Рішення
від 24.10.2023 по справі 500/3727/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №500/3727/23

24 жовтня 2023 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Мартиць О.І.

за участю:

секретаря судового засідання Холоденко В.В.

представника позивача Петльованого О.О.

представника відповідача Федорів Т.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" звернувся до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області, в якому просить винести рішення яким, визнати протиправним та скасувати рішення №2319154600015 від 20.06.023.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 26.06.2023 позивачем отримано, рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області №2319154600015 від 20.06.2023 про виключення Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" з Реєстру неприбуткових установ та організацій з підстав невідповідності неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України та реєстраційної заяви (за формою №1-РН) код ЄДРПОУ 38038334, за ознаками неприбутковості 0040 - житлово-будівельні кооперативи відповідно до закону, яке на думку позивача є протиправним та підлягає скасуванню.

Позивач вказує, що рішення було прийняте на підставі Реєстраційної заяви форми №1-РН від 14.06.2023, в частині змін інформації відображеної в установчих документах юридичної особи (реєстрації нової редакції Статуту кооперативу), затвердженого рішенням загальних зборів членів обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А", протокол №1/23 від 21.05.2023.

Установчий документ (Статут) Кооперативу на момент винесення рішення, відповідав одночасно всім вимогам ст. 133.4.1 Податкового кодексу України, та у ньому міститься заборона розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб, а також передбачає передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону (для недержавних пенсійних фондів), або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

З наведених підстав позивач просить позовні вимоги задовольнити повністю.

Ухвалою від 10.07.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

26.07.2023 до суду поступив відзив на позовну заяву, в якому представник Головного управління ДПС у Тернопільській області позову не визнав, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Зокрема зазначено, що рішення від 20.06.203 за №2319154600015 щодо виключення Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" код ЄДРПОУ 38038334 з Реєстру неприбуткових установ та організацій прийнято законно та обґрунтовано на підставі отриманої реєстраційної заяви платника податку за формою №1-РН із позначкою зміни (вх. 14.06.2023 №6691/АП-1918) та доданим до неї Статутом обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А".

11.08.2023 позивач подав до суду відповідь на відзив, де зазначено, що суб`єкт господарювання є обслуговуючим кооперативом і саме його організаційно правова форма є обслуговуючий кооператив, що зумовлює необхідність врахування в Статуті позивача вимог визначених Законом України "Про кооперацію" яким і визначають спеціальні норми, щодо його асоційованих членів та вимоги до пайових внесків таких асоційованих членів та членів кооперативу в тому силі у разі їх виходу з кооперативу, спадкування, та одержання його в натурі.

Більше того, відображені в новій редакції Статуту позивача вимоги визначені Законом України "Про кооперацію" в частині переважного права асоційованих членів, щодо пайових внесків та порядку спадкування ніяким чином не обмежуються статтею 133 Податкового кодексу України, оскільки регулюють правовідносини, що мають інший зміст, сутність та характер правовідносин, як і об`єкт регулювання.

Ухвалою суду від 15.09.2023 визначено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. У справі призначено судове засідання на 02.10.2023.

В судовому засіданні 02.10.2023 оголошено перерву до 10.10.2023, в подальшому до 24.10.2023.

09.10.2023 позивач подав до суду додаткові пояснення.

Представником відповідача 23.10.2023 до суду подано додаткові пояснення.

В судовому засіданні 24.10.2023 представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, просив позов задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні 24.10.2023 просила відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд виходить з наступних підстав і мотивів.

Головним управлінням ДПС у Тернопільській області отримано реєстраційну заяву платника податку за формою №1-РН із позначкою зміни (вх. 14.06.2023 №6691/АП-1918) та доданим до неї Статутом обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" код ЄДРПОУ: 38038334.

20.06.203 Головним управлінням ДПС у Тернопільській області прийнято рішення за №2319154600015 щодо виключення Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" код ЄДРПОУ: 38038334 з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Вважаючи таке рішення суб`єкта владних повноважень протиправним та необґрунтованим, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує частину другу статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

За нормами частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість бездіяльності, дій відповідача на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, суд виходить з наступного.

Згідно підпункту 133.1.1. пункту 133.1. Податкового кодексу України платниками податку - резидентами є суб`єкти господарювання - юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті.

Відповідно до пункту 133.4. Податкового кодексу України не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

За нормами пункту 133.4.1. Податкового кодексу України неприбутковим підприємством, установою та організацією для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:

утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених підпунктом 133.4.2 цього пункту;

установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону (для недержавних пенсійних фондів), або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об`єднання та асоціації об`єднань співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельні кооперативи;

внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Положення абзаців третього і четвертого цього підпункту щодо вимог наявності установчих документів не поширюються на бюджетні установи.

Зареєстровані установи та організації (новостворені), які подали в установленому порядку документи для внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду цих документів внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, для цілей оподаткування вважаються неприбутковими організаціями з дня їх державної реєстрації.

Пунктом 133.4.2. Податкового кодексу України визначено, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

Згідно пункту 133.4.3. Податкового кодексу України у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених цим пунктом, а для релігійної організації - вимог, визначених абзацом другим підпункту 133.4.1 і підпунктом 133.4.2 цього пункту, така неприбуткова організація зобов`язана подати у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити і сплатити суму самостійно нарахованого податкового зобов`язання з податку на прибуток. Податкове зобов`язання розраховується виходячи із суми операції (операцій) нецільового використання активів. Така неприбуткова організація виключається контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій та вважається платником податку на прибуток для цілей оподаткування з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення.

За період з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення, по 31 грудня податкового (звітного) року така неприбуткова організація зобов`язана щокварталу подавати до контролюючого органу податкову декларацію з податку на прибуток (з наростаючим підсумком), сплачувати податок у строк, визначений для квартального періоду та подавати фінансову звітність у порядку, встановленому для платників податку на прибуток.

З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає податкову декларацію з податку на прибуток і фінансову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому цим розділом для платників податку на прибуток.

Встановлення контролюючим органом відповідно до норм цього Кодексу факту використання неприбутковою організацією доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 цього пункту, є підставою для виключення такої організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій і нарахування податкового зобов`язання з податку на прибуток підприємств, штрафних санкцій і пені відповідно до норм цього Кодексу. Податкові зобов`язання, штрафні санкції і пеня нараховуються, починаючи з першого числа місяця, в якому вчинено таке порушення. (пункт 133.4.4 Податкового кодексу України)

Відповідно до пункту 133.4.5. Податкового кодексу України порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України.

Згідно пункту 133.4.6. Податкового кодексу України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені:

бюджетні установи;

громадські об`єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;

спілки, асоціації та інші об`єднання юридичних осіб;

житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово- будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);

об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;

професійні спілки, їх об`єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об`єднання;

сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об`єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;

інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам цього пункту.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Тернопільській області рішенням №1719154600046 від 27.06.2017 підтверджено (присвоєно) ОК "ЖБК Сонячний 30-А" ознаку неприбутковості за результатами підтвердження відповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Позивачем надано до контролюючого органу Декларацію про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності (зареєстровано в Управлінні державної архітектурно - будівельної інспекції у Тернопільській області 16.03.2017) де зазначено, що будівництво об`єкта будівництва, а саме багатоквартирний житловий будинок з вбудовано - прибудованими приміщеннями є закінченим будівництвом та готовий до експлуатації. А відтак, Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" відповідав вимогам визначеним пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, згідно якого до неприбуткових організацій можуть бути віднесені житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово - будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства).

Статтею 6 розділу II Закону України від 10.07.2003 №1087-IV "Про кооперацію", який регулює правові, організаційні, економічні та соціальні основи функціонування кооперації в Україні, встановлено, що кооператив є первинною ланкою системи кооперації і створюється внаслідок об`єднання фізичних та/або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської та іншої діяльності з метою поліпшення свого економічного стану.

Згідно з Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затвердженими наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 №76, житлово-будівельним кооперативом вважається юридична особа, утворена фізичними та/або юридичними особами, які добровільно об`єдналися на основі об`єднання їх майнових пайових внесків для участі в будівництві або реконструкції житлового будинку (будинків) і наступної його (їх) експлуатації.

Так, Головним управлінням ДПС у Тернопільській області отримано реєстраційну заяву платника податку за формою №1-РН із позначкою зміни (вх. 14.06.2023 №6691/АП- 1918) та доданим до неї Статутом Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" код ЄДРПОУ 38038334.

Суд повторює, що відповідно до пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України неприбуткові підприємства, установи та організації не є платниками податку на прибуток.

Обов`язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами (підпункт 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України).

Відповідно до підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово - будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства).

Отже, кооператив має право перебувати в Реєстрі неприбуткових установ та організацій лише до початку будівництва або після закінчення будівництва (або придбання) і здачі такого об`єкта (багатоквартирного житлового будинку) в експлуатацію.

При цьому, такий кооператив позбавляється статусу неприбуткової організації у разі здійснення будівництва таких об`єктів (багатоквартирних житлових будинків).

Відповідно до пункту 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2019 №470 "Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру" у разі невідповідності неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу контролюючий орган здійснює виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Згідно даних Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта - Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" належить об`єкт незавершеного будівництва за адресою АДРЕСА_1 загальною площею 962 кв. м., а саме незавершений будівництвом житловий будинок з підвалом (відсоток готовності 70%) на земельній ділянці з кадастровим номером 6125255200:02:002:2837. Також позивачу належить об`єкт незавершеного будівництва за адресою АДРЕСА_1 на іншій земельній ділянці із кадастровим номером 6125255200:02:002:3229, а саме незавершений будівництвом житловий будинок (відсоток готовності 10%).

Інформація про наявність об`єктів незавершеного будівництва в Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" також підтверджується Декларацією про початок будівельних робіт від 28.12.2016 та Декларацією про початок будівельних робіт від 29.12.2016.

Таким чином суд погоджується з твердженням представника відповідача, що посилання позивача про те, що вони є лише замовниками об`єктів будівництва, жодним чином не спростовує факту наявності зареєстрованих об`єктів будівництва у Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А". Для законодавця чи контролюючого органу не має жодного значення хто фізично здійснює самі будівельні роботи, чи особисто позивач, чи через підрядну будівельну організацію.

Суд приймає до уваги, що одним із основних чинників, які свідчать, що суб`єкт владних повноважень діє у відповідно до вимог закону, є вчинення дій та прийняття рішень у суворій відповідності до приписів нормативно-правового акту, який визнає алгоритм дій відповідного учасника у правовідносинах. Іншими словами, тоді, коли останній діє за принципом "так, як передбачено законом" не вдаючись до довільного тлумачення норм права на власний розсуд.

В цьому спорі відповідач діяв саме так. Тому, суд вважає, що рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області від 20.06.2023 №2319154600015 щодо виключення Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" код ЄДРПОУ 38038334 з Реєстру неприбуткових установ та організацій прийняте в межах та на виконання норм чинного законодавства.

Одночасно суд враховує позицію Європейського суду з прав людини, сформовану у справі "Серявін та інші проти України" (№4909/04), згідно з якою у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (RuizTorijav. Spain) №303-A, пункт 29).

Окрім того, відповідно до пункту 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Залишаючи без оцінки окремі аргументи учасників справи, суд виходить з того, що такі обставини лише опосередковано стосуються суті і природи спору, а їх оцінка не має вирішального значення для його правильного вирішення.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд наголошує на тому, що в силу вимог частини другої статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

У контексті зазначених положень КАС України, суд звертає увагу позивача на те, що закріплені у частині другій статті 77 КАС України норми права щодо обов`язку суб`єкта владних повноважень доведення правомірності прийняття оспорюваного рішення не звільняє позивача від обов`язку доведення заявлених позовних вимог належними та допустимими доказами.

На думку суду відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, покладений на нього обов`язок доказування з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 КАС України, виконано та доведено правомірність та законність його дій, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд доходить висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Ухвалюючи рішення про відмову у задоволення позовних вимог, відповідно до вимог статей 132, 139 КАС України, суд не вирішує питання про стягнення в користь позивача понесених судових витрат (судового збору).

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування рішення №2319154600015 від 20.06.2023 про виключення Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" з Реєстру неприбуткових установ та організацій (код ЄДРПОУ: 38038334) відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 30 жовтня 2023 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив "Сонячний 30-А" (місцезнаходження: вул. Котляревського, 69, прим 154, м. Тернопіль, 46003, код ЄДРПОУ: 38038334);

відповідач:

- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження: вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, 46003, код ЄДРПОУ: 44143637).

Головуючий суддяМартиць О.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2023
Оприлюднено02.11.2023
Номер документу114557707
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —500/3727/23

Рішення від 24.10.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Рішення від 24.10.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 15.09.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні