ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
18 жовтня 2023 року м. Дніпросправа № 160/4625/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Олефіренко Н.А. (доповідач),
суддів: Дурасової Ю.В., Суховарова А.В.,
за участю секретаря судового засідання Соловей Л.О.
за участю представників: позивача - Ластіна Ю.С., відповідача Петровська А.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпровські електромережі" на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.07.2023 в адміністративній справі №160/4625/23 за позовом Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпровські електромережі" до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг третя особа: ОСОБА_1 про визнання протиправною та скасування постанови,-
ВСТАНОВИВ:
АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» звернулось Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), в якій просить:
визнати протиправною та скасувати Постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 392 від 28.02.2023р. «Про накладення штрафу на AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії»;
визнати протиправним та скасувати Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 48-р від 28.02.2023р. «Про усунення порушень AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Порядком тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого постановою НКРЕКП від 26 березня 2022 року N352, не передбачено особливість приєднання квартири, яка є складовою частиною єдиного об`єкта архітектури - будівлі. Тобто, вимоги законів України «Про архітектурну діяльність» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» є чинними та обов`язковими до виконання. Тому, позивачем обґрунтована неможливість тимчасового приєднання об`єкту замовника - ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1 . Таким чином, висновок про встановлені порушення перевіркою не відповідає дійсності та є незаконним, а тому Постанова НКРЕКП № 392 від 28.02.2023 та Розпорядження № 48-р від 28.02.2023 є протиправними та підлягають скасуванню.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.07.2023 в задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій покликається на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права та неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове судове рішення, яким позов задовольнити.
В обґрунтування апеляційної скарги наведено практично ті самі доводи, якими вмотивовано позовну заяву.
В судовому засіданні представник позивача апеляційну скаргу підтримав, просить суд апеляційну скаргу задовольнити, а рішення суду першої інстанції скасувати.
В судовому засіданні представник відповідача проти апеляційної скарги заперечив, вважає рішення суду першої інстанції законним та обґрунтованим, а апеляційну скаргу безпідставною. Просить в задоволенні апеляційної скарги відмовити, а рішення суду першої інстанції залишити без змін.
Суд апеляційної інстанції, відповідно до ч.1 ст.308 КАС України переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів дійшла переконання, що подана апеляційна скарга підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, що що до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг надійшло звернення гр. ОСОБА_1 від 04.11.2022 (вх. НКРЕКП від 07.11.2022 № Г-8937/22) (додаток 1) щодо врегулювання взаємовідносин із АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (далі - Товариство) в частині приєднання до електричних мереж.
Зазначене звернення було розглянуто НКРЕКП та листом від 22.11.2022 №15115/17.1.4/7-22 (додається) надано відповідь гр. ОСОБА_1 . Разом з цим, вказаним листом було зобов`язано АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» надати замовнику проект договору про тимчасове приєднання, а також проект технічних умов на тимчасове приєднання.
Додатково, до НКРЕКП надійшло доповнення до звернення гр. ОСОБА_1 від 04.11.2022 (вх. НКРЕКП від 25.11.2022 № Г-9798/22), яким заявником було надано до НКРЕКП додаткові документи, необхідні для розгляду питання щодо надання послуги приєднання до електричних мереж.
На підставі зазначених звернень гр. ОСОБА_1 НКРЕКП прийнято постанову від 20.12.2022 № 1772 «Про проведення позапланової невиїзної перевірки АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (далі - Постанова № 1772).
На підставі Постанови № 1772 та посвідчення на проведення позапланової невиїзної перевірки від 23.01.2023 № 71, регулятором здійснено позапланову невиїзну перевірку дотримання АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» вимог законодавства, що регулює функціонування ринку електричної енергії, у тому числі:
пункту 1 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов`язку оператор системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;
Порядку тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.03.2022 № 352 (далі - Порядок) (у редакції, що діяла до 18.10.2022), у тому числі вимог:
пункту 5 Порядку, яким встановлено, що оператор системи розподілу не має права відмовити в тимчасовому приєднанні електроустановок замовника до системи розподілу за умови дотримання замовником вимог цього Порядку та з урахуванням вимог пункту 4 цього Порядку,
пункту 10 Порядку, яким встановлено, що оператор системи розподілу не пізніше ніж на п`ятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт договору про тимчасове приєднання, орієнтовний розрахунок вартості приєднання, а також проєкт технічних умов на тимчасове приєднання, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, підписані оператором системи розподілу, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією;
Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі - Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:
підпункту 13 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата укладати договори, які є обов`язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих договорів.
За результатами позапланової невиїзної перевірки було складено Акт позапланової невиїзної перевірки дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства та ліцензійних умов з розподілу електричної енергії від 01.02.2023 № 75 (далі - Акт № 75), яким зафіксовано порушення Позивачем:
пункту 1 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов`язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;
пункту 5 Порядку (у редакції, що діяла до 18.10.2022), яким встановлено, що оператор системи розподілу не має права відмовити в тимчасовому приєднанні електроустановок замовника до системи розподілу за умови дотримання замовником вимог цього Порядку та з урахуванням вимог пункту 4 цього Порядку;
пункту 10 Порядку (у редакції, що діяла до 18.10.2022), яким встановлено, що оператор системи розподілу не пізніше ніж на п`ятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт договору про тимчасове приєднання, орієнтовний розрахунок вартості приєднання, а також проєкт технічних умов на тимчасове приєднання, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, підписані оператором системи розподілу, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією;
підпункту 13 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата укладати договори, які є обов`язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих Договорів.
Комісією з проведення перевірки встановлено, що гр. ОСОБА_1 06.10.2022 звернувся до АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із заявою (вх. від 06.10.2022 №122242) про тимчасове приєднання, а саме квартири за адресою (нове приєднання) АДРЕСА_1 . Замовлена до приєднання потужність - 30 кВт.
АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», за результатами розгляду заяви про тимчасове приєднання від 06.10.2022 № 122242, листом від 11.10.2022 №31379/1001 відмовлено у видачі гр. ОСОБА_1 проекту договору про тимчасове приєднання, орієнтованого розрахунку вартості приєднання, а також проекту технічних умов на тимчасове приєднання, підписаних оператором системи розподілу, у зв`язку з тим, що об`єкт замовника входить до складу єдиної архітектурної споруди (виробничо-адміністративної будівлі).
На підставі акту №75 НКРЕКП прийнято Постанову № 392 від 28.02.2023р. «Про накладення штрафу на AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії» та Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 48-р від 28.02.2023р. «Про усунення порушень AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».
Надаючи оцінку таким доводам сторін, колегія суддів зазначає.
Правовий статус Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, її завдання, функції, повноваження та порядок їх здійснення визначає Закон України від 22.09.2016 №1540-VIII «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» (преамбула до цього Закону).
Статтею 1 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначено, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Регулятор), є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
За змістом статей 3, 14, 19, 22 вищевказаного Закону НКРЕКП, як Регулятор, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з метою досягнення балансу інтересів споживачів, суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, і держави, забезпечення енергетичної безпеки, має право здійснювати державний контроль, зокрема шляхом проведення відповідних перевірок, за результатами яких складаються акти, та застосовувати санкції до суб`єктів господарювання за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг у розмірах, встановлених Законом України «Про ринок електричної енергії».
Згідно з частиною першою статті 77 Закону України від 13.04.2017 №2019-VIII «Про ринок електричної енергії» учасники ринку, які порушили нормативно-правові акти, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, несуть відповідальність згідно із законом.
Пунктом 1 частини другої цієї ж статті встановлено, що правопорушеннями на ринку електричної енергії є порушення ліцензіатами відповідних ліцензійних умов провадження господарської діяльності.
За приписами п. 1 ч. 3 ст. 46 Закону України Про ринок електричної енергії оператор системи розподілу зобов`язаний: дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України Про ринок електричної енергії встановлено, що оператор системи передачі та оператори систем розподілу (ОСР) мають надавати доступ до своїх електричних мереж на недискримінаційній та прозорій основі всім користувачам системи передачі/розподілу. Доступ до електричних мереж надається за тарифами на передачу та розподіл електричної енергії, що затверджуються Регулятором та оприлюднюються оператором системи передачі та операторами систем розподілу у встановленому порядку.
Взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії регулюються Правилами роздрібного ринку електричної, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (Правила № 312).
Учасниками роздрібного ринку є: електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, у тому числі оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов`язані з постачанням електричної енергії споживачу з метою використання ним електричної енергії на власні потреби. Ці Правила є обов`язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку (п. 1.1.1 глави 1.1 розділу I Правил № 312).
Порядок контролю за дотриманням ліцензіатами, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов затверджено Постановою НКРЕКП від 14.06.2018 № 428 (далі Порядок № 428).
Відповідно до п. 4.1 Порядку №428 підставами для здійснення позапланових виїзних перевірок, зокрема, є: обґрунтоване звернення фізичної або юридичної особи про порушення ліцензіатом її законних прав; обґрунтоване звернення суб`єктів господарювання та споживачів про порушення суб`єктом природної монополії законодавства з питань доступу до електричних/теплових/газових мереж та/або порушення ліцензійних умов;
За приписами п. 4.2 Порядку №428 під час проведення позапланової виїзної перевірки з`ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цієї перевірки, з обов`язковим зазначенням цих питань у посвідченні на проведення перевірки.
У разі виявлення під час проведення позапланової виїзної перевірки однорідних порушень або таких, що прямо випливають із питань, необхідність перевірки яких стала підставою для проведення позапланової перевірки, НКРЕКП має право перевіряти такі порушення із подальшим застосуванням до ліцензіата відповідальності, передбаченої законодавством.
Як встановлено судом, гр. ОСОБА_1 06.10.2022 звернувся до АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із заявою (вх. від 06.10.2022 №122242) про тимчасове приєднання, а саме квартири за адресою (нове приєднання) АДРЕСА_1 . Замовлена до приєднання потужність - 30 кВт.
За результатами розгляду заяви про тимчасове приєднання від 06.10.2022 № 122242, АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» листом від 11.10.2022 №31379/1001 відмовлено у видачі гр. ОСОБА_1 проекту договору про тимчасове приєднання, орієнтованого розрахунку вартості приєднання, а також проекту технічних умов на тимчасове приєднання, підписаних оператором системи розподілу, у зв`язку з тим, що об`єкт замовника входить до складу єдиної архітектурної споруди (виробничо-адміністративної будівлі).
Отже, за наслідками розгляду звернення громадянина гр. ОСОБА_1 , на підставі акту №75 НКРЕКП прийнято Постанову № 392 від 28.02.2023р. «Про накладення штрафу на AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії» та Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 48-р від 28.02.2023р. «Про усунення порушень AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».
Тобто, підставою для проведення позапланової виїзної перевірки позивача послугувало звернення гр. гр. ОСОБА_1 стосовно електрозабезпечення за адресою: АДРЕСА_1 .
При цьому встановлено, що гр. ОСОБА_1 являється учасником роздрібного ринку електричної енергії, оскільки між АТ AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» та гр. гр. ОСОБА_1 існують договірні відносини щодо надання послуг з розподілу електричної енергії за вищевказаним об`єктом. Наведена обставина не заперечується відповідачем.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 46 Закону України Про ринок електричної енергії від 13.04.2017 № 2019-VIII (далі Закон №2019) оператор системи розподілу надає послуги з розподілу електричної енергії на підставі договорів про надання послуг з розподілу. Договори про надання послуг з розподілу є публічними договорами приєднання та укладаються на основі типових договорів, форма яких затверджується Регулятором.
Оплата послуг з розподілу здійснюється за тарифами, які регулює Регулятор відповідно до затвердженої ним методики. Тарифи на послуги з розподілу електричної енергії оприлюднюються операторами систем розподілу в порядку та строки, визначені нормативно-правовими актами, що регулюють функціонування ринку електричної енергії.
На сьогодні, послуги з тимчасового приєднання електроустановок до електричних мереж надаються за єдиною процедурою, визначеною Порядком. Крім того, пунктом 10 Порядку визначено категорії замовників, яким послуга з тимчасового приєднання до електричних мереж надається безоплатно.
Послуга з тимчасового приєднання передбачає такі етапи:
1. Звернення замовника до ОСР за місцем розташування його електроустановок із заявою про тимчасове приєднання за формою, наведеною у додатку 1 до Порядку та надання переліку документів, визначених у пункті 8 Порядку;
2. Видача ОСР не пізніше ніж на п`ятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів проєкту договору тимчасового приєднання, технічних умов та орієнтовного розрахунку вартості приєднання.
При цьому, у проєкті технічних умов має бути запропоновано точку приєднання, яка розташована на межі земельної ділянки замовника (чи на території цієї земельної ділянки), та альтеративні точки приєднання, які знаходяться у мережах ОСР і не передбачають здійснення реконструкції (технічного переоснащення) електричних мереж ОСР або точки приєднання у мережах суб`єктів господарювання з наявними відповідними резервами потужності.
Замовник має право письмово звернутися до Державної інспекції енергетичного нагляду України для отримання висновку щодо технічного обґрунтування вимог технічних умов на тимчасове приєднання та обґрунтованості проведеного ОСР розрахунку резерву потужності електричних мереж в зоні можливого приєднання.
3. Обрання замовником у строк не більше 5 календарних днів з дати отримання від ОСР проєкту договору та технічних умов однієї із запропонованих ОСР точок приєднання/альтернативних точок приєднання та повідомлення ОСР про прийняте рішення;
4. Сплата замовником виставленого ОСР рахунку вартості надання послуги тимчасового приєднання (у разі обрання замовником точки приєднання на межі земельної ділянки замовника (на території цієї земельної ділянки));
5. Виконання будівельно-монтажних робіт у зовнішніх електричних мережах ОСР, будівництво лінійної частини приєднання тощо згідно з умовами договору про тимчасове приєднання електроустановок до електричних мереж.
У разі обрання замовником:
точки приєднання на межі земельної ділянки (на території цієї земельної ділянки) замовника - виконання будівельно-монтажних робіт в існуючих зовнішніх електричних мереж ОСР (реконструкція, технічне переоснащення) виконує ОСР за власний рахунок, будівництво лінійної частини приєднання здійснює ОСР за рахунок замовника;
альтернативної точки приєднання - виконання будівельно-монтажних робіт від точки приєднання, яка не передбачає здійснення реконструкції (технічного переоснащення) мереж ОСР, до місця розташування об`єкта замовника здійснює замовник, у тому числі із залученням підрядних організацій, які мають право на виконання зазначених робіт.
У випадках, визначених пунктом 10 Порядку, замовник може запропонувати ОСР власні ресурси (товарно-матеріальні цінності, виконання робіт тощо) для можливості виконання будівельно-монтажних робіт у зовнішніх електричних мережах та/або прийняти рішення про будівництво лінійної частини тимчасового приєднання власними силами (у тому числі із залученням кваліфікованих підрядних організацій).
У разі тимчасового приєднання електроустановок замовника до електричних мереж із обраною замовником точкою приєднання, яка розташовується на межі земельної ділянки замовника (на території цієї земельної ділянки) плата за приєднання лінійної частини розраховується згідно з договором про тимчасове приєднання на основі кошторису на виконання будівельно-монтажних робіт лінійної частини приєднання.
Вартість матеріалів та обладнання, що використовуються ОСР для виконання будівельно-монтажних робіт під час надання послуги з приєднання визначається на підставі їх фактичної закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
У разі обрання замовником точки приєднання на межі земельної ділянки замовника (на території цієї земельної ділянки) строк надання послуги тимчасового приєднання електроустановок замовника становить, як правило, 10 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дня оплати замовником ОСР вартості тимчасового приєднання відповідно до договору про тимчасове приєднання. Інший строк надання послуги з тимчасового приєднання встановлюється сторонами у договорі про тимчасове приєднання.
Таким чином, порушення АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії є доведеними під час проведення перевірки відповідачем.
Не змінює суті допущених позивачем порушень і його посилання на Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібно ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану, оскільки ці обставини не входили до предмету перевірки, за наслідком якої було прийнято оскаржуване Розпорядження.
Доводи апеляційної скарги не спростовують правильність висновків суду першої інстанції і стосуються фактично переоцінки судом доказів у справі, що знаходяться поза межами апеляційного перегляду справи.
Статтею 316 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що рішення суду першої інстанції ухвалене з дотриманням норм матеріального та процесуального права, з повним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, у зв`язку з чим підстави для скасування або зміни рішення суду першої інстанції відсутні, тому, при таких обставинах, апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду - без змін
Керуючись статями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпровські електромережі" залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.07.2023 в адміністративній справі №160/4625/23 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 19 жовтня 2023 року.
Головуючий - суддяН.А. Олефіренко
суддяЮ. В. Дурасова
суддяА.В. Суховаров
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2023 |
Оприлюднено | 23.10.2023 |
Номер документу | 114330345 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Неклеса Олена Миколаївна
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні