Рішення
від 19.10.2023 по справі 554/15765/22
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 19.10.2023Справа № 554/15765/22 Провадження № 2/554/886/2023

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 жовтня 2023 року Октябрський районний суд м.Полтави у складі:

головуючого судді Савченко Л.І.,

при секретарі Грай К.В.

за участю представника позивача Литвин О.О., відповідача ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Полтаві цивільну справу за позовом Полтавського обласного центру зайнятості в особі Полтавської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення коштів,-

в с т а н о в и в :

Позивач Полтавський обласний центр зайнятості в особі Полтавської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості 30.12.2022 звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 , в якому прохав стягнути із Полтавського обласного центру зайнятості на користь ОСОБА_1 грошові кошти у сумі 4557, 59 грн. та судовий збір у розмірі 2481 грн.

В обгрунтування позову вказав, що ОСОБА_1 02.06.2022 зареєструвався в Полтавському міському центрі зайнятості як такий, що шукає роботу. Під час повторного звернення відповідача до Полтавської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості 02.06.2022, було встановлено, що ОСОБА_1 являється фізичною особою підприємцем з 13.10.2000 по 02.06.2022, про що 07.06.2022 надав виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Згідно даних єдиної інформаційно-аналітичної системи Державної служби зайнятості ОСОБА_1 перебував на обліку в Полтавському міському центрі зайнятості з 19.11.2010 по 26.08.2011. В заяві про надання статусу безробітного від 19.11.2010 ОСОБА_1 повідомляв, що, зокрема, не зареєстрований як суб`єкт підприємницької діяльності, тому з 19.11.2010 йому було надано статус безробітної особи і призначено допомогу по безробіттю тривалістю 360 календарних днів з 19.11.2010 по 13.11.2011. Також з 19.11.2010 було розпочато допомогу по безробіттю. З 16.08.2011 по 13.11.2011 скорочено виплату допомоги у зв`язку зі звільненням безробітного з останнього місця роботи за угодою сторін. З 26.08.2011 була припинена реєстрація ОСОБА_1 , як безробітного, у зв`язку з його відмовою від послуг служби зайнятості. За період з 19.11.2010 по 25.08.2011 відповідачу було призначено та виплачено допомогу по безробіттю в розмірі 4557,59 грн. На підставі встановлених відомостей, провідним інспектором з розслідування страхових випадків було складено Акт розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним від 07.06.2022 № 146, яким було зафіксовано виявлені порушення, а саме, що ОСОБА_1 здійснював підприємницьку діяльність з 13.10.2000 по 02.06.2022, що призвело до незаконного отримання ним допомоги по безробіттю. Від ознайомлення та підпису з даним актом ОСОБА_1 відмовився в телефонному режимі та відмовився повертати кошти в добровільному порядку. На підставі даного акту 08.06.2022 Філією було прийняте рішення про повернення коштів в розмірі 4557,59 грн. та направлено ОСОБА_1 наказ № 32 «Про повернення допомоги по безробіттю ОСОБА_1 » від 08.06.2022 разом з листом про відшкодування коштів. Станом на 28.12.2022 ОСОБА_1 борг в розмірі 4557,59 грн. не повернув. З цих підстав, звернувся до суду з позовом.

Ухвалою Октябрського районного суду м.Полтави від 20 січня 2023 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням учасників справи.

Відповідач надіслав до суду відзив на позов 02.06.2022, в якому прохав відмовити у позові у повному обсязі, посилаючись на те, що перебуваючи на обліку у Полтавському облесності центрі зайнятості з 19.11.2010 року по 25.08.2011 року він не займався підприємницькою діяльністю як ФОП. За період перебування на обліку в центрі зайнятості єдиним джерелом його доходів були виплати допомоги по безробіттю, про що свідчать довідки ОК-5, ОК-7 за даний період. Також прохав звернути увагу, що позивачем пропущена позовна давність для звернення до суду з позовом.

Позивач подав до суду відповідь на відзив 29.08.2023, який ухвалою суду від 05.09.2023 року залишено без розгляду (а.с.71).

Відповідач ОСОБА_1 надав до суду заяву про застосування строку позовної давності, так як трирічний термін для подачі позовної заяви не дотриманий (а.с.74).

Від позивача до суду надійшли заперечення на клопотання про застосування строків позовної давності, в яких вказано, що про факт зловживання своїми обов`язками та свідоме надання неправдивих відомостей ОСОБА_1 . Полтавський обласний центр зайнятості дізнався лише у 2022 році під час здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації при повторному зверненні безробітного ОСОБА_2 02.06.2022р. та наданні останнім 07.06.2022р. виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тоді і було встановлено факт реєстрації ОСОБА_1 як суб`єкта підприємницької діяльності. З 19.11.2010 по 25.08.2011 Центр зайнятості був позбавлений можливості отримати відомості щодо реєстрації ОСОБА_1 як ФОП, оскільки запис про включення до ЄДР відомостей про фізичну особу-підприємця було здійснено лише 02.06.2022. Також вказує, що з 01.01.2013 року запроваджено Єдину інформаційно-аналітичну систему центрального органу виконавчої влади. На час виникнення спірних правовідносин відомості в ЄІАС щодо реєстрації ОСОБА_1 як СПД були відсутні. Електронні дані про реєстрацію чи припинення реєстрації ФОП вносяться до ЄДР з 2014 року. Таким чином, перевірку осіб, які перебувають на обліку як безробітні шляхом електронного обміну даним можливо було здійснити лише з 2014 року. На день реєстрації в центрі зайнятості та в період перебування на обліку відповідач був зареєстрований як ФОП, документів щодо припинення підприємницької діяльності не надавав та стверджував, що не зареєстрований як фізична особа - підприємець, про що свідчить його особистий підпис в заяві на отримання статусу безробітного. Відповідальність за достовірність поданих до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, даних та документів, на підставі яких приймається рішення щодо реєстрації безробітного та призначення матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, покладається на зареєстрованого безробітного. У центра зайнятості з`явилась можливість реалізувати своє право на захист в судовому порядку лише після встановлення факту оприлюднення реєстрації ОСОБА_1 в реєстрі ПУО як фізична особа-підприємець, а саме з 02.06.2022 року. Раніше не було можливості встановити вищезазначений факт, тому прохав визнати причину пропуску строку позовної давності для звернення до суду з позовом поважною та поновити його.

У судовому засіданні представник позивача ОСОБА_3 позов підтримала, також підтримала заяву про визнання поважними причин пропуску строків позовної давності та поновлення їх з підстав, зазначених у позові та запереченнях на клопотання про застосування строків позовної давності.

Відповідач ОСОБА_1 у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, вказав, що не знав, що був зареєстрований ФОП, оскільки його зареєструвала його мати, доходів від підприємницької діяльності не отримував. Також прохав застосувати позовну давність та відмовити у позові.

Суд, заслухавши учасників справи, перевіривши фактичні обставини справи письмовими доказами, дійшов до висновку про визнання причини пропуску строку позовної давності поважною, поновлення строку звернення до суду з позовом та задоволення позову, з огляду на таке.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 12.11.2010 був зареєстрований у Полтавському міському центрі зайнятості, у зв`язку із пошуком роботи, що слідує із Персональної картки № 165000410111200004 (а.с.13-14)..

02.06.2022 ОСОБА_1 зареєструвався в Полтавському міському центрі зайнятості повторно, що підтверджується персональною карткою № 165022060200016 (а.с.15).

Згідно доповідної записки заступника начальника організації працевлаштування населення Якименко Н., ОСОБА_1 перебуває на обліку в Полтавській міськрайонній філії Полтавського обласного центру зайнятості з 02.06.2022. Під час відвідування 07.06.2022 він надав виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань про підприємницьку діяльність як фізична особа - підприємець з 13.10. 2000 по 02.06.2022. Також зазначено, що ОСОБА_4 був зареєстрований як безробітній з 19.11.2010 по 25.08.2011 та отримував допомогу по безробіттю з 19.11.2010 по 15.08.2011 (а.с.21).

Згідно даних єдиної інформаційно-аналітичної системи Державної служби зайнятості ОСОБА_1 перебував на обліку в Полтавському міському центрі зайнятості з 19.11.2010 по 26.08.2011 (а.с.15).

В заяві про надання статусу безробітного від 19.11.2010 гр. ОСОБА_1 повідомляв, що в даний час не зареєстрований як суб`єкт підприємницької діяльності, трудовою діяльністю не займається, не є найманим працівником, не укладав договір цивільно-правового характеру, не є членом особистого селянського господарства, пенсію не отримує, немає права на пенсію за віком, в тому числі на пільгових умовах та на пенсію за вислугу років (а.с.16).

З 19.11.2010 ОСОБА_1 було надано статус безробітної особи і призначено допомогу по безробіттю тривалістю 360 календарних днів з 19.11.2010 по 13.11.2011. Також з 19.11.2010 було розпочато допомогу по безробіттю.

З 26.08.2011 була припинена реєстрація ОСОБА_1 , як безробітного. За період з 19.11.2010 по 25.08.2011 ОСОБА_1 було призначено та виплачено допомогу по безробіттю в розмірі 4557,59 грн. (а.с.27).

Наказом Державної служби зайнятості (Центральний апарат) від 04.11.2016 №203 було реорганізовано Полтавський міський центр зайнятості та Полтавський районний центр зайнятості шляхом приєднання до Полтавського обласного центру зайнятості (а.с.17).

Наказом Полтавського обласного центру зайнятості від 17.07.2017 №195 було створено Полтавську міськрайонну філію Полтавського обласного центру зайнятості, яку в подальшому зареєстровано у встановленому законодавством порядку (код ЄДРПОУ 41464314) (а.с.18).

На підставі встановлених відомостей, провідним інспектором з розслідування страхових випадків сектору розслідування страхових випадків Філії, відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової служби України від 13.02.2009 р. № 60/62 та постанови Кабінету міністрів України від 26.09.2001 р. № 1266 «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням» було складено Акт розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним від 07.06.2022 № 146, яким було зафіксовано виявлені порушення, а саме: згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб підприємців та громадських формувань, ОСОБА_1 здійснював підприємницьку діяльність з 13.10.2000 по 02.06.2022, що призвело до незаконного отримання ним допомоги по безробіттю (а.с.22).

На підставі даного акту 08.06.2022 Філією було видано Наказ про повернення допомоги по безробіттю в розмірі 4557,59 грн. (а.с.23).

08.06.2022 Філією було направлено ОСОБА_1 наказ № 32 «Про повернення допомоги по безробіттю ОСОБА_1 » від 08.06.2022 разом з листом про відшкодування коштів № 16/46/774-22 від 08.06.2022 щодо повернення коштів у розмірі 4557,59 грн. у добровільному порядку протягом 15 календарних днів після ознайомлення з наказом (а.с.24).

Даний лист повернувся до Філії у зв`язку з закінченням терміну зберігання (а.с.25).

Станом на 28.12.2022 ОСОБА_1 борг в розмірі 4557,59 грн. не повернув.

Згідно ч.2. ст. 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов`язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати забезпечення та надання соціальних послуг.

Відповідно до пункту б) частини 3 статті 1 Закону України «Про зайнятість населення» № 803-XII від 01.03.1991 (діючого на момент спірних правовідносин) до зайнятого населення відносяться громадяни, які самостійно забезпечують себе роботою, включаючи підприємців, осіб, зайнятих індивідуальною трудовою діяльністю, творчою діяльністю, члени кооперативів, фермери та члени їх сімей, що беруть участь у виробництві, а також члени особистих селянських господарств, діяльність яких здійснюється відповідно до Закону України "Про особисте селянське господарство"

Згідно частини 3 статті 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 р. № 1533 ІІІ сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов`язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

Відповідно до вимогст. 39 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Враховуючи, що ОСОБА_1 з 13.10.2000 року по 02.06.2022 року був зареєстрований, як фізична особа-підприємець, він не мав права перебувати на обліку в службі зайнятості та отримувати допомогу по безробіттю, так як відносився до категорії зайнятого населення.

За період з 19.11.2010 по 25.08.2011 ОСОБА_1 отримав допомогу по безробіттю в розмірі 4557,59 грн., тому вказані кошти підлягають поверненню у повному обсязі, згідно частини 3 статті 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».

Доводи відповідача, що він не отримував доходів від своєї діяльності та не знав, що був зареєстрований підприємцем, не спростовують того факту, що він належав до категорії зайнятого населення, а тому не мав права на допомогу від безробіття від держави.

Суд також зазначає, що відповідачем подано заяву про застосування строків позовної давності та відмови у позові.

Вирішуючи заяву ОСОБА_1 про застосування позовної давності, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 257 ЦК України, загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Відповідно до ч.1 ст. 267 ЦК України,позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.

Згідно ч.1ст. 261 ЦК України, перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.

Відповідно доч.4 ст.267 ЦК України, сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові.

Із змісту ч.5 ст. 267 ЦПК України слідує, що якщо суд визнає поважними причини пропущення позовної давності, порушене право підлягає захисту

Представник позивачаподала досуду заявупро визнанняпричини пропускустроку позовноїдавності поважноюта поновленняйого.У заявіпосилалася нате,що профакт зловживаннясвоїми обов`язкамита свідоменадання неправдивихвідомостей ОСОБА_1 .Полтавський обласнийцентр зайнятостідізнався лишеу 2022році засукупністю відповідних,передбачених законодавствомзаходів щодопроведення розслідуваннястрахового випадку. Під час здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, при повторному зверненні безробітного ОСОБА_2 02.06.2022 та наданні останнім 07.06.2022 виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було встановлено факт реєстрації ОСОБА_1 як суб`єкта підприємницької діяльності. Відповідно до п.3 Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України від 13.02.2009р. №60/62 та Постановою правління Пенсійного Фонду України від 13.02.2009р. №7-1, (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин), передбачено вичерпний перелік підстав для здійснення перевірки, що проводиться районними, міськрайонними, міськими та районними у містах центрами зайнятості, на які покладено виконання функцій робочих органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, за місцем реєстрації роботодавця як, платника внесків на загальнообов`язкове соціальне страхування на випадок безробіття Зокрема, підставою проведення перевірки є те, що під час перебування особи на обліку як безробітної до центру зайнятості надійшла інформація від державних органів, підприємств, установ, організацій чи громадян про обставини, що впливають на умови виплати матеріального забезпечення та надання соціальних послуг безробітній особі, яка відрізняється від поданих нею відомостей, або така інформація розміщена в засобах масової інформації. Однак, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про включення до ЄДР відомостей про фізичну особу-підприємця у разі коли державна реєстрація фізичної особи-підприємця була проведена до набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, було здійснено лише 02.06.2022 року, номер запису 2009570170000015402. Таким чином, за період з 19.11.2010 по 25.08.2011 центр зайнятості був позбавлений можливості отримати відомості щодо реєстрації ОСОБА_1 фізичною особою - підприємцем. 01.01.2013р. набув чинності Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012р. № 5067-VI, відповідно до ст.23 вказаного Закону було запроваджено Єдину інформаційно-аналітичну систему центрального органу виконавчої влади (далі ЄІАС). Закон України «Про зайнятість населення» від 01.03.1991р. №803-ХІІ, зазначеного обміну інформацією не передбачав, оскільки технічної можливості такого обміну не було. Реєстрація безробітного передбачає внесення усіх одержаних від безробітного та інших осіб даних до Єдиної інформаційно-аналітичної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості і трудової міграції (далі - ЄІАС), яку було запроваджено з 01.01.2013 року. До цієї системи підлягає внесенню інформація, яка надійшла від громадян, роботодавців, суб`єктів господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, та від державних органів. На час виникнення спірних правовідносин, відомості ЄІАС щодо реєстрації ОСОБА_1 як суб`єкта підприємницької діяльності були відсутні. До набраннячинності ЗакономУкраїни«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2003р. № 755-IV, реєстрація ФОП здійснювалася відповідно до Порядку державної реєстрації суб`єктів підприємницької діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №740 від 25.05.1998р. Тобто,раніше,відповідно довказаного Порядку, реєстрації ФОП здійснювалася у паперовому вигляді. Інформація про юридичні особи, фізичних осіб-підприємців зареєстрованих до 01 липня 2004 року не включалась до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Під час звернення особи до Центру зайнятості необхідно було надати лише паспортні дані, ІДН та заяву, вякій зазначити,що особане є суб`єктом підприємницькоїдіяльності.Перевірка данихзазначених взаяві Центромзайнятості невимагалася.При цьомузакон покладаввідповідальність заподану інформаціюсаме набезробітного.Електронні даніпро реєстраціючи припиненняреєстрації ФОПвносяться доЄДР з2014року.Тому,перевірку осіб,які перебуваютьна облікуяк безробітнішляхом електронного обміну даним можливо було здійснити лише з 2014 року. На день реєстрації в центрі зайнятості та в період перебування на обліку відповідач був зареєстрований як фізична особа-підприємець, документів щодо припинення підприємницької діяльності не надавав та стверджував, що не зареєстрований як фізична особа - підприємець, про що свідчить його особистий підпис в заяві на отримання статусу безробітного. Згідно з ч. 2, 3 ст. 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» передбачено: застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов`язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм матеріального забезпечення та надання соціальних послуг. Сума виплаченого забезпечення внаслідок умисного невиконання особою своїх обов`язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їм матеріального забезпечення та надання соціальних послуг. Частиною 3 ст.44Закону України«Про зайнятістьнаселення» від05.07.2012року передбачено, що відповідальністьза достовірністьподаних дотериторіального органуцентрального органувиконавчої влади,що реалізуєдержавну політикуу сферізайнятості населеннята трудовоїміграції,даних тадокументів,на підставіяких приймаєтьсярішення щодореєстрації безробітногота призначенняматеріального забезпечення,надання соціальнихпослуг, покладається назареєстрованого безробітного. Вважає, що перебіг позовної давності слід рахувати з моменту отримання Полтавським обласним центром зайнятості електронних даних щодо ОСОБА_1 , які отримано з ЄДР у 2022 році.

Суд вважає, що позивачем наведено поважні причини пропуску строку позовної давності на звернення до суду з позовом, оскільки можливість реалізувати своє право на захист в судовому порядку з`явилася лише після встановлення факту оприлюднення реєстрації ОСОБА_1 в реєстрі ПУО як фізична особа-підприємець з 02.06.2022 року.

До суду позов подано 30.12.2022, тобто в межах трирічного строку, коли позивач дізнався про порушення його прав.

Відповідно до ст.127 ЦПК України, суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними.

Таким чином, суд приходить до висновку про визнання причину пропуску строку позовної давності поважною та поновлення пропущеного строку звернення до суду з позовом, а також задоволення позову у повному обсязі.

Питання про розподіл судових витрат суд вирішує відповідно до п.2 ч.1 ст. 141 ЦПК України та стягує судовий збір у сумі 2481 грн. (а.с.1) із відповідача на користь позивача.

Керуючись ст.ст.12, 81, 141, 229, 247, 263-265, 268, 354 ЦПК України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Визнати причину пропуску строку позовної давності поважною та поновити пропущений строк звернення до суду з позовом Полтавському обласному центру зайнятості в особі Полтавської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення коштів.

Позов Полтавського обласного центру зайнятості в особі Полтавської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Полтавського обласного центру зайнятості грошові кошти у сумі 4557 грн. 59 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Полтавського обласного центру зайнятості судовий збір у сумі 2481 грн.

Рішення може бути оскаржене безпосередньо до Полтавського апеляційного суду шляхом подання протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення апеляційної скарги.

Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 358цього Кодексу.

Позивач Полтавськийобласний центрзайнятості (36039м.Полтава,вул.Сінна,45,ЄДРПОУ 03491234) вособі Полтавськоїміськрайонної філіїПолтавського обласногоцентру зайнятості )36022 м.Полтава, вул.Небесної Сотні, 91, код ЄДРПОУ 41464314).

Відповідач ОСОБА_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП- НОМЕР_1 .

Повне рішення складено 24 жовтня 2023 року.

Суддя Л.І. Савченко

Дата ухвалення рішення19.10.2023
Оприлюднено27.10.2023
Номер документу114432343
СудочинствоЦивільне
Сутьстягнення коштів

Судовий реєстр по справі —554/15765/22

Рішення від 19.10.2023

Цивільне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Рішення від 19.10.2023

Цивільне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні