Рішення
від 20.10.2023 по справі 904/929/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.10.2023м. ДніпроСправа № 904/929/23

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "СОДРУЖЕСТВО", м. Дніпро

до Приватного підприємства "Логістична компанія "Успіх", м. Підгородне, Дніпровський район, Дніпропетровська область

про стягнення заборгованості за договором про надання транспортно-експедиційних послуг для перевезення вантажів автомобільним транспортом

Суддя Красота О.І.

Без участі представників сторін

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "СОДРУЖЕСТВО" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Приватного підприємства "Логістична компанія "Успіх" і просить суд стягнути основний борг у розмірі 70 000,00 грн., 3% річних у розмірі 2 053,97 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Позивач на виконання умов Договору про надання транспортно-експедиційних послуг для перевезення вантажів автомобільним транспортом № 471 від 17.11.2017 та Заявок на перевезення грузу автомобільним транспортом № 530 від 22.02.2022, № 531 від 23.02.2022 до нього сплатив Відповідачу 70 000,00 грн. Однак Відповідач не надав послуги із забезпечення доставки вантажу, грошові кошти у розмірі 70 000,00 грн. не повернув.

Ухвалою суду від 27.02.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи за наявними у справі матеріалами.

Відповідач відзив на позов, а також докази повної оплати до суду не надав, ухвалу суду від 27.02.2023 про відкриття провадження у справі отримав 11.09.2023, що підтверджується трекінгом Укрпошти (відправлення № 4930023314608) (а.с. 56, 57).

З урахуванням викладеного, господарський суд вважає можливим розглянути справу за наявними в ній матеріалами, відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до ч. 5 ст. 252 Господарського процесуального кодексу України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше.

Справу відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод розглянуто судом протягом розумного строку.

Розглянувши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

17.11.2017 між Приватним підприємством "Логістична компанія "Успіх" (далі Відповідач, Експедитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "СОДРУЖЕСТВО" (далі Позивач, Замовник) укладено Договір про надання транспортно-експедиційних послуг для перевезення вантажів автомобільним транспортом № 471 (далі Договір).

Згідно з п. 1.1 Договору цей Договір регулює і визначає порядок взаємин Експедитора та Замовника при здійсненні міжнародних, міжміських і міських перевезень вантажів автомобільним транспортом й інших послуг, обумовлених у транспортних Заявках і які є невід`ємною частиною Договору.

Відповідно до п. 2.2 Договору конкретні умови (кількість і тип вантажу, маршрут, вантажовідправник та вантажоодержувач, графік подачі транспорту, сума фрахту) узгоджуються разовими Заявками, які є невід`ємною частиною Договору, додатково перед кожним перевезенням або групою перевезень. При розбіжності умов Заявки і Договору пріоритет мають умови Заявки.

Згідно з п. 3.1 Договору права та обов`язки Експедитора, зокрема:

3.1.1 Експедитор зобов`язався від свого імені за дорученням Замовника і за його рахунок за обумовлену (у Договорі або Заявці) винагороду виконати на користь Замовника комплекс дій, пов`язаних з організацією перевезення вантажів Замовника.

3.1.2 Для виконання Договору Експедитор за дорученням Замовника від свого імені самостійно укладає Договори і здійснює розрахунки з Перевізником й іншими третім особами, що забезпечують здійснення перевезення згідно із заявкою Замовника.

3.1.3 Протягом 24 годин з моменту отримання Заявки від Замовника підтвердити її або прислати мотивовану відмову.

3.1.4 Відповідно до Заявки Замовника подавати до вказаного місця у погоджений термін з повним комплектом документів, необхідних для здійснення перевезення, технічно справний, придатний для перевезення, указаного у Заявці вантажу, транспортний засіб.

3.1.6 Доставити вантаж до пункту призначення в обумовлений у Заявці термін і видати його вантажоодержувачеві, вказаному у товарно-транспортній документації.

3.1.7 Інформувати Замовника про вимушені затримки транспортного засобу в дорозі, аваріях й інших непередбачених обставинах, що перешкоджають своєчасній доставці вантажу.

3.1.9 Експедитор залишає за собою право відмінити перевезення у таких випадках:

- якщо Замовник не забезпечить завантаження і митне оформлення протягом 48 годин, з моменту подачі автомобіля (час подачі автомобіля вважається до 10:00 місцевого часу);

- якщо завантажений вантаж не відповідає описаному у товарно-транспортній документації;

- якщо завантаження здійснюється з порушенням правил і норм завантаження;

- якщо вантаж упакований неналежним чином або є пошкодження упаковки.

У всіх цих випадках Експедитор не несе відповідальність перед Замовником за рейс, що не відбувся, а Замовник сплачує Експедиторові штраф у розмірі 20% від суми фрахту.

За умовами п. 3.2 Договору права та обов`язки Замовника, зокрема:

3.2.1 Маршрут, пункти призначення, термін транспортування й інші умови перевезення визначаються на підставі погоджених між сторонами Заявок, що є невід`ємною частиною Договору. Заявка надається не пізніше 48 годин до дати завантаження і повинна містити таку інформацію: вантажовідправник і адреса завантаження, тип транспортного засобу, характер вантажу (включаючи вагу, об`єм, кількість штук), фактурну вартість вантажу, вартість перевезення і терміни оплати, дату подачі транспорту під завантаження, місце розмитнення і розвантаження, адресу вантажоодержувача, бажану дату і час доставки вантажу.

3.2.2 Забезпечити упаковку вантажу, що виключає його пошкодження під час штатного (безаварійного) транспортування, розбірливе маркування вантажних місць відповідно до вимог міжнародних і діючих в Україні стандартів, правильне розміщення і кріплення вантажу на вантажній платформі, для уникнення перевантаження, пошкодження вантажу і рухомого складу під час завантаження, розвантаження і транспортування. Вантаж має бути в тарі й упакований згідно з характеристиками та встановленими нормами.

3.2.3 Своєчасно надати всі необхідні провізні документи (ввізні, вивізні, транзитні) документи, ветеринарні, санітарні, карантинні, екологічні, радіологічні сертифікати, відомості й документи, необхідні для здійснення перевезення, оформлені згідно з міжнародною Конвенцією "CMR" (при міжнародному перевезенні), ТТН (при внутрішніх перевезеннях) і вимог законодавств відповідних країн. Своїми силами забезпечити завантаження і розвантаження вантажу, своєчасне оформлення товарно-транспортних, митних й інших документів, необхідних для безперешкодного проходження митного, ветеринарного, карантинного, екологічного й іншого контролю і передачі вантажу одержувачеві.

3.2.6 Сплатити у повному обсязі вартість перевезення і послуги Експедитора в терміни, обумовлені у Заявці.

3.2.9 При здійсненні міжнародного перевезення забезпечити завантаження та митне оформлення протягом 48 годин, розмитнення і розвантаження протягом 48 годин, якщо інше не обумовлене у Заявці.

3.2.10 При здійсненні міжміського перевезення забезпечити завантаження і розвантаження протягом 12 годин, якщо інше не обумовлене у Заявці.

Розділом 4 Договору, який передбачає відповідальність сторін, (крім іншого) сторони визначили, що при порушенні термінів доставки, обумовлених у Заявці, Експедитор оплачує Замовнику штраф у розмірі 400,00 грн. - при перевезеннях по території України, 500,00 грн. при міжнародних перевезеннях по території країн СНД і 100,00 EUR по курсу НБУ при перевезеннях по території Європи (п. 4.2.4 Договору).

Відповідно до п. 5.1 Договору вартість транспортно-експедиційних послуг є договірною, узгоджується сторонами в кожній конкретній Заявці, виходячи з конкретної ситуації на ринку.

Відповідно до п. 5.2 Договору оплатою за організацію транспортно-експедиційного обслуговування вважається сума винагороди, яка залишається на рахунку Експедитора і є різницею між сумою за перевезення, що надійшла, і сумою, яку Експедитор сплатив Перевізникові і третім особам, що брали участь у перевезенні.

Згідно з п. 5.3 Договору Замовник зобов`язаний сплатити рахунок Експедитора у строк не пізніше за 5 банківських днів з моменту розвантаження, виставлення Експедитором рахунку, СМR (копія) або ТТН (копія) зі штампом одержувача, якщо інше не обумовлене у Заявці.

Відповідно до п. 5.4 Договору оплата здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку шляхом банківського переказу обумовленої у Заявці суми в національній валюті на розрахунковий рахунок Експедитора. Банківські витрати сплачує Замовник. Допускається часткова або попередня оплата.

Згідно з п. 6.2 Договору претензії, які можуть виникнути в процесі виконання Договору, мають бути пред`явлені протягом 1 місяця з дня настання події, що слугувала підставою для пред`явлення претензії. Кожен випадок збитку, за який інша сторона вимагає відшкодування, має бути документально обґрунтований.

За умовами п. 6.3 Договору сторона, що отримала претензію, зобов`язана розглянути її і відповісти по суті не пізніше за 5 робочих днів з моменту отримання. Відсутність відповіді на претензію не є підставою для заборони звернення до господарського суду відповідно до законодавства України.

Відповідно до п. 7.1 Договору сторони погодились з тим, що у разі виникнення форс-мажорних обставин (непередбачених і непереборних подій, що відбуваються незалежно від волі сторін), а саме: війни, блокади, страйку, замерзання моря, закриття морських проток (які трапляються на звичайному морському шляху між портами вантаження і розвантаження), паводку, зсуву й інших стихійних лих; а також у разі заборони експорту (імпорту), валютних обмежень або інших обмежень прав власності на сировину або готову продукцію, у т.ч. на їх переміщення, прийняті державою або відповідним державним органом і такі, що призводять до порушення умов Договору, сторони звільняються від виконання своїх зобов`язань на час дії вказаних обставин.

Згідно з п. 7.2 Договору у випадку, якщо дія вказаних обставин триває більш ніж 45 днів, кожна із сторін має право на розірвання Договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить іншу сторону не пізніше, ніж за 15 днів до розірвання. Достатнім докази дій форс-мажорних обставин є документ, виданий ТПП тієї країни або територіальної одиниці, де стались вище перелічені події.

Договір діє з моменту його підписання обома сторонами впродовж одного року, але у будь-якому разі до повного виконання сторонами взятих на себе зобов`язань (п. 8.1 Договору).

За умовами п. 8.2 Договору у випадку відсутності письмової заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов Договору за 30 днів до закінчення його дії, він вважається продовженим на кожний наступний календарний рік на умовах, передбачених Договором.

Пунктом 8.3 Договору передбачено, що кожна із сторін має право розірвати цей Договір достроково, заздалегідь повідомивши іншу сторону за 30 днів до дати такого розірвання, за умови проведення усіх взаєморозрахунків.

Згідно з п. 8.4 Договору сторони визнають дійсність копій документів, відправлених і отриманих за допомогою факсимільного, електронного зв`язку під час підписання і виконання Договору, до обміну копій на оригінали відповідних документів.

Так, 22.02.2022 сторони підписали Заявку на перевезення грузу автомобільним транспортом № 530 (далі Заявка № 530), відповідно до якої Відповідач взяв на себе обов`язки здійснити перевезення, дата завантаження 24.02.2022; дата розвантаження 28.02.2022; маршрут м. Електроуглі (Російська Федерація) м. Дніпро (Україна); адреса завантаження: Російська Федерація, Московська область, м. Електроуглі, вул. Полева, 1А, металобаза "Металлоторг"; адреса розвантаження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гаванська, 17Б; ставка (ціна послуг) та умови оплати 40 000,00 грн.; умови оплати б/н протягом 3-5 календарних днів з моменту отримання оригіналів документів: рахунок, акт виконаних робіт, оригінал ТТН, заявка, договір, копії установчих документів, завірені мокрою печаткою.

Крім того, 23.02.2022 сторони підписали Заявку на перевезення грузу автомобільним транспортом № 531 (далі Заявка № 531), відповідно до якої Відповідач взяв на себе обов`язки здійснити перевезення, дата завантаження 25.02.2022; дата розвантаження 28.02.2022; маршрут м. Мінськ м. Дніпро (Україна); адреса завантаження: м. Мінськ, проспект Партизанський, 174, ТОВ "МечелСервисБел"; адреса розвантаження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гаванська, 17Б; ставка (ціна послуг) та умови оплати 30 000,00 грн.; умови оплати б/н протягом 3-5 календарних днів з моменту отримання оригіналів документів: рахунок, акт виконаних робіт, оригінал ТТН, заявка, договір, копії установчих документів, завірені мокрою печаткою.

Відповідно до умов Договору та відповідних Заявок Позивач на підставі виставлених Відповідачем рахунків-фактур № 22/02-02 від 22.02.2022, № 23/02-01 від 23.02.2022 сплатив останньому грошові кошти у загальному розмірі 70 000,00 грн. за виконання Відповідачем послуг, що підтверджується платіжними дорученнями № 6456 від 23.02.2022 на суму 40 000,00 грн., № 6455 від 23.02.2022 на суму 30 000,00 грн. (а.с. 30-33).

Позивач зазначає, що Відповідач не виконав взяті на себе зобов`язання за Договором.

13.10.2022 Позивач надіслав на електронну адресу Відповідача лист за № 159 від 13.10.2022 з проханням повернути залишок невикористаної передплати (а.с. 43-45).

27.01.2023 Позивач надіслав на поштову адресу Відповідача лист за № 9 від 25.01.2023 з проханням повернути залишок невикористаної передплати (а.с. 46, 46а).

17.02.2023 Позивач надіслав на поштову адресу Відповідача претензію (вимогу) за № 2/01 від 10.01.2023 про повернення грошових коштів, сплачених в якості попередньої оплати, у розмірі 70 000,00 грн. протягом 7 календарних днів з дати пред`явлення вимоги (а.с. 37-42).

Однак вказані вище претензії залишені Відповідачем без відповіді та виконання.

До того ж, на підтвердження суми боргу сторонами підписано акт звірки взаємних розрахунків за період січень 2021 р. грудень 2022 р. (а.с. 34-36).

Відповідач грошові кошти у розмірі 70 000,00 грн. не повернув, що і є причиною виникнення спору.

Ухвалюючи рішення, господарський суд виходив з таких підстав.

Відповідно до ст. 929 Цивільного кодексу України за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу. Договором транспортного експедирування може бути встановлено обов`язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом, зобов`язання експедитора укласти від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов`язання, пов`язані з перевезенням. Договором транспортного експедирування може бути передбачено надання додаткових послуг, необхідних для доставки вантажу (перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження та вивантаження, сплата мита, зборів і витрат, покладених на клієнта, зберігання вантажу до його одержання у пункті призначення, одержання необхідних для експорту та імпорту документів, виконання митних формальностей тощо). Положення цієї глави поширюються також на випадки, коли обов`язки експедитора виконуються перевізником.

Згідно зі ст. 931 Цивільного кодексу України розмір плати експедиторові встановлюється договором транспортного експедирування, якщо інше не встановлено законом.

За приписами ч.ч. 11-13 ст. 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" перевезення вантажів супроводжується товарно-транспортними документами, складеними мовою міжнародного спілкування залежно від обраного виду транспорту або державною мовою, якщо вантажі перевозяться в Україні.

Такими документами можуть бути:

авіаційна вантажна накладна (Air Waybill);

міжнародна автомобільна накладна (CMR);

накладна СМГС (накладна УМВС);

коносамент (Bill of Lading);

накладна ЦІМ (CIM);

вантажна відомість (Cargo Manifest);

інші документи, визначені законами України.

Факт надання послуги експедитора при перевезенні підтверджується єдиним транспортним документом або комплектом документів (залізничних, автомобільних, авіаційних накладних, коносаментів тощо), які відображають шлях прямування вантажу від пункту його відправлення до пункту його призначення.

Згідно з ч. 2 ст. 12 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" клієнт зобов`язаний у порядку, передбаченому договором транспортного експедирування, сплатити належну плату експедитору, а також відшкодувати документально підтверджені витрати, понесені експедитором в інтересах клієнта в цілях виконання договору транспортного експедирування.

Відповідно до ч. 1 ст. 530 Цивільного кодексу України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Як вбачається з матеріалів справи, Відповідач не надав послуги із забезпечення доставки вантажу у встановлений Заявками № 530 та № 531 строк.

Згідно з ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 Цивільного кодексу України).

Відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим до виконання.

Зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином (ст. 599 Цивільного кодексу України).

Згідно зі ст. 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч. 2 ст. 530 Цивільного кодексу України якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Як вказувалось вище, 13.10.2022 Позивач надіслав на електронну адресу Відповідача лист за № 159 від 13.10.2022 з проханням повернути залишок невикористаної передплати.

Враховуючи положення ч. 2 ст. 530 Цивільного кодексу України, Відповідач повинен був повернути грошові кошти у розмірі 70 000,00 грн. у строк до 20.10.2022.

Доказів повернення Відповідачем грошових коштів у розмірі 70 000,00 грн. сторонами до матеріалів справи не надано.

За встановлених обставин, суд доходить висновку, що позовна вимога про стягнення з Відповідача грошових коштів у розмірі 70 000,00 грн. є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Позивач просить суд стягнути з Відповідача 3% річних (за прострочення повернення передплати) за період з 01.03.2022 по 21.02.2023 у розмірі 2 053,97 грн., вказуючи на те (розрахунок), що датою доставки по заявкам № 530 та № 531 є дата 28.02.2022 і нарахування штрафних санкцій починається з 01.03.2022.

Тобто Позивач фактично вказує про прострочку доставки вантажу, але наслідки такої прострочки передбачені, як вказувалось вище, пунктом 4.2.4 Договору, який передбачає відповідальність сторін (крім іншого), де сторони визначили, що при порушенні термінів доставки, обумовлених у Заявці, Експедитор оплачує Замовнику штраф у розмірі 400,00 грн. - при перевезеннях по території України, 500,00 грн. при міжнародних перевезеннях по території країн СНД і 100,00 EUR по курсу НБУ при перевезеннях по території Європи.

Предметом позову у даній справі є повернення передплати, яка здійснена Позивачем Відповідачу у розмірі 70 000,00 грн. Договором № 471 від 17.11.2017 сторонами не передбачено будь-яких підстав такого повернення з приводу невиконання Експедитором свого зобов`язання стосовно перевезення вантажу.

Таким чином, нарахування 3% річних відповідно до вимог ст. 625 Цивільного кодексу України повинно відбуватись з урахуванням приписів ч. 2 ст. 530 Цивільного кодексу України.

Отже, суд, перевіривши наданий Позивачем розрахунок 3% річних, дійшов висновку, що вказаний розрахунок зроблено невірно, оскільки Відповідач повинен був повернути грошові кошти у розмірі 70 000,00 грн. у строк до 20.10.2022 та початком прострочки їх повернення повинна бути дата саме з 21.10.2022.

Здійснивши власний розрахунок від суми 70 000,00 грн. за період з 21.10.2022 по 21.02.2023, суд дійшов висновку про часткове задоволення вимог в цій частині в сумі 713,42 грн., які підлягають стягненню з Відповідача.

В решті суми 3% річних у розмірі 1 340,55 грн. слід відмовити.

З огляду на викладене, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню зі стягненням з Відповідача грошових коштів у розмірі 70 000,00 грн., 3% річних у розмірі 713,42 грн. В решті суми 3% річних у розмірі 1 340,55 грн. слід відмовити.

У зв`язку із частковим задоволенням позову судовий збір за подання позовної заяви відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 76-79, 86, 129, ч. 9 ст. 165, ст.ст. 232, 233, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Стягнути з Приватного підприємства "Логістична компанія "Успіх" (52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Жукова, 14, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 40094859) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "СОДРУЖЕСТВО" (49127, м. Дніпро, вул. Гаванська, 17-Б, офіс 15-16, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 34245231) грошові кошти у розмірі 70 000,00 грн., 3% річних у розмірі 713,42 грн. та 2 634,06 грн. судового збору.

В решті позову відмовити.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Центрального апеляційного господарського суду.

Суддя О.І. Красота

Повне рішення складено

20.10.2023

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення20.10.2023
Оприлюднено26.10.2023
Номер документу114388019
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань перевезення, транспортного експедирування

Судовий реєстр по справі —904/929/23

Судовий наказ від 23.11.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Рішення від 20.10.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Ухвала від 27.02.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні