Ухвала
від 17.10.2023 по справі 711/7340/23
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Справа № 711/7340/23

Номер провадження 1-кс/711/2009/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 жовтня 2023 року м. Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Придніпровського районного суду м. Черкаси клопотання старшої слідчої в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12023250000000348 від 19.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, -

ВСТАНОВИВ:

Старша слідча СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , звернулася до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням, погодженим прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12023250000000348 від 19.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

В обґрунтування клопотання слідчою зазначено, що до СУ ГУНП в Черкаській області з УСР в Черкаській області ДСР НП України надійшло звернення голови громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за фактом можливих неправомірних дій посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 та ряду суб`єктів підприємницької діяльності, під час виконання капітальних ремонтів закладів медицини та постачання медичного обладнання.

Так, в заяві зазначено, що під час проведення моніторингу закупівель товарів, робіт і послуг, а також цільового використання коштів, було виявлено ряд порушень вимог діючого законодавства, до якої причетні службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , які налагодили схему з розкраданням коштів, виділених з бюджету на 2023 рік, до якої залучили групу суб`єктів підприємницької діяльності, а саме: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 , ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » та ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 .

Так в заяві зазначено, що під час проведення моніторингу закупівель в Електронній системі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_43 було встановлено, що при проведенні закупівлі та в подальшому укладанні договорів було завищено вартість медичного обладнання, а саме: - КНП « ІНФОРМАЦІЯ_44 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » на закупівлю плазмового стерилізатора в кількості 2 шт. за ціною 3 270 000, 00 грн., при наявних комерційних пропозиціях від 2 300 000, 00 грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_44 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » на закупівлю ліжок функціональних в кількості 16 шт. за ціною 109 000, 00 грн., при наявних комерційних пропозиціях від 62 000,00 до 75 000,00 грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_46 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » на постачання тренажера з вібраційною платформою за ціною 19 900 000,00 грн. при наявних комерційних пропозиціях 18,5 млн. грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » на постачання витратних матеріалів, виробів медичного призначення;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » на придбання устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка в комплекті, стійка ендоскопічна) код НК 024:2019: 35616- Система ендоскопічної візуалізації», на загальну суму 10 425 225,00 грн., при наявних комерційних пропозиціях в 9 млн. грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » на придбання медичного обладнання та виробів медичного призначення різних на загальну суму 2.464.724,67 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 200 тис. грн. менше;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » на придбання «Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії)» в кількості 4 штуки за ціною 1 021 020,00 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 200-300 тис. грн. менше;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 " на придбання «Монітор для визначення глибини анестезії» в кількості 5 штуки, з яких 3 за ціною 560 747,00 грн, 1 за ціною 473 958,00 грн. та 1 за ціною 1 034 706,00 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 150-200 тис. грн. менше;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " на придбання «Наркозно-дихальний апарат» в кількості 2 штуки за ціною 3 644 563,55 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 1,5 млн. грн. менше на одній одиниці;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_50 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » на придбання устаткування для операційних блоків, а саме 2 операційних ламп, які було закуплено за 579 500,00 та 493 050,00, при наявних комерційних пропозиціях на вказане обладнання на території України за 440 000,00 та 340 000,00 відповідно.

Крім того в зверненні зазначено, що після проведення аналізу закупівель в Електронній системі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_43 , було встановлено, що при проведенні закупівель та в подальшому укладанні договорів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » та ФОП ОСОБА_11 завищено вартість на будівельні матеріали та завищені об`єми робіт під час виконання наступних робіт: Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (покрівля харчоблоку), сума договору 928 875,18 грн.; Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (покрівля адміністративного корпусу), сума договору - 1 858 255,03 грн.; Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (утеплення фасаду, покрівлі, вхідної групи патолого - анатомічного корпусу), сума договору - 3 744 994,89 грн.; Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (покрівля пральні), сума договору - 1 386 724,62. Орієнтовна сума збитків по вказаним об`єктам може становити близько 1 млн. грн.

З метою перевірки інформації, зазначеної заявником, на виконання доручення слідчого, оперативними працівниками було проведено аналіз інформації про закупівлі, проведені в 2023 році комунальними некомерційними закладами охорони здоров`я міста Черкаси (лікарні, поліклініки, перитонеальні центри, тощо), що фінансуються за кошти місцевого бюджету, куратором яких виступає ІНФОРМАЦІЯ_52 , за результатами якого було, зокрема, встановлено, що в 2023 році КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » в особі т.в.о. директора ОСОБА_12 було укладено такі договори:

- Договір №82 від 23.03.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » в особі директора ОСОБА_13 на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-9: Медичне обладнання та вироби медичного призначення (монітор пацієнта модульний) (Код НК 024:2019:33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта. Ціна договору становить 1 490 000,00 грн. (без ПДВ);

- Договір №96 від 07.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » в особі директора ОСОБА_14 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система для приготування фанго-парафіну (Код НК 024:2019:10535 Медична шафа. Ціна договору становить 750 000 грн. (в тому числі ПДВ 49 065,42 грн.);

- Договір №97 від 07.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » в особі директора ОСОБА_15 на поставку по предмету ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка в комплекті, стійка ендоскопічна) (Код НК 024:2019:35616 Система ендоскопічної візуалізації. Ціна договору становить 10 425 225,00 грн. (в тому числі ПДВ 682 024,07 грн.);

- Договір №98 від 14.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » в особі директора ОСОБА_14 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії (Код НК 024:2019:63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації. Ціна договору становить 3 400 000 грн. (в тому числі ПДВ 222 429,90 грн.);

- Договір №99 від 14.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » в особі директора ОСОБА_14 на поставку по предмету ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Електроенцефалограф (Код НК 024:2019:111467 Електроенцефалограф. Ціна договору становить 2 650 000 грн. (в тому числі ПДВ 173 364,49 грн.);

- Договір №101 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » в особі директора ОСОБА_16 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №1 Тренажер навчання рівноваги (Код НК 024:2019:58270- Тренажер з вібраціною платформою, стаціонарний». Ціна договору становить 700 000 грн. (в тому числі ПДВ 45 794,39 грн.);

- Договір №102 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » в особі директора ОСОБА_16 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №2 Дитячий тренажер реабілітації верхніх та нижніх кінцівок (Код НК 024:2019:63312- Аналіз біометричних функцій/інтерактивна система реабілітації). Ціна договору становить 510 000 грн. (в тому числі ПДВ 33 364,49 грн.);

- Договір №103 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » в особі директора ОСОБА_16 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №3 Система реабілітації рук (Код НК 024:2019:58060 Система реабілітації рук з віртуальним дисплеєм, без компенсації гравітації). Ціна договору становить 5 850 000, 00 грн. (в тому числі ПДВ 382 710,28 грн.).

Також КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » в особі директора ОСОБА_17 було укладено такі договори:

- Договір №116 від 15.05.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », в особі директора ОСОБА_15 , на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: аспіратор медичний електричний (Код НК 024:2019:47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги); ліжко медичне дитяче (Код НК 024:2019:34870 Електричне лікарняне ліжко); шафа медична (Код НК 024:2019:10535 Медична шафа); шафа медична для ендоскопів (Код НК 024:2019:45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів); стіл анестезіолога (Код НК 024:2019:13959 стіл для хірургічних інструментів); стіл маніпуляційний (Код НК 024:2019:13959 стіл для хірургічних інструментів). Ціна договору становить 2 464 724,67,00 грн. (в тому числі ПДВ 154 544,60 грн.);

- Договір №122 від 24.05.2023 з ФОП ОСОБА_18 на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2019:37037 Лабораторна посудомийна машина. Ціна договору становить 2 023 000,00 грн. (без ПДВ);

- Договір №143 від 27.06.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », в особі директора ОСОБА_19 , на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка). Ліжко педіатричне багатофункціональне, електричне (Код НК 024:2019:34870 Електричне лікарняне ліжко). Ціна договору становить 1 091 400,00 грн. (в тому числі ПДВ 714 00,00 грн.).

Ініціатор клопотання вказує, що з метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме перевірки підстав виділення коштів, вивчення комерційних пропозицій, укладання та стану виконання договорів, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні комунальних некомерційних закладів охорони здоров`я міста Черкаси, а саме: КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 ».

Відповідно п.п. 3.3. розділу 3 «Економічна експертиза» 1 «Криміналістичні експертизи» Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 (у редакції наказу Міністерства юстиції України № 1950/5 від 26.12.2012), разом з документом про призначення експертизи (залучення експерта) експерту слід надати документи бухгалтерського та податкового обліку, які містять відомості - вихідні дані для вирішення поставлених питань. Такими документами можуть бути: прибуткові та видаткові накладні, ордери, звіти матеріально відповідальних осіб, картки складського обліку, касові книжки, матеріали інвентаризації, акти ревізій, табелі, наряди, акти приймання виконаних робіт, трудові договори, розрахункові платіжні відомості, виписки банку, платіжні доручення і вимоги, договори про матеріальну відповідальність, накопичувальні (оборотні) відомості, журнали-ордери, меморіальні ордери за балансовими рахунками, головні книги, баланси та інші первинні та зведені документи бухгалтерського та податкового обліку і звітності.

Відповідно п. п. 1.1. п. 1 «Почеркознавча експертиза» розділу 1 «Криміналістичні експертизи» Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 (у редакції наказу Міністерства юстиції України № 1950/5 від 26.12.2012), для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.

Приймаючи до уваги вищевикладене, враховуючи тяжкість даного кримінального правопорушення та той факт, що дослідження документів має суттєве значення для досягнення дієвості цього провадження, необхідно отримати тимчасовий доступ документів, які знаходиться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_2 , а тому слідча, за погодженням із прокурором, звернувся до слідчого судді з даним клопотанням.

В судове засідання слідча не з`явилася. Надала суду заяву про розгляд клопотання без її участі та без фіксації судового процесу технічними засобами, підтримала клопотання та просила суд його задовольнити.

Представник КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » відповідно до положень ч. 2 ст. 163 КПК України в судове засідання не викликався.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи вищенаведене, судовий розгляд здійснювався без фіксації процесу технічними засобами.

Вивчивши клопотання та надані слідчим матеріали з кримінального провадження № 12023250000000348 від 19.09.2023, слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно доч.1ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до п.п. 4, 8 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать зокрема: конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.

Згідно п. п. 1, 2. ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ст. 132 КПК України, - застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань у кримінальному провадженні № 12023250000000348 від 19.09.2023 здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудове розслідування здійснюється на підставі матеріалів УСР в Черкаській області ДСР НП України за зверненням голови громадської організації «Справедливість Черкащини» за фактом можливих неправомірних дій посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 та ряду суб`єктів підприємницької діяльності, під час виконання капітальних ремонтів закладів медицини та постачання медичного обладнання.

Так, в заяві зазначено, що під час проведення моніторингу закупівель товарів, робіт і послуг, а також цільового використання коштів, було виявлено ряд порушень вимог діючого законодавства до якої причетні службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , які налагодили схему з розкраданням коштів, виділених з бюджету на 2023 рік до якої залучили групу суб`єктів підприємницької діяльності, а саме: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 , ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » та ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 .

Також, в заяві зазначено, що під час проведення моніторингу закупівель в Електронній системі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_43 було встановлено, що при проведенні закупівлі та в подальшому укладанні договорів було завищено вартість медичного обладнання, а саме: - КНП « ІНФОРМАЦІЯ_44 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » на закупівлю плазмового стерилізатора в кількості 2 шт. за ціною 3 270 000, 00 грн., при наявних комерційних пропозиціях від 2 300 000, 00 грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_44 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » на закупівлю ліжок функціональних в кількості 16 шт. за ціною 109 000, 00 грн., при наявних комерційних пропозиціях від 62 000,00 до 75 000,00 грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_46 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » на постачання тренажера з вібраційною платформою за ціною 19 900 000,00 грн. при наявних комерційних пропозиціях 18,5 млн. грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » на постачання витратних матеріалів, виробів медичного призначення;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » на придбання устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка в комплекті, стійка ендоскопічна) код НК 024:2019: 35616- Система ендоскопічної візуалізації», на загальну суму 10 425 225,00 грн., при наявних комерційних пропозиціях в 9 млн. грн.;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » на придбання медичного обладнання та виробів медичного призначення різних на загальну суму 2.464.724,67 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 200 тис. грн. менше;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » на придбання «Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії)» в кількості 4 штуки за ціною 1 021 020,00 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 200-300 тис. грн. менше;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 " на придбання «Монітор для визначення глибини анестезії» в кількості 5 штуки, з яких 3 за ціною 560 747,00 грн, 1 за ціною 473 958,00 грн. та 1 за ціною 1 034 706,00 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 150-200 тис. грн. менше;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_48 » з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " на придбання «Наркозно-дихальний апарат» в кількості 2 штуки за ціною 3 644 563,55 грн. при наявних комерційних пропозиціях на 1,5 млн. грн. менше на одній одиниці;

- КНП « ІНФОРМАЦІЯ_50 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » на придбання устаткування для операційних блоків, а саме 2 операційних ламп, які було закуплено за 579 500,00 та 493 050,00, при наявних комерційних пропозиціях на вказане обладнання на території України за 440 000,00 та 340 000,00 відповідно.

Крім того, в зверненні зазначено, що після проведення аналізу закупівель в Електронній системі публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_43 , було встановлено, що при проведенні закупівель та в подальшому укладанні договорів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » та ФОП ОСОБА_11 завищено вартість на будівельні матеріали та завищені об`єми робіт під час виконання наступних робіт: Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (покрівля харчоблоку), сума договору 928 875,18 грн.; Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (покрівля адміністративного корпусу), сума договору - 1 858 255,03 грн.; Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (утеплення фасаду, покрівлі, вхідної групи патолого - анатомічного корпусу), сума договору - 3 744 994,89 грн.; Капітальний ремонт будівлі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_51 » по АДРЕСА_1 (покрівля пральні), сума договору - 1 386 724,62. Орієнтовна сума збитків по вказаним об`єктам може становити близько 1 млн. грн.

З метою перевірки інформації, зазначеної заявником, на виконання доручення слідчого, оперативними працівниками було проведено аналіз інформації про закупівлі, проведені в 2023 році комунальними некомерційними закладами охорони здоров`я міста Черкаси (лікарні, поліклініки, перитонеальні центри, тощо), що фінансуються за кошти місцевого бюджету, куратором яких виступає ІНФОРМАЦІЯ_52 , за результатами якого було, зокрема, встановлено, що в 2023 році КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » в особі т.в.о. директора ОСОБА_12 було укладено такі договори:

- Договір №82 від 23.03.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » в особі директора ОСОБА_13 на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-9: Медичне обладнання та вироби медичного призначення (монітор пацієнта модульний) (Код НК 024:2019:33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта. Ціна договору становить 1 490 000,00 грн. (без ПДВ);

- Договір №96 від 07.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » в особі директора ОСОБА_14 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система для приготування фанго-парафіну (Код НК 024:2019:10535 Медична шафа. Ціна договору становить 750 000 грн. (в тому числі ПДВ 49 065,42 грн.);

- Договір №97 від 07.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » в особі директора ОСОБА_15 на поставку по предмету ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка в комплекті, стійка ендоскопічна) (Код НК 024:2019:35616 Система ендоскопічної візуалізації. Ціна договору становить 10 425 225,00 грн. (в тому числі ПДВ 682 024,07 грн.);

- Договір №98 від 14.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » в особі директора ОСОБА_14 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії (Код НК 024:2019:63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації. Ціна договору становить 3 400 000 грн. (в тому числі ПДВ 222 429,90 грн.);

- Договір №99 від 14.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » в особі директора ОСОБА_14 на поставку по предмету ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Електроенцефалограф (Код НК 024:2019:111467 Електроенцефалограф. Ціна договору становить 2 650 000 грн. (в тому числі ПДВ 173 364,49 грн.);

- Договір №101 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » в особі директора ОСОБА_16 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №1 Тренажер навчання рівноваги (Код НК 024:2019:58270- Тренажер з вібраціною платформою, стаціонарний». Ціна договору становить 700 000 грн. (в тому числі ПДВ 45 794,39 грн.);

- Договір №102 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » в особі директора ОСОБА_16 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №2 Дитячий тренажер реабілітації верхніх та нижніх кінцівок (Код НК 024:2019:63312- Аналіз біометричних функцій/інтерактивна система реабілітації). Ціна договору становить 510 000 грн. (в тому числі ПДВ 33 364,49 грн.);

- Договір №103 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » в особі директора ОСОБА_16 на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №3 Система реабілітації рук (Код НК 024:2019:58060 Система реабілітації рук з віртуальним дисплеєм, без компенсації гравітації). Ціна договору становить 5 850 000, 00 грн. (в тому числі ПДВ 382 710,28 грн.).

Також КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » в особі директора ОСОБА_17 було укладено такі договори:

- Договір №116 від 15.05.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », в особі директора ОСОБА_15 , на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: аспіратор медичний електричний (Код НК 024:2019:47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги); ліжко медичне дитяче (Код НК 024:2019:34870 Електричне лікарняне ліжко); шафа медична (Код НК 024:2019:10535 Медична шафа); шафа медична для ендоскопів (Код НК 024:2019:45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів); стіл анестезіолога (Код НК 024:2019:13959 стіл для хірургічних інструментів); стіл маніпуляційний (Код НК 024:2019:13959 стіл для хірургічних інструментів). Ціна договору становить 2 464 724,67,00 грн. (в тому числі ПДВ 154 544,60 грн.);

- Договір №122 від 24.05.2023 з ФОП ОСОБА_18 на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2019:37037 Лабораторна посудомийна машина. Ціна договору становить 2 023 000,00 грн. (без ПДВ);

- Договір №143 від 27.06.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », в особі директора ОСОБА_19 , на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка). Ліжко педіатричне багатофункціональне, електричне (Код НК 024:2019:34870 Електричне лікарняне ліжко). Ціна договору становить 1 091 400,00 грн. (в тому числі ПДВ 714 00,00 грн.).

Слідчий суддя погоджується з тим, що з метою повного та об`єктивного розслідування даного кримінального провадження, перевірки підстав виділення коштів, вивчення комерційних пропозицій, укладання та стану виконання договорів, органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до документів щодо укладення вказаних договорів, які знаходяться у володінні комунальних некомерційних закладів охорони здоров`я міста Черкаси, а саме: КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 ».

При цьому, слідчий суддя враховує, що відповідно до п. 1.1. ч.1 Розділу І Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5, для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.

Також, відповідно п.п. 3.3. розділу 3 «Економічна експертиза» 1 «Криміналістичні експертизи» Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 (у редакції наказу Міністерства юстиції України № 1950/5 від 26.12.2012), разом з документом про призначення експертизи (залучення експерта) експерту слід надати документи бухгалтерського та податкового обліку, які містять відомості - вихідні дані для вирішення поставлених питань. Такими документами можуть бути: прибуткові та видаткові накладні, ордери, звіти матеріально відповідальних осіб, картки складського обліку, касові книжки, матеріали інвентаризації, акти ревізій, табелі, наряди, акти приймання виконаних робіт, трудові договори, розрахункові платіжні відомості, виписки банку, платіжні доручення і вимоги, договори про матеріальну відповідальність, накопичувальні (оборотні) відомості, журнали-ордери, меморіальні ордери за балансовими рахунками, головні книги, баланси та інші первинні та зведені документи бухгалтерського та податкового обліку і звітності.

За таких обставин, враховуючи ступінь тяжкості кримінального правопорушення, розслідування якого здійснюється в межах даного кримінального провадження, доведеність слідчою, що саме оригінали зазначених документів необхідні задля проведення ряду судових експертиз, в тому числі почеркознавчих, слідчий суддя вважає, що вказані обставини дають підстави для задоволення клопотання слідчої про надання дозволу на вилучення оригіналів документів зазначених в клопотанні, з обов`язковим залишенням їх засвідчених копій.

Слідчою доведено, що:

- вказані документи перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 », мають важливе значення для досудового розслідування, а відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, а також використовуватися для проведення інших слідчих та процесуальних дій;

- іншими способами, окрім тимчасового доступу до документів неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, 162-164 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчої задовольнити.

Надати старшим слідчим в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , старшим слідчим СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , слідчим СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_24 , ОСОБА_25 тимчасовий доступ до документів за 2023 рік, які перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучити в копіях: статут підприємства; наказів на призначення на посади та посадові інструкції (контракти): директора, головного бухгалтера; положення чи інший розпорядчий документ, яким визначений порядок ведення договірної роботи; положення про бухгалтерську службу чи інший розпорядчий документ, яким визначений порядок організації та ведення бухгалтерського обліку, фіксації фактів проведених господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності, а також визначення осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку на підприємстві; рішення про призначення уповноваженої особи, визначеної відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель та укладений з нею трудовий договір (контракт) та/або рішенням про утворення робочої групи для розгляду тендерних пропозицій, визначених ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»; документи (заявки, службові записки, протоколи нарад чи інші документи) щодо формування потреби у закупівлі товарно-матеріальних цінностей в 2023 році; калькуляція (розрахунок) вартості товарно-матеріальних цінностей за одиницю та/або комерційні пропозиції, відповідно яких формувалася очікувана вартість предмету закупівлі та планувалося фінансування для видатків на товарно-матеріальні цінності, які в подальшому придбавалися у 2023 році; плани проведення закупівель в 2023 році; протоколи засідань робочої групи та/чи рішення уповноваженої особи, визначеної відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, відповідно яких в 2023 році визначалися переможці; сертифікати відповідності (свідоцтва про реєстрацію медичного виробу) поставлених медичних виробів; в оригіналах: договори (з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо) №82 від 23.03.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-9: Медичне обладнання та вироби медичного призначення (монітор пацієнта модульний) (Код НК 024:2019:33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта; №96 від 07.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система для приготування фанго-парафіну (Код НК 024:2019:10535 Медична шафа; №97 від 07.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 на поставку по предмету ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка в комплекті, стійка ендоскопічна) (Код НК 024:2019:35616 Система ендоскопічної візуалізації; №98 від 14.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії (Код НК 024:2019:63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації; №99 від 14.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Електроенцефалограф (Код НК 024:2019:111467 Електроенцефалограф; №101 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №1 Тренажер навчання рівноваги (Код НК 024:2019:58270- Тренажер з вібраціною платформою, стаціонарний»; №102 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №2 Дитячий тренажер реабілітації верхніх та нижніх кінцівок (Код НК 024:2019:63312- Аналіз біометричних функцій/інтерактивна система реабілітації); №103 від 17.04.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » на поставку по предмету ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Лот №3 Система реабілітації рук (Код НК 024:2019:58060 Система реабілітації рук з віртуальним дисплеєм, без компенсації гравітації); №116 від 15.05.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: аспіратор медичний електричний (Код НК 024:2019:47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги); ліжко медичне дитяче (Код НК 024:2019:34870 Електричне лікарняне ліжко); шафа медична (Код НК 024:2019:10535 Медична шафа); шафа медична для ендоскопів (Код НК 024:2019:45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів); стіл анестезіолога (Код НК 024:2019:13959 стіл для хірургічних інструментів); стіл маніпуляційний (Код НК 024:2019:13959 стіл для хірургічних інструментів); №122 від 24.05.2023 з ФОП ОСОБА_18 на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2019:37037 Лабораторна посудомийна машина; №143 від 27.06.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », на поставку по предмету ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка). Ліжко педіатричне багатофункціональне, електричне (Код НК 024:2019:34870 Електричне лікарняне ліжко); документи бухгалтерського обліку та фінансово-господарської звітності, які підтверджують виконання договору, проведення розрахунків, складський облік та використання товарно-матеріальних цінностей (рахунки-фактури; видаткові накладні; акти приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей; товарно-транспортні накладні; податкові накладні; оборотні відомості з надходження та вибуття матеріалів; реєстри вибуття матеріалів; акти на списання чи використання товарно-матеріальних цінностей; матеріальні звіти відповідальної особи та звіти про витрати матеріалів; акти звірки взаєморозрахунків; платіжні доручення; виписки з бухгалтерських програм по роботі с контрагентами, оборотно-сальдові відомості; банківські виписки, тощо).

Після проведення експертиз, оригінали вилучених документів підлягають негайному поверненню до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .

Строк дії цієї ухвали один місяць з дня її постановлення.

Роз`яснити уповноваженій особі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_49 », що відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали суду, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на отримання вказаної інформації, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення та оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.10.2023
Оприлюднено30.04.2024
Номер документу114349107
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —711/7340/23

Ухвала від 17.10.2023

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Старікова М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні