ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 жовтня 2023 року Справа № 160/20319/23 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіСліпець Н.Є. за участі секретаря судового засіданняЛебеденко В.В. за участі: представника позивача представника відповідача Притули С.В. Пономаренко О.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та скасування податкового повідомлення-рішення,-
УСТАНОВИВ:
14.08.2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» (далі позивач) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі відповідач) про визнання протиправним дій посадових осіб та скасування податкового повідомлення-рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, в якій просить суд:
- визнати протиправними дії Головного управління ДПС України в Дніпропетровській області при проведенні камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за результатами якої складено акт №21333/04-36-04-08/42106415 від 13.06.2023 року;
- визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС України в Дніпропетровській області про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 00173770408 від 06.07.2023р.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає, що 13.06.2023 року відповідачем було проведено камеральну перевірку позивача з питання дотримання порядку реєстрації податкових накладних та встановлено порушення строку реєстрації податкових накладних позивача №3 від 25.10.2022 року, №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року. Позивач наголошує, що податкові накладні №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року подані позивачем на реєстрацію 15.11.2022 року за допомогою програми «M.E.Doc», що підтверджується скріншотами з вказаної програми, проте із незалежних від позивача підстав зареєстровано 16.11.2022 року. Позивач наголошує, що дії відповідача при проведенні камеральної перевірки позивача щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за результатами якої складено акт №21333/04-36-04-08/42106415 від 13.06.2023 року є протиправні. Враховуючи вищевикладене, вважає рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, у зв`язку із чим просить позов задовольнити.
17.08.2023 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі, призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи та призначено судове засідання на 07.09.2023 року о 11:30.
04.09.2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник зазначає, що позивачем порушено строк реєстрації податкових накладних №3 від 25.10.2022 року, №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року. Відповідач наголошує, що від позивача не надходили заява та повний пакет документів, що підтверджують неможливість своєчасно виконувати податковий обов`язок відповідно до Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №225 від 29.07.2022 року. Враховуючи вищевикладене, просить у задоволенні позову відмовити.
03.10.2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із відповіддю на відзив, в якій позивач підтримав свою позицію, викладену в позовній заяві.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов з підстав, зазначених в позовній заяві.
Представник відповідача в судовому засіданні обставини, викладені у відзиві на позов підтримав, проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні в повному обсязі.
Заслухавши пояснення позивача, заперечення представника відповідача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення позову, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» (ЄДРПОУ 42106415) зареєстроване 03.05.2008 року, запису 12241020000085270 та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області.
Видами діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» є: Основний: 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; Додаткові: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 52.24 Транспортне оброблення вантажів; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.
15.11.2022 року (15:41 год.) Товариством з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» за допомогою програми «M.E.Doc» направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладнихподаткову накладну №7 від 27.10.2022 року на загальну суму 1740060,00 грн., з урахуванням ПДВ 290010,00 грн., стосовно поставки аміаку різного технічного.
Відповідно до квитанції від 16.11.2022 року податкову накладну №7 від 27.10.2022 року доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 16.11.2022 року (08:10 год.).
15.11.2022 року (16:23 год.) Товариством з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» за допомогою програми «M.E.Doc» направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладнихподаткову накладну №8 від 27.10.2022 року на загальну суму 1160040,00 грн., з урахуванням ПДВ 193340,00 грн., стосовно поставки аміаку різного технічного.
Відповідно до квитанції від 16.11.2022 року податкову накладну №8 від 27.10.2022 року доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 16.11.2022 року (08:10 год.).
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатом якої складено акт №21333/04-36-04-08/42106415 від 13.06.2023 року.
Перевіркою встановлено порушення граничного строку, передбаченого п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, а саме: №3 від 25.10.2022 року, №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року
06.07.2023 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення №00173770408, яким застосовано до Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс штраф у розмірі 48470,33 грн.
Згідно розрахунку за податковим повідомленням-рішенням №00173770408 від 06.07.2023 року до Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» застосовано штраф за порушення строку реєстрації податкової накладної №3 від 25.10.2022 року 135,33 грн., податкової накладної №7 від 27.10.2022 року 29001,00 грн., податкової накладної №8 від 27.10.2022 року 19334,00 грн.
Не погоджуючись із таким рішення суб`єкта владних повноважень, позивач звернувся до суду із даним позовом.
Вирішуючи правомірність прийняття спірного рішення, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстраціяподаткових накладнихта/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
дляподаткових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
дляподаткових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для зведенихподаткових накладнихта/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначенимипунктом 198.5статті 198 тапунктом 199.1статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;
для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг доподаткової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Згідно п.120-1-1 ст.120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201цього Кодексу, для реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно допункту 198.5статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначенихпідпунктами "а" - "г"цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно доабзацу одинадцятогопункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимогстатей 192і201цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року, (далі Порядок №1246) визначає механізм внесення відомостей, що містяться уподатковій накладнійта/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр).
Згідно п.3, 5, 12, 13, 14 Порядку №1246 операційний день триває в робочі дні з 8 години 00 хвилин до 20 години 00 хвилин. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.
Податкова накладната/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установленихпунктом 192.1 статті 192,пунктами 200-1.3,200-1.9 статті 200-1тапунктами 201.1,201.10і201.16 статті 201Кодексу, а також з урахуванням Законів УкраїниПро електронні довірчі послуги,Про електронні документи та електронний документообігта Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.
Після надходженняподаткової накладноїта/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:
відповідностіподаткової накладноїта/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);
чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку такихподаткової накладноїта/або розрахунку коригування;
реєстрації особи, що надіслала на реєстраціюподаткову накладнута/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
дотримання вимог, установленихпунктом 192.1 статті 192тапунктом 201.10 статті 201Кодексу;
наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно допункту 201.1статті 201 Кодексу;
наявності суми податку на додану вартість відповідно допунктів 200-1.3і200-1.9статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);
наявності в Реєстрі відомостей, що містяться уподатковій накладній, яка коригується;
факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;
дотримання вимог Законів УкраїниПро електронні довірчі послуги,Про електронні документи та електронний документообігта Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.
Згідно п.69.19 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 18 години.
Як встановлено судом, позивач 15.11.2022 року за допомогою програмного забезпечення «M.E.Doc» направив на реєстрацію податкові накладні №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року. Вказані податкові накладні були направлені 15.11.2022 року о 15:41 год. та 16:23 год. відповідно.
З огляду на той факт, що податкові накладні були направлені до 18:00 год. 15.11.2022 року, враховуючи положення п.69.19 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України, податковий орган мав направити позивачу квитанції в електронній формі щодо прийняття вказаних податкових накладних протягом операційного дня, тобто саме 15.11.2022 року.
В свою чергу означені квитанції направлені позивачу 16.11.2022 року о 08.10 год.
Таким чином, з огляду на той факт, що податковим органом не надіслано позивачу квитанції про прийняття на реєстрацію податкових накладних №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року протягом 15.11.2022 року, та, з огляду на абз.13 п.201.10 ст.201 ПКУ, вказані податкові накладні вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З огляду на зазначене, суд доходить висновку, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області не правомірно застосовано штрафні санкції за порушення позивачем строку реєстрації податкових накладних №7 від 27.10.2022 року та №8 від 27.10.2022 року в розмірі 29001,00 грн. та 19334,00 грн. відповідно.
Таким чином суд доходить висновку про протиправність податкового повідомлення-рішення №00173770408 від 06.07.2023 року в частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» штрафу в розмірі 48335,00 грн. та необхідність його скасування в даній частині.
Отже позовні вимоги в частині скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення підлягають частковому задоволенню.
Щодо позовних вимог в частині визнання протиправних дій відповідача при проведенні камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Аміак Сервіс» щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за результатами якої складено акт №21333/04-36-04-08/42106415 від 13.06.2023 року, суд зазначає наступне.
Суд зазначає, що позивачем жодним чином не обґрунтовано означену позовну вимогу та не конкретизовано, які саме дії вчинено відповідачем під час проведення камеральної перевірки позивача, які порушують права позивача щодо порядку проведення даної перевірки позивача. В свою чергу обґрунтування позовної заяви ґрунтується виключно на необґрунтованості застосування до позивача штрафних санкцій оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням.
З огляду на зазначене, суд доходить висновку про відсутність підстав для задоволення означеної позовної вимоги.
Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а за змістом ст. 90 цього Кодексу суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінюючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, суд доходить висновку, що позовна заява підлягає частковому задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Згідно ч.3 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову в розмірі 53680 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням №494 від 04.05.2023 року.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Позивачем в позовній заяві заявлено одну основну вимогу майнового характеру та одну похідну вимогу немайнову характеру. Отже позивачу при зверненні до суду необхідно було сплатити судовий збір у розмірі 2684,00 грн.
Таким чином судовий збір у розмірі 2684,00 грн. є надмірно сплаченим.
З урахуванням положень статті 139 КАС України та відповідно до задоволених вимог, судові витрати пов`язані зі сплатою судового збору за подання даної позовної заяви до суду підлягає стягненню в розмірі в сумі 2676,51 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
Керуючись ст. ст.2-10, 11, 12, 47, 72-77, 94, 122, 132, 139, 193, 241-246, 251, 257-262 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Аміак Сервіс" (49083, м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд. 29, код ЄДРПОУ 42106415) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-а, код ЄДРПОУ 44118658) про визнання протиправними дійта скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про застосування штрафних (фінансових) санкцій №00173770408 від 06.07.2023 в частині застосованого штрафу в розмірі 48335,00 грн.
В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-а, код ЄДРПОУ 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Аміак Сервіс" (49083, м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд. 29, код ЄДРПОУ 42106415) в рахунок відшкодування судових витрат зі сплати судового збору 2676,51 грн (дві тисячі шістсот сімдесят шість гривень 51 коп.).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 20 жовтня 2023 року.
Суддя Н.Є. Сліпець
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2023 |
Оприлюднено | 23.10.2023 |
Номер документу | 114327115 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сліпець Надія Євгенівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сліпець Надія Євгенівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сліпець Надія Євгенівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні