Постанова
від 20.11.2007 по справі 16/264-4360
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

16/264-4360

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"20" листопада 2007 р.Справа № 16/264-4360

 10:00-10:10

 м. Тернопіль

Господарський суд Тернопільської області

у складі                

при секретарі судового засідання  

Розглянув справу

за адміністративним позовом  Прокурора Бучацького району  в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Тернопільського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Тернопіль, вул. Шпитальна,7  

До відповідача Відкритого акціонерного товариства «Бучацька пересувна механізована колона № 4», м. Бучач вул. Заводська,9

Про  стягнення 2550 грн. 00 коп.  штрафних санкцій

За участю представників сторін:

позивача: Сампара Г.М. –головний спеціаліст-юрисконсульт, довіреність № 05-ТЕ від 12.01.2007р.

відповідача: не з»явився

прокуратури: Савка М.В.- прокурор відділу представництва інтересів громадян та держави в судах тернопільської області, посвідчення № 16 від 13.06.2007р.

Суть справи:

Прокурор Бучацького району звернувся до господарського суду Тернопільської області в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Тернопільського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Тернопіль, вул. Шпитальна,7 про стягнення з Відкритого акціонерного товариства «Бучацька пересувна механізована колона № 4», м. Бучач вул. Заводська,9 - 2550 грн. штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів.

     Як зазначив прокурор в позовній заяві,  підставою для звернення до суду з позовом до відповідача стало ненадання відповідачем інформації про фінансовий стан та результати господарської діяльності за 2006р. і як наслідок, застосування до відповідача фінансових санкцій за вказане правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді накладення штрафу в сумі 2550 грн., які відповідач в добровільному порядку до Державного бюджету України у визначений Постановою № 71-ТЕ від 03.07.2007р. термін не сплатив.

          Відповідач відзив на позов не надав, його повноважний представник в попереднє судове засідання не з'явився, хоча про час та місце його проведення був повідомлений належним чином повісткою про виклик (повідомлення про вручення повістки про виклик знаходиться в матеріалах справи), про причини неприбуття не повідомив.

Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов, який заявлений  прокурором Бучацького району в інтересах позивача підтримав повністю. Також прокурор, який брав участь по справі заявлений адміністративний позов підтримав повністю.

    Повноважний представник відповідача в судове засідання 20.11.2007 року не з'явився, про причини неприбуття не повідомив.

    Ухвалою суду від 06.11.2007 року призначено справу до судового розгляду на 20.11.2007 року на 10 год. 00 хв., сторони повідомлені про дату, час та місце судового розгляду повістками про виклик та докази, які необхідно подати.

У розпочатому судовому засіданні учасникам судового процесу роз'яснено їх процесуальні права та обов'язки згідно ст.ст. 49, 51, 130 Кодексу адміністративного судочинства України.

Технічна фіксація (звукозапис) судового процесу не здійснювалася за відсутності відповідних клопотань представників сторін.

      Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши думку представника прокуратури та пояснення представника позивача, суд встановив наступне.

      Відповідно до вимог ст.121 Конституції України та Закону України  «Про прокуратуру», ст.29 Господарського процесуального кодексу України, на органи прокуратури покладається представництво інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб в судах при умові наявності порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними і державою шляхом звернення до суду з позовами для усунення порушення інтересів держави.

          У відповідності до ст,ст.5,7 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»№ 448/96-Р від 30.10.1996р., державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. До її повноважень, зокрема, відноситься проведення самостійно чи разом з іншими відповідними органами перевірок та ревізій фінансово-господарської діяльності емітентів, осіб, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондових бірж; накладати адміністративні  стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює свої повноваження через центральний апарат та свої територіальні органи.

          Згідно статті 40 Закону України „Про цінні папери і фондовий ринок” № 5241 від 23 лютого 2006 року регулярною інформацією про емітента  є річна та квартальна  звітна інформація про  результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку. Звітним періодом для складання річної інформації  про емітента є календарний рік, для квартальної –є квартали поточного року.

          Перевіркою, проведеною Тернопільським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку встановлено факт вчинення правопорушення на ринку цінних паперів відповідачем –Відкритим акціонерним товариством «Бучацька пересувна механізована колона № 4», а саме відповідно до Журналу реєстрації вхідної документації територіального управління Державної комісії, Відкритим акціонерним товариством «Бучацька пересувна механізована колона № 4»станом на 30.04.2007 року не надано регулярної інформації (звіту) за 2006 рік, в зв»язку з чим Тернопільським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку  21 червня 2007 року складено акт № 71-ТЕ про правопорушення на ринку цінних паперів.  

Статтею 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, встановлено відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів та фондового ринку, зокрема, за ненадання, несвоєчасне надання або надання завідомо недостовірної інформації –Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичну особу штраф у розмірі до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

У відповідності до ст.ст. 9, 11 Закону України „Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, Тернопільським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено Постанову № 71-ТЕ від 03.07.2007 р., в якій зазначено, що за ненадання регулярної інформації (звіту) за 2006 рік до Відкритого акціонерного товариства «Бучацька пересувна механізована колона № 4»застосувати санкцію у вигляді накладення штрафу у розмірі 150 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 2550 грн.

Відповідно до вищезазначеної постанови Тернопільське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку зобов'язало ВАТ «Бучацька пересувна механізована колона № 4»протягом 15 днів з дня отримання постанови Товариством, сплатити суму штрафу та направити протягом 5-ти днів на адресу територіального управління розрахунковий документ.

Згідно списку згрупованих поштових відправлень  від 03.07.2007р. позивач направив на адресу відповідача Постанову № 71-ТЕ від 0307.2007р., яка у встановленому законом порядку товариством не оскаржена, а отже є чинною.

Однак, станом на день розгляду справи відповідач не сплатив суму штрафу в добровільному порядку.

         Згідно частини 3  статті 11 Закону України„Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”   штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку. А відтак позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача суми штрафних санкцій.

    Також матеріали справи свідчать, що відповідач на день розгляду справи будь-яких доказів сплати суми штрафних  санкцій –2550 грн.  ні суду, а ні позивачу не надав.

    У відповідності до ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

     З врахуванням наявних матеріалів справи, пояснень представників прокуратури та позивача, які брали участь в судовому засіданні, суд прийшов до висновку про правомірність звернення прокурора до суду з адміністративним позовом інтересах держави в особі Тернопільського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку  до Відкритого акціонерного товариства «Бучацька пересувна механізована колона № 4», м. Бучач вул. Заводська,9 про стягнення 2550  грн. штрафних санкцій за порушення на ринку цінних паперів, а тому заявлений позов слід задовольнити, оскільки ґрунтується на вимогах чинного законодавства та не заперечений відповідачем в установленому порядку.

    Судові витрати згідно п.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України з відповідача не стягуються.

     Керуючись ст.ст. 69-71,94,158,161-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2.Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Бучацька пересувна механізована колона № 4», м. Бучач вул. Заводська,9, ідентифікаційний код 01353746  - 2550 грн. штрафних санкцій за вчинене правпорушення на ринку цінних паперів в доход Державного бюджету України, які перерахувати на рахунок  № 31111106700076 в УДК у Тернопільській облісті, МФО 838012, код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, ідентифікаційний код одержувача коштів 23588195.

2.  Постанову надіслати сторонам по справі та прокурору, який брав участь у справі.

        3. Виконавчий лист видати за заявою Тернопільського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

      Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження.      

     На постанову суду першої інстанції сторони мають право подати заяву про апеляційне  оскарження протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі 26 листопада 2007 року до адміністративного суду апеляційної інстанції, а  апеляційну скаргу - протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

      Суд апеляційної інстанції в адміністративних справах –Львівський апеляційний адміністративний суд, який знаходиться за адресою –79018, м.Львів, вул.Чоловського,2.

 

Суддя                                                                                                    

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення20.11.2007
Оприлюднено27.11.2007
Номер документу1145361
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/264-4360

Постанова від 20.11.2007

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні