Рішення
від 30.10.2023 по справі 520/21201/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

30 жовтня 2023 р. справа № 520/21201/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Олексія Котеньова, розглянувши за правилами спрощеного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-2003" (вул. Олексіївська, буд. 14/А, кв. 47,Харків,61051, код ЄДРПОУ 32239797) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) , Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-2003" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати Рішення від 04.05.2023 №8747456/32239797 комісії ГУ ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.02.2023 №15 та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-2003» (ідентифікаційний код 32239797) від 22.02.2023 №15;

- визнати протиправним та скасувати Рішення від 04.05.2023 №8747455/32239797 комісії ГУ ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної від 14.03.2023 №17 та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-2003» (ідентифікаційний код 32239797) від 14.03.2023 №17;

- визнати протиправним та скасувати Рішення від 06.06.2023 №8944872/32239797 комісії ГУ ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної від 21.03.2023 №37 та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-2003» (ідентифікаційний код 32239797) від 21.03.2023 №37;

- визнати протиправним та скасувати Рішення від 12.07.2023 №9171266/32239797 комісії ГУ ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.05.2023 №20 та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-2003» (ідентифікаційний код 32239797) від 12.05.2023 №20;

- визнати протиправним та скасувати Рішення від 12.07.2023 №9171268/32239797 комісії ГУ ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної від 27.12.2022 №57 та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-2003» (ідентифікаційний код 32239797) від 27.12.2022 №57.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 11.08.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі без виклику сторін.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що податковим органом безпідставно зупинено реєстрацію податкових накладних, складених позивачем на ім`я свого контрагента. Не погоджуючись із діями контролюючого органу, позивачем подано пояснення та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.

Позивач вважає, що вимога контролюючого органу надати (витребувати) документи, які взагалі не пов`язані із зупиненням реєстрації податкової накладної, є протиправною, а за таких обставин, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних також є протиправним, оскільки у такому випадку платником податків не виконана незаконна вимога.

Однак рішенням комісії регіонального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, у реєстрації податковій накладній відмовлено. Позивач не погодився із рішенням контролюючого органу, вважає його незаконним та безпідставним, а податкову накладну такою, що підлягає реєстрації, у зв`язку з чим звернувся до суду із цим позовом.

Представником відповідача, Головного управління ДПС в Харківській області, надано відзив на позовну заяву, в якому вказано, що підставою відмови було ненадання платником податку необхідних запитуваних документів, зокрема, документів, що підтверджують першу подію.

У додаткових поясненнях позивач вказав, що вимога контролюючого органу надати (витребувати) документи, які взагалі не пов`язані із зупиненням реєстрації податкової накладної, є протиправною, а за таких обставин, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних також є протиправним, оскільки у такому випадку платником податків не виконана незаконна вимога, адже підставою для зупинення податкової накладної контролюючим визначено товари з певним кодом, і саме щодо цього товару документи було надано.

Відповідачем у додаткових поясненнях вказано, що позивач не надав документи, зазначені в поваідомленнях від 26.04.2023 № 86978442/32239797, від № 8697843/32239797, 23.05.2023 №8856953/32239797, від 29.06.2023 №9089828/32239797, від 29.06.2023 № 9089826/32239797, а тому спірні рішення прийняті обґрунтовано.

Відповідач, Державна податкова служба України, не скористався процесуальним правом надати відзив на адміністративний позов у строк, визначений судом. Усі процесуальні документи у справі отримано через систему "Електронний суд".

Інші заяви по суті справи сторони до суду не подавали.

Щодо вимоги відповідача розглядати справу з викликом сторін, суд зазначає, що така вимога міститься в прохальній частині відзиву на позовну заяву та не носить характеру процесуального документу, оскільки чинний КАС України визначає, що є заявою, клопотанням та запереченням.

Так, статті 166 та 167 КАС України містять чіткі вимоги до форми та змісту заяви, клопотання і заперечення. Проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд прийшов до висновку, що вимога, яка міститься у відзиві за правовою природою не є ані клопотанням, ані заявою, ані запереченням.

Відповідно до ч. 2 ст. 167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Суд наголошує, що оскільки зазначена вимога, заявлена представником відповідача у відзиві на позов, не відповідає вимогам ч. 1 ст. 167 КАС України, то вона залишається без розгляду.

Повернення в даному випадку виконати фактично неможливо, оскільки зазначена вимога міститься в процесуальному документі відзиві на позов.

Відповідно до ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Суд розглядає справу у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу на підставі п.10 ч.1 ст.4, ч.4 ст.229 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2003" є юридичною особою зареєстрованою у встановленому законодавством порядку, має ідентифікаційний код 32239797, перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Харківській області, утвореному на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України.

20.02.2023 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (Постачальник за договором) та ПП «ВАУ-11» (Покупець за договором) був укладений Договір поставки №20/02/23-01. За умовами договору ТОВ «АЛЬЯНС-2003» взяло на себе зобов`язання передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його по номенклатурі (асортименту) та в кількості, вказаній в рахунках-фактурах, які є невід`ємною частиною Договору. Ціна на Товар є кінцевою на визначається на підставі рахунків, які є невід`ємною частиною Договору. Умови оплати Товару: 100% попередня оплата. Доставка Товару здійснюється на умовах самовивозу за складу Постачальника, що розташований за адресою: м. Харків, вулиця Киргизька, будинок 19.

20.02.2023 Постачальник направив Покупцю рахунок на оплату №39 в якому сторони погодили поставку Товару (утеплювач, черепиця, цвяхи, мембрана, клей тощо) загальна вартість якого склала - 319 284,98 грн. (у т.ч. ПДВ - 53 214,16 грн.). Оплата вказаного рахунку відбулась 22.02.2023 у повному обсязі платіжною інструкцією №97. Датою попередньої оплати ТОВ «АЛЬЯНС-2003», на підставі ст. 201 ПК України, була складена податкова накладна від 22.02.2023 №15 на суму 319 284,98 грн. (у т.ч. ПДВ - 53 214,16 грн.), реєстрація якої була зупинена 06.03.2023. Фактична поставка товару відбулась 22.02.2023, що підтверджує видаткова накладна №38 на суму 319 284,98 грн. (у т.ч. ПДВ - 53 214,16 грн.), товарно-транспортна накладна від 22.02.2023 №14180.

Операції з поставки Товару у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ «АЛЬЯНС-2003» наступним чином: Дт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» Кт 701 «Дохід від реалізації готової продукції» - 319 2284,98 грн., Дт 311 «Поточні рахунки в національній валюті» Кт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» - 319 284,98 грн.

Як пояснив позивач, для тимчасового зберігання товарів, які в подальшому реалізуються іншим суб`єктам господарювання, ТОВ «АЛЬЯНС-2003» укладений Договір оренди нежитлового приміщення від 01.02.2021 з ФОП ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ). За умовами Договору орендується нежитлове приміщення, розташоване на 1-му поверсі будинку АДРЕСА_1 , загальною площею 325 кв.м. разом із вантажопідйомним устаткуванням (кран-балкою вантажопідйомністю 2,0 т).

Відповідно до квитанції до податкової накладної від 22.02.2023 №15 підставою для її зупинення було те, що «Обсяг постачання товару/послуги 7019, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Серед номенклатури товарів, які постачались за вищевказаною податковою накладної, код УКТЗЕД 7019 мав товар із назвою «Утеплювач Isover EKO 50+50 мм».

Позивач пояснив, що утеплювач Isover EKO 50+50 мм, який був поставлений ПП «ВАУ-11» був попередньо придбаний Позивачем у ТОВ «МІЗОЛ».

12.03.2021 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (в якості Покупця) та ТОВ «МІЗОЛ» (в якості Продавця) укладений Договір купівлі-продажу №202130312. За умовами Договору Продавець зобов`язується протягом дії даного договору передати Покупцеві товар окремими партіями за цінами, в асортименті (по номенклатурі) і кількості, що узгоджуються сторонами в накладних, які є невід`ємною частиною Договору, а Покупець зобов`язується прийняти товар і оплатити його на умовах, установлених Договором. За Договором поставлялись будівельні матеріали (покрівельні, фасадні, водостічні та водовідводні).

Товар (утеплювач Isover EKO 50+50 мм), який був в подальшому поставлений на адресу ПП «ВАУ-11 був угоджений сторонами у рахунку від 10.01.2023 №2331743 на загальну суму 35 324,04 грн. (у т.ч. ПДВ - 5 887,34 грн.), у т.ч. утеплювач на суму - 30 925,44 грн. (у т.ч. ПДВ - 5 154,24). Згаданий рахунок оплачений повністю платіжною інструкцією від 12.01.2023 №852 на суму 35 324,04 грн. (у т.ч. ПДВ - 5 887,34 грн.). Товар, зазначений у Рахунку від 10.01.2023 №2331743, фактично переданий Позивачу, що підтверджується видатковою накладною від 13.01.2023 №5125883 на суму 35 324,04 грн. (у т.ч. ПДВ - 5 887,34 грн.), товарно-транспортною накладною від 13.01.2023 №25 (доставка транспортом ТОВ «АЛЬЯНС-2003» - автомобіль Мерседес д.н. НОМЕР_2 ).

На операцію з поставки товару, вказаного у Рахунку від 10.01.2023 №2331743 Продавцем (ТОВ «МІЗОЛ») складена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна від 12.01.2023 №278 (зареєстрована під №9007955204).

Отриманий товар оприбутковано позивачем за даними рахунку 281 «Товари на складі».

19.04.2023 ТОВ «АЛЬЯНС-2003» засобами електронного зв`язку Повідомлення №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого були надані електронні копії документів.

26.04.2023 позивачем отримано Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів від 26.04.2023 №8697842/32239797, в якому зазначено про відсутність походження всіх товарних позицій, ТТН від постачальника.

04.05.2023 ГУ ДПС у Харківській області прийняло Рішення №8747456/32239797 про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.02.2023 №15.

13.03.2023 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (Постачальник за договором) та ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ІМПЕКС» (Покупець за договором) був укладений Договір поставки №13/03/23-1. За умовами договору ТОВ «АЛЬЯНС-2003» взяло на себе зобов`язання передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його по номенклатурі (асортименту) та в кількості, вказаній в рахунках-фактурах, які є невід`ємною частиною Договору. Ціна на Товар є кінцевою на визначається на підставі рахунків, які є невід`ємною частиною Договору. Умови оплати Товару: 100% попередня оплата. Доставка Товару здійснюється на умовах самовивозу за складу Постачальника, що розташований за адресою: м. Харків, вулиця Киргизька, будинок 19. Товар, що постачався за цим договором є товаром для будівельними матеріалами (утеплювач, черепиця, цвяхи, мембрана, клей тощо).

13.03.2023 Постачальник направив Покупцю рахунок на оплату №78, в якому сторони погодили поставку Товару (утеплювачі, цементно-стружкові плити тощо) загальна вартість якого склала - 236 179,33 грн. (у т.ч. ПДВ - 39 363,22 грн.). Оплата вказаного рахунку відбулась 14.03.2023 у повному обсязі платіжною інструкцією №559. Датою попередньої оплати ТОВ «АЛЬЯНС-2003», на підставі ст. 201 ПК України, складена податкова накладна від 14.03.2023 №17 на суму 236 179,33 грн. (у т.ч. ПДВ - 39 363,22 грн.), реєстрація якої була зупинена 23.03.2023. Фактична поставка продукції відбулась 14.03.2023, що підтверджується видатковою накладною №71 на суму 236 179,33 грн. (у т.ч. ПДВ - 39 363,22 грн.), товарно- транспортною накладною від 14.03.2023 №14/03-000001.

Операції з поставки Товару у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ «АЛЬЯНС-2003» наступним чином: Дт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» Кт 701«Дохід від реалізації готової продукції» - 236 179,33 грн., Дт 311 «Поточні рахунки в національній валюті» Кт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» - 236 179,33 грн.

Для тимчасового зберігання товарів, які в подальшому реалізуються іншим суб`єктам господарювання, ТОВ «АЛЬЯНС-2003» укладений Договір оренди нежитлового приміщення від 01.02.2021 з ФОП ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ). За умовами Договору орендується нежитлове приміщення, розташоване на 1-му поверсі будинку АДРЕСА_1 , загальною площею 325 кв.м. разом із вантажопідйомним устаткуванням (кран-балкою вантажопідйомністю 2,0 т).

Як вбачається з квитанції до податкової накладної від 14.03.2023 №17 підставою для її зупинення було те, що «Обсяг постачання товару/послуги 7019, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Серед номенклатури товарів, які постачались за вищевказаною податковою накладної, код УКТЗЕД 7019 мав товар із назвою «Утеплювач Isover EKO 50+50 мм».

Утеплювач Isover EKO 50+50 мм, який був поставлений ТОВ «ВКФ «ІМПЕКС» був попередньо придбаний Позивачем у ТОВ «МІЗОЛ» (код 33895476).

12.03.2021 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (в якості Покупця) та ТОВ «МІЗОЛ» (в якості Продавця) був укладений Договір купівлі-продажу №202130312. За умовами Договору Продавець зобов`язується протягом дії даного договору передати Покупцеві товар окремими партіями за цінами, в асортименті (по номенклатурі) і кількості, що узгоджуються сторонами в накладних, які є невід`ємною частиною Договору, а Покупець зобов`язується прийняти товар і оплатити його на умовах, установлених Договором. За Договором поставлялись будівельні матеріали (покрівельні, фасадні, водостічні та водовідводні).

Товар (утеплювач Isover EKO 50+50 мм), який був в подальшому поставлений на адресу ПП «ВАУ-11 був угоджений сторонами у рахунку від 14.02.2023 №2339723 на загальну суму 29 172,6 грн. (у т.ч. ПДВ - 4 862,10 грн.), у т.ч. утеплювач на суму - 24 249,6 грн. (у т.ч. ПДВ - 4 041,6). Згаданий рахунок оплачений повністю платіжною інструкцією від 22.02.2023 №675 на суму 29 172,6 грн. (у т.ч. ПДВ - 4 862,10 грн.). Передача Товару, зазначеного у Рахунку від 14.02.2023 №2339723, підтверджується видатковою накладною від 21.02.2023 №5151842 на суму 29 172,6 грн. (у т.ч. ПДВ - 4 862,10 грн.), товарно-транспортною накладною від 21.02.2023 №27 (доставка транспортом ТОВ «АЛЬЯНС-2003» - автомобіль Мерседес д.н. НОМЕР_2 ).

На операцію з поставки товару, вказаного у Рахунку від 14.02.2023 №2339723, Продавцем (ТОВ «МІЗОЛ») складена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна від 21.02.2023 №1243 (зареєстрована під №9045607856).

Отриманий товар оприбутковано позивачем за даними рахунку 281 «Товари на складі».

19.04.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області засобами електронного зв`язку Повідомлення №2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого були надані електронні копії документів.

26.04.2023 позивачем отримано Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів від 26.04.2023 №8697843/32239797, в якому зазначено про відсутність походження всіх товарних позицій, ТТН від постачальника.

04.05.2023 ГУ ДПС у Харківській області прийняло Рішення №8747455/32239797 про відмову у реєстрації податкової накладної від 14.03.2023 №17.

13.03.2023 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (Постачальник за договором) та ТОВ «ПРІМА ДЕЛЬТА-ПРОМ» (Покупець за договором) був укладений Договір поставки №13/03/23-2. За умовами договору ТОВ «АЛЬЯНС-2003» взяло на себе зобов`язання передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його по номенклатурі (асортименту) та в кількості, вказаній в рахунках-фактурах, які є невід`ємною частиною Договору. Ціна на Товар є кінцевою на визначається на підставі рахунків, які є невід`ємною частиною Договору. Умови оплати Товару: 100% попередня оплата. Доставка Товару здійснюється на умовах самовивозу за складу Постачальника, що розташований за адресою: м. Харків, вулиця Киргизська, будинок 19.

13.03.2023 Постачальник направив Покупцю рахунок на оплату №79 в якому сторони погодили поставку Товару (будівельні матеріали: утеплювачі, мембрани, профнастил, металопрофіль тощо) загальна вартість якого склала - 302 345,72 грн. (у т.ч. ПДВ - 50 390,95 грн.). Оплата вказаного рахунку відбулась 21.03.2023 у повному обсязі платіжною інструкцією №155. Датою попередньої оплати ТОВ «АЛЬЯНС-2003», на підставі ст. 201 ПК України, була складена податкова накладна від 21.03.2023 №37 на суму 302 345,72 грн. (у т.ч. ПДВ - 50 390,95 грн.), реєстрація якої була зупинена 31.03.2023. Фактична поставка продукції відбулась 21.03.2023, що підтверджується видатковою накладною №72 на суму 302 345,72 грн. (у т.ч. ПДВ - 50 390,95 грн.), товарно-транспортною накладною від 21.03.2023 №14520.

Операції з поставки Товару у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ «АЛЬЯНС-2003» наступним чином: Дт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» Кт 701«Дохід від реалізації готової продукції» - 302 345,72 грн., Дт 311 «Поточні рахунки в національній валюті» Кт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» - 302 345,72 грн.

Для тимчасового зберігання товарів, які в подальшому реалізуються іншим суб`єктам господарювання, ТОВ «АЛЬЯНС-2003» укладений Договір оренди нежитлового приміщення від 01.02.2021 з ФОП ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ). За умовами Договору орендується нежитлове приміщення, розташоване на 1-му поверсі будинку АДРЕСА_1 , загальною площею 325 кв.м. разом із вантажопідйомним устаткуванням (кран-балкою вантажопідйомністю 2,0 т).

Як вбачається з квитанції до податкової накладної від 14.03.2023 №17 підставою для її зупинення було те, що «Обсяг постачання товару/послуги 7019, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Серед номенклатури товарів, які постачались за вищевказаною податковою накладної, код УКТЗЕД 7607 мав товар із назвою «Конькова вентиляційна стрічка», «Стрічка для теплиць». Тобто поставка саме цього Товару викликала сумнів у контролюючого органу.

Товар «Стрічка для теплиць», який був поставлений на адресу ТОВ «ПРІМА ДЕЛЬТА- ПРОМ» був попередньо придбаний ТОВ «АЛЬЯНС-2003» у ТОВ «МІЗОЛ» (код 33895476).

12.03.2021 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (в якості Покупця) та ТОВ «МІЗОЛ» (в якості Продавця) був укладений Договір купівлі-продажу №202130312. За умовами Договору Продавець зобов`язується протягом дії даного договору передати Покупцеві товар окремими партіями за цінами, в асортименті (по номенклатурі) і кількості, що узгоджуються сторонами в накладних, які є невід`ємною частиною Договору, а Покупець зобов`язується прийняти товар і оплатити його на умовах, установлених Договором. За Договором поставлялись будівельні матеріали (покрівельні, фасадні, водостічні та водовідводні).

Товар, який був в подальшому поставлений на адресу ТОВ «ПРІМА ДЕЛЬТА-ПРОМ» був угоджений сторонами у рахунках: від 09.02.2023 №2338723 на загальну суму 1 161,0 грн. (у т.ч. ПДВ - 193,5 грн.). Згаданий рахунок оплачений повністю платіжною інструкцією від 14.02.2023 №923.

Передача Товару, зазначеного у Рахунку від 09.02.2023 №2338723, підтверджується видатковою накладною від 10.02.2023 №514915 на суму 1 161,0 грн. (у т.ч. ПДВ - 193,5 грн.), товарно-транспортною накладною від 10.02.2023 №12 (доставка транспортом ТОВ «АЛЬЯНС-2003» - автомобіль Мерседес д.н. НОМЕР_2 ). На операцію з поставки товару, вказаного у Рахунку від 09.02.2023 №2338723 Продавцем (ТОВ «МІЗОЛ») складена податкова накладна від 10.02.2023 №536, яка зареєстрована в ЄРПН під № 9033186700 від 20.02.2023 №2341234 на загальну суму 362,70 грн. (у т.ч. ПДВ - 62,45 грн.). Згаданий рахунок оплачений повністю платіжною інструкцією від 22.02.2023 №673.

Передача Товару, зазначеного у Рахунку від 20.02.2023 №2341234, підтверджується видатковою накладною від 23.02.2023 №5153257 на суму 362,70 грн. (у т.ч. ПДВ - 62,45 грн.), товарно-транспортною накладною від 23.02.2023 №15 (доставка транспортом ТОВ «АЛЬЯНС-2003» - автомобіль Мерседес д.н. НОМЕР_2 ). На операцію з поставки товару, вказаного у Рахунку від 20.02.2023 №2341234 Продавцем (ТОВ «МІЗОЛ») складена податкова накладна від 22.02.2023 №1332, яка зареєстрована в ЄРПН під № 9045630749.

Товар «Конькова вентиляційна стрічка», який був в подальшому поставлений на адресу ТОВ «ПРІМА ДЕЛЬТА-ПРОМ», був придбаний ТОВ «АЛЬЯНС-2003» у ТОВ «МДМ.ЮА» (код 44284738) по Договору від 01.07.2021 №01/07/2021. Операції з придбання товару підтверджуються наступними первинними документами: видатковими накладними від 03.12.2021 №119 на суму 1 465,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 244,2 грн.), від 22.12.2021 №211 на суму 3 496,08 грн. (у т.ч. ПДВ - 582,68 грн.), від 17.01.2022 №31 на суму 4 335,84 грн. (у т.ч. ПДВ - 722,64 грн.), від 21.10.2022 №904 на суму 348,18 грн. (у т.ч. ПДВ - 58,03 грн.); зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними від 03.12.2021 №5 на суму 1 465,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 244,2 грн.), від 15.12.2021 №28 на суму 3 496,08 грн. (у т.ч. ПДВ - 582,68 грн.), від 17.01.2022 №22 на суму 4 335,84 грн. (у т.ч. ПДВ - 722,64 грн.), від 21.10.2022 №45 на суму 348,18 грн. (у т.ч. ПДВ - 58,03 грн.). Розрахунки за придбаний товар проведені платіжними дорученнями від 15.12.2021 №2049 на суму 4 961,28 грн. (у т.ч. ПДВ - 826,88 грн.), від 21.02.2022 №175 на суму 4 335,84 грн. (у т.ч. ПДВ - 722,64 грн.), від 02.11.2022 №547 на суму 348,18 грн. (у т.ч. ПДВ - 58,03 грн.).

Отриманий товар було оприбутковано на рахунку 281 «Товари на складі».

16.05.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області засобами електронного зв`язку Повідомлення №7 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого були надані електронні копії документів.

23.05.2023 ТОВ «АЛЬЯНС-2003» засобами електронного зв`язку отримало Повідомлення від 23.05.2023 №8856953/32239797 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В графі «Додаткова інформація» Повідомлення зазначено: «відсутнє походження товару».

30.05.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області Повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.05.2023 №7. Разом із Повідомленням були надані детальні пояснення з приводу походження товару з кодом УКТ ЗЕД 7019, який був вказаний серед інших товарів у податковій накладній від 21.03.2023 №37 складеній на адресу ТОВ «ПРІМА ДЕЛЬТА-ПРОМ». На підтвердження пояснень були надані електронні копії 26 документів.

06.06.2023 ГУ ДПС у Харківській області прийняло Рішення №8944872/32239797 про відмову у реєстрації податкової накладної від 21.03.2023 №37.

03.04.2023 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (Постачальник за договором) та ТОВ «СТРОЙ- ДІСКОНТ» (Покупець за договором) укладений Договір поставки №03/04/23-01. За умовами договору ТОВ «АЛЬЯНС-2003» взяло на себе зобов`язання передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його по номенклатурі (асортименту) та в кількості, вказаній в рахунках-фактурах, які є невід`ємною частиною Договору. Ціна на Товар є кінцевою на визначається на підставі рахунків, які є невід`ємною частиною Договору. Умови оплати Товару: 100% попередня оплата. Доставка Товару здійснюється на умовах самовивозу за складу Постачальника, що розташований за адресою: м. Харків, вулиця Киргизька, будинок 19 або за домовленістю сторін.

02.05.2023 Постачальник направив Покупцю рахунок на оплату №155, в якому сторони погодили поставку Товару (серед якого була Стрічка бутилкаучукова Аленор К2 сіра), загальна вартість якого склала - 417 113,22 грн. (у т.ч. ПДВ - 69 518,87 грн.). Оплата вказаного рахунку відбулась частково 02.05.22023 платіжною інструкцією №233 на суму 240 000,0 грн. (у т.ч. ПДВ - 40 000,0 грн.). Датою попередньої оплати ТОВ «АЛЬЯНС-2003», на підставі ст. 201 ПК України, складена податкова накладна від 02.05.2023 №1 на суму 240 000,0 грн. (у т.ч. ПДВ - 40 000,0 грн.), яка зареєстрована в ЄРПН під №9120578415.

Фактична поставка Товару відбулась 12.05.2023, що підтверджується видатковою накладною №182 на суму 417 113,22 грн. (у т.ч. ПДВ - 69 518,87 грн.), товарно транспортною накладною від 12.05.2023 №Р182. На різницю між сумою поставленого товару (417 133,22 грн.) та отриманою попередньою оплатою (240 000,0 грн.).

12.05.2023 ТОВ «АЛЬЯНС-2003» складена податкова накладна №20 на суму 177 113,22 грн. (у т.ч. ПДВ - 29 518,77 грн.), реєстрація якою в ЄРПН зупинена.

Операції з поставки Товару у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ «АЛЬЯНС-2003» наступним чином: Дт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» Кт 701«Дохід від реалізації готової продукції» - 417 113,22 грн., Дт 311 «Поточні рахунки в національній валюті» Кт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» - 240 000,0 грн.

Позивач пояснив, що станом на сьогодні заборгованість за поставлений товар складає 177 113,22 грн.

Для тимчасового зберігання товарів, які в подальшому реалізуються іншим суб`єктам господарювання, ТОВ «АЛЬЯНС-2003» укладений Договір оренди нежитлового приміщення від 31.03.2023 №31/03-1 з гром. ОСОБА_2 (рнокпп НОМЕР_3 ). За умовами Договору орендується нежитлове приміщення, розташоване на 1-му поверсі будинку АДРЕСА_1 , загальною площею 300 кв.м.

Як вбачається з квитанції до податкової накладної від 12.05.2023 №20 підставою для її зупинення було те, що «Обсяг постачання товару/послуги 4005, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Серед номенклатури товарів, які постачались за вищевказаною податковою накладною, код УКТЗЕД 4005 мав товар із назвою «Стрічка бутилкаучукова Аленор К2 сіра».

Товар «Стрічка бутилкаучукова Аленор К2 сіра», який був поставлений на адресу ТОВ «СТРОЙ-ДІСКОНТ», був попередньо придбаний ТОВ «АЛЬЯНС-2003» у ТОВ «НОРМАІЗОЛ» (код 31028769). 02.01.2023 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (в якості Покупця) та ТОВ «НОРМАІЗОЛ» (в якості Продавця) був укладений Договір №0201. За умовами Договору Постачальник зобов`язується поставити і передати у власність Покупця, а Покупець прийняти і оплатити, продукцію в асортименті, іменовану далі - Товар. Найменування, асортимент, ціна за одиницю Товару вказується сторонами у рахунку на оплату та видатковій накладній, які є невід`ємною частиною цього Договору.

Товар «Стрічка бутилкаучукова Аленор К2 сіра», який був в подальшому поставлений на адресу ТОВ «СТРОЙ-ДІСКОНТ» був угоджений сторонами у рахунку від 02.05.2023 №3517 на загальну суму 11 625,60 грн. (у т.ч. ПДВ - 1 937,60 грн.).

Згаданий рахунок оплачений повністю платіжною інструкцією від 02.05.2023 №61. Передача Товару, зазначеного у Рахунку від 02.05.2023 №2338723, підтверджується видатковою накладною від 04.05.2023 №3439 на суму 11 625,60 грн. (у т.ч. ПДВ - 1 937,60 грн.), товарно-транспортною накладною від 04.05.2023 №659. На операцію з поставки товару, вказаного у Рахунку від 02.05.2023 №3517 Продавцем (ТОВ «НОРМАІЗОЛ») складена податкова накладна від 02.05.2023 №2, яка зареєстрована в ЄРПН.

Отриманий товар оприбутковано на рахунку 281 «Товари на складі».

23.06.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області засобами електронного зв`язку Повідомлення №10 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого були надані електронні копії документів.

29.06.2023 ТОВ «АЛЬЯНС-2003» засобами електронного зв`язку отримало Повідомлення від 29.06.2023 №9089828/32239797 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В графі «Додаткова інформація» Повідомлення зазначено: «відсутнє походження товару».

06.07.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області Повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.07.2023 №12. Разом із Повідомленням були надані детальні пояснення з приводу походження товару з кодом УКТ ЗЕД 4005, який був вказаний серед інших товарів у податковій накладній від 12.05.2023 №20 складеній на адресу ТОВ «СТРОЙ- ДІСКОНТ» (код 40304048). На підтвердження поясснень були надані електронні копії 20 документів.

12.07.2023 ГУ ДПС у Харківській області прийняло Рішення №9171266/32239797 про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.05.2023 №20.

03.06.2022 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (Постачальник за договором) та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» (Покупець за договором) був укладений Договір поставки №03/06/22-01. За умовами договору ТОВ «АЛЬЯНС-2003» взяло на себе зобов`язання передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його по номенклатурі (асортименту) та в кількості, вказаній в рахунках-фактурах, які є невід`ємною частиною Договору. Ціна на Товар є кінцевою на визначається на підставі рахунків, які є невід`ємною частиною Договору. Умови оплати Товару: 100% попередня оплата. Доставка Товару здійснюється на умовах самовивозу за складу Постачальника, що розташований за адресою: м. Харків, вулиця Киргизька, будинок 19.

27.12.2022 Постачальник направив Покупцю рахунок на оплату №374 в якому сторони погодили поставку Товару (у т.ч. Утеплювач Rockwool Superrock 50*1000*610 мм, код УКТЗЕД 7019 на суму 10 794,84 грн.) загальна вартість якого склала - 207 664,90 грн. (у т.ч. ПДВ - 34 610,82 грн.)). Оплата вказаного рахунку відбулась 27.12.2022 у повному обсязі платіжною інструкцією №11076. Датою попередньої оплати ТОВ «АЛЬЯНС-2003», на підставі ст. 201 ПК України, була складена податкова накладна від 27.12.2022 №57 на суму 207 664,90 грн. (у т.ч. ПДВ - 34 610,82 грн.), реєстрація якої була зупинена 11.01.2023.

Фактична поставка товару відбулась 27.12.2022, що підтверджується видатковою накладною №311 на суму 207 664,90 грн. (у т.ч. ПДВ - 34 610,82 грн.), товарно-транспортною накладною від 27.12.2022 №536.

Операції з поставки Товару у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ «АЛЬЯНС-2003» наступним чином: Дт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» Кт 701«Дохід від реалізації готової продукції» - 207 664,90 грн., Дт 311 «Поточні рахунки в національній валюті» Кт 361 «Розрахунки з покупцями та замовниками» - 207 664,90 грн.

Для тимчасового зберігання товарів, які в подальшому реалізуються іншим суб`єктам господарювання, ТОВ «АЛЬЯНС-2003» укладений Договір оренди нежитлового приміщення від 01.02.2021 з ФОП ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ). За умовами Договору орендується нежитлове приміщення, розташоване на 1-му поверсі будинку АДРЕСА_1 , загальною площею 325 кв.м. разом із вантажопідйомним устаткуванням (кран-балкою вантажопідйомністю 2,0 т).

Як вбачається з квитанції до податкової накладної від 27.12.2022 №57 підставою для її зупинення було те, що «Обсяг постачання товару/послуги 7019, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Серед номенклатури товарів, які постачались за вищевказаною податковою накладної, код УКТЗЕД 7019 мав товар із назвою «Утеплювач Rockwool Superrock 50*1000*610 мм».

08.09.2021 між ТОВ «АЛЬЯНС-2003» (в якості Покупця) та ТОВ «МІЗОЛ» (в якості Продавця) був укладений Договір купівлі-продажу №09082021.

Товар, який був в подальшому поставлений на адресу ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», був угоджений сторонами у рахунку від 12.01.2022 №2205332 на загальну суму 12 694,52 грн. (у т.ч. ПДВ - 2 115,75 грн.).

Згаданий рахунок був оплачений частково платіжною інструкцією від 15.03.2023 №130, а частково заліком на підставі листа від 14.01.2022 №14/01. Передача Товару, зазначеного у Рахунку від 12.01.2022 №2205332, підтверджується видатковою накладною від 26.01.2022 №4794885 на суму 12 694,52 грн. (у т.ч. ПДВ - 2 115,75 грн.), товарно-транспортною накладною від 26.01.2022 №9 (доставка транспортом ТОВ «АЛЬЯНС-2003» - автомобіль Мерседес д.н. НОМЕР_2 ). На операцію з поставки товару, вказаного у Рахунку від 12.01.2022 №2205332 Продавцем (ТОВ «МІЗОЛ») складені податкові накладні від 14.01.2022 №47 на суму 9 360,23 грн. (у т.ч. ПДВ - 1 560,04 грн.), від 26.01.2022 №167 на суму 3 334,30 грн. (у т.ч. ПДВ - 555,72 грн.), які були зареєстровані в ЄРПН.

Отриманий товар оприбутковано на рахунку 281 «Товари на складі».

22.06.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області засобами електронного зв`язку Повідомлення №8 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до якого були надані електронні копії документів.

29.06.2023 ТОВ «АЛЬЯНС-2003» засобами електронного зв`язку отримало Повідомлення від 29.06.2023 №9089826/32239797 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В графі «Додаткова інформація» Повідомлення зазначено: «відсутнє походження товару».

06.07.2023 позивач направив до ГУ ДПС у Харківській області Повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.07.2023 №11. Разом із Повідомленням були надані детальні пояснення з приводу походження товару з кодом УКТ ЗЕД 7019, який був вказаний серед інших товарів у податковій накладній від 27.12.2022 №57 складеній на адресу ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» (код 31234803).

12.07.2023 ГУ ДПС у Харківській області прийняло Рішення №9171268/32239797 про відмову у реєстрації податкової накладної від 27.12.2022 №57.

За результатами адміністративного оскарження рішеннями від 25.05.2023 №45720/32239797/2, від 25.05.2023 №45715/32239797/2, від 03.07.2023 №53972/32239797/2, від 27.07.2023 №59852/32239797/2, від 27.07.2023№59817/32239797/2 скарги позивача залишено без задоволення.

Не погоджуючись з прийнятими Рішеннями про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд застосовує такі норми права.

Стаття 68 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

За приписами пункту 74.1 статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами. Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (даті - ознаки безумовної реєстрації):

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, де перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник -посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови:

загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;

значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою:

D= S/T,

де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами;

Т - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування;

значення показника Р є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою:

Р = Рм х1,4,

де Р - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування;

Рм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.

Значення показників D та Р відображаються в електронному кабінеті платнику податку;

4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Згідно з п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Додатком 2 до Порядку №1165 передбачено Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку на додану вартість:

1. Обсяг постачання, зазначений платником податку на додану вартість (далі - платник податку) в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) у поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку.

2. Платник податку здійснює на постійній основі протягом будь-яких чотирьох звітних місяців з останніх шести місяців реєстрацію в Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування на постачання товарів/послуг за одним і тим самим кодом товару/послуги згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг.

3. Залишкова вартість основних засобів для платників податку на прибуток підприємств на кінець звітного (податкового) періоду (звітний (податковий) період обирається відповідно до пунктів 137.4 і 137.5 статті 137 Податкового кодексу України для певної групи платників) становить більше 5 млн. гривень та відображена у звітності, за якою граничні строки її подання передують календарному дню розрахунку такого показника, за умови, що з початку попереднього року керівник та засновник не змінювалися.

4. Площа наявних у платника податку у власності (на праві власності/користування) орендованих земельних ділянок становить не менше 200 гектарів включно або орендованих земельних ділянок комунальної та/або державної власності - не менше 0,5 гектара (станом на 1 січня поточного року), що задекларовані до 20 лютого поточного року та за які сплачено суму податкового зобов`язання з плати за землю у строки, передбачені законодавством.

5. Сплачено суму єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на одного працюючого, що перевищує суму такого єдиного внеску з мінімальної заробітної плати у 2 рази за останні 12 місяців, за умови, що з початку попереднього року керівник та/або засновник платника податку не змінювалися та середньомісячна чисельність працюючих за останні 12 місяців становить не менше п`яти осіб.

6. Загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, становить більше 10 млн. гривень.

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено наступні Критерії ризиковості здійснення операцій:

1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги. зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.

3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.

4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається).

5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 p., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 p., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.

6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

Згідно з п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п.7 Порядку №1165).

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет (п.8 Порядку №1165).

Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет (п.9 Порядку №1165).

Відповідно до п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з п.П Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як встановлено судом вище, позивач вважає, що надані ним документи первинного бухгалтерського обліку підтверджують формування показників податкової звітності, вказаних у податковій накладній, у реєстрації якої відмовлено.

Так, до контролюючого органу позивачем надано документи, що підтверджують придбання товару, зазначеного у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, з доказами його походження - придбання у інших контрагентів.

При цьому зауважень до документів, наданих позивачем, спірні рішення не містять.

Наявність первинних документів є обов`язковою, але не єдиною достатньою умовою для реєстрації податкових накладних, оскільки виконання зобов`язання за правочином зумовлює складання й інших документів. Формальне складення лише первинного документа не є беззаперечним доказом реальності конкретної господарської операції, якщо контролюючий орган наводить доводи, які ставлять під сумнів її здійснення.

При цьому відповідач у відзиві наполягає на тому, що відмова у реєстрації податкових накладних зумовлена ненаданням доказів придбання товару, реалізованого позивачем, на підставі чого складені податкові накладні у цьому спорі. Однак позивачем надано докази придбання товару (договори, рахунки, видаткові та податкові накладні, докази оплати за товар та його транспортування), а також оприбуткування його на складі.

Таким чином суд дійшов висновку, що спірні рішення Комісії є необґрунтованими, оскільки позивачем надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено.

З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог шляхом скасування спірних рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні датою їх надсилання на реєстрацію суд зазначає таке.

Керуючись принципом верховенства права, гарантованим ст.8 Конституції України та ст.6 КАС України, суд на підставі ст.17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини застосовує практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

У пункті 145 рішення від 15 листопада 1996 року у справі Чахал проти Об`єднаного Королівства (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Таким чином, суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист. Крім того, суд указав на те, що за деяких обставин вимоги статті 13 Конвенції можуть забезпечуватися всією сукупністю засобів, що передбачаються національним правом.

Стаття 13 вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності небезпідставної заяви за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Засіб захисту, повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, зокрема, у тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п. 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі Афанасьєв проти України від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Отже, ефективний засіб правового захисту у розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права і одержання особою бажаного результату; винесення рішень, які не призводять безпосередньо до змін в обсязі прав та забезпечення їх примусової реалізації, не відповідає розглядуваній міжнародній нормі.

З урахуванням вищевикладеного суд приходить до висновку про те, що належним способом відновлення порушеного права позивача, а також із метою усунення порушень, допущених відповідачем у спірних правовідносинах, є зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН.

Також суд керується приписами ч. 4 ст. 245 КАС України, за змістом якої у разі визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, суд може зобов`язати відповідача суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-2003" (вул. Олексіївська, буд. 14/А, кв. 47,Харків,61051, код ЄДРПОУ 32239797) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) , Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ГУ ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної від 04.05.2023 №8747456/32239797, від 04.05.2023 №8747455/32239797, від 06.06.2023 №8944872/32239797, від 12.07.2023 №9171266/32239797 та від 12.07.2023 №9171268/32239797.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Альянс-2003" (вул. Олексіївська, буд. 14/А, кв. 47,Харків,61051, код ЄДРПОУ 32239797) податкові накладні від 22.02.2023 №15, від 14.03.2023 №17, від 21.03.2023 №37, від 12.05.2023 №20, від 27.12.2022 №57 датою їх фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-2003" (вул. Олексіївська, буд. 14/А, кв. 47,Харків,61051, код ЄДРПОУ 32239797) суму судового збору у розмірі 5360 (п`ять тисяч триста шістдесят) грн 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-2003" (вул. Олексіївська, буд. 14/А, кв. 47,Харків,61051, код ЄДРПОУ 32239797) суму судового збору у розмірі 5360 (п`ять тисяч триста шістдесят) грн 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі виготовлено 30 жовтня 2023 року.

СуддяОлексій Котеньов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2023
Оприлюднено01.11.2023
Номер документу114519776
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/21201/23

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 08.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 14.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 22.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 30.10.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Ухвала від 11.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні