Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Номер провадження 2/229/1281/2023
Справа № 219/4919/21
19 жовтня 2023 року Дружківський міський суд Донецької області в складі:
судді Лапченко О.М.,
за участі секретаря Терещенко С.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дружківка Донецької області цивільну справу за позовом Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» в особі виробничої одиниці «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно-ремонтний тепловий район м. Часів Яр) до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про стягнення заборгованості за надані послуги з теплопостачання,
встановив:
позивач Обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» в особі виробничої одиниці «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно-ремонтний тепловий район м. Часів Яр) звернувся до суду з позовом, згідно якого просить стягнути з ОСОБА_1 , ОСОБА_2 заборгованість за надані послуги з теплопостачання.
В обґрунтування позову вказує, що відповідачам за адресою: АДРЕСА_1 підприємство регулярно надає послуги з теплопостачання, за які необхідно щомісячно вносити оплату за встановленими тарифами. Порушуючи чинне законодавство, відповідачі тривалий час ухиляються від сплати за надані послуги, добровільно заборгованість не сплачують. Внаслідок чого, за період з 01.03.2018 року по 01.03.2021 року мають заборгованість в сумі 29 763,99 грн., на яку нараховані інфляційні збитки в сумі 4 299,88 грн., 3 % річних в сумі 1 201,13 грн., яку позивач просить стягнути з відповідачів на свою користь, а також судовий збір у розмірі 2 270 грн.
Ухвалою Артемівського міськрайонного суду Донецької області від 10 червня 2021 року відкрите провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Представник позивача в судове засідання не з`явилася, про дату, час та місце розгляду справи була повідомлена належним чином. Надала суду заяву, в якій просила розгляд справи провести без її участі, позов підтримала в повному обсязі та просила його задовольнити. Проти винесення заочного рішення не заперечувала.
Відповідач ОСОБА_2 в судове засідання не з`явилась, була належним чином повідомлена про дату, час та місце проведення судового засідання, про причини неявки суд не повідомила. Надала суду заяву, в якій просила справу розглядати у її відсутність.
Відповідач ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, був належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання, про причини неявки суд не повідомив. Надав суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що вважає зазначені у позові дані такими, що не відповідають дійсності, оскільки у розрахунку заборгованості, наданому позивачем, в графі «пільги» не вказані суми, перераховані позивачу Управлінням праці та соціального захисту населення Бахмутського району за період з березня 2018 року по січень 2020 року, а отже і невірно розраховані інфляційні збитки та 3% річних. Також зазначив, що він є учасником бойових дій та на підставі Закону України «Про статус ветеранів війни» звільнений від сплати судового збору. У зв`язку із наведеним просив відмовити у задоволенні позовних вимог. В судовому засіданні вказував, що не оспорює того факту, що має борг перед позивачем, однак не погоджується з сумою заборгованості, оскільки при її обрахунку не були враховані надані йому пільги.
У зв`язку з неявкою сторін та у відповідності до ч.2 ст.247 ЦПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалося.
Суд, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що відповідачі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 зареєстровані за адресою: АДРЕСА_1 (а.с.26, 27), за якою у Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» Виробнича одиниця «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно ремонтний тепловий район м. Часів Яр), що надає послуги з постачання теплової енергії, відкритий особовий рахунок на ім`я ОСОБА_1 № НОМЕР_1 (а.с.5).
12 травня 2020 року Артемівським міськрайонним судом Донецької області був ухвалений судовий наказ про стягнення з ОСОБА_1 , ОСОБА_2 на користь ОКП «Донецьктеплокомуненерго» ВО «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно-ремонтний тепловий район м.Часів Яр) заборгованості за надані житлово-комунальні послуги за період з 01.03.2018 року по 01.02.2020 року в сумі основного боргу 20116,06 грн., інфляційні збитки в сумі 853,89 грн., 3% річних в сумі 507,65 грн., а також витрати по сплаті судового збору в розмірі 210,20 грн. (а.с.6).
Ухвалою Артемівського міськрайонного суду Донецької області від 03 серпня 2020 року вказаний судовий наказ був скасований на підставі заяви відповідача ОСОБА_1 (а.с.7).
Відповідач ОСОБА_1 є учасником бойових дій, перебуває на обліку в Управлінні соціального захисту населення Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області та має пільги, передбачені Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», зокрема, по сплаті за житлово-комунальні послуги в розмірі 75%.
Наявними в матеріалах справи доказами підтверджено, що позивач надавав відповідачам комунальні послуги з теплопостачання. За таких обставин при вирішенні справи суд виходить з обсягу прав і обов`язків сторін відповідно до чинного законодавства, яке регулює взаємовідносини осіб, що надають послуги із споживачами цих послуг.
Згідно п.5 ч.2 ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов`язаний оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» залежно від функціонального призначення житлово-комунальними послугами є, зокрема, комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо - та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо).
Згідно ст. 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
Статтями 20, 21 Закону України «Про житлово комунальні послуги» визначені обов`язки споживача та виконавця житлово - комунальних послуг. Зокрема, обов`язком споживача є укладення договору на надання житлово - комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово - комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом, а обов`язком виконавця - надання послуг вчасно та відповідної якості згідно з законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення зі споживачем договору про надання житлово - комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Тобто, відсутність договірних правовідносин не є підставою для відмови у стягненні з відповідачів коштів за надання житлово-комунальних послуг.
А тому споживачі зобов`язані оплатити отримані ними житлово-комунальні послуги. Відсутність письмового договору щодо надання житлово-комунальних послуг сама по собі не може бути підставою для звільнення споживача від встановленого законом обов`язку оплати послуг у повному обсязі, якщо він фактично користується ними зі згоди постачальника послуг. За таких обставин зобов`язання відповідача оплатити надані послуги виникає на підставі закону з узгоджених дій постачальника і споживача послуг. Така правова позиція викладена також у постановах Верховного Суду України від 30 жовтня 2013 року по справі № 6-59цс13 та від 25 листопада 2014 року по справі № 3-184гс14.
Суду не надано та не зазначено про існування достовірних доказів того, що відповідачі відмовлялися від споживання послуг з постачання теплової енергії у встановленому порядку, чи зверталися до позивача щодо проведення перерахунку у разі можливої відсутності тривалий час в квартирі та не споживання послуг або з претензіями щодо невиконання ним зобов`язань щодо постачання послуг, або надання неякісних послуг.
Згідно зі ст. 68 ЖК України наймач (власник) зобов`язаний своєчасно вносити квартирну плату та плату за комунальні послуги.
Як встановлено судом, відповідач ОСОБА_1 перебуває на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, як учасник бойових дій та має право на пільги передбачені ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Так, згідно довідок Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області від 28.07.2020 року, 05.07.2021 року, 06.07.2023 року з 01.03.2018 року по 28.02.2021 року ОСОБА_1 як учаснику бойових дій здійснювалось відшкодування пільг на оплату житлово-комунальних послуг, в тому числі, на теплову енергію (а.с.23, 30).
Відповідно до п. 4 ч. 1, ч. 2 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам бойових дій надається 75-процентна знижка плати за користування житлом (квартирна плата) в межах норм, передбачених чинним законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю).
Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги та паливо, передбачені пунктами 4-6 цієї статті, надаються учасникам бойових дій та членам їх сімей, що проживають разом з ними, незалежно від виду житла чи форми власності на нього.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу в грошовій формі» затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі.
У відзиві на позов ОСОБА_1 зазначив, що йому з березня 2018 року по січень 2020 року нараховувались пільги на оплату житлово-комунальних послуг, які не відображені в розрахунку заборгованості, наданому позивачем.
Згідно листа Управління соціального захисту населення Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області від 06.07.2023 року повідомлено, що до 1 жовтня 2019 року відшкодування пільг здійснювалось відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117, а саме - підприємства та організації, що надають послуги, щомісяця до 25 числа подавали органам соціального захисту населення розрахунки щодо вартості послуг, наданих пільговикам у минулому місяці, згідно з формою «2-пільга». Управлінням проводилось звіряння інформації, що міститься в ЄДАРП з інформацією, яка надходила від підприємств та організацій, що надають послуги, і у разі виявлення розбіжностей щодо загальної кількості пільговиків або розміру пільг, що надаються конкретному пільговику, не провадило розрахунків, що стосуються виявлених розбіжностей - до уточнення цієї інформації. Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, з 01.10.2019 пільги на оплату житлово-комунальних послуг надавались ОСОБА_3 у грошовій безготівковій формі. За наявними даними в онлайн-базі монетизації загальна сума нарахованих пільг на оплату житлово-комунальних послуг ОСОБА_1 за період з жовтня 2019 року по січень 2020 року складає 4 202,65 грн. У зв`язку з відсутністю ОСОБА_1 на теперішній час в ЄДАРП (дані в електронному вигляді під час дії правового режиму воєнного стану передані на зберігання на центральний рівень) надати інформацію щодо відшкодованих пільг ОСОБА_1 за період з березня 2018 по вересень 2019 року немає можливості (а.с.141-142).
Пунктом 18 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженихпостановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року, встановлено, що розрахунковим періодом для оплати послуг, якщо інше не визначено договором, є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем), якщо договором не встановлено інший строк.
Згідно із пунктом 20 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.
Пунктом 49 Правил № 630 визначено, що відшкодування пільг здійснюється в межах соціальних нормативів, визначених законодавством.
Відповідно до п.п.2, 3Постанови КМУ «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» від 6 серпня 2014 р. № 409соціальна норма житла, в межах якої держава надає громадянам пільги на оплату послуг з постачання теплової енергії для потреб централізованого або автономного опалення становить 21 кв. метр опалюваної площі на одну особу та - додатково 10,5 кв. метра на сім`ю; для користування послугами з постачання гарячої води 1,6 куб. метра на одну особу на місяць.
Відповідно до п.10 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117, та пункту 8 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з Державного бюджету України, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України № 256 від 04.03.2002 року, нарахування пільг на житлово-комунальні послуги за період з 01.04.2017 по 30.09.2019 року здійснювалось організаціями-надавачами послуг.
З 01 жовтня 2019 року змінилась система нарахування та оплати пільг за житлово-комунальні послуги, зокрема, відповідно допостанови Кабінет Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 373затверджено «Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі», а саме - перерахування коштів з рахунка для виплати пільг на рахунки управителів, об`єднань, виконавців комунальних послуг здійснюється АТ «Ощадбанк».
Тобто, при безготівковій формі виплати пільг частина платежів надійшла на особовий рахунок відповідача від АТ "Ощадбанк", а інша частина нарахувань за послуги повинна була сплачуватись відповідачем самостійно.
Відповідно до частини першоїстатті 11 Цивільного кодексу Україницивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.
З огляду на викладене, правовідносини, які склалися між сторонами, є грошовим зобов`язанням, в якому, серед інших прав і обов`язків сторін, на споживачів покладено виключно певний цивільно-правовий обов`язок з оплати отриманих житлово-комунальних послуг.
Частиною першоюстатті 509 Цивільного кодексу Українипередбачено, що зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.
Відповідно до частини третьоїстатті 510 Цивільного кодексу Україниякщо кожна із сторін у зобов`язанні має одночасно і права і обов`язки, вона вважається боржником у тому, що вона зобов`язана вчинити на користь другої сторони, і одночасно кредитором у тому, що вона має право вимагати від неї.
Згідно зістаттею 526 Цивільного кодексу Українизобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цьогоКодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Позивачем надавалися відповідачам послуги з централізованого опалення.
Відповідачі своєчасно і в повному обсязі не здійснювали плату за надані позивачем послуги, внаслідок чого утворилась заборгованість за послуги з централізованого опалення.
Щодо пояснень відповідача про наявність у нього права на пільги по сплаті житлово-комунальних послуг, оскільки він є учасником бойових дій, то суд таке право відповідача не оспорює, однак поряд з цим вважає за необхідне зазначити про наступне.
Відповідно до вимог чинного законодавства право на отримання пільг, встановлених законами України, в тому числі встановлення державного автоматизованого реєстру осіб (пільговиків), визначається відділом соціального захисту. З 01.01.2019 року підприємства, що надають житлово-комунальні послуги, здійснюють пільговикам повне (без врахування пільг) нарахування вартості за спожиті житлово-комунальні послуги відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019р № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», який набрав чинності 01.10.2019р. З жовтня 2019 року управління соціального захисту на підстави даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги та інформації, отриманої від управителів, виконавців комунальних послуг, ОСББ (ЖБК), щомісяця розраховують суму пільги, виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із Законом, кількості членів сім`ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, та визначенихстаттею 51 Бюджетного кодексу України, та з урахуванням встановлених державних соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування. Пільговики отримують кошти у готівковій чи безготівковій формі. Нарахування проводиться без урахування пільг, відповідно до фактичних обсягів споживання теплової енергій, облікованих показами будинкового та квартирних приладів обліку. Пільгу нараховує управління соціального захисту, питання, пов`язані з нарахуванням пільги, вирішуються із структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.
Відповідачами суду не надано достовірних доказів оплати вартості послуг з постачання теплової енергії, а тому суд вважає, що з вини відповідачів порушено виконання зобов`язань з оплати житлово-комунальних послуг, внаслідок чого утворилась заборгованість перед позивачем, яка підлягає стягненню з відповідачів.
Відповідно до ч.2 ст.625 ЦПК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Вище приведені обставини та факти у їх сукупності надають суду можливість зробити висновок про те, що в ході судового розгляду справи представником позивача було обґрунтовано доведені ті обставини, на які він посилався як на підстави своїх вимог.
До матеріалів справи позивачем наданий розрахунок ціни позову, в якому зазначено суми індексу інфляції та 3% річних.
Суд, перевіривши правильність наданого до позову розрахунку встановив, що суми інфляційних витрат та 3% річних позивачем правильно нараховані.
Встановлено, що відповідачі мають заборгованість, яка виникла за період з 01.03.2018 року по 01.03.2021 року в сумі 29 763,99 грн., на яку нараховані інфляційні збитки в сумі 4299,88 грн., 3 % річних в сумі 1 201,13 грн., що підтверджено витягом з особового рахунку № НОМЕР_1 .
З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, а тому стягує з відповідачів на користь позивача суму заборгованості.
Відповідно до ч.1 ст.141 ЦПК судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Відповідач вказав, що вінзвільнений від сплати судового збору як учасник бойових дій, про що надав посвідчення (а.с.22).
Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаєЗакон України «Про судовий збір» № 3674-VI(далі - Закон № 3674-VI).
Пільги щодо сплати судового збору визначено в частині першійстатті 5 Закону № 3674-VI.
Відповідно до пункту 13 частини першоїстатті 5 Закону № 3674-VIвід сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності, Герої України - у справах, пов`язаних з порушенням їхніх прав.
Зазначена норма має відсильний характер та не містить вичерпного переліку справ, в яких учасники бойових дій та прирівняні до них особи звільняються від сплати судового збору.
Правовий статус ветеранів війни, забезпечення створення належних умов для їх життєзабезпечення та членів їх сімей, встановленіЗаконом № 3551-XII.
За змістомстатті 22 Закону № 3551-XIIособи, на яких поширюється дія цього нормативного акту, отримують безоплатну правову допомогу щодо питань, пов`язаних з їх соціальним захистом, а також звільняються від судових витрат, пов`язаних з розглядом цих питань.
Перелік пільг учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них, визначені устатті 12 цього Закону.
Велика Палата Верховного Суду в постанові від 12 лютого 2020 року у справі № 545/1149/17 зазначила, що вирішуючи питання про стягнення судового збору з особи, яка має статус учасника бойових дій (прирівняної до нього особи), для правильного застосування норм пункту 13 частини першоїстатті 5 Закону № 3674-VIсуд має враховувати предмет та підстави позову; перевіряти чи стосується така справа захисту прав цих осіб з урахуванням положень статей12,22 Закону № 3551-XII.
Аналіз пункту 13 частини першоїстатті 5 Закону України «Про судовий збір»в сукупності з частиною другоюстатті 22 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"вказує на те, що учасники бойових дій звільняються від сплати судового збору стосовно пільг, прав та гарантій закріплених законодавством саме через набуття такого статусу.
Отже, сама по собі наявність статусу учасника бойових дій не гарантує звільнення від сплати до бюджету судового збору з усіх спорів.
Предметом спору у цій справі є стягнення заборгованості за надані послуги з теплопостачання, отже вказаний спір не пов`язаний із порушенням прав відповідача на соціальний захист саме як учасника бойових дій.
Аналогічні висновки щодо застосування вказаних норм права висловлені у постанові Верховного Суду від 19.10.2020 у справі № 240/934/20.
А тому на підставі ст. 141 КПК України суд стягує з відповідачів на користь позивача сплаченим ним при подачі позову судовий збір в розмірі 2270 гр.
На підставівикладеного такеруючись ст.20Закону України«Про житлово-комунальні послуги», ст.5Закону України«Про судовийзбір»,ст.162ЖК України,ст.ст.526,625ЦК України,ст.ст. 2, 12, 13, 81, 141, 258, 259, 263-265, 273, 279, 354 ЦПК України, суд
ухвалив:
позовні вимоги Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» в особі виробничої одиниці «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно-ремонтний тепловий район м. Часів Яр) до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про стягнення заборгованості за надані послуги з теплопостачання задовольнити.
Стягнути солідарно з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_3 , на користь Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» в особі виробничої одиниці «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно-ремонтний тепловий район м. Часів Яр) заборгованість за надані послуги з теплопостачання в розмірі 29763,99 (двадцять дев`ять тисяч сімсот шістдесят три) грн. 99 коп. (рахунок ОКП «Донецьктеплокомуненерго» 84307, м. Краматорськ, пров. Земляний, 2, «ДТКЕ» НОМЕР_4 , відкритий в АТ «Ощадбанк» МФО 0 ЄДРПОУ 03337119 з вказівкою - за опалення в м. Часів Ярі, Виробничій одиниці «Костянтинівкатепломережа»), інфляційні збитки в розмірі 4299 (чотири тисячі двісті дев`яносто дев`ять) грн. 88 коп., 3% річних в сумі 1 201 (одна тисяча двісті одна) грн. 13 коп. (рахунок ВО ОКП «Донецьктеплокомуненерго» «Костянтинівкатепломережа» м. Костянтинівка, вул. Лівобережна, 62, НОМЕР_5 у КБ «ПриватБанк» м. Краматорськ, МФО 0, ЄДРПОУ 05540860).
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_3 , на користь Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» в особі виробничої одиниці «Костянтинівкатепломережа» (експлуатаційно-ремонтний тепловий район м. Часів Яр) в дольовому порядку судові витрати по 1135 гр. з кожного.
Рішення може бути оскаржене до Дніпровського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя - О.М.Лапченко
Суд | Дружківський міський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2023 |
Оприлюднено | 26.10.2023 |
Номер документу | 114383748 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг |
Цивільне
Дружківський міський суд Донецької області
Лапченко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні