Справа № 344/18097/23
Провадження № 3/344/6487/23
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 жовтня 2023 року м.Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Болюк І.І., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жительки АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , голову комісії з припинення КНП Міський клінічний перинатальний фентр Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 20551995, за ч.1 ст.155-1, ч.1 ст. 163-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 вчинила порушення порядку проведення розрахунків у сфері надання послуг, а саме: проведення розрахункових операцій на загальну суму наданих послуг 407 343 грн. без застосуванням РРО, невидача розрахункових документів встановленої форми, чим порушено п.п. 1, 2 ст.3 ЗУ «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 р. №265/95-ВР (із змінами та доповненнями). Своїми діями ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.155-1 КУпАП.
Окрім цього, ОСОБА_1 неподала відомості про виплати доходів за придбання ТМЦ платникам податків-підприємцям як податковим агентом у строки, встановлені для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування (форма №4ДФ) за 2017-2023 роки в частині несвоєчасного повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян та несвоєчасне перерахування в бюджет податку на доходи фізичних осіб в сумі 11 133 297,24 грн., чим порушила п.176.2 б ст. 176, п.п.168.1.2, п.п.168.1.5 п.168.1 ст. 168 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями). Своїми діями ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.163-4 КУпАП.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явилася повторно, хоча належним чином повідомлялася про час та місце розгляду справи, що підтверджується звітом про доставлені електронні повідомлення. Клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило.
За таких обставин, керуючись ст.268 КУпАП, суд вважає, що справу можна розглянути у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Згідно ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст.23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Суд, дослідивши матеріали справи, встановлюючи наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, прийшов до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчинених правопорушеннях, передбачених ч.1 ст.155-1, ч.1 ст. 163-4 КУпАП, повністю доведена даними з протоколу про адміністративне правопорушення №2650 від 25.09.2023 року, даними з протоколу про адміністративне правопорушення №2630 від 22.09.2023 року, копією акту документальної позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи №10399/09-19-07-01/20551995 від 22.09.2023 року, в їх сукупності.
За таких обставин, суд вважає, що дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ч.1 ст.155-1 КУпАП, оскільки вона вчинила порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері надання послуг; за ч.1 ст.163-4 КУпАП, оскільки вона неподала відомості про виплати доходів за придбання ТМЦ платникам податків-підприємцям як податковим агентом, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку та несвоєчасно перерахувала в бюджет податок на доходи фізичних осіб.
Накладаючи стягнення за вчинені діяння, суд враховує характер та ступінь суспільної небезпечності вчинених адміністративних правопорушень, місце та час вчинення правопорушень, дані про особу порушника, майновий стан, ступінь його вини, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність.
Враховуючи наведене, суд вважає за необхідне притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень, передбачених ч.1 ст.155-1, ч.1 ст. 163-4 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу, у відповідності з вимогами ст.36 КУпАП.
Окрім того, у відповідності до ст.40-1 КУпАП із ОСОБА_1 слід стягнути в дохід держави судовий збір.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст.7, 33, 36, 40-1, 221, 268, 283-287, 294 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.155-1 та ч.1 ст.163-4 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення:
- за ч.1 ст.155-1 КУпАП у виді штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 170 (сто сімдесят) гривень;
- за ч.1 ст.163-4 КУпАП у виді штрафу в розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 51 (п`ятдесят одну) гривню.
На підставі ст.36 КУпАП визначити ОСОБА_1 остаточне адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 170 (сто сімдесят) гривень.
Стягнути із ОСОБА_1 в дохід держави 536 гривень 80 копійок судового збору.
Апеляційна скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подана до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд протягом 10 днів з дня її винесення.
СуддяІннеса БОЛЮК
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2023 |
Оприлюднено | 01.11.2023 |
Номер документу | 114537581 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Болюк І. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні