Постанова
від 17.10.2023 по справі 560/5861/23
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/5861/23

Головуючий у 1-й інстанції: Драновський Я.В.

Суддя-доповідач: Шидловський В.Б.

17 жовтня 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Шидловського В.Б.

суддів: Боровицького О. А. Курка О. П.

за участю:

секретаря судового засідання: Смілянець А. Е.,

представника позивача: Сергійчука Ю.В.

представника третьої особи: Кубея В.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Хмельницької міської ради на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 29 червня 2023 року у справі за адміністративним позовом акціонерного товариства "Катіон" до Хмельницької міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ТОВ "Кашмір", ПФ "ВУД", ТОВ "ТАПІ", ПП "НОВІНТЕХ-М", ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

У квітні 2023 року акціонерне товариство "Катіон" звернулося до суду з адміністративним позовом, у якому просило:

- визнати протиправним і скасувати рішення Хмельницької міської ради від 28.03.2023 №90 "Про розгляд звернення АТ "Катіон";

- зобов`язати Хмельницьку міську раду прийняти рішення про надання акціонерному товариству "Катіон" згоди (дозволу) на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що знаходиться за адресою: м.Хмельницький, вул.Тернопільська, 19 та перебуває у постійному користуванні акціонерного товариства "Катіон" на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею ХМ №897 від 13.01.1999.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає про те, що зазначене рішення прийняте відповідачем з порушенням статті 55 Закону України "Про землеустрій", Земельному кодексу України, Закону України "Про Державний земельний кадастр" та Закону України "Про місцеве самоврядування". Просить позов задовольнити.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 29 червня 2023 року позовні вимоги задоволено повністю.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасуватиоскаржуване рішення та ухвалити нове, яким в задоволені позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги апелянт посилається на порушення судомпершої інстанції, при прийнятті рішення, норм матеріального та процесуального права, також неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що ПАТ "Катіон" (в подальшому - АТ "Катіон") є правонаступником заводу "Катіон", виробничого об`єднання "Катіон" і ВАТ "Катіон".

Згідно з рішенням виконкому Хмельницької міської ради від 24.12.1998 №763 ВАТ "Катіон" видано державний акт на право постійного користування землею площею 22,3539 га, серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею ХМ № 897 від 13.01.1999.

Рішенням Господарського суду Хмельницької області від 01 липня 2016 року по справі №924/391/16 у позові фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 м.Хмельницький до публічного акціонерного товариства "Катіон" м.Хмельницький, Хмельницької міської ради м.Хмельницький про визнання недійсним державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317 від 13.01.1999 по вулиці Тернопільській, 19 у місті Хмельницькому, виданого публічному акціонерному товариству "Катіон", відмовлено.

Позивач у грудні 2020 року звернувся до Хмельницької міської ради з листом про надання згоди на відновлення меж земельної ділянки згідно з вищевказаним державним актом на право постійного користування землею.

Листом від 15 січня 2021 року №12-5263-02-20 Управління земельних ресурсів та земельної реформи повідомило позивача, що звернення про надання згоди на відновлення меж земельної ділянки згідно з державним актом на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за ХМ № 897 від 13.01.1999, буде винесено на розгляд постійної комісії з питань містобудування, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

Згідно з листом від 05 лютого 2021 року №12-5263-02-20 Управління земельних ресурсів та земельної реформи у відповідь на звернення від 16 грудня 2020 року №204 повідомило позивача, що звернення про надання згоди на відновлення меж земельної ділянки згідно з цим державним актом відхилено на засіданні постійної комісії з питань містобудування, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, яке відбулося 29.11.2021.

Відповідно до витягу з протоколу №4 від 29 січня 2021 року засідання постійної комісії з питань містобудування, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, під час обговорення даного питання надійшла пропозиція відхилити звернення позивача щодо надання згоди на встановлення меж земельної ділянки площею 22,3539 га згідно з державним актом на право постійного користування серія ІІ-ХМ № 001317 №897 від 13.01.1999, в зв`язку із чим рішення не прийнято.

Позивач 12 лютого 2021 року листом №19 звернувся до Хмельницької міської ради з проханням винести на четверту сесію Хмельницької міської ради восьмого скликання, яка відбудеться 17.02.2021, розгляд питання про прийняття рішення про надання йому згоди на відновлення меж земельної ділянки згідно державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею ХМ №897 від 13.01.1999 та прийняти рішення про надання згоди на відновлення меж земельної ділянки.

Хмельницька міська рада не розглянула зазначену заяву про надання згоди на відновлення меж спірної земельної ділянки.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суд від 29.04.2021 у справі №560/2352/21 визнано протиправною бездіяльність Хмельницької міської ради щодо розгляду звернення ПАТ "Катіон" про надання згоди на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 22,3539 га у м.Хмельницькому по вул.Тернопільській, 19, що перебуває в постійному ПАТ "Катіон" на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317, та зобов`язано Хмельницьку міську раду включити в порядок денний та розглянути на черговій сесії Хмельницької міської ради восьмого скликання, питання про надання чи відмову в надані згоди на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 22,359 га та прийняти відповідне рішення.

На виконання зазначеного рішення суду Хмельницька міська рада розглянула звернення позивача про надання згоди на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 22,3539 га та прийняла рішення від 07.02.2022 №3 Про розгляд звернення ПАТ "Катіон", яким відмовила в надані згоди на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 22,3539 га. Підставою для відмови слугувала відсутність можливості встановлення в натурі меж земельної ділянки площею 22,3539 га у зв`язку з продажем позивачем розташованої на ній частини об`єктів нерухомого майна, що відповідно до статті 120 Земельного кодексу України зумовило припинення права користування частинами земельної ділянки, на яких знаходились продані об`єкти нерухомого майна.

Зокрема, рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.12.2000 №1147 вилучено у ВАТ "Катіон" та передано в тимчасове користування приватній фірмі "Новінтех-М" земельну ділянку площею 3273 кв. м.; рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 27.12.2001 року №1107 вилучено у ВАТ "Катіон" та передано в постійне користування українсько-польського ТОВ "Кашмір" земельну ділянку площею 1350 кв.м.; рішенням Хмельницької міської ради №32 від 28.05.2008 року гр. ОСОБА_2 та гр. ОСОБА_3 передано в короткострокову оренду земельну ділянку площею 16637 кв.м. по АДРЕСА_1 ; рішенням Хмельницької міської ради №65 від 30.04.2014 року затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано в оренду гр. ОСОБА_2 та гр. ОСОБА_3 земельну ділянку площею 12312 кв.м. за адресою АДРЕСА_1 ; рішенням Хмельницької міської ради від 04.03.2015 року №60 припинено право постійного користування частиною земельної

ділянки площею 1767 кв.м. ПАТ "Катіон" по АДРЕСА_1 . Тому, відсутні правові підстави для надання згоди ПАТ "Катіон" на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 22,3539 га по АДРЕСА_1 .

Вважаючи рішення від 07.02.2022 №3 "Про розгляд звернення ПАТ "Катіон" протиправним, позивач звернувся до суду.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 16.02.2023 у справі №560/4775/22 визнано протиправним і скасовано рішення №3 Хмельницької міської ради від 07.02.2022 року "Про розгляд звернення ПАТ "Катіон".

Зобов`язано Хмельницьку міську раду повторно розглянути клопотання Акціонерного товариства "Катіон" про надання згоди (дозволу) на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Хмельницькому по вул.Тернопільській, 19, що перебуває в постійному користуванні АТ "Катіон" на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за ХМ №897 від 13.01.1999 року, з урахуванням висновків суду.

На виконання постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 16 лютого 2023 року в справі №560/4775/22, відповідачем було прийнято рішення від 28.03.2023 №90 "Про розгляд звернення АТ "Катіон", яким втретє відмовлено в надані згоди на встановлення (відновлення) меж земельної/ділянки в натурі (на місцевості) площею 22,3539 га у АДРЕСА_1 , що перебуває в постійному ПАТ "Катіон" на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за ХМ №897 від 13.01.1999.

Вважаючи оскаржуване рішення протиправним, позивач звернуся до суду із цим адміністративним позовом.

Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України та у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками (абзаци перший, третій статті 21 Закону України від 07.07.2011 N 3613-VI "Про Державний земельний кадастр").

Абзацом другим пункту 2 розділу VII "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ" Закону України "Про Державний земельний кадастр" встановлено, що у разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності) або особи, яка подала заяву про визнання спадщини відумерлою, якщо така справа прийнята до провадження судом.

Положеннями частин 1-3 статті 107 Земельного кодексу України передбачено, що основою для відновлення меж є дані земельно-кадастрової документації. У разі неможливості виявлення дійсних меж їх встановлення здійснюється за фактичним використанням земельної ділянки. Якщо фактичне використання ділянки неможливо встановити, то кожному виділяється однакова за розміром частина спірної ділянки. У випадках, коли в такий спосіб визначення меж не узгоджується з виявленими обставинами, зокрема з встановленими розмірами земельних ділянок, то межі визначаються з урахуванням цих обставин.

Статтею 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин віднесені зокрема: організація землеустрою та вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою регулює Закон України "Про землеустрій" від 22.05.2003 №858-ІУ.

Згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про землеустрій" види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом.

Склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) визначає стаття 55 Закону України "Про землеустрій" .

Згідно з положеннями ч.2 ст.55 Закону України "Про землеустрій" (в редакції, чинній на час первинного звернення позивача до відповідача - 16.12.2020) встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

Пунктом "г" ч.10 ст.55 Закону України "Про землеустрій" (в редакції від 16.01.2020) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає згоду власника земельної ділянки, а для земель державної та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної ділянки користувачем.

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції не звернув увагу на постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 16.02.2023 у справі № 560/4775/22, на виконання якої було прийнято рішення Хмельницької міської ради від 28.03.2023 №90 "Про розгляд звернення AT "Катіон". У зазначеній постанові суд апеляційної інстанції встановив, що рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.12.2000 №1147 вилучено у ВАТ "Катіон" та передано в тимчасове користування приватній фірмі "Новінтех-М" земельну ділянку площею 3273 кв.м.; рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 27.12.2001 №1107 вилучено у ВАТ "Катіон" та передано у постійне користування українсько-польського ТОВ "Кашмір" земельну ділянку площею 1350 кв.м.; рішення Хмельницької міської ради від 28.05.2008 №32 гр. гр. ОСОБА_2 та гр. ОСОБА_3 передано у короткострокову оренду земельну ділянку площею 16 637 кв. м. по АДРЕСА_1 ; рішення Хмельницької міської ради від 30.04.2014 №65 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано в оренду гр. ОСОБА_2 та гр. ОСОБА_3 земельну ділянку площею 12 312 кв.м. по АДРЕСА_1 ; рішення Хмельницької міської ради від 04.03.2015 №60 припинено право постійного користування частиною земельної ділянки площею 1767 кв. м. ПАТ "Катіон" по АДРЕСА_1 .

Разом із тим, суд апеляційної інстанції зауважив, що необхідна наявність документів на підтвердження перебування у власності або постійному користуванні будь-яких фізичних чи юридичних осіб - договорів оренди чи інших правовстановлюючих документів, які б підтверджували наявність реальних перешкод у реалізації позивачем свого права на проведення відновлення меж земель згідно з державним актом на право постійного користування землею площею 22,3539 га, серії ІІ-ХМ №001317, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею ХМ № 897 від 13.01.1999 року.

На виконання вказаної постанови суду та з урахуванням висновків суду, зазначених в ній щодо необхідності зазначення правовстановлюючих документів третіх осіб на земельні ділянки які б підтверджували наявність реальних перешкод у реалізації позивачем свого права на проведення відновлення меж земель згідно з державним актом на право постійного користування землею площею 22,3539 га, серії ІІ-ХМ №001317, Хмельницькою міською радою в рішенні Хмельницької міської ради від 28.03.2023 №90 "Про розгляд звернення АТ "Катіон" було чітко зазначено зазначені правовстановлюючі документи:

- земельна ділянка площею 1350 кв.м. (державний акт на право постійного користування землею Українсько-польського ТОВ "Кашмір" від 29.12.2001, який зареєстровано в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею серія ХМ №1221);

- земельна ділянка площею 0,3947 га, кадастровий номер 6810100000:29:001:0046 (договір оренди землі від 05.02.2019 № 25/01, укладений між Хмельницькою міською радою та ПФ "Вуд", зареєстрований в Державному реєстрі речових прав 07.02.2019 за № 30223936);

- земельна ділянка площею 1,2312 га, кадастровий номер 6810100000:29:001:0029 (договір оренди землі від 28.03.2019 № 105/01, укладений між Хмельницькою міською радою та ТОВ "Тапі", зареєстрований в Державному реєстрі речових прав 02.04.2019 за № 31017944);

- земельна ділянка площею 0,3273 га, кадастровий номер 6810100000:29:001:0002 (договір оренди землі від 28.03.2019 № 105/01, укладений між Хмельницькою міською радою та ПП «Новінтех-М», зареєстрований в Державному реєстрі речових прав 14.04.2015 за № 9372409);

- земельна ділянка площею 1,767 га, кадастровий номер 6810100000:29:001:0037 (договір оренди землі від 05.08.2015, укладений між Хмельницькою міською радою та ОСОБА_1 , зареєстрований в Державному реєстрі речових прав 12.08.2015 за № 10766581).

Враховуючи те, що вищезазначеними рішеннями було припинено право постійного користування ПАТ "Катіон" на вказані в рішеннях частини земельної ділянки по АДРЕСА_1 , та які передані в користування іншим фізичним та юридичним особам, на сьогодні існують реальні перешкоди у реалізації АТ "Катіон" права на проведення відновлення меж земель згідно з державним актом на право постійного користування земельною ділянкою від 13.01.1999 року серія ІІ-ХМ № 001317 та здійснення державної реєстрації у Державному земельному кадастрі. При цьому, технічна документація щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена позивачем та подана на розгляд Хмельницької міської ради, не враховувала вказаного.

З урахуванням зазначеного, колегія суддів вважає, що відсутні правові підстави для надання згоди АТ "Катіон" на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) по вул.Тернопільській, 19 у м.Хмельницькому згідно державного акту на право постійного користування землею серія ІІ-ХМ № 001317, який зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею 13.01.1999 ХМ № 897, оскільки право постійного користування значної частини земельної ділянки, яка вказана а даному акті, припинено та на сьогодні такі земельні ділянки перебувають у законному користуванні третіх осіб. Колегія суддів погоджується з нормою пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про Державний земельний кадастр", згідно якого земельні ділянки, право власності (користування), на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номеру. Проте, важливим у даному аспекті є друга частина пункту 2, згідно якого у разі, якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Тобто, на сьогодні законодавство вимагає в користувача розробити відповідно до ст.55 Закону України «Про землеустрій» з метою встановлення фактичних наявних на сьогодні розмірів земельної ділянки технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка зокрема, повинна включати кадастровий план, погоджений відповідно до ст.198 Земельного кодексу України з суміжними землекористувачами. Позивачем така технічна документація на розгляд Хмельницької міської ради не подавалась.

Колегія суддів критично сприймається твердження суду першої інстанції про те, що матеріали справи не містять доказів того, що державний акт на право постійного користування землею площею 22,3539 га, серії ІІ-ХМ №001317, який було видано ВАТ "Катіон" згідно з рішенням виконкому Хмельницької міської ради від 24.12.1998 №763, визнано недійсним чи скасовано у встановленому законом порядку, оскільки на сьогодні відсутні підстави для визнання недійсним чи скасування зазначеного акту, оскільки чинним законодавством не передбачено у випадку часткового припинення права постійного користування земельною ділянкою визнавати чи скасовувати повністю акт на право постійного користування земельною ділянкою.

Суд зазначає, що Позивач не може і не має права на сьогодні користуватись частинами земельної ділянки, які колись перебували у складі земельної ділянки, зазначеної в акті на право постійного користування, проте на сьогодні перейшли в правомірне користування інших осіб, зареєстроване належним чином у відповідних державних реєстрах, та на яких знаходиться нерухоме майно таких осіб.

Відповідно ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Отже, ст.2 КАС України та ч.4 ст.242 КАС України вказують, що судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, а саме бути справедливим та неупередженим, своєчасно вирішувати спір у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно п.41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Таким чином, колегія суддів доходить висновку, що рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню із прийняттям нової постанови про відмову у задоволенні позову.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу Хмельницької міської ради задовольнити повністю.

Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 29 червня 2023 року скасувати.

Прийняти нову постанову, якою в задоволенні позовних вимог відмовити.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 18 жовтня 2023 року.

Головуючий Шидловський В.Б. Судді Боровицький О. А. Курко О. П.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2023
Оприлюднено20.10.2023
Номер документу114268733
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —560/5861/23

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 17.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Постанова від 17.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 12.09.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Рішення від 29.06.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

Ухвала від 17.05.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Драновський Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні