ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 жовтня 2023 р. м. Чернівці Справа № 600/467/23-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Маренича І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Керівника Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до Комунальної установи "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
Керівник Дністровської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (далі - позивач) звернувся в суд з позовом до Комунальної установи "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати бездіяльність Комунальної установи "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області протиправною та зобов`язати Комунальну установу "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області відповідно до вимог чинного законодавства України забезпечити організацію проведення робіт щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту -протирадіаційного укриття № 97586, що розміщене за адресою: вул. Головна, 79, с. Мамалиґа, Дністровського району Чернівецької області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на фоні військової агресії з боку російської федерації, в умовах воєнного стану, актуальним постало питання належного утримання, використання та функціонування захисних споруд цивільного захисту населення. Позивачем в ході вивчення стану додержання законів при використанні захисних споруд цивільного захисту населення на території Дністровського району, виявлено факти порушень відповідачем законодавства y вказаній сфері, що призвело до надання 12.07.2022 статусу захисній споруді цивільного захисту протирадіаційне укриття, обліковий № 97586, що знаходиться за адресою: свул. Головна, 79, с. Мамалиґа, як обмежено готової, що і стало причиною звернення до суду з цим позовом.
Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Про відкриття провадження в даній адміністративній справі та призначення її до розгляду повідомлено відповідача, що підтверджується матеріалами справи.
Відповідач правом на подачу відзиву на позовну заяву не скористався, у зв`язку із цим, суд, керуючись положеннями ч. 6 ст. 162 КАС України, вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши письмові докази судом встановлено наступне
Дністровською окружною прокуратурою в ході вивчення стану додержання законів при використанні захисних споруд цивільного захисту населення на території Дністровського району, виявлено факти порушень відповідачем законодавства у вказаній сфері, що призвело до надання 12.07.2022 статусу захисній споруді цивільного захисту протирадіаційне укриття, обліковий № 97586, як обмежено готової.
Згідно з актом перевірки складеного за результатами проведення позапланового (планового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства техногенної та пожежної безпеки від 11.03.2019 за № 81 на балансі відповідача перебуває захисна споруда (сховище) за № 97586, щодо якої встановлено порушення вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту (далі - ЗСЦЗ), затверджених наказом МВС від 09.07.2018 року за № 579 (далі - Вимоги).
Відповідно до припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 11.03.2019 року за № 81, поряд з виявленими порушеннями у сфері пожежної безпеки, відповідача зобов`язано у кінцевий строк до 11.05.2019 забезпечити готовність до укриття захисної споруди за №97586, шляхом усунення виявлених порушень, що відображенні в акті перевірки та в приписі.
Вказаним письмовим приписом, відповідача зобов`язано вжити наступних заходів, зокрема:
- забезпечити можливість входу в захисну споруду особам з інвалідністю та іншими мало мобільними групами населення (влаштувати металеві або дерев`яні трапи) (п. 6 р. ІІ Вимоги);
- відновити належний технічний стан усіх комунікацій, інженерних мереж, інженерного та спеціального обладнання захисної споруди (зв`язок) (п. 7 р. ІІ Вимоги);
- встановити табличку позначення та покажчик маршруту руху до захисної споруди цивільного захисту у наявності (п.3, 4 р. ІІ Вимоги);
- завести документацію захисної споруди, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо забезпечено (п.15 р. ІІ Вимоги);
- забезпечити захисну споруду необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю (п.6 р. ІІ Вимоги) .
Згідно з актом перевірки складеного за результатами проведення позапланового (планового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства техногенної та пожежної безпеки від 15.10.2020 за № 170 на балансі відповідача перебуває захисна споруда (сховище) за № 97586, щодо якої встановлено порушення вимог щодо утримання та експлуатації ЗСЦЗ, затверджених наказом МВС від 09.07.2018 року за № 579.
Відповідно до припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 15.10.2020 року за № 113, поряд з виявленими порушеннями у сфері пожежної безпеки, відповідача зобов`язано у кінцевий строк до 01.12.2020 забезпечити готовність до укриття захисної споруди за №97586, шляхом усунення виявлених порушень, що відображенні в акті перевірки та в приписі.
Вказаним письмовим приписом, відповідача зобов`язано вжити наступних заходів, зокрема:
- забезпечити можливість входу в захисну споруду особам з інвалідністю та іншими мало мобільними групами населення (влаштувати металеві або дерев`яні трапи) (п. 6 р. ІІ Вимоги);
- відновити належний технічний стан усіх комунікацій, інженерних мереж, інженерного та спеціального обладнання захисної споруди (зв`язок) (п. 7 р. ІІ Вимоги);
- встановити табличку позначення та покажчик маршруту руху до захисної споруди цивільного захисту у наявності (п.3, 4 р. ІІ Вимоги);
- завести документацію захисної споруди, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо забезпечено (п.15 р. ІІ Вимоги);
- забезпечити захисну споруду необхідним майном та зсобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю (п.6 р. ІІ Вимоги) .
13.07.2022 р. складено акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 97586, згідно якого дана споруда цивільного захисту населення протирадіаційне укриття визнана як обмежено готова до використання за призначенням.
Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо не приведення захисної споруди (сховища) протирадіаційного укриття за № 97586, що перебуває на його балансі в належний технічний стан та готовність до укриття населення, прокурор звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Статтею 27 Конституції України визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.
Відповідно до ст. 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України "Про оборону України" від 06 грудня 1991 року 1932-XII (далі - Закон 1932-XII) оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.
За змістом ст. 3 Закону 1932-XII підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.
У силу п. 14 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI (надалі КЦЗ України) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 КЦЗ України до захисних споруд цивільного захисту належить протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.
Цивільним захистом, згідно зі ст. 4 КЦЗ України, є комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 21 КЦЗ України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.
Як визначено частинами 4, 5 ст. 32 КЦЗ України, для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд. Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд з фонду та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою від 10 березня 2017 року №138 "Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту" Кабінет Міністрів України затвердив Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку (далі - Порядок № 138).
Пунктом 3 Порядку № 138 визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.
Пунктом 9 Порядку № 138 передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.
Згідно із п. 10 Порядку № 138 балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.
Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.
Частиною 1 ст. 20 КЦЗ України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, з-поміж інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації.
Згідно з п. 11 Порядку № 138 вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІ "Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту", затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.
Відповідно до пунктів 5, 6 глави 1 розділу VII Вимог формування з обслуговування захисних споруд забезпечуються засобами індивідуального захисту, радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки, зв`язку відповідно до норм оснащення формування з обслуговування захисної споруди згідно з додатком 19 до цих Вимог.
Захисна споруда комплектується необхідним майном на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю, відповідно до переліку майна, необхідного для укомплектування захисної споруди, згідно з додатком 20 до цих Вимог.
За змістом п. 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.
Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням.
За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог. Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами.
За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням.
Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог. У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням.
Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що відповідач, як балансоутримувач захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття № 97586, має обов`язки з утримання цієї споруди у стані, що дозволяє привести її у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.
Станом на 12.07.2022 протирадіаційне укриття № 97586 за результатами проведеної оцінки оцінене як таке, що обмежено готове до використання за призначенням.
Цей факт підтверджений актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 12.07.2022 та не спростований відповідачем у ході розгляду справи.
Суд звертає увагу, відповідач не виконує свої обов`язки по утриманню захисної споруди у готовому до використання стані декілька років поспіль, що підтверджується приписами про усунення порушень та актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 13.07.2022 р., якими підтверджено факт обмеженої готовності захисної споруди (сховища) протирадіаційного укриття для використання на даний час, а тому у прокурора виникла обґрунтована необхідність у захисті інтересів держави виходячи з наступного.
Причиною не усунення відповідачем порушень у сфері техногенної безпеки щодо утримання захисної споруди (сховища) протирадіаційного укриття у стані готовності, виявлених органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій за результатами перевірки за інформацією відповідача є складне фінансове-економічне становище та наявність інших питань в діяльності відповідача.
Таким чином, виявлені порушення при утриманні захисної споруди мають триваючий системний характер.
Суд зауважує, що згідно з п. 12 Порядку № 138 здійснення контролю за готовністю захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням забезпечує ДСНС разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями.
Як визначено у пункті 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1052, ДСНС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Одними із основних завдань ДСНС є реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Відповідно до покладених завдань ДСНС здійснює заходи щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку, забезпечує разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями здійснення контролю за готовністю зазначених споруд до використання за призначенням; складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.
ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року №303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64 "Про введення воєнного стану в Україні".
Таким чином, у зв`язку із прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови від 13 березня 2022 року №303 на період дії воєнного стану у Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області відсутні повноваження з перевірки протирадіаційного укриття на стан придатності для використання за призначенням, а також застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
На відповідача також покладений законодавством обов`язок щодо здійснення контролю за станом утримання захисних споруд цивільного захисту та готовності їх до використання за призначенням.
Проте, протирадіаційне укриття № 97586 залишається обмежено готовим до використання за призначенням, тобто відповідачем неналежним чином здійснюється контроль за станом утримання захисної споруди цивільного захисту.
Беручи до уваги викладене, а також те, що не приведення протирадіаційного укриття № 97586 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері захисту життя населення в умовах збройної агресії російської федерації проти України, відтак суд доходить висновку про наявність у прокурора підстав для звернення до суду з цим позовом.
В ході розгляду справи відповідач доводи прокурора не спростував, не надав суду належних і допустимих доказів, що свідчили б про приведення сховища № 97586 у відповідність до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09 липня 2018 року №579.
Зважаючи на це та беручи до уваги норми чинного законодавства, якими урегульовані спірні відносини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог прокурора повністю.
Дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що відповідачем не здійснено вжиття заходів з приведення протирадіаційного укриття № 97586 до стану готовності.
Вказане свідчить про допущену бездіяльність відповідача щодо не вжиття заходів з приведення сховища № 97586 у відповідність до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09 липня 2018 року №579.
Таким чином, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для визнання протиправною бездіяльності Комунальної установи "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області та зобов`язати Комунальну установу "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області відповідно до вимог чинного законодавства України забезпечити організацію проведення робіт щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту-протирадіаційного укриття № 97586, що розміщене за адресою: вул. Головна, 79, с. Мамалиґа, Дністровського району Чернівецької області.
Частиною 1 ст. 9 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ст. 129 Конституції України та ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Станом на час розгляду справи по суті доказів приведення сховища № 97586 у відповідність до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09 липня 2018 року №579, відповідачем до суду не надано.
Водночас суд зважає і на те, що відповідач, фактично, не заперечував щодо задоволення позову.
Зважаючи на наведені вище норми законодавства та встановлені судом обставини справи, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Стосовно розподілу судових витрат.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки під час розгляду даної справи не залучались свідки та не проводились експертизи, то відсутні підстави для стягнення з відповідача судових витрат.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправною бездіяльність Комунальної установи "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області щодо не приведення захисної споруди (сховища) протирадіаційного укриття за № 97586 у придатний для експлуатації стан.
3. Зобов`язати Комунальну установу "Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області відповідно до вимог чинного законодавства України забезпечити організацію проведення робіт щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту-протирадіаційного укриття № 97586, що розміщене за адресою: вул. Головна, 79, с. Мамалиґа, Дністровського району Чернівецької області.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Керівник Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області (вул. Сагайдачного, 39 "Б", смт. Кельменці, Дністровський район, Чернівецька область, 60100, Код ЄДРПОУ 02910120)
Відповідач - Комунальна установа " Будинок культури села Мамалига" Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (вул. Головна, 79, с. Мамалига, Дністровський район, Чернівецька область, 60364, Код ЄДРПОУ 36720946)
Суддя І.В. Маренич
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2023 |
Оприлюднено | 23.10.2023 |
Номер документу | 114300331 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні