Рішення
від 23.10.2023 по справі 160/20466/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2023 року Справа № 160/20466/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Коренева А.О.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Південверстатомаш" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

УСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Південверстатомаш" доГоловного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, в якому позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення від 20.07.2023 року № 4840 Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» критеріям ризиковості платника податку;

зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» з переліку платників податку,які відповідають критеріям ризиковості.

На обгрунтування позовних вимог зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Південверстатомаш" отримало рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 4840 від 20.07.2023 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. У Рішенні вказано про відповідність Позивача п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, згідно Додатку 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 та зазначено код 17 - наявність інформації щодо застосування до засновників/посадових осіб платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України. Позивач вважає, рішення № 4840 від 20.07.2023 року відповідача протиправним, оскільки, на момент його прийняття у відповідача було відсутні рішення Ради національної безпеки і оборони України, введені у дію указами Президента України, щодо застосування до засновників/посадових осіб ТОВ «ПІВДЕНВЕРСТАТОМАШ» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).

Ухвалою суду від 18.08.2023 відкрито провадження у справі, розгляд якої вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області подало до суду відзив на позов, у якому, заперечуючи проти позову, зазначає, що підставою прийняття оскаржуваного рішення слугувала відповідність платника податку п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, зокрема наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності. В рішенні зазначено код податкової інформації, згідно з Довідником кодів податкової інформації, а саме: код 17 - наявність інформації щодо застосування до засновників/посадових осіб платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України. Так, згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником Товариства є ОСОБА_1 . ГУ ДПС у Дніпропетровській області отримано інформацію щодо відкриття кримінального провадження № 42023042120000006, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України. Посадові особи здійснюють господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором та передають матеріальні ресурси формуванням держави-агресора. Податкова інформація, визначена відповідно до довідника кодів податкової інформації, який затверджений Наказом Державної податкової служби України від 11 січня 2023 №17, є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

06 вересня 2023 року до суду надійшла відповідь на відзив, у якій позивач зазначив, що на момент прийняття відповідачем спірного рішення, відсутні будь-які прийняті рішення Ради національної безпеки і оборони України, введені у дію указами Президента України, щодо застосування до засновників/посадових осіб ТОВ "ПІВДЕНВЕРСТАТОМАШ" спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що фактично визнав і сам відповідач у своєму відзиві на позов. Тобто, відсутня підстава для прийняття відповідачем спірного рішення про відповідність ТОВ "ПІВДЕНВЕРСТАТОМАШ", як платника податку на додану вартість, критеріям ризиковості платника податку. Наказ ДПС від 11.01.2023 року № 17, яким затверджений довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, не містить такої підстави, на яку посилається відповідач у своєму відзиві на позов, а саме: отримання ним інформації щодо відкриття Кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України, щодо посадових осіб/засновників платника податку.

Суд, дослідивши надані сторонами докази, встановив такі обставини.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ «ПІВДЕНВЕРСТАТОМАШ» (код ЄДРПОУ 33019191), місцезнаходження юридичної особи - Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, ВУЛИЦЯ ВАТОЛІНОЇ, будинок 4, кімната 3; зареєстроване 25.10.2004 року, про що внесено запис № 12321020000000140. Засновником (учасником) є - ТОВ "АСІКС ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:43751716, резидентство: Україна, Місцезнаходження: Україна, 49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Глобинська, будинок 2, офіс 207/2. Кінцевим бенефіціарним власником є - ОСОБА_1 , громадянство: АДРЕСА_1 . Тип бенефіціарного володіння: Непрямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100. Керівник - РАЙКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ. Основний вид діяльності: 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення (основний).

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ухвалено рішення від 20.07.2023р. № 4840 про відповідність ТОВ "ПІВДЕНВЕРСТАТОМАШ"критеріям ризиковості платника податку.

На обґрунтування рішення від 20.07.2023р. № 4840 Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, посилалось на наявність інформації щодо застосування до засновників/посадових осіб платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України, що відповідає коду податкової інформації - 17, затвердженого ДПС Наказом від 11.01.2023 року № 17

Вважаючи таке рішення протиправним, ТОВ "ПІВДЕНВЕРСТАТОМАШ" звернулося до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до пп. 20.1.42. п. 20.1 ст. 20 Податкового Кодексу України мають право проводити аналіз та здійснювати управління ризиками з метою визначення форм та обсягів податкового контролю.

Згідно з пп. 14.1.2. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України ризик - це ймовірність недекларування (неповного декларування) платником податків податкових зобов`язань, невиконання платником податків іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Критерії ризиковості платника податку на додану вартість визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 (далі по тексту - Порядок № 1165).

Так, відповідно до п.6 Порядку №1165 питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з Додатком 1 до Порядку №1165 серед Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість у п.8 визначений такий критерій як: "У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС.

Наказом ДПС України від 11.01.2023 року №17 «Про затвердження довідника кодів податкової інформації», затверджено довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, а саме:

01 - постачання товару, походження якого не прослідковується за ланцюгом постачання;

02 - придбання товару, походження якого не прослідковується за ланцюгом постачання;

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

04 - постачання товарів, відмінних від придбаних, за відсутності умов та/або матеріальних ресурсів для виробництва таких товарів;

05 - постачання товарів платнику(ам) податку, який(і) здійснює(ють) постачання товарів, відмінних від придбаних;

06 - платник податку задіяний у здійсненні групою платників податку, у тому числі щодо яких прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, циклу операцій один з одним щодо придбання/реалізації одного й того ж товару/послуги для формування штучного обсягу такого товару/послуги;

07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції);

08 - постачання сільськогосподарської продукції за відсутності придбання такої продукції, сплати земельного податку (сплати єдиного податку для платника податку, який перебуває на спрощеній системі оподаткування четвертої групи) та/або придбання пального, мінеральних добрив, допоміжних послуг з вирощування сільськогосподарської продукції за наявності земельних ділянок;

09 - відсутня/анульована ліцензія, видана органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво та/або торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1, 215.3.2, 215.3.31 та 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України;

10 - у податковій звітності платника податку не відображені доходи, нараховані та виплачені самозайнятим та/або фізичним особам за виконані роботи чи надані послуги;

11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

14 - постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту (?накл) у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних з господарською діяльністю платника податку;

15 - постачання/придбання товарів з обмеженим терміном придатності за відсутності їх реалізації та/або переробки, та/або відповідних засобів зберігання, та/або придбання послуг оренди відповідних основних засобів;

16 - наявність інформації щодо застосування до платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України;

17 - наявність інформації щодо застосування до засновників/посадових осіб платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України;

18 - керівник та/або особа, яка має право підпису (посадова особа платника податку), є особою, яка займає аналогічну посаду більше ніж у п`яти (включно) платників податку.

Як вбачається з матеріалів справи підставою прийняття оскаржуваного рішення слугувала відповідність Товариство з обмеженою відповідальністю "Південверстатомаш" пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, зокрема наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності. В рішенні зазначено код податкової інформації, згідно з Довідником кодів податкової інформації, а саме: код 17 - наявність інформації щодо застосування до засновників/посадових осіб платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України.

Так, згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником Товариства з обмеженою відповідальністю "Південверстатомаш" є ОСОБА_1 .

Згідно з інформації наявної у Єдиному державному реєстрі судових рішень ОСОБА_1 , є підозрюваний у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. ст. 111-1 КК України по кримінальному провадженню № 42023042120000006 від 24 січня 2023 року. Зазначені обставини не заперечуються сторонами.

Водночас, відповідачем, не надано суду будь-яких доказів наявності рішення Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України, щодо кінцевого бенефіціарного власника Товариства з обмеженою відповідальністю "Південверстатомаш" - ОСОБА_1 .

Тобто, Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку, з посиланням на наявність інформації щодо застосування до засновників/посадових осіб платника податку спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до прийнятих рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію указами Президента України, але, така інформація у відповідача взагалі була відсутня.

Загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Відповідно до п. 26, 27 Порядку № 1165 комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном. Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком. Комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем взагалі не надано будь-яких документів на підтвердження наявності інформації, яка стала підставою для прийняття оскаржуваного рішення.

У правових висновках Верховного Суду, що наведені в постановах від 16 грудня 2020 року у справі № 340/474/20, від 5 січня 2021 року у справі № 640/10988/20, від 5 січня 2021 року у справі № 640/11321/20 зазначено, що при вирішенні спорів такої категорії суди попередніх інстанцій з огляду на правове регулювання, характер цих відносин, мають досліджувати і надавати оцінку змісту оскаржуваного рішення, змісту протоколу засідання комісій та наданих податковим органом документів, порядку прийняття рішення та повноваженням комісії контролюючого органу.

Також суд касаційної інстанції зазначав, що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, має обґрунтувати суду, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Посилання відповідача на наявність відкритого кримінального провадження № 42023042120000006, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 111-1 КК України щодо ОСОБА_1 , який є кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Південверстатомаш», не свідчить про правомірність прийнятого оскаржуваного рішення, оскільки п. 17 кодів податкової інформації такої підстави не передбачає.

З урахуванням наведеного вище, суд приходить до висновку, що оскаржуване рішення від № 4840 від 20.07.2023 року про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» критеріям ризиковості є необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.

Отже, враховуючи наведене можна дійти висновку, що належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання ГУ ДПС у Дніпропетровській області виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку у спосіб та у порядку встановленому Порядком №1165.

За таких обставин, суд приходить до висновку про задоволення позовної вимоги в частині зобов`язання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги підлягають задоволенню.

Отже, оскільки позовну заяву задоволено, понесенні судові витрати зі сплати судового збору підлягають стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у розмірі 2684,00 грн.

Відповідно до частини 5 статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст. ст 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» критеріям ризиковості платника податку від 20.07.2023 року № 4840.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Південверстатомаш» (код ЄДРПОУ: 33019191) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ: 44118658) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2684, 00грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя А.О. Коренев

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2023
Оприлюднено25.10.2023
Номер документу114358321
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/20466/23

Ухвала від 23.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 13.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 23.10.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Коренев Андрій Олексійович

Ухвала від 18.08.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Коренев Андрій Олексійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні