20.10.2018 на суму 491,50 грн;

- НП-001196282 від 31.10.2018 на суму 765,00 грн;

- НП-001453659 від 30.11.2018 на суму 195,00 грн;

- НП-001542672 від 10.12.2018 на суму 315,00 грн;

- НП-001644668 від 20.12.2018 на суму 465,00 грн;

- НП-001742646 від 31.12.2018 на суму 352,00 грн;

- НП-001819428 від 10.01.2019 на суму 61,00 грн;

- НП-001878711 від 20.01.2019 на суму 80,00 грн;

- НП-001908301 від 31.01.2019 на суму 226,50 грн;

- НП-001950327 від 10.02.2019 на суму 904,50 грн;

- НП-001985825 від 20.02.2019 на суму 120,00 грн;

- НП-002034506 від 28.02.2019 на суму 72,00 грн;

- НП-002056101 від 10.03.2019 на суму 80,00 грн;

- НП-002089552 від 20.30.2019 на суму 265,00 грн (а.с. 16-40), а також рахунками на оплату послуг за актами від цих же дат.

Як вбачається з матеріалів справи, вище зазначені акти здачі-прийняття робіт не підписані Товариством з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія".

Господарський суд враховує, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Металева промислова компанія" код ЕДРПОУ 40639280 було змінено, зокрема, назву (найменування) юридичної особи на Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ" (державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи 07.05.2019 08:50:04, 10681050002043237).

Враховуючи вище викладені обставини, позивач 04.08.2021 направив на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ" (яка була зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на момент звернення) цінним листом з описом вкладення: Акт звірки взаєморозрахунків, рахунки-фактури та акти здачі-прийняття робіт (а.с. 43-45).

Згідно відмітки АТ "Укрпошта" лист було повернуто позивачу за закінченням терміну зберігання (а.с. 46).

Відповідач жодних письмових пояснень чи заперечень щодо наданих послуг та їх обсягів позивачу не надав.

Позивач підтверджує наявність вказаних обставин копіями Договорів від 07.11.2016 та від 14.11.2018, актами здачі-прийняття робіт, рахунками на оплату послуг та актами звірки взаєморозрахунків.

Відповідач вказані обставини не спростував.

Суд визнає вказані обставини встановленими з огляду на вірогідність наданих позивачем доказів.

Господарський суд вважає, що відповідачем були порушені права позивача на отримання оплати вартості послуг за Договорами про надання послуг з організації перевезень відправлень.

Розглядаючи спір по суті, господарський суд враховує наступні норми права.

У відповідності до ст. 11 та ст. 509 Цивільного кодексу України однією з підстав виникнення, цивільних прав та обов`язків сторін є укладення між ними договору. В силу зобов`язання боржник зобов`язаний вчинити на користь кредитора певну дію, в тому числі сплатити борг, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку, тобто сплати боргу.

Правовідносини, що виникають при укладенні та виконання договорів про надання послуг, регулюються Главою 63 Цивільного кодексу України.

Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов`язання.

Згідно ч. 1 ст. 903 Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

За договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу. Договором транспортного експедирування може бути встановлений обов`язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом, укладати від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечувати відправку і одержання вантажу, а також виконання інших зобов`язань, пов`язаних із перевезенням. Договором транспортного експедирування може бути передбачено надання додаткових послуг, необхідних для доставки вантажу (перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження та вивантаження, сплата мита, зборів і витрат, покладених на клієнта, зберігання вантажу до його одержання у пункті призначення, одержання необхідних для експорту та імпорту документів, виконання митних формальностей тощо).

Плата за договором транспортного експедирування здійснюється за цінами, що визначаються відповідно до глави 21 цього Кодексу. (ст. 316 Господарського кодексу України)

В силу ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 Цивільного кодексу України).

Статтею 530 Цивільного кодексу України встановлено, що якщо у зобов`язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк.

Враховуючи умови п. 5.1., 5.3. Договору від 07.11.2016, п. 5.1., 5.4. Договору від 14.11.2018, наявність доказів направлення актів Відповідачу та неотримання ним цих актів за адресою місцезнаходження (яка була зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на момент звернення), строки оплати настали відповідно до п. 5.3. Договору від 07.11.2016 та п. 5.4. Договору від 14.11.2018 (погодження актів) у сукупності з п. 5.1. Договорів від 07.11.2016 та від 14.11.2018 (строки оплати), та є простроченими Відповідачем.

Господарський суд також зазначає, що Позивачем було направлено Акти звірки взаєморозрахунків, рахунки-фактури та акти здачі-прийняття робіт за адресою місцезнаходження відповідача вказаною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (з врахуванням змін місцезнаходження та найменування юридичної особи, які були внесені 07.05.2019). Зазначене направлення приймається судом, як належне, оскільки Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не містить відомостей про офіційну поштову адресу відповідача, а за умовами Договорів Позивач був зобов`язаний направляти відповідачу акти за його адресою, без деталізації - за поштовою чи за адресою місцезнаходження, відтак, мав право обирати, та для уникнення неточностей (поштові адреси, не вказані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, можуть змінюватися за відсутності обізнаності про це контрагента) правомірно обрав офіційну адресу місцезнаходження відповідача, яка була ним самим надана у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на момент звернення.

Також у справі відсутні докази наявності у відповідача будь-яких заперечень та/або зауважень щодо кількості, якості та/або комплектності виконаних позивачем на підстав Договорів та відображених у вищеописаних актах послуг.

Статтею 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Згідно норм ст. 74 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.

Відповідно до ст. 76, 77 Господарського процесуального кодексу України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

За положеннями ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Враховуючи, що позивачем доведено надання послуг щодо організації перевезень відправлень, відповідачем не надано доказів повної оплати наданих послуг, господарський суд вважає позовні вимоги про стягнення 10 800,00 грн заборгованості за Договорами від 07.11.2016 та від 14.11.2018 обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача.

Керуючись ст. 74, 76, 77, 129, 233, 236-241, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ" (25009, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Андріївська, 12; код ЄДРПОУ: 40639280) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта" (03026, м. Київ, Столичне шосе, 103, корпус, 1, поверх 9; код ЄДРПОУ: 31316718) 10 800,00 грн заборгованості, а також судовий збір у розмірі 2 684,00 грн.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень можна за його вебадресою: http://reyestr.court.gov.ua.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Копії рішення надіслати Товариству з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта" (на електронну пошту: corp.com@novaposhta.ua, deshchenko.a@novaposhta.ua); Товариству з обмеженою відповідальністю "ДРАКАРСТ" (25009, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Андріївська, 12, та на електронну пошту: mpk.s@ukr.net).

Рішення складено 18.10.2023.

Суддя О.Л. Бестаченко

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення18.10.2023
Оприлюднено20.10.2023
Номер документу114258131
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань перевезення, транспортного експедирування

Судовий реєстр по справі —912/1506/23

Рішення від 18.10.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 22.08.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні