ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 вересня 2010 р.
Справа № 2-а-9706/09/2170
Херсонський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді: Горшков В.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ "Транспортна компанія "Мега Транс" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,
встановив:
Херсонське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось з адміністративним позовом до ТОВ "Транспортна компанія "Мега Транс" про стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 2285,00 грн. та пені в сумі 327,60 грн., всього 2612,60 грн.
Позовні вимоги мотивовані нормами ст.ст. 19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", а саме не здійснення працевлаштування інвалідів відповідно до середньооблікової кількості штатних працівників. Відповідно до чого відповідачу було нарахована адміністративно-господарська санкція та пеня за несвоєчасну сплату санкції.
В обґрунтування своїх позовних вимог представник позивача посилається на те, що несплата відповідачем адміністративно-господарських санкцій до Фонду соціального захисту інвалідів завдає значної шкоди державним інтересам, не дозволяє в повній мірі створити інвалідам необхідні умови, які дають можливість вести повноцінний спосіб життя. Оскільки відповідачем своєчасно не сплачувалися адміністративно-господарські санкції, утворилася заборгованість у розмірі 2612,60 грн.
Представник позивача до суду надав заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Відповідач у судове засідання не з’явився, заперечень на позов не надав, про причини неявки суд не повідомив.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеного суд вважає за можливим розглядати справу в порядку письмового провадження.
Суд, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.
Згідно зі звітом про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2007 рік наданим відповідачем до обласного відділення Фонду. Середньооблікова кількість штатних працівників які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів України" складає 1 особу. Відповідно до звіту працевлаштованих інвалідів на підприємстві обліковується 0 особи яким встановлено інвалідність.
Згідно до ст. 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.
Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до відповіді Херсонського міського центру зайнятості від 18.08.2009 №04-13/2847 року на запит Фонду соціального захисту інвалідів Херсонського обласного відділення, щодо надання інформації. Було повідомлено, що ТОВ "Транспортна компанія "Мега Транс" на протязі 2006-2007 році не інформував центр зайнятості про створення робочих місць для інвалідів, та наявність таких вакансій.
Згідно до ч.1 ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Відповідно до ч.1 ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Частиною 2 цієї ж статті передбачено, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Таким чином, за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інвалідів і не зайнятих інвалідами в 2007 році, відповідач до 16.04.2008 р. повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції у розмірі 2285,00 грн. Дана сума заборгованості підтверджується звітом за 2007 рік, розрахунком заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій. Розмір пені в сумі 327,60 грн. підтверджується розрахунком пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій. Оскільки вищезазначені суми відповідачем не сплачено, утворилася заборгованість у розмірі 2612,60 грн.
Беручи до уваги наведене та оцінюючи наявні у справі докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги позивача до відповідача про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, цілком обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню повністю. Та підлягають стягненню з відповідача на користь позивача заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені у розмірі 2612,60 грн.
Враховуючи наведене, та керуючись ст.ст. 8, 9, 12, 19, 128, 158-163, 167 Кодексу Адміністративного судочинства України, суд -
постановив:
Позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія "Мега Транс" (73000, м. Херсон, вул. Карбишева, 11, МФО 352770, р/р 2600507226001, банк філія ВАТ КБ "Надра", код ЄДРПОУ 32928306) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (73000, м. Херсон, пр. 40-річчя Жовтня, 5а, УДК у м. Херсоні, банк отримувача ГУДКУ по Херсонській області, рахунок 31219230700002, МФО 852010, ЄДРПОУ 14125171) заборгованість у сумі 2612 (дві тисячі шістсот дванадцять) грн. 60 коп.:
- адміністративно-господарські санкції у розмірі 2285 (дві тисячі двісті вісімдесят п'ять) грн.00 коп.
- пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 327 (триста двадцять сім) грн. 60 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Горшков В.М.
кат. 6.11
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.09.2010 |
Оприлюднено | 05.10.2010 |
Номер документу | 11452707 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Горшков В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні