Рішення
від 23.10.2023 по справі 520/21020/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

23 жовтня 2023 року № 520/21020/23

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Шляхова О.М., розглянувши у спрощеному позовному провадженні адміністративну справу за позовом Керівника Богодухівської окружної прокуратури Харківської області (пл. Свято-Духівська, буд. 1, м. Богодухів, Харківська область,62103) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області (вул. Шевченка, буд. 8, м. Харків, 61013, код ЄДРПОУ 38631015) до Комунального закладу "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області (пров. Робітничий, буд. 11-А, м. Богодухів, Харківська область, 62103, код ЄДРПОУ 25180664), треті особі: Управління освіти та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (вул. Троїцька, буд. 15, м. Богодухів, Харківська область, 62100, код ЄДРПОУ 44104781), Богодухівська міська рада (пл. Собоності, буд. 2, м. Богодухів, Харківська область, 62103, код ЄДРПОУ 040058640) про зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Керівник Богодухівської окружної прокуратури Харківської області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

Зобов`язати Комунальний заклад "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області (код ЄДРПОУ 25180664) привести у стан готовності захисну споруду цивільного захисту ПРУ №76518, яка знаходиться за адресою: Харківська область, м. Богодухів, пров. Робітничий, 11-А, у відповідності до наказу МВС України № 579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" з метою використання її за призначенням, а саме виконати пункти припису № 39 від 25.06.2021, зокрема:

- захисні споруди цивільного захисту мають бути готові до укриття працівників;

- ПРУ забезпечити табличками позначення та покажчиками маршруту руху до захисної споруди цивільного захисту;

- ПРУ цивільного захисту обладнати системами пожежної автоматики та сигналізації;

- ПРУ забезпечити первинними засобами пожежогасіння;

- стан входів та виходів ПРУ цивільного захисту їх доступність для усіх категорій населення, зокрема для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виконати відповідно вимогам з утримання;

- технічний стан ПРУ цивільного захисту виконати відповідно з вимогами утримання;

- провести заходи ПРУ від підтоплення і затоплення ґрунтовими, поверхневими, технологічними та стічними водами;

- забезпечити формування спеціальним інвентарем та майном, у тому числі засобами індивідуального захисту, радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки, зв`язку;

- ПРУ повинна бути забезпечена необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю;

- ПРУ повинна бути забезпечена лікарськими засобами та медичними виробами;

- технічний стан приміщень ПРУ і їх ремонт відповідно до чинних положень про проведення планово-попереджувальних ремонтів будівель і споруд залежно від їх основного функціонального призначення.

В обґрунтування позову зазначено, що прокуратурою встановлено, що відповідачем у справі допущено порушення законодавства щодо забезпечення захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття за №76518) у належному технічному стані, що у свою чергу суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Від Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області надійшли додаткові пояснення, в яких позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі. Зазначив, що відповідачем надано акт обстеження об`єкта від 16.08.2023, що містить перелік порушень, які були виявлені. У даному Акті не зазначено, які саме він виконав порушення вимог Припису. Сам акт обстеження не передбачений жодним нормативно-правовим актом.

Ухвалою суду від 10.08.2023 по справі відкрито спрощене провадження та запропоновано відповідачу надати відзив на позов, позивачу - відповідь на відзив, третім особам - пояснення.

Відповідач не погоджується з позовними вимогами позивача, вважає необґрунтованими, безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню. 16 серпня 2023 року комісією проведено огляд укриття та складено акт обстеження об`єкта. Повідомив, що пункти припису Богодухівського районного управління Головного управління ДСНС в Харківській області № 39 від 25.06.2021 виконані, а саме: ПРУ забезпечений табличками позначення: табличка розміром 50x60 см із написом "ПРОТИРАДІАЦІЙНЕ УКРИТТЯ", із зазначенням номером споруди, місцезнаходження споруди, її балансоутримувача, номер телефону особи, відповідальної за утримання та експлуатацію споруди, адреса і місце зберігання ключів та покажчиками маршрути руху до захисної споруди цивільного захисту; ПРУ забезпечений первинними засобами пожежегасіннями (у наявності укомплектований пожежний щит та 2 вогнегасника ВВК 1,4 2 шт.; ПРУ забезпечений спеціальним інвентарем та майном, у тому числі засобами індивідуального захисту (ватно-марлеві маски), зв`язку (телефонний апарат, ЗУІ-РІ); ПРУ забезпечений необхідним майном та засобами на розрахування чисельності населення, що підлягає укриттю; ПРУ забезпечений лікарськими засобами. Питання облаштування сходів захисної споруди дерев`яним трапом та поручні для забезпечення вільного користування особами з інвалідністю та обладнання системи пожежної автоматики та сигналізації буде вирішене найближчим часом. Крім того, відповідно до рішенням сесії міської ради ХLІІІ позачергова VIII скликання №6386-УІІІ від 06.07.2023 "Про внесення змін до рішення міської ради від 21 грудня 2022 року № 5878 -VIII "Про бюджет міської територіальної громади на 2023 рік" (зі змінами) виділено 1,500 000 грн. для капітального ремонту в ПРУ №76518 згідно чинного законодавства.

Третя особа, Управління освіти та спорту Богодухівської міської ради Харківської області, надала пояснення, в яких зазначила, що згідно з актом оперативного огляду об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення та стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 02.06.2023, Комісія у складі головного інспектора відділу ЦЗ та ОНПР Богодухівського РУ ГУ ДСНС України у Харківській області Сергія Повойка; поліцейського СРПП Богодухівського РВП ГУ НП в Харківській області Андрія Мовчана; начальника Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Ольги Рубаник проведено огляд укриття та прийшли до висновку, що укриття обмежено придатне для укриття населення.

Третя особа, Богодухівська міська рада, правом на надання пояснень не скористалася.

Статтею 258 КАС України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

На тривалість виготовлення рішення вплинула обставина перебування судді у відпустці та проходження підготовки суддів окружних адміністративних судів у Національній школі суддів України.

Оцінивши повідомлені позивачем та відповідачем обставини, дослідивши матеріали справи, судом встановлене наступне.

З матеріалів справи, у червні 2021 року Богодухівським районним відділенням ГУ ДСНС України у Харківській області проведено захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання Комунальним закладом дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

За результатами вказаного заходу складено акт № 39 від 25.06.2021 та надано Комунальному закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області ради припис від 25.06.2021 № 39 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної небезпеки.

Згідно з пунктами 12-22 вказаного припису необхідно усунути наступні порушення, що стосуються ПРУ № 76518:

- захисні споруди цивільного захисту мають бути готові до укриття працівників;

- ПРУ забезпечити табличками позначення та покажчиками маршруту руху до захисної споруди цивільного захисту;

- ПРУ цивільного захисту обладнати системами пожежної автоматики та сигналізації;

- ПРУ забезпечити первинними засобами пожежогасіння:

- стан входів та виходів ПРУ цивільного захисту їх доступність для усіх категорій населення, зокрема для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виконати відповідно вимогам з утримання;

- технічний стан ПРУ цивільного захисту виконати відповідно з вимогами утримання:

- провести заходи ПРУ від підтоплення і затоплення ґрунтовими, поверхневими, технологічними та стічними водами;

- забезпечити формування спеціальним інвентарем та майном, у тому числі засобами індивідуального захисту, радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки, зв`язку;

- ПРУ повинна бути забезпечена необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю;

- ПРУ повинна бути забезпечена лікарськими засобами та медичними виробами;

- технічний стан приміщень ПРУ і їх ремонт відповідно до чинних положень про проведення планово-попереджувальних ремонтів будівель і споруд залежно від їх основного функціонального призначення.

Строк виконання припису встановлено до 10.08.2021.

За інформацією, наданою керівнику Богодухівської окружної прокуратури Харківської області у листі Головного управління ДСНС у Харківській області, станом на теперішній час до управління акти оцінки стану готовності захисних споруд цивільного захисту за 2023 рік від відповідача не надходили.

З огляду на зазначене, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який в подальшому було неодноразово продовжено на підставі указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про оборону України» оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно ст. 3 Закону України «Про оборону України» підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до ст. 4 Кодексу, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 21 Кодексу цивільного захисту України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Відповідно до ч. 4 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Відповідно до ч. 5 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138 (надалі - Порядку) визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до ч. 8 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до п. 3 Порядку балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно пункту 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме:

- не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту;

- не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно пункту 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до п. 1 Розділу І «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимоги).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (п. 6 Розділу VIII Вимоги).

Відповідно підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимоги, для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимоги).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимоги визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимоги під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимоги).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено п. 8 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України та п. 9 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що не вжиття відповідачем - Комунальним закладом "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка", визначених законодавством заходів з метою приведення захисної споруду цивільного захисту ПРУ №76518, яка розташована за адресою: Харківська область, м. Богодухів, пров. Робітничий, 11-А до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Зазначена позиція суду узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 03.10.2018 у справі № 826/12192/16 та у постанові від 25.07.2019 у справі № 820/5164/15.

Щодо доводів представника відповідача щодо проведення комісією огляду укриття та складання акту обстеження об`єкта, з якого відповідач вважає, що пункти припису Богодухівського районного управління Головного управління ДСНС в Харківській області № 39 від 25.06.2021 виконані, а саме: ПРУ забезпечений табличками позначення: табличка розміром 50x60 см із написом "ПРОТИРАДІАЦІЙНЕ УКРИТТЯ", із зазначенням номером споруди, місцезнаходження споруди, її балансоутримувача, номер телефону особи, відповідальної за утримання та експлуатацію споруди, адреса і місце зберігання ключів та покажчиками маршрути руху до захисної споруди цивільного захисту; ПРУ забезпечений первинними засобами пожежегасіннями (у наявності укомплектований пожежний щит та 2 вогнегасника ВВК 1,4 2 шт.; ПРУ забезпечений спеціальним інвентарем та майном, у тому числі засобами індивідуального захисту (ватно-марлеві маски), зв`язку (телефонний апарат, ЗУІ-РІ); ПРУ забезпечений необхідним майном та засобами на розрахування чисельності населення, що підлягає укриттю; ПРУ забезпечений лікарськими засобами.

Дослідивши акт обстеження об`єкта судом встановлено, що в останньому не зазначено про усунення вищевказаних порушень, зазначених у приписі від 25.06.2021 № 39 та вжиті КП "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" відповідні заходи на їх усунення, з наданням підтверджуючих документів.

З огляду на вказане, подані представником відповідача докази на підтвердження часткового усунення порушень не є належними, з огляду на відсутність висновку уповноваженого органу про стан усунення порушень, який може бути зроблений за результатом безпосереднього звернення відповідача до органу ДСНС із заявою про проведення позапланової перевірки для оцінки стану виконання вимог припису. Відтак, вказані докази не доводять підстав заперечень проти позову.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що вимоги позивача є цілком обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, оскільки належних та допустимих доказів виконання КП "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" припису від 25.06.2021 № 39 та того, що приведено у стан готовності захисну споруду цивільного захисту ПРУ №76518, яка знаходиться за адресою: Харківська область, м. Богодухів, пров. Робітничий, 11-А, з метою використання її за призначенням у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018, суду не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Оскільки, спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Керівника Богодухівської окружної прокуратури Харківської області (пл. Свято-Духівська, буд. 1, м. Богодухів, Харківська область,62103) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області (вул. Шевченка, буд. 8, м. Харків, 61013, код ЄДРПОУ 38631015) до Комунального закладу "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області (пров. Робітничий, буд. 11-А, м. Богодухів, Харківська область, 62103, код ЄДРПОУ 25180664), треті особі: Управління освіти та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (вул. Троїцька, буд. 15, м. Богодухів, Харківська область, 62100, код ЄДРПОУ 44104781), Богодухівська міська рада (пл. Собоності, буд. 2, м. Богодухів, Харківська область, 62103, код ЄДРПОУ 040058640) про зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Зобов`язати Комунальний заклад "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Казка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області (код ЄДРПОУ 25180664) привести у стан готовності захисну споруду цивільного захисту ПРУ №76518, яка знаходиться за адресою: Харківська область, м. Богодухів, пров. Робітничий, 11-А, у відповідності до наказу МВС України № 579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" з метою використання її за призначенням, а саме виконати пункти припису № 39 від 25.06.2021, зокрема:

- захисні споруди цивільного захисту мають бути готові до укриття працівників;

- ПРУ забезпечити табличками позначення та покажчиками маршруту руху до захисної споруди цивільного захисту;

- ПРУ цивільного захисту обладнати системами пожежної автоматики та сигналізації;

- ПРУ забезпечити первинними засобами пожежогасіння;

- стан входів та виходів ПРУ цивільного захисту їх доступність для усіх категорій населення, зокрема для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виконати відповідно вимогам з утримання;

- технічний стан ПРУ цивільного захисту виконати відповідно з вимогами утримання;

- провести заходи ПРУ від підтоплення і затоплення ґрунтовими, поверхневими, технологічними та стічними водами;

- забезпечити формування спеціальним інвентарем та майном, у тому числі засобами індивідуального захисту, радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки, зв`язку;

- ПРУ повинна бути забезпечена необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю;

- ПРУ повинна бути забезпечена лікарськими засобами та медичними виробами;

- технічний стан приміщень ПРУ і їх ремонт відповідно до чинних положень про проведення планово-попереджувальних ремонтів будівель і споруд залежно від їх основного функціонального призначення.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.М. Шляхова

Дата ухвалення рішення23.10.2023
Оприлюднено25.10.2023
Номер документу114362516
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —520/21020/23

Рішення від 23.10.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 10.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні